ja kāds no UScara var palīdzēt ar konkrētāku linku, būtu priecīgs, citādi pats vevaru atrast. nu bet vispār neticās par to pārfrēzēšanu un plastmasas liešanu
Hei, es tā arī nesapratu vairākas konkrētas lietas:
1. vai, ja amerikāņu automašīnai ir vienā sarkanā blokā aizmugurējie lukturi (par piemēru ņemam Buick Riviera) un pagriezieni, tad kā ir iespējams pārbūvēt tos lukturus atbilstoši ES/LV prasībām? Ķā es to sarkano varu pārkrāsot oranžu, vai atdalīt 2 lampiņas? sarkanas?
2. kur var smelties informāciju par prasībām, 'pieredzi, informāciju par konkrētiem modeļiem, pārbūves firmām?
3. varbūt kādam ir pieredze ar konkrēto auto Buick Riviera ne tikai no lampu viedokļa, vēlos šādu iegādāties.
Piekrītu, ka liels ātrums nav problēma, vismaz tas lielākoties sagādā problēmas tikai pašam ātrbraucējam, ne citiem.
Lielākā problēma ir idioti, kuri apdzen tā, ka pretim braucošajiem nav vietas, kuri apdzen veselu rindu uzreiz, tad pēkšņi met pa mēmajiem un spraucas atpakaļ rindā, un protams, tie, kuri sēžas pie stūres dzēruši.
es arī ar prātu nespēju saprast, kā no bezmaz nekustīga stāvokļa var tā sākt slīdēt ... vai nu ir baigais slīpums, ko no augšas neredz, vai kaut kas cits ...
man tā Metzingena gan nepatika, biju gan tur rudenī - varbūt ne īstā sezona, bet cenas bija augstas. Atrast gan taisnība - tikai ar GPS var attālums laikam kādi 90 km no Munich
a tas ir taisnība ka Alfām ir Opeļu motori? Vismaz es tādu stāstu dzirdēju par Breru 2.2 JTS 185 Hp. Brīnos, kā Opels pamanās iekļūt smukākajos auto - Saab un Alfa ...
domāju lidot ar lētajiem caur Milano, dzīvot kādā hostelī (cerams, var netālu no rallija vietas atrast) Sardīnijā nedēļu no 12-20 maijam. mož satiksies kādā kalnu takā. inho tērēt laiku un naudu busam ir nevajadzīgi, ir jālido.
Maijs Sardinijā ir baigi smuki - daba zied, jūra un vējš matos super
Piedāvājumā ļoti labas 185/60/14 (100 LVL komplekts) un 195/55/15 Pirelli Winter Carving 2005 (190 Ls komplekts) ziemas riepas ar radzēm. stāvoklis patiešām ļoti labs, jo riepas lietotas apmēram pussezonu. Kā arī alumīnija diski, caurumi 5x100, iespējami klāt šīm riepām par saprātīgu samaksu.
Piedāvāju gandrīz jaunas ziemas vidū pirktas 195/60R15 Pirelli WinterCarving, nobraukti ap 1500 km, ar radzēm, cena 200 par komplektu (veikalā 290 Ls!).
Plus ir vēl jauni Alutec Zero diski, uz kā šīs riepas uzmontētas. Diski šitie: www.custom-wheels-rims-alloys.co.uk/...
skrūvju caurumi 5x100, der Toyota, Skoda, VW un citiem, tumša alumīnija jeb titāna tonis. Kopā ar riepām 369 Ls, atsevišķi disku komplekts 200 Ls (veikalā 270 Ls). Kopējā ekonomija ir 191 Ls, ja ņem komplektā diskus un riepas!!
Pārdevu auto, bet riteņi palika, un gaida savu jauno auto, ko uzticami ripināt tālāk
cena runājama, bet ne ļoti. ja interesē, gaidu jūsu piedāvājumus uz:
Piedāvāju gandrīz jaunas ziemas vidū pirktas 195/60R15 Pirelli WinterCarving, ar radzēm, cena 200 par komplektu (veikalā 290 Ls!). Plus ir vēl jauni Alutec Zero diski, uz kā šīs riepas uzmontētas. caurumi 5x100, bija uz toyotas. Kopā ar riepām 369 Ls, atsevišķi disku komplekts 200 Ls (veikalā 270 Ls). Kopējā ekonomija ir 191 Ls, ja ņem komplektā diskus un riepas.
pārdevu auto, bet riteņi palika, un gaida savu jauno auto, ko uzticami ripināt tālāk
Piedāvāju gandrīz jaunas ziemas vidū pirktas 195/60R15 Pirelli WinterCarving, ar radzēm, cena 200 par komplektu (veikalā 290 Ls!). Plus ir vēl jauni Alutec Zero diski, uz kā šīs riepas uzmontētas. caurumi 5x100, bija uz toyotas. Kopā ar riepām 369 Ls, atsevišķi disku komplekts 200 Ls (veikalā 270 Ls). Kopējā ekonomija ir 191 Ls, ja ņem komplektā diskus un riepas.
tt rakstīja:japāņu sportiniekiem nav nepietiekama pagriežamība
tur tu maldies.
jo cietāka piekare, jo lielāks pagrieziena rādiuss.
piem civic 1.6 vti pagrieziena rādiuss ir pat lielāks nekā S klases mersim, vai pat tam pašam 1.5 vtec civicam
iespējams, runājam par dažādām lietām:
es runāju par to, ka c70 piemēram, ir jāpagriež stūre par vairāk grādiem, nekā, piemēram, Celicai, lai ierakstītos pagriezīenā. un tas no personīgās pieredzes. Un iespējams, tas ir arī atkarīgs arī no ātruma kādā brauc, resp., adaptīvā.
Gunar, pilnīgi Tev piekrītu. Bet es runāju vairāk par tēmu - sportisks vs. nesportisks. Un man ilgi ilgi bija jāpārliecina sevi par to, lai es neņemtu c70, jo ļooooti patīk tas auto
ja kāds no UScara var palīdzēt ar konkrētāku linku, būtu priecīgs, citādi pats vevaru atrast. nu bet vispār neticās par to pārfrēzēšanu un plastmasas liešanu