Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
insekc 04.06.2019 19:52

Cienītais "raimondsm" sāka runāt par fiziku (nu patiesību sakot - pamatskolas līmenī). Pīelikšu savu pagalīti, lai tas ugunskurs turpina degt. Nu man skolā mācīja, ka strāvas avota iekšējā pretestība ( ideālā gadījumā - bezgalība) un sprieguma avota iekšējā pretestība (ideālā gadījumā - nulle) ir biku atšķirīgas lietas. Nez ko autors ar to domāja?

p.s. Kādreiz ar barošanas avotiem darbojos LPSR ZA PMI SKB. (Varbūt kāds pat mācēs šo atkodēt). Par šo tēmu pat kāds "sarkanais stūris" bija. Varbūt pat to kāds sapratīs.

insekc 31.05.2019 19:56

Par 200% PIEVIENOJOS.

insekc 31.05.2019 19:54

Subaru FB25 motorītim ir nieka 170 zirdziņi, kas tādam tilpumam tiešām nav visai daudz, bet subjektīvi kopā ar variatoru nejūt jaudas trūkumu apdzenot. Braucot no Rīgas Amatas gravā pacēlumā Outback viegli uzrauj līdz 120. Cik zinu ne pašam, ne draugiem ar Subaru motoriem problēmu nav bijis (9 dažādu gadu Outback un Forester). Acīmredzot te nostrādā F1 zināmais - jo lielāku jaudu no tilpuma noņemsi, jo īsāks mūžs. Kā saka, fiziku neapmānīsi.

insekc 29.05.2019 15:56

2. Subaru vēl joprojām ražo auto ar H6 3.6 un četrcilindru boxeri 2.5 (motora kods FB25), kuri ir normāli gāzējami un par nemotoriem kaut kā negribas tos nosaukt.

3. Subaru Outback ar balonu rezerves riteņa vietā ar LPG nobrauc virs 600 km kombinētā ciklā (pie tam pa šoseju nesēņojot). Auto stāv garāžā un nekas pēc gāzes nesmird. Patēriņš ar LPG naudas izteiksmē ir mazāks nekā dīzelim (draugam ir analogs Outback, bet dīzelis).

Braucu ar Subaru Outback '15.

insekc 29.05.2019 9:35

Kurzemes prospektā, pretim "IunA Gultņiem" vienmēr laba LPG cena.

insekc 28.05.2019 18:11

Tas protams būs mans personīgais viedoklis:

1. Vai ir liela jēga pirkt vecu dīzeli? Kāpēc pirmais īpašnieks pirka dīzeli? Pareizi! Paredzēja DAUDZ nobraukt. Kāpēc pārdeva? DAUDZ nobrauca.

2. Vai dīzelis ir ekonomiskāks par benzīns+ LPG(patēriņš+ apkopes? NĒ. Dīzelis izmaksā dārgāk un ir vairāk nojāts.

3. Kāpēc tomēr pirkt dīzeli? Tas riebīgāk smird.

insekc 08.05.2019 18:13

Nu STI ir ne tikai Impreza, bet arī FORESTER. Tos gan šeit dīleris netirgo, interesanti velk no Japānas un pārliek stūri uz pareizo pusi .

insekc 01.05.2019 13:49

1. Mani Subaru pilniībā apmierina un tā īsti neredzu konkurentu, kurš kādā man svarīgā fīčā būtu labāks. Jā, vienkāršie atmo motori iet uz beigām, jaunais Forester jau nāk ar tiešo iešprici. Būs jāapgreidojas uz kādu '19 Outback, kamēr vēl tam ir LPG draudzīgs motors. Bet kad iznāks jaunās paaudzes Outback, vecos kādu brīdi pie dīlera varēs par draudzīgāku ciparu dabūt un Subaru ļauj uzlikt LPG nezaudējot garantiju.

2. CNG un LPG ir divas pilnīgi dažādas lietas. Šķiet, ka CNG tā īsti nekur nav populārs. LPG ir populārs Itālijā, Nīderlandē, Polijā un Lietuvā. Pie mums arī. Vācijā un Čehijā arī var iztikt, pie skandināviem diži jāmeklē. BET ar pielietām abām bākām (benzīns 60 l un LPG 80 l) var nobraukt vismaz 1200 km, lai cik arī smaga kāja nebūtu.

insekc 01.05.2019 9:31

Nu šeit būs gan fanātiski dīzeļu aizstāvji, gan ne mazāk aktīvi "zaļie" (ELLEKTRO AUTO FANI).

No malas skatoties šķkiet, ka CO2 izmešu daudzums abiem transporta veidiem uz km diži neatšķiras. Cita lieta, ka bez CO2 izmešos ir vēl citas vēl kaitīgākas vielas, kuras tik viegli uzskaitīt nevar un vēl elektroauto izmantošana ļauj pārvietot izmešus prom no lielpilsētām.

Pagaidām elektroauto ir ~ 2x dārgāki par dīzeļ/benzīnauto un ar ierobežotu pielietojamību. Pilsētā/piepilsētā O.K., laukos, mežā uz trases tālbraucienā ne visai. Oponenti teiks, ka drīz sabūvēs uzlādes stacijas. Bet ja būs vairāk elektroauto, ko darīt, ja pie uzlādes punkta ir rinda un akumulators tukšs? Benzīna/dīzeļ/LPG rindā pagaidi 5 min. vai 15 min., bet ar elektro gaidīsi pāris stundas. Vēl jāsaka, ka elektro-SUV kategorijā izvēle nav nekāda.

Tādēļ es braucu ar Subaru Outback '15 benzīns/LPG un visticamāk arī nākošais auto būs kaut kas līdzīgs.

insekc 28.04.2019 9:15

Spriežot pēc TA datiem, tam auto ceļš uz "Tolmetu". Nav tik unikāls auto modelis, lai celtu no miroņiem. SS var atrast labākus aparātus. Tur taču viss izrūsējis un motoram arī "kapi".

insekc 25.04.2019 9:06

Pagaidām vēl ir ražotāji, kuru auto ir pieejams ar pieklājīga tilpuma bez-turbo motoriem. Piemēram SUBARU. 2.5 atmo motorītis pagaidām vēl pieejams. Ražotāja degvielas patēriņa normās gan man iekļauties nekādi neizdodas, laikam smaga kāja. BET Subaru pat "no salona" auto drīkst aprīkot ar LPG (nezaudējot garantiju) un tad jau 12 l LPG uz 100 km finansiāli ir tīri patīkami.

insekc 13.04.2019 19:00

Ar vaļīgu uzgriezni "uzraut" un asi bremzēt. Un tā vairākas reizes. Tas varētu izkustināt. Tur tie spēki ir nevāji.

insekc 04.04.2019 20:38

Ar Forester bez apkopēm nobraucu 100 000 km, tikai pa vidu pats nomainīju filtriņu. Tad gan gāzinieks teica, ka reduktors riktīgi piedir..s. Bet neko, darbojās O.K., bez check engine vai citām problēmām. To motoru, kurš darbojas jau neremontē. Gan jau ka ar Outback vēl pēc pāris gadiem aizbraukšu pie gāzes veča tīri profilaktiski.

insekc 04.04.2019 19:15

Var jau ar ievedmuitām čakarēt ražotājus. BET, par to tik un tā kāds samaksā un tas tik un tā ir auto pircējs. No tā patiesībā uzvārās neko lietderīgu neražojoši birokrāti. Tā tas ir gan Krievijā, gan US, gan pie mums. Patiesi brīvs tirgus visu noliktu savā vietā. Ražotu tas un tur, kur ir izdevīgāk, un iegūtu patērētājs.

insekc 04.04.2019 18:43

Patēriņš ar LPG ir lielāks + ~10%. Bet tas ir no reālā benžas tētiņa, nevis no ražotāju reklamētā (nu tur atšķirība ir vismaz 10-20%).

Tātad Subaru Outback, 2015. , 2.5 atmo, Motors FB25, variators, patēriņš 12l LPG uz 100 km kombinētā ciklā. Nesēņoju. 2 gadu laikā nobraukts ~ 30 000 km, BRC iekārta, apkopes "0" EUR. Pagaidām viss O.K. Jā, iekārta izmaksāja 800 EUR. Variet rēķināt ekonomiju.

insekc 27.03.2019 17:49

Kad apskatos Nissan piedāvājumu kārtīgam pilnpiedziņas benzīnniekam ar AT, tad tās cenas vairs nešķiet konkurērtspējīgas ar, piemēram, Subaru Forester/Outback.

Nu to es, kā subārists .

insekc 25.03.2019 18:08

Kāpēc ar dīzeli?

insekc 22.03.2019 9:00

Ir aitas, cirpējs atradīsies.

Maksāt avansā tūkstošus? Gaidīt gadu?

Vai nešķiet, ka tie UK aizBraucēji ir mazliet dīvaini?

insekc 12.03.2019 19:53

Jā, nu "obligātās" apkopes pie dīlera - tur jau ar zelta atslēgām visu skrūvē. Dēla draudzenei '15g. Yaris - pie dīlera eļļas un filtru maiņa 300 EUR, pie "Vasjas" maksātu tikai 60 EUR. Nopirkām Grosā - viss izmaksāja 30 EUR + 1 sundas darbs. Tāpēc jau es pērku līdz 2 g. vecus auto ar nobraukumu zem 50 k km (leišu amerikāņus) - nav KASKO, nav obligāto dīlerapkopju un vēl auto nav servismeņu sačakarēts. Patlaban braucu ar Subaru Outback '15 - viss "kedā", ēd savu LPG, nekas negrab, visur var izbraukt, piepūsts ar KROWN lai nerūsētu, braukšanas vaina.

insekc 06.03.2019 12:59

Par CSDD un TA nesatraucieties. Manam auto (Subaru Outback 2015) vēl šie nemāk pieslēgties un airbagus pārbaudīt. Nopūšas un saka, ka ne esot šamējo datu bāzē. Tas nekas, ka es ar savu amatiru verķīti gan airbagus, gan ABS, gan riepu spiediena devējus redzu un varu kļūdas nomest...

insekc 05.03.2019 18:49

Nu pagaidām tie elektroauto ir piemēroti tikai pilsētas režīmam (nu labi, daži var arī izbraukt uz tuvējo piepilsētu). Pat līdz Berlīnei ar elektroauto būtu nepārspējams piedzīvojums. Nemaz nerunājot par auto cenu, ekoloģiju saražojot akumulatorus un to, ka uzlāde nav lētāka kā benzīns (rēķinot uz km). Te var diskutēt par to, ka Tesla ir (vai arī nav) labāka par Jaguar un tie abi savukārt pārspēj VW.

insekc 03.03.2019 16:30

Dažreiz jau saimnieks maina, ja servismenis iesaka to pamainīt (jo patiesībā jau nesajēdz, kas motoram vainas).

insekc 03.03.2019 16:28

Pārbaudīji katliņā uzvārot?

Tā ir vienīgā metode kā tiešām pārbaudīt termostatu.

Dažreiz, ja šķiet, ka neaizveras patiesībā nav vainīgs pats termostats, bet sakaltusi/sabirzusi gumijas blīve (bet nu tas atkarīgs no konstrukcijas).

insekc 03.03.2019 15:01

Kāpēc vispār termostats tika mainīts? Kas vecajam bija noticis?

Diezgan reti jau maitājas - iedilst ass vai pārlūzt kājiņa. Un tas parasti notiek tikai ļoti veciem auto.

insekc 27.02.2019 17:09

Es ar savu nelielo pieredzi (45 g. pie stūres) iedrošinos ieteikt auto īpašniekam atvērt kapotu, paskatīties zem tā un paostīt .

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti