Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Graberis 03.08.2007 16:28

Nu jau jūs galīgās auzās braucat. Sadalījums sekojošs:

Ceļš = Brauktuve + sadalošās joslas + ietves un trotuāri + ceļmalas stabiņu, apgaismojums utt līdz pat grāvim ieskaitot pašu grāvi.

Brauktuve = transportlīdzekļiem paredzēta ceļa daļa, var būt atdalīta no citām brauktuvēm ar sadalošo joslu. Ceļam (ja vien tas nav gājēju ceļš) ir vismaz viena brauktuve, Pleskavenei līdz Sēnītei ir divas, Brīvībenei starp E-ielu un Merķeļa/Kalpaka ir divas, Maskavas ielai līdz Rumbulai ir divas, Jūrmala šosejai vietām laikam ir trīs.

Kronvalda bulvārim ir tikai viena brauktuve. punkc.

Graberis 03.08.2007 16:02

nafigators rakstīja:

Neviena konkrēta cipara, cik metrus pirms/pēc.... Tā ka principā maksā ragā. Ments var pateikt, ka viņam tā "robeža" 10cm un iepūt...

A vot šitas gan ir nepareizi - ja likumā, noteikumos vai standartos nav minēts konkrēts cipars, tad CP nav likumīga pamata piespriest sodu - tas, kur mentam ir robeža, nevienu neinteresē.

Taču neticu, ka nekur nav doti konkrēti cipari - citādi sanāk bezpreģels: es saku, ka pirms 12 km bija zīme, a pēc zīmes tu nedrīksti ātrumu mērīt.

Graberis 03.08.2007 15:57

Sorry, ne sorry, bet uz Pleskavenes šitādā veidā varētu pa mēnesi nacionālo kopproduktu dubultot - cik ir tādi, kas tur tā kulturāli pie luksoforiem sabremzējas?

Graberis 03.08.2007 15:53

Vakar jau pa TV smalki stāstīja, kā nu meklēs tos izpaudējus un kā nu tik nebūs. Bet galu galā - tēma jau nodrāzt, tomēr vienmēr var pacelt galvu un čiepstēt - kungi, tā ir mana nodokļu maksātāja nauda, gribu redzēt, kur tā iztērēta.

Graberis 03.08.2007 15:51

A attālumi?

Graberis 03.08.2007 15:33

Nu, vispār kādreiz bija tāds punkts, ka aizliegts kontrolēt ātrumu tiešā zīmju tuvumā, tikai tagad nevaru atrasts. Iemesls bija tāds, ka nav pierādāms, kurā vietā mērījuma brīdī atradās transportlīdzeklis. Tagad varētu būt mainījies sakarā ar videoradariem, kamerām un visu pārējo.

Graberis 02.08.2007 16:46

vmaxer rakstīja:

vai kāds varētu aaskaidrot šī noteikuma jēgu?

Tāda noteikuma principā nav - pēc noteikumiem ķieģelis aizliedz iebraukt brauktuvē, pie (virs) kuras tas uzstādīts. Izņēmumi ir atsevišķa papildzīme (trekna bulta uz leju), kas norāda joslu, uz kuru zīme attiecas, vai braukšana joslās zīme ar ķieģeļa hibrīdu virs attiecīgas joslas.

Sāls ir tāda, ka attiecas uz iebraukšanu - ja tu vari atrast citu likumīgu ceļu, kā ķieģeli novilkto līniju pārvarēt (apbraukt pa citu maršrutu, izkāpt no auto un pastumt 5 metrus), tad aiz ķieģeļa tevi neviens vairs drāzt nevar.

Tagad varu sameloties, slinkums rakāties pa CSN, bet, no otras puses, ja aizliedzošā zīme attiecas uz joslu (ar papildzīmi vai savādāk), tad tā darbojas visā joslas garumā - man šķiet, ka uz Kronvalda bulvāra tā arī ir.

Rezumē - ja ķieģelis uzstādīts labajā brauktuves malā, tas attiecas uz visu brauktuvi un, ja tu vari tikt tam garām, tad tālāk brauc kā vēlies. Ja ķieģelis uzstādīts virs joslas ar papildzīmi, tad tajā joslā iebraukt aizliegts līdz pat joslas beigām vai līdz zīmei, kas atceļ aizliegumu. Tas pats, ja ķieģelis uzstādīts virs brauktuves - tas attiecas uz joslu VIRS kuras tas uzstādīts (var novērot pirms Akmens tilta apvienojumā ar nepārtraukto līniju).

Graberis 02.08.2007 16:12

martinello rakstīja: thank's!

i doma iztīrīt zemes gabalu Rīgā, bik ar krūmiem aizaudzis

Paga, paga - tu tak teici, ka mežs. Pilsētā tev par katru kaktusu jāatskaitās (tiesa gan, ja ir zemes plānā iekšā).

Graberis 02.08.2007 16:10

Šaubos, vai ņēma tirgošanai - apstākļi tā kā neatbilst.

Rezumē - sāc gūglēt, kur var nopirkt atsevišķi hubcaps, center caps, rims

Graberis 02.08.2007 15:09

Nākas zināt - policijai jāzin ne tikai tiesības, bet arī pienākumi un, galu galā, arī CSN un APK.

Graberis 02.08.2007 14:58

Slēdziens vienkāršs - agresīva braukšana, 50-200 Ls + 6 punkti. Pie kā piešūt ir gana:

1) Noteiktā stāvokļa neieņemšana pirms manevra

2) Sastrēgumā esošu transportlīdzekļu apbraukšana / apdzīšana (whatever, CP tas nekrata)

3) Braukšana zem ķieģeļa (vienalga, ko naf saka - CP ir savs, pareizais, viedoklis)

4) Nepārliecināšanās par manevra drošību (šis ir vienkārši izcils punkts APK, var pielikt gandrīz visiem pārkāpumiem)

5) Iebraukšana krustojumā pie sarkanā

6) Un no tā visa - agresīva citu tiesību neievērošana un ceļu satiksmes plūsmas traucēšana kopumā.

Tātad, ja esi tādā stāvoklī nonācis līdz Valdemāra ielai un piepeši ieraugi kādu ar rāciju, labāk dur taisni vai pa kreisi - sanāks maksas pagrieziens (agrāk bija 20 Ls + 1 punkts) vai agresīva braukšana ar diviem pārkāpumiem nevis veselu sarakstu, vieglāk apstrīdēt.

Graberis 02.08.2007 11:59

martinello rakstīja: kurš zin no cik cm diametrā var bez atļaujas izzāģēt mežu???

Bez atļaujas mežu zāģēt nav brīv - bez atļaujas var veikt tīrīšanu: krūmu, kritušo un kaltušo koku novākšanu. Krūms skaitās jebkurš koks, kuram diametrs nepārsniedz 8 cm 20 cm augstumā no zemes. Līdz 10 m3 nevienam nekas nav jāsaka. Šie 10 kubi ir stiepts jēdziens, lāgā nezinu uz ko tas attiecas, bet varētu būt vienā reizē, tātad zāģē ar pārtraukumiem.

Ja ir tā laime, ka mežs ir apvienojumā ar zemi, jāskatās, kurā vietā ir robeža - visu aiz robežas, kas vairs neskaitās mežs var maukt nost pa tīro. Tādēļ labs variants tiem, kuriem robeža iet pa meliorācijas grāvi - parasti tie grāvji ir aizauguši ar alkšņiem, kur sanāk labi daudz malkas.

Man pašam tāds mežs stāv uz strīpas, tikai tiek plānots iepirkt kauč kādu T-25 (neejošs, bez TA, 600 Ls), lai nav jāmeklē papildus transports. Pēc maniem aprēķiniem, uz šitādas tīrīšanas rēķina + aizaugušie grāvji + stigu attīrīšana kopā kādi 60 kubi sanāks. A skaldīta malka maksā 15 lati kubā - i traktors atpelnīsies, i varbūt kaut ko notirgot vēl varēs.

Graberis 31.07.2007 17:09

Man policaji laimē smaida pa visu ģīmi tikai ieraugot vien

Graberis 31.07.2007 14:00

Es pieļauju, ka vidējam autovadītājam kaut kāds standarts nav saistošs - tas jāievēro ceļu ierīkotājiem.

Graberis 31.07.2007 13:51

Dažas piezīmes no manis, temperatūras uzturēšanai:

- 1.5 intervāla atstāšana priekš moča pilsētā Man šķiet, ka tas jau ir par daudz prasīts - metrs ir pietiekami, spiedīgā gadījumā var izlavierēt arī pa 80 cm.

- Visi 9mm solītāji, kuriem par to nekas nebūs - ja jums aiz muguras nav kāds valstij pietuvināta locekļa gals, tad beidziet dezinformēt. Mūsu valstī pat gadījumos, kad tev ir kaudze liecinieku, kas var apzvērēt, ka tu to maniaku SAŠĀVI (ne nošāvi) pēdējā brīdī, 1 ms pirms viņš tev ar cirvi ieblieza starp acīm, pat tādos gadījumos dabūsi ilgi un dikti cīkstēties, lai neieliek vietā ar rūtainu sauli.

- Attiecībā par joslām - 1.7. punkts "jebkura brauktuves garenvirziena josla (var būt apzīmēta ar ceļa apzīmējumiem), kura ir pietiekami plata, lai pa to vienā rindā varētu braukt automobiļi". Un viss - nekādi izmēri, nekādi norādījumi par blakus esošo transportlīdzekļu skaitu. Tātad praktiski joslas platums ir no pusotra metra (SMARTs ir automobilis ) uz augšu, kaut vai kilometru plata, ja nav norādīts ar apzīmējumiem. Ja kāds iebildīs, ka, ja nav joslu apzīmējumu, tad joslas nosaka vadītāji atkarībā no tā un tā, tad strīda gadījumā tas neko nedos - viens uzskata, ka josla ir no šejienes, līdz šejienei, otrs, ka savādāk.

Graberis 30.07.2007 14:41

Edža, nomierinies. Attiecībā uz lielu daļu autovadītāju, kas tevi nepamana - nav tā, ka viņi tevi neciena un cenšas paņemt uz masu.

Diemžēl patiesība ir tāda, ka pat tas, ka autovadītājs tev skatās tieši acīs un, pēc tavām domām, vēl tev kaut ko saka, vai pamāj, nenozīmē, ka viņš tevi redz.

Jo, žēl, bet tā tas ir, viņš uz ceļu nemeklē ne tevi, ne velosipēdistu, ne krosa skrējēju. Faktiski, viņš nemeklē kaut ko, kam būtu jādod priekšroka, bet gan tieši AUTOMOBĪLI (vai traktoru, katrā ziņā kaut ko lielu) - kaut kā cilvēkiem zemapziņā paliek, ka ceļš ir jebkura satiksmei piemērota vieta, pa kuru pārvietojas AUTOMOBĪĻI. Un tāds tev var skatīties tieši acīs, jā viņš pat tevi varbūt arī piefiksēs, tikai tu līdz viņa apziņai nenonāc kā traucēklis, kam būtu jādod ceļš.

Graberis 30.07.2007 14:10

Pļāviens, nu ko jūs vienmēr variet tirst par dajebko, dajebkad, visiem vienmēr objektīvais un pareizais viedoklis - uzvāriet tēju, pavērojiet, kā lietus līst, dzīve ir skaista.

Tofiks par vienu moci, kas naktī maucis ar tālajiem, a jūs līdz kam nonācāt? Jā, nav pareizi braukt ar tālajiem pa nakti - varbūt vadītājs apsaldēts, varbūt vienkārši aizmirsis izslēgt. Jā, ir atsaldēti baikeri, kas principā vienmēr un visur nesās, izrāda sava dampja jaudu uz pakaļējā riteņa, pie mentiem nestājas, lien visur, kur var un nevar ielīst.

Pļin, tad kāpēc uzreiz šitāda nostāja - ja brauc ar diviem ratiem, tad atsaldēts līdz kaulu smadzenēm, orgānu donors utt.

Tajā pašā laikā ir čupa ar autovadītajiem, kam smadzeņu vispār nav vai ir tikai plika naglostj. Vai tādēļ katrs autovadītājs būtu jāsauc par atsaldētu? Kaut kā tādu tendenci neesmu ievērojis.

Es saprotu, ka korķim pa vidu izbraucošs mocists autovadītājam saīsina krānu par centimetru minūtē. Kas vēl jums traucē dzīvot?

Graberis 30.07.2007 0:33

smaidiigais rakstīja: ne jau visiem motociklistiem ir saslēgti tālie, parasti tālie dienas laikā ir tiem, kas slalomo starp mašīnām un ievērojami pārkāpj atļauto ātrumu. Nez kāpēc tā?

Vispār, es arī slalomoju starp auto, taču ātrumu pārsniedzu ne vairāk par pārējiem, katrā ziņā parasti mani lielākā daļa autiņu ar milzu apmierinājumu apdzen, uguņi man ir tikai tuvie, tālos ieslēdzu tikai lai uzmirkšķinātu - varbūt tādēļ vismaz reizi nedēļā kāds cenšas nonest, izgāš piektdien pat veseli 2 piecu minūšu laikā, taču es izvēlos pats būt uzmanīgāks, nevis paļauties uz uguņiem.

Graberis 30.07.2007 0:24

Ja tu nevienam netraucē, dari tā

Graberis 29.07.2007 21:20

Nezinu, kurš jums stāstījis, ka pie mums satiksme tāda pati kā RU - laikam ne jau krievs. Man sievas radiem pirmais jautājums bija - kakova hrena Jūs viens otram netaurējat un kāpēc visi tik kulturāli stāv korķī, nevis velk garām?

Graberis 27.07.2007 13:39

Pabriesmīgi izklausās - cietusī puse ...

Graberis 27.07.2007 9:52

Man jau šķiet, ka operatora šoferis pie visa vainīgs - nebij` ko kacināt.

Graberis 26.07.2007 23:41

Atkarīgs no darbu organizācijas - ja tas ir padomju laiku kooperatīvs, tad tur visi savējie. Ja sargā kaut kāds trešais kantoris, tad savādāk.

Be, galu galā:

www.reklama.lv/...

Graberis 26.07.2007 23:26

vaivads rakstīja: meklēju garāžu sarkandaugavas rajonā. der arī kautkas mazliet talāk. izskatīsu visu piedāvājumus jo vajadzīga steidzami.

22333639

Diez vai te atradīsi - labāk pastaigā pa garāžu kooperatīviem un parunājies ar sargiem, tie parasti visu zin.

Graberis 26.07.2007 16:06

Moš tur kāds ūberverķis, kas nočeko, ka tu tā brauc bez nekādām dzīvības pazīmēm un sāk pīkstēt - tip, mosties augšā.

Tā sacīt, kņigu ņečital, bet moken tošna

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Lasītākie raksti

Jaunie raksti