iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Seene 12.01.2010 23:35

Sretsked rakstīja: JA kāds piedāvā, esat modri !!!

Kas ir Montana?

Seene 12.01.2010 14:31

kaartmenc rakstīja: Jaa A2 intereseeja.

Un kaa tad sanaak ar Belostokas virzienu - bija doma braukt Lomza, Zambrow - varbuut ir veerts no saakuma doties Belostokas virzienaa?

Nav gan - vismaz pagaidām. Tur vēl viss būvējas, tā ka labākais ir caur Lomžu un Zambrovu - ja vien nav vēlme izbaudīt remontus. Es pēdējā atpakaļceļā iemēģināju.

Seene 12.01.2010 13:39

kaartmenc rakstīja: Zinaataajiem jautaajums - cik taalu polji tikushi ar baanja buuvi? Cik tagad taalu no Varshavas saakas, kur sanaak uzbraukt virsuu? Pagaashgad kad braucu, bija kaadi ~200 km no Varshavas, ja nekljuudos.

Par kuru tu? A2? Tur, cik zinu, nekas nav mainījies. Bet Belostokas virzienā gan tagad labs gabals jau ir pa bāni braucams. Un patīkams arī posms no Katovices līdz Frydekai Čehijā.

Seene 11.01.2010 15:58

Sretsked rakstīja:

uupis rakstīja:

Sretsked rakstīja: ... strīdos dzimst patiesība.

meli

Strīdos vienmēr ir pazemotais un uzvarētājs…

Strīds nu gan nav patiesības šūpulis…

Tas ir tad, kad stulbenis ar pamuļķi strīdās Normāls kašķis noved pie risinājuma un uzlabojumiem parasti. Domāju-strīds, diskusija, debates... ne prasta lamāšanās.

Nemaz ar ne. Pietiek ar vienu. Jo stulbenis (vai pamuļķis) novilks sarunu biedru līdz savam līmenim un tad sakaus ar pieredzi. Līdz patiesībai var nonākt tikai, ja visi strīda (un tad jau to nekādi nesanāks nosaukt par strīdu) dalībnieki ir gudri. Tākautkā.

Seene 07.01.2010 22:43

Sretsked rakstīja: Nu ko tu, kā teiktu Seene...'viņš taču nemaz nav TĀDS '

Skolā lasīt esi macījies? Jaeb tikai fantazēt? Šķēle IR tāds un nekad neesmu apgalvojis pretējo. Vienīgi, tas, ko domāju es, tev savu aizspriedumu dēļ nav pieņamams... Tādēļ izvēlies kā bērns to ignorēt un izdomāt savu versiju.

Seene 07.01.2010 13:11

TDIOTS rakstīja: Lai arīmanam CV tika uzlikts 'jevro' uzpildes adapters ,tomēr Vācijā ( Koln) vajadzēja M10 'adapter' , Polijā neko ,francijā( Cxamonix) tā arī netiku skaidrībā/galā -biju galigi safisies ,angliski neviens nerunāja ,nakts ...... ieleju benzu

Kam nu kādas problēmas. Es reiz Poļu Orlenā ielēju DD no fūru tanka, jo kaut kādi mazie kravinieki bija apsēduši parastos, tā ka nevarēja tikt klāt. Tik ātri bāku nekad nebiju dabūjis pilnu Un degviela tomēr nav tā pati - parādījās manāmi dūmi slodzē, bet gāja labi un ekonomiski.

Seene 05.01.2010 0:25

Pirmais rakstīja:

ja tev būtu padomju rūdījums, tad tu zinātu, ka veļas ziepes dara brīnumus ar caurām benzīnbākām

+1... tākautkā...

Seene 04.01.2010 11:42

DimanC rakstīja:

tadsjautues rakstīja:

Girc44 rakstīja: Manam Audi c4 2,5tdi ari problēmas. Auksts lec pie -20 bez problēmām. Bet kvēlsveces strādā tikai pilnīgi aukstam motoram, ja ir tikai pielaists un noslāpēts pēc tam grūti pielaižams, jo kvēlsveces tikai nomirgo un nesilda vairs. Nezinu vai tā jābūt, manuprāt motoram vismaz drusciņ jābūt uzsidītam lai kvēlsveces vairs nebūtu nepieciešamas.

