Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3
sciroco 04.09.2007 8:49

Tatad, pardodu HB-61 uz garam palksnem Cena tikai šonedeļ 150ls + CSDD izdevumi info[at]scirocco.lv

sciroco 04.09.2007 15:15

alus_veeders rakstīja: Jautājiens-Ja pirms četriem gadiem norakstīju autiņu, atdodot numurus CSDD - Man ir izredzes tos numurus dabūt atpakaļ ???

Nemazakas jaunaja gada visi rezerveti nr pat pazuud, kur nu vel norakstitie Bet cik petiju apgrozijuma tie arii neiet, visdrizāk tie ies tad kad beigsies visas serijas

sciroco 04.09.2007 20:39

recluse rakstīja:

sciroco rakstīja:

alus_veeders rakstīja: Jautājiens-Ja pirms četriem gadiem norakstīju autiņu, atdodot numurus CSDD - Man ir izredzes tos numurus dabūt atpakaļ ???

Nemazakas jaunaja gada visi rezerveti nr pat pazuud, kur nu vel norakstitie Bet cik petiju apgrozijuma tie arii neiet, visdrizāk tie ies tad kad beigsies visas serijas

Līdzīgs stāsts, pirm 3 gadiem auto norakstīts, bet Nr netika nodoti CSDD. Neesmu gan interesējies, bet laikam bezcerīgi.

Tas pats, gads riņķī un ata Nrz

sciroco 30.09.2007 9:25

Man tada sajuta ka atgriezos pagatne, 5-6 gadus atpakaļ te gāja pilnīgi tie paši teksti, no tiem pašiem cilvēkiem Labais

Escort RS turbo, manuprāt ir ok auto, ja picejam patīk, galvenais lai noved to līdz tadam stavoklim ka nav kauns atradīt Vismaz remums viņš jau ir, tas jau viens no iemesliem kapēc ar tādu būtu prikoligi un jautri parvietoties

sciroco 08.11.2007 17:17

traki traki, cik atceros likumu uzlikt uzskaite bez saimnieka klatbutnes nevar. Bet tiešam, ja ir pazistamais placi, iespejams vares sarunāt. Kaut arī tas otrs variants ir bezcerigs, tur jabūt brālim,. lai tas plača cilvēks uzņemtos kriminalu atbildibu nezinot kas ir ar to auto.

sciroco 08.11.2007 23:13

Pēc laimigam beigam esi laipni gadīts www.corrado.lv

sciroco 09.11.2007 0:19

www.corrado.lv/parklubu

...Latvijas Scirocco klubs sastāv no :

>> kluba dalībniekiem ar VW Scirocco;

>> kluba dalībniekiem ar VW Corrado;

>> kluba draugiem (citu marku automašīnu īpašnieki, [b]kuriem patīk un interesē VW Scirocco/VW Corrado[/b] un kuri grib piedalīties Scirocco un Corrado kluba pasākumos).

...

sciroco 09.11.2007 15:23

Nu ka labi iet, izdevas uzlikt uzskaite ?

Un kas vispār var būt par lietu, ka pardevejs šita rikojas, lieli sodi uz auto

sciroco 06.02.2008 7:40

Ziljuks rakstīja: zinaataajiem : luudzu apst, kaa notiek auto pirkshana no treileriem. cik saprotu tiem nav tranziita nr.

paldies

Parasti auto ir noņemts no uzskaites, ja tas ir Lietuva pirms reģistrets. Vai ari ievestais no DE ir tapat tada paša stavokli, nr uz lielakas daļas auto ir, ja ne, tos iegadasies pie parrakstišanas.

Noskaties auto, saruna cenu un ej ar pardeveju uz vietejo bodi kur uztaisa visus papirus. maksas tas ap 50 litiem. nezinu cik maksat tranzita numuri.

Cik atceros taja placi nedrigst likt auto tirgošanai ja viņš nav noņemts no uzskaites, tas domats tamdeļ lai pircejs uzeiz vietejas bodes var noformet pirkumu. Lai nav vel jabrauc uz CSDD vietejo, kura sestdien strada tilai liidz 15 vai 16:00 un svetdien vispar nestradaa

sciroco 04.11.2009 11:13

sen iauto neko nebiju rakstijis, skatos ka nekas te nemainījas. Cilvēkiem rakstīšanas stils nav mainijies joprojam

ka tik apdirst ! un jūtama tāda ka sacensību garša, kuram tas izdosies labāk...

divās lapaspusēs tik 1-2 sakarīgi komentāri .

Mans viedoklis par xenoniem, ja reflektors ir ok, stikliņš ok pilnīgi pietiks ar nedaudz labākam spuldzem un papildus relejiem .

Runajot jau par ieliktiem xenoniem neparedzētos lukturos, esmu manijis ka žilbina ne visi. Un maniju arī to ka tiešam žilbina tie kuriem nāk jauna tipa lukturis ar stiklu bez reljefiem kur stars veidojas no ta spoguļa (reflektora). Pec maniem novērtejumiem xenons nemaz tik traki nežilbina. Man piemēram daudz vairāk trauce (žilbina) miglinieki...

sciroco 04.11.2009 11:19

jautājums \"spečukiem\" :

kas tas ir? xenons, halogenas lampas.... īstajos lukturos, jeb parastajos.... ?

pic2.fotki.lv/...

sciroco 04.11.2009 13:11

pic2.fotki.lv/...

letakais xenons (~35 ls jauns) iekš visparastakajos lukturos kuri nāk mana auto modelim no 1981 gada.

Es ar to tagad te nelielos un nelepojos, ka ieliku xenonu, vnk gribēju pastāstīt ari gaišo pusi. Par visu vasaru nesaņēmu nevienu sudzību ka kādam tas traucētu.

Bildē, starp citu, var redzēt ka stars veidojas pilnīgi tāpat ka ar halogeno spuldzi.

p.s. par migliniekiem, žilbina, iespejams jo nav kartīgi saregulēti. Bet to ka viņi atrodas zemu nenozimē ka viņi mazāk žilbinās. tieši pretēji, jo zemāk miglinieks jo grutāk viņu noregulēt ta lai stars neaizet uz augšu cilvēkiem acīs.

sciroco 05.10.2014 10:04

Braucu ikdienā 100 km, bieži braucu ceļojumos 1000-3000 km. Domāju ka mans viedoklis nav izveidojies tikai no interneta lasīta bet balstās uz reāliem apstākļiem.

sākumā par to ko pats redzu - ja gaismas stars noregulēts nav svarīgi tas ir oriģināls vai Ķīnas xenons parastos lukturos, viņš nežilbina.

Lieta tāda, ja parastos lukturos ieliekot xenona spuldzes tās stars ir augstāks, lukturis ir jāregulē!

otrs moments - pats biju braucis ar Ķīnas xenonu pāris gadus. Un ar parasto luktura korektoru esmu to faktu pārbaudījis. Uz 0-pozīciju jā (ja lukturi nebija pārregulēti), cilvēki kas brauc pretim mirgo. Ielieku uz 1-nieku (ceļš joprojām labi apgaismots) bet dažādos, vairākos braucienos uz LT, PL, DE, UA par kopā nobrauktiem vairāk par 60 000 km ne reizi neviens nebija man mirgojis, spīdinājis ar lāzeriem vai metis akmeni.

p.s. Varu piekrist tikai tam ka ir pāris auto markas, viena no tām Volvo, kur laikam reflektors ir savdabīgs, šie žilbina ar neoriģinālo xenonu tikai tā, pats nevaru paciest

sciroco 05.10.2014 10:33

Runājot par tēmu, manuprāt šeit ir 50/50 , iespejamība ka pārdevējs zināja motora defektu tik pat liela ka nezināja. Padomājiet paši, ja viņš zinātu vai dotu testēt tik ilgi ? Tomēr liels risks palikt bez pircēja un ar lieliem tēriņiem remontam...

Neteikšu ka pirkt mašīnu no pirmām rokam nepareizi, bet tomēr pastāv liels risks. Uzskatu ka šajā gadījumā pircējam vajadzēja uztaisīt kratīgu diagnostiku servisā. Visdrīzāk tur jau pamanītu defektu un iespējams ar padevēju vienotos par izdevīgāku cenu un salabotu motor pirms šis noķīlēja (cik sapratu)

sciroco 30.11.2014 12:42

Tā mašīna likās interesanta līdz brīdim kad apskatījos to salona. Kad attaisīju durvis, bagāžnieku baigi nepatika tas lētums kas ir visur apkārt. Plikāko versiju ņemt vispār negribējās, bet tik tikko esi pielicis šo to klāt cena paliek tāda ka var jau skatīties uz ko labāku, piemēram tiguan...

sciroco 10.01.2019 14:32

Kādam būs interesanti lasīt par VW JETTA 1.4 TSI (122) 2014 gada ?

sciroco 10.01.2019 15:21

elm327 obd2 - adapteri

un

Torque Pro (OBD 2 & Car) iepumpēt telefonā

lētākais variants, manuprāt

sciroco 10.01.2019 16:59

Mašīnu pirku sev, tāpēc paņēmu 6-kpp

es vakarā, vai rīt uzrakstīšu

2014 gada nopirku, 2018 pārdevu

nobraucu 135 000 km

sciroco 11.01.2019 12:46

Jetta 1,4 TSi (122 zs) 6-kpp, R16, Trendline ar pāris paketēm, kas toreiz nāca komplektā par labāku ciparu. Īstenībā komplektācijā nebija slikta, cilvēkam kā man, kas pārsēdās uz jauna auto no 20 gadīga.

Bija: pr. un aizm. parkošanas sensori, divzonu klimat, sēdekļu apsilde, logu špricējamo apsilde, lukturu mazgāšana, miglas priekšā, kruīze, MFA+ (laba štelle, iesaku) un mūzika ar 8 skaļruniem (ne tā krutāka galva, bez sensora, bet ļoti laba skaņa)… iespējams kaut ko aizmirsu.

Tātad, rezumē par tehnisko pusi:

Ritoša daļa – ir mīkstāka ne kā jaunam Golfam, Passatam un Tiguanam. Manuprāt patīkamāka, jo Golfs tiešām likās par cietu.

Nobraucot 135 000 km ritošajā tik vienreiz mainīti zaldātiņi, kas interesanti, garantijas laikā to izdarīja bez maksas. Garantija man bija līdz 120 000 km.. pie 130 000 km nomainīja pa vienai buksei, priekšējos plauktos (nebija vel saplēsti un izgāju TA, bet servisā parādīja, kustējās diezgan un nemaksāja daudz

Uzskatu ka ļoti labs radītājs ritošai!

Elektronika – neviena gļuka (sensori, mūzika, vadība, kondicionieris, un citi), strādāja perfekti, bez aizrādījumiem

6 ātrumu mehāniskā ātrumkārba – ļoti labi pielasīti ātrumi šim motoram! Uz 100km/st kaut kas nedaudz virs 2000 rpm. Slēdzas ļoti viegli un saprotami. Pilnīgi nekādas izmaiņas no 0 līdz 135 000 km.

TSi motors – pats pa sevi motors, gaita, ļoti-ļoti patika. Viņam stabila grieze jau no tukšgaitas līdz redlainam (no 1200 rpm jau virs 200nm). Iet ka vilciens, tērē maz (varēja dabūt 4,9-5,2 litri ceļojumos un 6-7 pilsētā. Pilsētā, ziemā, kad jau sen nedomāju par patēriņu, virs 7,5 nekad nebija)

BET!!! šim motoram ir divas kaites:

1) Ķēde – pēc rūpnīcas datiem viņa skaitās mūžīga, bet reāli ir ļoti plāna un viegli stiepjas. Ja nezini un bieži liec mašīnu ātrumā, atstājot, neliela kalnā, jau pie 40 000 km var sākt grabēt ķēde un ir steidzami tā jāmaina. Es zinot šo problēmu, nekad stāvvieta nebiju atstājis mašīnu robā, tāpēc vel pie 135 000 km, taisot diagnostiku pirms pārdošanas, man pateica, ka leņķi sadalenēm vel atļautas robežās un mainīt ķēdi vel nav vajadzības

2) Izplūdes kanāli TSi galvā – tie vienkārši ar laiku aizaug. Jo mazāks motors jo šaurāki kanāli un ātrāk aizaug. Un vienā dienā – “ček” un avārijas režīms… servisa apmeklējums.

Man tas notika garantijas laikā, pie 85 000 km. Sataisīja bezmaksas protams. Bet tā arī nevarēja paskaidrot, ko darīt lai tā vairāk nenotiktu.

Par Molleri, kur pirku auto:

Pārdošanas nodaļa – Super. Lai gan viedoklis veidojās tikai no tā pārdevēja kas pārdeva mums auto (ar citiem nav runāts), bet vienalga, iespaids palika ļoti pozitīvs !

Garantijas nodaļa – arī Super, lai gan es vienmēr uztraucos: “tūlīt man liks maksāt par kaut ko, teiks ka tas nav garantijas gadījums, ka pats salauzu vai ko tam līdzīgu”, vis vienmēr noritēja gludi, profesionāli, ar labu attieksmi pret klientu. Lai cik man būtu problēmas, piemēram kur es piekasījos pie mikro plaisas aizmugurēja lukturi, kuru samainīja bez runas un vienmēr tiku pie maiņas auto!!! Kas ir liels pluss, manuprāt. Ne reizi nebija par maiņas auto jāmaksā (tikai degviela). Bija gadījumi kad nevarēja atrast brīvu mašīnu, bet pietika nedaudz uzstāt, un vis bija kartībā

Serviss – teiktu ka Super, bet nē, bija problēma un dēļ viņas man bija grūtības pirms pārdošanas.

Sākās vis ar galvas kanālu tīrīšana, pie Dillera, tas notiek tā: noņem padonu apakšā, vāku augšā, vāku sānā, ķēdi (sīkumus). Tad noņem galvu, izjauc un uz galda tīra, mehāniski, tos kanālus kuri aizauga.

Salika kopā, atdeva auto: pēc nedēļas tehniskā apskatē ieliek vieninieku par nenozīmīgu eļļas noplūdi no motora :O Es šokā, uz Molleri. Tur konstatē ka sulojas no apakšējā padona, sataisa – atkal tek. Sataisa 3 reizi, paņemot mašīnu uz diennakti lai visa eļļa notek un var kārtīgi sataisīt– atkal pil.

4-tā reizē pamana ka tek no sānu vāka, nevis apakšas Sataisa, ir ok

Bet vieninieks apskatē tā palika!!! bet auto vajadzēja pārdot (dzīves apstākļi mainījās un vajadzēja universālu). Un jebkurš kas zina par csdd eksistenci skatās, kā tad gāja šim auto tehniskā, kas ar nobraukumu un tt. Es pats tā daru vienmēr un es, piemēram, uztrauktos un vai vispār gribētu pirkt mašīnu par ~10 000 euro, gandrīz jaunu, ar eļļas noplūdes problēmu.

__________________________________________________________________

Tātad: kam negribās visu lasīt, kopsavilkums:

Garantijas laikā mainīti zaldātiņi un tīrīti kanāli motora galvā

Pēc garantijas ir mainīti: divas bukses priekšējos plauktos un vienreiz bremžu kluči .

UN VISS, 4-rus gadus tikai apkopes un līzinga maksājums!!! un vienmēr uz riteņiem !!!

(pat tad ja saplīsīsi citur Europā, jo ir VW mobilitāte)

Ir veiktas visas regulāras apkopes. Eļļa mainīta biežāk (reizi 20 000km) ne kā iesaka to darīt rūpnīca (30 000km). Eļļas mainītas tikai pie dīlera, ar viņu detaļām, nekāds aftermrket.

