Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Sandis_UR 26.08.2008 21:34

ZZXX rakstīja:

Sandis_UR rakstīja:

ZZXX rakstīja:

Sandis_UR rakstīja:

Kindzulis rakstīja: un par dzineejiem- ir gan Duratorq TDdi gan arii TDCi

Kaaa sie dzineeji atskjiras reaali, un cik aptuveni maksaa siksnas mainja, kaa arii galvenas probzas?

Nezinu par ci motoriem,bet di ir ķēde nevis siksna. Reāli jau drošvien tikai ar zirgspēkiem arī atšķiras,vienīgais,personīgi es,divlitrīgos ar ci motoru nēēsmu dzirdējis-2,4 tos gan..

Tiem 2.4 TDCi arii ir siksna?

Un vai TDi motoriem var likt virsuu chipu?

Čipu likt var noteikti divlitrīgajiem di-vnk par to pats esmu interesējies. Par 2,4 nezinu,bet tas jau tāpat priekš busa iet stipri labi (ir braukts). Par siksnu 2.4 nezinu,esmu dzirdējis,ka ķēde,bet neņemos apgalvot. Vienīgais 2.4 nevienā zemajā,īsajā pasažierniekā oriģināli iekšā nebūs!!

Cik aptuveni lopeljus ar cipu var pielikt klaat un cik tas aptuveni maxaa?

Sandis_UR 26.08.2008 21:33

Kindzulis rakstīja:

ZZXX rakstīja:

Kindzulis rakstīja: atljaushos palabot... ciparinjsh aiz T ir pilnaa masa... shiniii gadiijumaa 3tonnas ....

Domāju,ka šajā gadījumā Tu kļūdies,jo doķos pilnā masa ir 2880kg,bet čomam ,kam zem stilla ir uzraksts 280 pilnā ir 3100.... Par motoriem drošvien tā arī ir,kā jau rakstīju man ir di.

hvz... bet nu liidz shim kautkaa tas taa ir bijis

3T-300 3.5- 350 uttt lai gan.. ej nu saz... mosh kautkas jauns izdomaats

par choma busu- nevar buut ka regjistreejot te vai tur ir muhljiita pilnaa masa?

Parasti (vismaz mershiem) uz spaarna noraada aptuveno pilno masu, vai arii shasijas tipu.

Sandis_UR 26.08.2008 7:29

ZZXX rakstīja:

Sandis_UR rakstīja:

Kindzulis rakstīja: un par dzineejiem- ir gan Duratorq TDdi gan arii TDCi

Kaaa sie dzineeji atskjiras reaali, un cik aptuveni maksaa siksnas mainja, kaa arii galvenas probzas?

Nezinu par ci motoriem,bet di ir ķēde nevis siksna. Reāli jau drošvien tikai ar zirgspēkiem arī atšķiras,vienīgais,personīgi es,divlitrīgos ar ci motoru nēēsmu dzirdējis-2,4 tos gan..

Tiem 2.4 TDCi arii ir siksna?

Un vai TDi motoriem var likt virsuu chipu?

Sandis_UR 25.08.2008 12:25

LyNx8 rakstīja: Tāks, busiņš joprojām tirdzniecībā. Bet cena zemāka - 2600 Ls ...

Ford Transit, 2,5 litru dīzelis ar parasto, mehānisko sūkni.

Pilsētas variants, bez starpsienas.

ABS, AirBag, stūres pastiprinātājs un radio...

Noskrējiens - 163 000 km

Tehniskā apskate izieta jūnija sākumā.

Rūsu īpaši nemana, jo pirms vairākiem mēnešiem svaigi pārkrāsots (~ izmaksas ap 1000 Ls).

Cena ~ 2 600 Ls (joprojām runājama..)

Bildes te --> foto.inbox.lv/...

Pliiz netraucee te svariigakas lietas tiek apspriestas???

BTW varbuut kāds vēl var padalīties ar tranzīta ekspluatēšanas īpantībām ar izlaiduma gadiem ap 2001-2005?

Sandis_UR 25.08.2008 8:59

Kindzulis rakstīja: un par dzineejiem- ir gan Duratorq TDdi gan arii TDCi

Kaaa sie dzineeji atskjiras reaali, un cik aptuveni maksaa siksnas mainja, kaa arii galvenas probzas?