šitas joks ir saistīts ar nepareizu aizdedzes momentu

pastāsti vēl kaut ko par aizdedzes momentiem dīzelim... vēl neesi no JG šmigas atgājis?

Un ko tieši gribi zināt? To ka tāds IR? Ja jau tā jautā, tad acīmredzot līdz šim neesi to zinājis

Seene 04.01.2010 9:37

Sretsked rakstīja:

scope rakstīja:

Par DD - jāskatās ko saka konkrētā kompānija.

Teiksim LV Neste raksta, ka ziemas DD tirgo jau no oktobra.

Tūlīt Zinātāji teiks,ka Nestē ir sūds, ka viņi ir pagaršojuši un sūds. Ka Perdeļ DUSos ir labāka degviela viennozīmīgi

Nezinu par tiem, bet, lietojo Nesti, nav nekādu problēmu. Ja vien neskaita nesamēºīgo dagvielas patēriņu pret citās valstīs pirktu DD... Arī Nestē.

Seene 31.12.2009 12:17

Sretsked rakstīja:

Seene rakstīja:

WALA rakstīja: Par tam tavām skatēm gan es nekādi nesaprotu kur tu rāvi tādu info ka tu vari izlaist vienu gadu - jo no likuma viedokļa tu samaksāsi pilnīgi visu ko esi parādā poh kurā gadā savu apskati iesi !!!

Bet ja tiešām ir tā kā tu apgalvo - nu tad es atvainojos, tad tas ir kārtējais likumdošanas brāķis !!! UN par nožēlu ne bez JL pirksta !!!

Ehhh... Tā būs pēc jaunā un tā nav pēc vecā. Pašlaik (vēl 1 dienu) patiešām var vienu gadu izlaist. Turpmāk nevarēs. tas arī viss.

Seene, vēl viens pierādījums tam, ka tu bazunē par to,ko nezini. Es speciāli zvanīju vienas CSDD nodaļas vadītājam,paziņam, kuram šo jautājumu uzdevu. Un tā arī ir

'Saistībā ar transportlīdzekļu ikgadējās nodevas paaugstināšanu un izmaiņām maksāšanas kārtībā, proti, ka nodeva būs jāmaksā arī par iepriekšējiem gadiem - šai normai nebūs atpakaļejoša spēka, un tā sāks darboties tikai no 2011.gada un neattieksies uz 2009.gadu vai senāku laiku.'

www.zz.lv/...

Varbūt, ja nezini, nedod padomus citiem,ko ?

varbūt, ja nespēj izlasīt elemntāras lietas, nemuldi. Izlaist var 2009. gada nodevu. Šis gads BEIDZAS šodien. Nākamā gada nodevu BŪS jāmaksā. Ko vēl nesaprati???

Seene 31.12.2009 12:14

Velomens rakstīja:

Seene rakstīja:

Velomens rakstīja:

Savukārt braucot pa bāņiem ilgstoši noturēt ātrumu virs 160km/h ir grūti - sākas ātruma nogurums.

Varbūt sauc to pareizā vārdā? Merivas nogurums... Man 180 ar kruīzkontroli nerada nekādu nogurumu

Tomēr manevrēt pa bāni nav viegli, pēc dažām stundām ir vēlme braukt lēnāk.

??? Tu par ko? Kāds manevrēt? Atrodi plūsmas ātrumu (kas noteikti nav 130) un jāmanevrē praktiski nebūs vispār. Drīzāk jau pie tava 130 - fūres iet lēnāk, bet lielākā daļa vieglo ātrāk - un tad nu tik spēj lēkāt starp joslām.

Seene 31.12.2009 12:11

Velomens rakstīja:

Seene rakstīja:

Velomens rakstīja:

Savukārt braucot pa bāņiem ilgstoši noturēt ātrumu virs 160km/h ir grūti - sākas ātruma nogurums.

