Gada Auto testa dienā ar to izbraucu. Tam bija dīzeļmotors un pilnpiedziņa. Nepatika ļoti tuvie pārnesumu skaitļi, kas liek bieži pārslēgt ātrumus. Jau pie 25 km/h prasās trešo ātrumu slēgt, pie 40 km/h ceturto, pie 50 km/h piekto, pie 70 km/h sesto. Turklāt ir pašvaka skaņas izolācija - dīzeļmotoru ļoti stipri dzird.
Nobraucu 500 km ar Dusteru, 1.6 benzīna dzinēju. Ļoti īsi ātrumi, kā fans saka, bet, kad piešāvos, man netraucēja. Uzsākt pilsētā vajag ar otro pārnesumu. Visumā biju pārsteigts, ka tas motors gāja tik pat dinamiski, kā mana Forestera 2.0, bet rija tik pat - vidēji 10 L/100km. Vēl teikšu, ka salons arī grabēja mazāk kā Foresteram. Bet man, kā garam cilvēkam, vietas nebija, ilgi es ar tādu pabraukt nevarētu. Īss beņķa gājiens, un stūre neregulējās tam eksemplāram vispār. Par uzticamību neko nevaru teikt. Jāprasa Latvijas Valsts Mežiem, tie, kā dienesta auto, noteikti jau visu ir redzējuši.
Tā mašīna likās interesanta līdz brīdim kad apskatījos to salona. Kad attaisīju durvis, bagāžnieku baigi nepatika tas lētums kas ir visur apkārt. Plikāko versiju ņemt vispār negribējās, bet tik tikko esi pielicis šo to klāt cena paliek tāda ka var jau skatīties uz ko labāku, piemēram tiguan...
Iedomājos par to, ka Dusteriem taču arī piedāvājumā ir varianti ar benzīna/gāzes dzinēju. Apskatījos cenu lapu - Duster ar 1,6 litru benzīna/gāzes motoru labā komplektācijā un metāliskā krāsā maksā 13.336 eiro. Ko sakāt - vai tas ir gards kumosiņš???
Ja nonāktu līdz pirkšanai, tad noteikti būtu nepieciešams testa brauciens. Kā jau rakstīju pirms diviem gadiem, tad dīzeļ-Dusters nepatika. Kāds ir benzīnnieks - tas vēl ir jautājums.
Nedaudz izbrīna piezīmes par "lētām plastmasām". To auto taču sauc Duster. dust - putekļi: putekļaini ceļi, braucēji, vai bagāža. Domāts lēts laucinieka auto. Bet tas viss nekas, galvenais - vai tajā auto vēl var pietiekami ērti justies, kā es saprotu, gara auguma cilvēki nevar.
Biju ar šo auto cenā ta ap 19 000 eur līdz Frankfurtei un atpakaļ. Tādiem braucieniem šis auto nebija domāts, lai gan līdz 130 km/h bija pat stabils un līdz 110 km/h apetīte bija pie 6.5 litriem uz 100
Latvijas Valsts mežiem ir diezgan daudz Dusteru. Nesen skrējienā pa labu meža ceļu garām pabrauca šī uzņēmuma Dusters. Mājās apskatījos datus: divos gados nobraukti 61 tūkst.km, auto ar 1,5 litru dīzeļmotoru teicamā tehniskā stāvoklī.
Dacia Duster 2015 tests, atsauksmes un iespaidi
Ir vēlēšanās iegādāties Dasteru.Kādas atsauksmes?