Sandis_UR 23.08.2008 9:43

Skatoties pēc mobile.de , tad 2.0 d tranzitam ir divu veidu motori. Viens ar 101zs suchen.mobile.de/... un otrs ar 125 zs suchen.mobile.de/...

nezinu kaa pie mums viņus apzīmē.

Sandis_UR 21.08.2008 21:37

ZZXX rakstīja:

Sandis_UR rakstīja: ZZXX, a kura gada tev tranzīrts ir, un kāda tieši pasažieru versija? Sēdvietu skaits?? Un kāds motors?

Un kur tranzītu labāk remontēt, kā arī kā ar detaļu pieejamību un dārdzību?

Man ir 04.gada transīts ar astoņām vietām kopumā,tas ir priekšā man ir divi normāli ,apsildāmi beņķi ar podlokotņikiem. Trešā rienda,ja kas ir salokāma uz priekšu vai arī vienkārši bez uzgriežņu atslēgas izņemama-nu tas jau paša darbs,skrūvēm ir pārgrozāmās ručkas.Autiņam ir 2,0 litru turbo dīzelis,kas ir spējīgs pa taisni attīstīt + -162km/h. Vēl ir kondiška,autonomka,elektro logi,spoguļi,protams centrālā un siģene. Ā ir arī oriģinālie miglenieki. tas nu tā divos vārdos...

Tev veel vecais TDE motors? Jeb jau jaunais TDCi? Kāds patēriņs un vai otro sēdekļu rindu arī var izņemt ārā?

Būs laikam jāaizbrauc uz kādu placi un jāpatestē, tik žēl ka iekš LV pārdošanā neredzēju nevienu tādu versiju, kādu es gribu ņemt.

Sandis_UR 21.08.2008 8:31

Gregers rakstīja: šodien atkal satiku to audiku, nu tiešām normāls priekš tā gada JEJ BOGU! Sulīgi sarkans un normāls nesadirsts salons utt

Tiešām nevienam nevajag normālu tā gada auto par lētu cenu?

Dīvaini...

Leeti nav nekas, pat pelei siers ir pirkts par naudu

Sandis_UR 20.08.2008 23:59

Yetti rakstīja: postu labošana gan derētu...

katram pašam par saviem vaardiem jaatbild!!!!

Sandis_UR 20.08.2008 23:57

LyNx8 rakstīja: Ei, es te savu tranzītu ar mēģinu notirgot... Lūk, nav kā Citrons - ir daudz uzticamāks un lētāks ekspluatācijā.

BTW domju ka taa arii ir, jaunie galiigi suu di.

Sandis_UR 20.08.2008 23:31

ZZXX, a kura gada tev tranzīrts ir, un kāda tieši pasažieru versija? Sēdvietu skaits?? Un kāds motors?

Un kur tranzītu labāk remontēt, kā arī kā ar detaļu pieejamību un dārdzību?

Sandis_UR 20.08.2008 23:29

ZZXX rakstīja:

Sandis_UR rakstīja:

ZZXX rakstīja:

Sandis_UR rakstīja: A ko visppār tauta domā oar Transītiem kas nāk no 2001 gada līdz 2006

Metu acis uz aptuveni šādu suchen.mobile.de/...

For transit Euroline, un vēl vai kads var patiekt cik šim te euroline ir attālums starp pakaļējām riteņu arkām (pasažieru versijā).

Un kā ar remontiem, kur labāk remontēt un kādads ir galvenās izmaksas un iespējamie defekti. iekš carsurevey lasīju, ka ir problēmas ar sajūgu un sūkni.

Vēl ir doma par alternatīvu suchen.mobile.de/...

Kā nu Tev teikt..?? Kā autiņš,ja neskaita rūsēšanu visādā ziņā ideāls. Pats ņemot no nulles pie nobrauktiem 170tkm izņemot eļļu,filtrus un priekšējās kolodkas(ā vēl dažas izdegušas spuldzītes) mainījis nēēsmu neko. Skati nesen izgāju-problēmu nav. Bet ņemot Tevis pieminēto variantu ar pusļimonu-nu nezinu....Skaidrs,ka tas nav patiesais nobraukums busam. 18 tkm gadā ar dīzeli nav reāli.. Vēl neliela problēma ir aizmugurējo durvju eņģes,kurām ar laiku iepatīkās grabēt. Par arku platumu varu Tev uzrakstīt rīt,izmērīšu. Par Reņiem daudz nezinu,ir dzirdētas probzas ar elektību.