Varbūt sauc to pareizā vārdā? Merivas nogurums... Man 180 ar kruīzkontroli nerada nekādu nogurumu

Neuztraucies, Meriva brīvi iet 180.

Es tak neteicu, ka neiet. Bet acīmredzot tā vairs nav komfortabla braukšana, ja jau rada "ātruma" nogurumu.

Seene 31.12.2009 12:05

Velomens rakstīja:

Savukārt braucot pa bāņiem ilgstoši noturēt ātrumu virs 160km/h ir grūti - sākas ātruma nogurums.

Varbūt sauc to pareizā vārdā? Merivas nogurums... Man 180 ar kruīzkontroli nerada nekādu nogurumu

Seene 31.12.2009 12:03

VWfans rakstīja: Atpakaļceļā ļoti patika viesnīca ,,Hotel Baranowski,, pilsētā Slubice 2 km no Vācijas robežas.

Man pedeja laika ir iepaticies 4* Hotel Mazurkas (Best Western) - pie pašas Varšavas robežas, virzienā uz A2. Pēdējo reizi par 20Ls no cilvēka dabūjām komplektu ar brokastīm UN vakariņām restorānā

Seene 31.12.2009 12:01

Slinkais rakstīja: pashiem kauns nav? apdzivotaa vietaa labi ja +20, ben ne jau ar simtu

naivais... Tas LV tik pieklājīgi brauc. Kā jau te kādu brīdi iepriekš rakstīju - tikko ar garo Caravelli 100 pa Varšavu bija par maz, lai uz lielajām ielām iekļautos plūsmā.

Seene 31.12.2009 11:59

Slinkais rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Slinkais rakstīja: kaads zin no kurienes viniem taa apsestiiba ar tiem kropliem Polonez? dazhos miestos ar tadiem vien braukaa. purns viens, bet virsbuves kadas 4 vai 5

Tak ražoja tādas paši agrāk.

to tak zinu. tik interesanti vai pieprasijums bija bazeets uz patriotismu vai kadaas uber ipashibas piemiit tam klucim.

Tapēc, ka agrāk neko, iznemot pasu razojumus, nevareja nopirkt. Bagatie brauca ar polonezem, nabagie iztika ar fiatiniem. Un attiecigi tur, kur Eiropas labumi vel nav sasniegusi tautu, visi brauc ka agrak. Vai ari ir atlavusies uzlabot savu dzivi, nomainot fiatu pret polonezi, par ko visu ieprieksejo muzu ir varejusi tikai sapnot. Biju Polija 1989. gada. Tad savam acim redzeju autoparku, kas sastaveja tikai no siem diviem auto. Gimenei, kura dzivoju, bija krutakas komplektacijas poloneze - un vai zini, pec ziguliem un volgam (nemaz jau nerunajot par zapiniem un moskviciem) man tas likas LOTI stiligs auto.

Seene 30.12.2009 23:10

Slinkais rakstīja:

Seene rakstīja:

Slinkais rakstīja: teikshu kaa ir, riebjas banji, bet ietaupijums laikaa ir 1.5 stunda, plus vel jamaksaa un lielaaks loks janobrauc un vairaak degvielas janodedzina salidzinajumaa pret veco manu marshrutu pa ziemeliem.

Nu jaaa... Tad tev labāk braukt pa ziemeļiem. Ja tikai 1,5h starpību dabū, tad tiešām uz bāņa naf ko darīt

uz taa banja bij 130. pa ziemeliem mauc tik cik saprats ljauj. tapeec tik maza shkirba. tiesa pa ziemeliem bik nervoza braukshana sanaak, bet interesanta gan. un ir iespeeja iekulties kadaa korkjii

Uz bāņa 130??? tad nah bānis? 150 ir mazākais, ko tur ir vērts braukt. +20 polijā tak nevienu policistu neinteresē

Seene 30.12.2009 22:56

Slinkais rakstīja: teikshu kaa ir, riebjas banji, bet ietaupijums laikaa ir 1.5 stunda, plus vel jamaksaa un lielaaks loks janobrauc un vairaak degvielas janodedzina salidzinajumaa pret veco manu marshrutu pa ziemeliem.

