Pļa, takš par amīšiem tevi neviens no TA ārā nemetīs - ieliks 1 un pateiks, ka davai ka nomaini.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Pļa, takš par amīšiem tevi neviens no TA ārā nemetīs - ieliks 1 un pateiks, ka davai ka nomaini.
Centis_Nuudele rakstīja: Hehe....likās ka par daudz šūpojas
Amortizatoru darbaspēju pārbauda uz speciāla stenda, kāda CSDD rīcībā nav.
Ja nu pārbaudītājs uz aci redz, ka amīši beigti, tad jāprasa kāds dunduks ar tādiem brauc uz TA.
Gluži tā nav - pakaļējos amīšus viņi var uzķert arī ja uz aci izskatās visai glauni. Ja tas autiņš ļurkāšanās vietā sāk žvanckāties kā dekša galva sābu ieraugot
dex? tev klavierē kakas
Nu gan jūs sapirdāties - komutators ir tā tante, kas telefonam vadus pāršķepselē.
A cik atmosfēras tu esi riepās sadzinis?
Pa šoseju viņš tev var sākt patvaļīgi peldēt pa risēm ja rati pārāk plati - cik es atceros ar 195/65/R15 pa Pleskaveni varēja braukt rokas aiz galvas aizlikušam, ar 225/45/R16 jau viņš tur plivinājās visu laiku - rati rievās neturas iekšā.
A solārais sensors čeko saules starojumu un ACC no tā funktierē kur gaisu pūst.
Nekujā - ja sliedes pa vidu vienā līmenī un krustā nav par braukšanu joslās, značit jāgriež no sliedēm. Pēc pēdējās redakcijas tas attiecas arī un blakusteritorijām.
Itogo - 2 noteikumi, abi viens otram pretrunā, značit ignorējam abus. A reāli, ta griez vien no sliedēm, ja bailes, mauc pāri Kalnciema ielai un griez apkārt.
Principā - ķieģelis pēc jaunajiem noteikumiem, ja tas attiecas uz joslu, darbojas līdz nākamajam krustam. Starp Kuldīgas un Mārtiķa ielu pa vidu ir Krēslas iela kreisajā pusē kā minimums.
Ja tur tie ķieģeļi tomēr salikti, kreisais jātaisa no labās joslas, tešot sānā tam, kas tā nedara.
Tu esi drošs, ka no Kuldīgas ielas? Man šķiet, tas ķieģelis ir tikai aiz Mārtiņa ielas.
Dabā tas ir Slokas / Kalnciema krusts virzienā uz Uzvaras bulvāri, man šķiet.
Gan tajā gadījumā, gan vispār pa tēmu - nedrīkst un labāk nevajag, 1 kredītpunkts bez variantiem.
Baisulis rakstīja:
R99 rakstīja: tu jau tikai sevi par muļķi padari tādā veidā. kārtējo reizi. neskaitāmo reizi.
Ja godīgi,kaut kāda jampampiņa domas neinteresē. Uzraksti uz baltas lapiņas un iebāz sev .....
Tev šitāds uz meilu pienāca?
Nu taisos jau - ar šito dzelzi pa pilsētu braukāt dikti neērti.
Šamais tika iepirkts priekš ekšiem, taču rudenī notirgot nesanāca, tādēļ doma bija tā bikīt uzprišināt.
Jaunam tā uzreiz naudas arī nav - jānopiķo vēl no hipotekārā kredīta kāda puse, lai sirds mierīga, tad jau uz vasaru var skatīt kaut ko citu.
Nav, man vajag tieši apakšējos - tur tās forma un cokumi ir savādāki.
Īstenībā, ja tā padomā, dažs labs sābā sēdētājs ir tiešām atsaldētāks par vidējo latvieti - tā sacīt ekstrēmie gadījumi.
Bij tas kādu laiku atpakaļ - Daugavgrīvas iela virzienā uz Bolderāju pie Nestes tanka. 9K mierīgi ripina pa labo joslu, piepeši nez kādā sakarā rauj ap kreisi iekšā tankā, faktiski pārdesmit centimetrus gar smagā purnu (lai labāk iztēlotos situāciju - smagais bija blakus joslā). Nē nu, skaisti, izdevās jau, smagais i aci pamirkšķināt nepaspēja, bet vienalga - neomulīgi. A ja nu smagajam Šumahers pie stūres ar 0.05 sek rakciju? Salīmētos takš vesela rinda viņam pakaļā. A ja nu kāds būtu vēl 3 joslu ierīkojis?
Itogo, izveicot objektorientēto analīzi, sanāk:
1. Juridiska persona drīkst vest ne vairāk par 40 litriem (iedomājies - SIA Preved medved sobstvennoi personoi poe stūres).
2. Fiziska persona (jo viņām "atļauts pārvadāt degvielu bez tās iegādi apliecinošiem dokumentiem" - teksts ir neviennozīmīgs) var vest cik grib, taču uzglabāt nedrīkst vairāk kā 80 l.
Značit vazā to cisternu sev līdzi.