Paldies,

Vienk ir nepeiciesams auto kuraā vjadzības gadījumā var iebāzt industriālo konteineri, un brīvdienās braukt atpūtā. Diemžēl t4 multivan attālumi starp arkām ir 1,1 m (industriālais konteineriisaptuveni 1.2x1.2), arī pa priekšējām durvīm konteineris neiet.

Arku platums pasažieru Transīta versijai ir 1,26m,tā kā Tev vajadzētu tā knapi,knapi derēt.

Tad jau vispār super, liels paldies par info.

BTW comam darbā nopirkusi jauno Citroen Jumper, 30 000km laikā jua kādu 5 reizi servisu apmeklē dažādu elektronikas problēmu dēļ.

Sandis_UR 20.08.2008 19:26

Var nedaudz sikaku info par to pasakumu?

Sandis_UR 20.08.2008 19:24

kliks rakstīja: Ech... paskatījos netīšām Sanda galeriju nevis topika autora. Karoč, džeki, jūs saderat kopā!

BTW Bumers sen jau veesture.

Sandis_UR 20.08.2008 13:58

pazzi rakstīja: mekleju kaadu kas gribeetu iemeeginaat speekus rodaa 19-21 septembrii, pats ar tik pirmo reiz braukshu, bus kkas jauns..

no tawas puses vajdzetu tiesiibas ar 3gadu staazhu, jo esmu bik aizkeeries ar tiesiibaam, baltaas pagaidaam tik kabataa, man 19...

gaazisim ar selicu..

mans nr 26434162

Kas ts par pasākumu???

Sandis_UR 19.08.2008 22:08

ZZXX rakstīja:

Sandis_UR rakstīja: A ko visppār tauta domā oar Transītiem kas nāk no 2001 gada līdz 2006

Metu acis uz aptuveni šādu suchen.mobile.de/...

For transit Euroline, un vēl vai kads var patiekt cik šim te euroline ir attālums starp pakaļējām riteņu arkām (pasažieru versijā).

Un kā ar remontiem, kur labāk remontēt un kādads ir galvenās izmaksas un iespējamie defekti. iekš carsurevey lasīju, ka ir problēmas ar sajūgu un sūkni.

Vēl ir doma par alternatīvu suchen.mobile.de/...

Kā nu Tev teikt..?? Kā autiņš,ja neskaita rūsēšanu visādā ziņā ideāls. Pats ņemot no nulles pie nobrauktiem 170tkm izņemot eļļu,filtrus un priekšējās kolodkas(ā vēl dažas izdegušas spuldzītes) mainījis nēēsmu neko. Skati nesen izgāju-problēmu nav. Bet ņemot Tevis pieminēto variantu ar pusļimonu-nu nezinu....Skaidrs,ka tas nav patiesais nobraukums busam. 18 tkm gadā ar dīzeli nav reāli.. Vēl neliela problēma ir aizmugurējo durvju eņģes,kurām ar laiku iepatīkās grabēt. Par arku platumu varu Tev uzrakstīt rīt,izmērīšu. Par Reņiem daudz nezinu,ir dzirdētas probzas ar elektību.

Paldies,

Vienk ir nepeiciesams auto kuraā vjadzības gadījumā var iebāzt industriālo konteineri, un brīvdienās braukt atpūtā. Diemžēl t4 multivan attālumi starp arkām ir 1,1 m (industriālais konteineriisaptuveni 1.2x1.2), arī pa priekšējām durvīm konteineris neiet.

Sandis_UR 19.08.2008 10:58

LyNx8 rakstīja:

Sandis_UR rakstīja:

LyNx8 rakstīja: Varbūt vajadzīgo tehnisko info izdodas te noskaidrot - catalog.auto.ru/...

Bet oranžais apelsīnu vadājamais busiņš joprojām ir pieejams.

Jaa un laikam, esi izmuldējis savu biznesa plānu "oranžais apelsīnu vadājamais "

Pēdējās divas "salona" bildes nav manas - tās ar telefonu iepriekšējais saimnieks bildējis. Pirmās ir ok, lai saprastu, kas par aparātu.

Es jau teicu - bizness nebija ar transportēšanu saistīts..

Piedod- gribēju teikt apelsīnu tirgošana.

Sandis_UR 19.08.2008 10:43

LyNx8 rakstīja: Varbūt vajadzīgo tehnisko info izdodas te noskaidrot - catalog.auto.ru/...

Bet oranžais apelsīnu vadājamais busiņš joprojām ir pieejams.

Jaa un laikam, esi izmuldējis savu biznesa plānu "oranžais apelsīnu vadājamais "

Sandis_UR 19.08.2008 10:42

LyNx8 rakstīja: Varbūt vajadzīgo tehnisko info izdodas te noskaidrot - catalog.auto.ru/...

Bet oranžais apelsīnu vadājamais busiņš joprojām ir pieejams.

Tur neko pratigu atrast nevar.

BTW apelsīns tīri firšs izskatās, lai gan bildes gan varēja būt labākas.

Sandis_UR 19.08.2008 8:42

A ko visppār tauta domā oar Transītiem kas nāk no 2001 gada līdz 2006

Metu acis uz aptuveni šādu suchen.mobile.de/...

For transit Euroline, un vēl vai kads var patiekt cik šim te euroline ir attālums starp pakaļējām riteņu arkām (pasažieru versijā).

Un kā ar remontiem, kur labāk remontēt un kādads ir galvenās izmaksas un iespējamie defekti. iekš carsurevey lasīju, ka ir problēmas ar sajūgu un sūkni.

Vēl ir doma par alternatīvu suchen.mobile.de/...

Sandis_UR 16.08.2008 22:56

raimondsm rakstīja: jā jā, bet spirtu tonnas 2 no ha var LV saražot, sevisķi ar jauno Stendes šķirni līdz ar to atkarība no austrumu trubas mazāka

cik ha graudu vaig gadā uz vienu vidusmēra automašīnu ar 40000 km nobraukumu, un cik ha vaig uz visu latvijas autoparku?

Sandis_UR 13.08.2008 19:48

Pirmais rakstīja: jau ieraugot virsrakstu bju gatavs derēt, ka tieši daputātelis ir šitā topica autors

tieši top pašu nodomāju, par topika autoru

Sandis_UR 12.08.2008 23:39

Šodien imprezas darīja ļoti slepenu darbu, stādināja aiz akmens tilta visus pārkāpējus pārdaugavas pusē. Pie tam bija 2 imprezas.

Sandis_UR 11.08.2008 21:57

ZX rakstīja:

Sandis_UR rakstīja:

ZX rakstīja:

Sandis_UR rakstīja: Ko tauta saka par jauno Citroen Jumpy???

Grūti ko teikt. Pagaidām tauta tikai brauc. Nobraukti 5000 km.

Kaads motors, kaa eed, kaada dinamika?

Motors 2.0HDi16V 122 ZS

Degvielas patēriņš apmēram tāds kādu nosaka ražotājs, ar piebildi, ja brauc līdz 100 kmh

Piemēram: Brauciens pa Igauniju 7 personas nobraukti ap 700 km ātrums Igaunijā līdz +5 kmh, Latvijā līdz +10 kmh vidējais patēriņš 6,8 l100km. Ātrums uzturēts ar kruīzkontroli.

Dinamika apmierinoša, jo diezgan optimāli jaudu var izmantot ar sešu pārnesumu ātrumkārbu. Ja vajag agresīvāk apdzīt var arī paslēgt kādu pārnesumu uz leju, jo ar sesto pārnesumu 2000 apriezienus sasniedz tikai pēcap 100 kmh.

kaa ir pa baani uz 130km/h laist. imho ar 6 nieci kaarbu vajadzeetu buut ekonomiski. Arii acis metu uz kauko liidziigu.

Sandis_UR 08.08.2008 22:43

ZX rakstīja:

Sandis_UR rakstīja: Ko tauta saka par jauno Citroen Jumpy???

Grūti ko teikt. Pagaidām tauta tikai brauc. Nobraukti 5000 km.

Kaads motors, kaa eed, kaada dinamika?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Lasītākie raksti

Jaunie raksti