Auto ļoti patika. Pat tā problēma ar galvas kanāliem ir sīkums salīdzinājumā ar patīkamo, jaudīgo un vienlaicīgi ekonomisko TSi motoru. Priekš sevis sapratu, ja tas notiek reizi 80 t km, nekas traks 3-4 tīrīšanas motora resursu laikā (lasīts ka šis 122zs 1,4 TSI droši nobrauc 250 000+ km un vel iet)

Ir ļoti patīkami saņemt savā īpašumā JAUNU mašīnu Neizmirstamas sajūtas !!!

photos.app.goo.gl/nGepPPT28sNpg7qr6

sciroco 11.01.2019 12:50

principā jā, pirms jauna modeļa biež vien ir vecs ar visādam paketēm komplektā

sciroco 11.01.2019 16:34

Vispār TSI ir eļļas ēdājs, pat instrukcija bija ierakstīts ka norma ir..l uz 100 km (neatceros gan cik)

Mana Jetta rija eļļu, bet maz, cik saildzināju, citiem 1,4 TSi ēda vairāk ne kā manam.

Man bija tā ka par tiem 20 000 km citreiz es pieleju tik 0,2 l eļļas, citreiz litru. Bija atkarīgs no braukšanas manieres. Ja biežāk gāzē, vairāk rija.

Ja mierīgi brauc tad neko.

Vienā ceļojumā pārbaudīju, 3500 km un līmenis vispār nepakustējās.

sciroco 11.01.2019 17:00

Paziņa nopirka TDi Jettu, maina pie dillera uz 30 000km un uz 15 000 pie brāļa, servisā No vienas puses labāk ne ka mana sistēma (20 t km), bet viņu gadījumā gan būs grūti pierādīt klientam (ja pārdos to Jettu kādreiz), jo zīmogs Molleri ir dokuments, bet vardi ka ir mainīts biežāk ir tikai vardi

Starp citu, visas firmas mašīnas arī - maina kā nosaka rūpnīca (VW 30 000 km). Nevienam neieteiktu ņemt bijušo firmas auto

Ar ķēdi nav tik traki, manuprāt. Visiem VW izņemot Jettu ir AutoHold (automatiska rocene) un var teikt ka 150 000 km nevajadzētu būt problēmai ar ķēdi. Un nav jau tā ka viņu nevarēs dzirdēt, kad klac-klac taisīs. Nomainīs un līdz 300 000 km nav jādomā par to.

sciroco 11.01.2019 17:08

iepriekšeja postā ir:

copy

Vispār TSI ir eļļas ēdājs, pat instrukcija bija ierakstīts ka norma ir..l uz 100 km (neatceros gan cik)

Mana Jetta rija eļļu, bet maz, cik saildzināju, citiem 1,4 TSi ēda vairāk ne kā manam.

Man bija tā ka par tiem 20 000 km citreiz es pieleju tik 0,2 l eļļas, citreiz litru. Bija atkarīgs no braukšanas manieres. Ja biežāk gāzē, vairāk rija.

Ja mierīgi brauc tad neko.

Vienā ceļojumā pārbaudīju, 3500 km un līmenis vispār nepakustējās.

sciroco 11.01.2019 18:20

Pieredze rada ka turbīnas ir diezgan izturīgas un kalpo bez remontiem vairāk par 200 000km. Tas gan atkarīgs no eļļas kvalitātes un no tā cik bieži ta eļļa mainīta

Manai Jettai ar turbīnu problēmas nebija.

sciroco 11.01.2019 21:27

Pircējs nosaka cik brauks. Pārdevējs rēķina un saka, cik bus, dēļ tā nobraukuma, atlikusi vērtība.

Jo lielāks nobraukums, jo mazāka atlikusi vērība, jo lielāks ikmēneša maksājums .

Standarta aprēķinam liek 100 000km robežu. Sanak ja līzings uz 5 gadi, 20t km gadā.

Viens gan jāzina: atlikusi vērtība ir norādīta bez pvn! Ja izdomā to auto izpirkt tad jāmaksā līguma norādīta summa +pvn

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti