Kindzulis rakstīja:
ZZXX rakstīja:
Kindzulis rakstīja: atljaushos palabot... ciparinjsh aiz T ir pilnaa masa... shiniii gadiijumaa 3tonnas ....
Domāju,ka šajā gadījumā Tu kļūdies,jo doķos pilnā masa ir 2880kg,bet čomam ,kam zem stilla ir uzraksts 280 pilnā ir 3100.... Par motoriem drošvien tā arī ir,kā jau rakstīju man ir di.
hvz... bet nu liidz shim kautkaa tas taa ir bijis
3T-300 3.5- 350 uttt lai gan.. ej nu saz... mosh kautkas jauns izdomaats
par choma busu- nevar buut ka regjistreejot te vai tur ir muhljiita pilnaa masa?
Parasti (vismaz mershiem) uz spaarna noraada aptuveno pilno masu, vai arii shasijas tipu.
ZZXX rakstīja:
Sandis_UR rakstīja:
ZZXX rakstīja:
Sandis_UR rakstīja:
Kindzulis rakstīja: un par dzineejiem- ir gan Duratorq TDdi gan arii TDCi
Kaaa sie dzineeji atskjiras reaali, un cik aptuveni maksaa siksnas mainja, kaa arii galvenas probzas?
Nezinu par ci motoriem,bet di ir ķēde nevis siksna. Reāli jau drošvien tikai ar zirgspēkiem arī atšķiras,vienīgais,personīgi es,divlitrīgos ar ci motoru nēēsmu dzirdējis-2,4 tos gan..
Tiem 2.4 TDCi arii ir siksna?
Un vai TDi motoriem var likt virsuu chipu?
Čipu likt var noteikti divlitrīgajiem di-vnk par to pats esmu interesējies. Par 2,4 nezinu,bet tas jau tāpat priekš busa iet stipri labi (ir braukts). Par siksnu 2.4 nezinu,esmu dzirdējis,ka ķēde,bet neņemos apgalvot. Vienīgais 2.4 nevienā zemajā,īsajā pasažierniekā oriģināli iekšā nebūs!!
Cik aptuveni lopeljus ar cipu var pielikt klaat un cik tas aptuveni maxaa?