Nu jaaa... Tad tev labāk braukt pa ziemeļiem. Ja tikai 1,5h starpību dabū, tad tiešām uz bāņa naf ko darīt

Seene 30.12.2009 22:51

VWfans rakstīja: Tās leģendas par it kā traki ātro braukšanu Polijā manā braucienā neapstiprinājās. Braucu es gan pa Polijas ziemeļiem, turp un atpakaļ pa dažādiem ceļiem. Man radās iespaids, ka satiksme Polijā neko ātrāka par Latvijā esošo nebija. Tos mazos Malych redzēju tikai 1 gabalu, un to pašu es panācu, jo brauca pa šoseju ar 60 km/h. Taisījos jau šo apdzīt, bet tad šis nogriezās pa mazāk svarīgu ceļu. Vēl reiz panācu pavecu Mersi (W-124 modelis). Nesanāca apdzīt, jo drīz iebraucām pilsētā, un tad šis kaut kur nogriezās. Vēl Gorzow Wielkopolski tuvumā panācu un apdzinu kādu pajaunu un nelielu auto (Fiestu, Corsu vai ko tamlīdzīgu). Mani, protams, apdzina vairāk, taču ne milzum daudz. Spogulī redzēju daudz tādus auto, kas kaut kur aizmugurē turējās pieklājīgā attālumā, nemaz netuvojoties manai Merivai un nemēģinot apdzīt.

Braukājot pa nabadzīgajiem atpalikušākajiem poļu lauku miestiem (ziemeļpolija) tā varētu būt patiesība. bet ne jau Varšavā vai uz galvenajiem ceļiem. Esmu čehijā "bēdzis" no poļu divstāvu neoplāna, kam mans 90km/h apdzīvotā vietā šaurā kalnainā ceļā (starp Cesky Tesin un Frydek) likās par lēnu, kā rezultātā sēdēja kā pielipis pie aizmugurējā bampera. Pie pirmās izdevības apdzina un aizlaidās tālēs zilajās. Jāatzīst, ka sajūta nebija pārāk omulīga

Seene 30.12.2009 21:44

WALA rakstīja: Par tam tavām skatēm gan es nekādi nesaprotu kur tu rāvi tādu info ka tu vari izlaist vienu gadu - jo no likuma viedokļa tu samaksāsi pilnīgi visu ko esi parādā poh kurā gadā savu apskati iesi !!!

Bet ja tiešām ir tā kā tu apgalvo - nu tad es atvainojos, tad tas ir kārtējais likumdošanas brāķis !!! UN par nožēlu ne bez JL pirksta !!!

Ehhh... Tā būs pēc jaunā un tā nav pēc vecā. Pašlaik (vēl 1 dienu) patiešām var vienu gadu izlaist. Turpmāk nevarēs. tas arī viss.

Seene 30.12.2009 21:42

Slinkais rakstīja: kas jums tie par drundaletiem kuros jasalst pat ar visu papildu krasni... arii agraak domaju ka dizels nesilst. nesen nomainiju termostatu, atradu krajumos jaunu originalu, bet no benziina, un uz shamaa rakstiits ka veras uz 92 gradiem, kameer originals traktoram uz 87. traktors uzsilst ka prieks.

Dīzelis patiešām "nesilst". Ok, manam 3.0 pietiek siltuma, lai apgādātu salonu arī pie -25 (zemāk nav gadījies). Bet īsajos braucienos vienīgais siltums ir no beņķu apsildes. Bet ar Ecotec Opeli pašam ir gadījies salt ne pa knapu... Nu IR tie motori tik efektīvi, ka siltumu neražo pietiekamā daudzumā, ir... Sievas 2.0 benzīns sāk pūst siltu gaisu jau pēc 5 min. Manam vismaz 15 paiet, kamēr motors darba temperatūru sasniedz.