Uzgriez skaļāk un dziedi līdzi:
aiv never bin lounli
koz mī iz so kūl
beibe jūheva posibilitī
plei viz mie
mmmm, ver bin klever
koz nīd it never
beibe jūheva posibilitī
plei viz mie
gitar, gitar, gitar, gitar
kam to mai buduarr
beibe jūheva posibilitī
plei viz mie
gitar, gitar, gitar, gitar
džamp to mai jaguarr
beibe jūheva posibilitī
plei viz mie
tālāk ņerazborčiva
Mainu pret Toyota Corolla Sol, 2007, manuālis, hačbeks, lieti rati, kruīzs utt., nobraukts 13.5 K.
Laba maiņa.
Tā ir mixera atriebe par atteikšanos no SAABiem.
Šķiet, ka ERGO kaskas manuālī vispār bija unikums sarakstīts - tipa, viņi nemaksā, ja .... blablabla par visu to pašu braukšanu pālī utt. Biegās figurēja kaut kāds mistiski noformulēts punkts, ka viņi nemaksā vispār, ja tu nevari uzrādīt vainīgo, no kā regresu piedzīt.
Bišku tā pakasīju pauri, bet nospļāvos:
1. Kaska vajadzīga līzingam, nevis man
2. Ja mēsli būs, gan līzings viņiem smadzenes iepravīs (līze ņemta iekš sister-company)
3. Ceņņika starpība starp IFu/BTA vairāk kā 2x.
4. Ja 8.5 gadu laikā vajadzība pēc kaskām un oktām nav radusies, tad diez vai arī radīsies - braucu mierīgi, pusgadu ar moci, auto stāv vai nu monitorētā stāvvietā vai apsargātā garāžā. Nah maksāt vairāk?
Plja - daudz, > 350 kopaa. Laikam vispirms jaaskruuvee esoshais buus, tad jau matiis
Agresīvs tu esi tikai tādā gadījumā, ja tiešām sabiedriskā joslai galā pielien priekšā pārējiem. Ja galāz aizbrauc taisni, tas ir 1 atsevišķs pārkāpums.
No otras puses - kāzuss ar to 13. janvāra ielu, kā arī ar daudzām citām. Sabiedriskais tad tur brauc līdz krustam un tad spiežas uz otru pusi, lai tiktu uz tilta virsū. Ja tā paskatās tos likumus, tad tā takš ir nepārprotama apbraukšana pa sabiedriskā transporta joslu. Nez, RS apjēdz, kādi likumpārkāpēji pie viņiem strādā?
Smart7 rakstīja:
Raser rakstīja: Segliņš ar Zivtiņu pārrunā iespēju maksimāli ātri ieviest fotoradarus
apollo.lv/...
Nu un? Es aatrumu nepaarsniedzu!
Tik-kai neirs
Izlasīju:
Tualete ar vairākām kabīnēm. No vienas kabīnes atskan, bjin, jāsāk laikam normāli baroties... Pēc brīža no citas - tu tur ēd vai?
Piebilstot - vecam autiņam absolūtos ciparos uzturēšana protams būs dārgāka kā tādam pasātam, golfam, skorpim, vaukshallam, 4tajam volvim utt., jo paši auto ir no dažādām klasēm, kā arī tās pašas klases autiņi tajos gados bija ar atšķirīgu aprīkojuma līmeni.
Tāpat varētu teikt, ka Avensis ir švakāks par Corolla, vai 7-ais bumers par X5 - dažādas klases / dažādas slodzes un arī risinājumi.
Jo vairāk auto detaļu, jo lielāka iespēja kaut kam noplīst.
farruhs rakstīja:
Un visādi gljuki uzklūp vienlaicigi kā sūdu mušas sūdam.
Visvairāk jau baisulim tas sāb nosaukums patīk - tādēļ jamais arī ar trolli arī nebrauc - saabiedriskais transports, tomēr.
Kuramais tad jis ir - gljuks vai sūdu muša
Es nezinu - nemaz negāju parakstīt. No vienas puses - lieta laba un atbalstāma. No otras - ņemot vērā vietējā tūdaliņa, teiksim, politisko saprašanu, būs lielākā pakaļā, nekā ir.
Līdz ko kāds sagribēs tikt pie lielāka rieciena vai vispār pie siles, sarīkos ambrāžu un visi skries un metīs esošos ārā, pēc tam vēlēs par jaunu.
Labāk tiešām pie vēlēšanām vienreiz pakasīt galvu un atcerēties - kaut arī balsot drīkst tikai par konkrētu partiju, nevēlamos feisus var svītrot ārā un savējiem pievilkt krustiņu.
Attiecībā par VIŅU rebēm - atveriet acis. Varbūt tāds metinātājs arī iegrābj pārdesmit citronus, bet tas ir viss - daudz lielāks cipars saskaitās pa visām mazajām haltūrām, kad kādam vajag būvatļauju, kādam - nomainīt teritorijas plānojumu, vēl kādam citam izbīdīt savu projektu. Tie ir gadījumi, kad ne jau mūsu 100 grūtgalvīši (no kuriem 2/3 ir vienkārši pelēkā masa i bez saprašanas, kā lietas jābīda, i bez iespējām un dūšas ko tādu pasākt) nosmeļ krējumu - tie ir ierēdnīši, padomnieki un pārējie, kas sēž, strādā un turpinās to darīt arī tad, ja to parlamentu kaut katru nedēļu vēlēs pa jaunu.
Paskatieties kaut vai uz to pašu e-latvijas projektu - kur tad ir tie visi papildus apsolītie labumi, par teju 200 stabiem? Tas pats viens e-pakalpojums vien stāv.