Seene 30.12.2009 21:31

Slinkais rakstīja: kaa diez tas uuber mators zin ka svece nomira? meera patereeto straavu vai?

tu kurā gadsimtā dzīvo? SAAB ECU jau no 1998 gada izmanto aizdedzes sveces kompresijas mērīšanai. Bet tu brīnies, kā var zināt vai kvēlsvece mirusi... Kas tavuprāt ir vienkaršāk?

Seene 30.12.2009 16:24

Sretsked rakstīja:

Seene rakstīja:

katrs aizbraucējs ir zaudējums sociālajai sistēmai un attiecīgi arī personīgi TEV, kā nodokļu maksātājam. Ne jau tērētāji aizbrauc...

Kopš kura laika Zimbabve un Angola ir ES...?! Vai vismaz EEZ? Nu nevar zimbabvieši tik vienkārši aizbraukt meklēt laimi citur. NEVAR. Bet bāleliņiem tāda iespēja ir dota pilnā mērā - pametot paliekošos vēl lielākās grūtībās.

Protams,ka zaudējums. Tik nez kāpēc šie paši to neapzinās. Kad Latvijas ...tautas ? kopienas ? ...daļa apzināsies savu vērtību, savas Valsts vērtību... tad arī...varbūt...tad būs uzlabojumi.

Kamēr lamās un visā vainos to,kas pie varas dotajā mirklī vai krievus,marsiešus,kaimiņu un siļķu tanti... nekas nemainīsies.

Kāpēc gan nesalīdzināt ar Zimbabvi ?? Tur ir krietni sliktāk. Salīdzinot ar to,kā mēs 50 gadus dzīvojām, mēs dzīvojam tagad neslikti. Nafig uz Vāciju jālūr ? Ja, vienreiz dzīvojam,gribas labak..... bet tas jānopelna.

Pag... A kas viņiem ko apzināties? Problēmas tak mums atstāj. Un dzīvos daudz labāk kā līdz šim, kaut uz citu cilvēku celtas labklājības bāzes.

Un tiešām neesi sapratis, ko gribu teikt. NEVAR salīdzināt ar Zimbabvi - viņiem NAV izvēles, kā dzīvot. Ir jācīnās par savu valsti, kāda nu tā ir. Bet mums ir brīva iespēja to pamest. Un salīdzinājums šajā gadījumā var būt tikai ar kādu citu no "savienotajiem truakiem". Un vari būt drošs, neviens neizvēlēsies nākamo sliktāko. Tādēļ apstākļi, kādos mums šit ir jācīnās, ir salīdzināmi tikai ar Eiropas labākajiem piemēriem. Ne jau Zimbabve atņem Latvijai iedzīvotājus.

Seene 30.12.2009 15:15

Sretsked rakstīja:

Kāpēc nespēju ?? Ļoti labi spēju un to arī pasaku-esam nevienlīdzīgā situācijā. Un-lai brauc, tik kāpēc tad te smird pa netu ? Aizbrauci-aizbrauci, dzīvo tur un baudi labo dzīvi. Biji te nejēga, nemācēji savu valsti sakārtot, padevies, aizbrauci-nav tev nekādas daļas vairs par to,kas te notiek.

Tik kāpēc tu mūs nesalīdzini ar Zimbabvi vai Angolu ?

katrs aizbraucējs ir zaudējums sociālajai sistēmai un attiecīgi arī personīgi TEV, kā nodokļu maksātājam. Ne jau tērētāji aizbrauc...

Kopš kura laika Zimbabve un Angola ir ES...?! Vai vismaz EEZ? Nu nevar zimbabvieši tik vienkārši aizbraukt meklēt laimi citur. NEVAR. Bet bāleliņiem tāda iespēja ir dota pilnā mērā - pametot paliekošos vēl lielākās grūtībās.

Seene 30.12.2009 15:12

Sretsked rakstīja:

kakša taktika ? Apgalvot kaut ko,kad saproti,ka kļūdijies, aizmukt, pirms tam nosaucot oponentu par muļķi

Aizmukt... Ne jau. Ne jau savu kļūdu sapratu, bet bezcerīgumu, ka tu varētu saprast.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti