Kārtot: Augošā secībā
1 2
hacis 04.03.2010 9:31

domāju, ka sēņaini vizinoties pa asfaltu ar to riepu arī tos WALAs minētos 40tūkst. kaut kā var noripot, bet ja viņu moka (skriešanās, trasītes, utml.), tad dilst ātri. Silta līp pie asfalta kolosāli, attiecīgi arī dilst. Katrā ziņā man savas T1-R jau ir izdevies noplēst līdz pašaubīgam izskatam pa divām vasarām (? 15 tūkst. km ? )?

Nu man bez apzinātas plēšanas jaunas Falken FK452 pa divām vasarām ir jau pensijā laižamas, un nobraukts nav vairāk pa 25-30kkm. Nodila iekšmalas (savirze nav pie vainas) bet arī pārējais protektors ir 2 mm līdz atzīmēm.

Tikai tām ātruma indekss ir W (-210), mosh tur tā ziepe.

hacis 04.03.2010 9:14

DimanC rakstīja:

hacis rakstīja:

WALA rakstīja: tam ir tik daudz faktoru, ka šāds jautājums ir grūti atbildams. manas 205/55 R16 Toyo Proxes kalpo ~ 40-50 kkm ja uzliktas svaigas.

Ja gadu "noturēt" šķūnī kalpos ilgāk jo gumija ar katru gadu paliek cietāka. Riepas sevišķi taupītas netiek, un iespējams dēļ tā ka orģinālā nāk 195/60 R15 arī piekares regulējums nav ideāls šiem R16 un tadēļ moš "ēd" vairāk.

tieši par toyo proxes T1R interesējos. Palasīju atsauksmes tyrereviews.co.uk, un tur vairāki piemin ka dilst ātri. tipa 8000 miles... un tāpēc arī rodas šāds jautājums.

domāju, ka sēņaini vizinoties pa asfaltu ar to riepu arī tos WALAs minētos 40tūkst. kaut kā var noripot, bet ja viņu moka (skriešanās, trasītes, utml.), tad dilst ātri. Silta līp pie asfalta kolosāli, attiecīgi arī dilst. Katrā ziņā man savas T1-R jau ir izdevies noplēst līdz pašaubīgam izskatam pa divām vasarām (? 15 tūkst. km ? )?

ja Tev no tās riepas vajag tikai zīmējumu, ņem k-kādu GY vai citu (var arī atrast 2x lētākas un neko daudz neatšķirās pa gabalu) - pašķirsti veikalā kādu katalogu un paklausies, ko pārdevēji iesaka.

Pēc cenu kategorijas un stila līdzīga ir Uniroyal Rainsport 2, bet pēc atsauksmēm un testu vērtējumiem stipri labāka pat Proxes. Ir kādam komentārs par šo?

hacis 04.03.2010 9:08

brmbrmm rakstīja: Ja nu kādam tas interesē, tad, lietojot Fulda Kristal Montero 2 195/65/R15 tās nolietojās pa 2 ziemas sezonām - ~ 30 tkm, bet man autiņam kaut kas nav ar savirzi/sagāzumu, jo labās puses riepas nodilst krietni ātrāk, turklāt arī pati riepa nodilst nevienmērīgi - viena puse vairāk, otra mazāk. Tas pats spēkā uz kreisās puses riepām (nevienmērīgums), bet tās nodilst krietni mazāk. Nupat pārmainīju riepas vietām (kreisās uz labo pusi un otrādāk), nobraukšu tās, uzlikšu jaunas un tad regulēšu ģeometriju. Vispār jau priekšējās tikai pastiprināti dilst, bet tā kā pēc pagājušās sezonas priekšā uzliku aizmugurējos riteņus, tad diluma starpība novērojama arī aizmugurē.

Vispār jautājums- regulējot ģeometriju, vai ir svarīgi, lai visas riepas vienādas? T.i. man liekas, ka tagad, kad vienas puses riepas krietni vairāk padilušas, nav vērts kaut ko regulēt, jo pareizo rezultātu var dabūt tikai, kad auto abās pusēs vienāds protektors, ir tā vai nav?

Vispār noregulēt ģeometriju es tev ieteiktu asap. Būtiski uzlabosies auto vadāmība ziemā...

Par to padilumu paprasi regulētājam, bet man liekas ka tie pāris milimetri neko neizšķirs, ja tev ir tik šķībs ka riepas dilst.

hacis 03.03.2010 18:03

WALA rakstīja: tam ir tik daudz faktoru, ka šāds jautājums ir grūti atbildams. manas 205/55 R16 Toyo Proxes kalpo ~ 40-50 kkm ja uzliktas svaigas.

Ja gadu "noturēt" šķūnī kalpos ilgāk jo gumija ar katru gadu paliek cietāka. Riepas sevišķi taupītas netiek, un iespējams dēļ tā ka orģinālā nāk 195/60 R15 arī piekares regulējums nav ideāls šiem R16 un tadēļ moš "ēd" vairāk.

tieši par toyo proxes T1R interesējos. Palasīju atsauksmes tyrereviews.co.uk, un tur vairāki piemin ka dilst ātri. tipa 8000 miles... un tāpēc arī rodas šāds jautājums.

hacis 03.03.2010 14:36

sarashkins rakstīja: Daudz atkarīgs no riepas izmēra, t.i. apkārtmēra - jo tas lielāks, jo riepa kalpo ilgāk, jo uz 1 km veic mazāk apgriezienu.

205/55R16

hacis 03.03.2010 12:04

Man bija/ir līdzīga probz as Lexus IS200 '00, pietam visiem 4 riteņiem. Izgāju līdzīgu ceļu. Savirze 2 vietās, pēc tam vēl pārbaudīta 2 reizes pēc piekares remonta. Vienā no tām pateica ka atsperes nedaudz nosēdušās. Amservā pamērīja un teica ka ir ok, kaut arī viņiem bija iespēja no manīm iekasēt par atsperu maiņu!!! (respect)

Finālā vienīgais ko man pateica meistars pie kā parasti remontējos ir ka pie vainas ir pašas riepas, vienkārši tā dilst... Pirku feifendirektā Falken ... bāc modeli neatceros, kautkādi burti un cipari, virzītais protektors, no HP gala, ātruma indekss - W.

Sezonā nobraucu ap 15 kkm, pamatā pa pilsētu, pamatā protektors vēl pusmūžā, bet iekšmalas praktiski līdzenas...

Šo hipotēzi pastiprina fakts ka iepriekšējām vasarenēm bija vienmērīgs nodilums, un ziemenēm arī šāda problēma netiek novērota. Riepu izmērs un diski tie paši.

hacis 10.02.2010 17:13

Pirmais rakstīja: ko nozīmē apsargājama????

tas, ka tur būdiņā guļ kautkāds pampars, kas ne par ko neatbild?

apmēram...+ šlagbaums

hacis 10.02.2010 13:43

Turpinot tēmu. Padalieties pls ar infosu cik kurš tagad maksā par apsargājamu stāvvietu? Interesē galvenokārt cenas ārpus centra. Pienācis laiks pārslēgt līgumu...

hacis 20.03.2009 16:54

Svarīgākais ir rūpīgi izlasīt un kritiski izvērtēt visu kompāniju apdr noteikumus, pietam pašam, nevis prasīt kompānijas darbiniekiem izstāstīt, un tikai tad ķerties pie cenu salīdzināšanas. Mēģinot ietaupīt 20 lvl var uzrauties uz nepatīkamiem punktiem. Tagad pētot atradu ka viena no kompānijām kategoriski atsakās izmaksāt atlīdzību naudā, bez tam tev jāremontējas kādā no viņu norādītajiem servisiem. Jā ir lētāk, bet šāds punkts uzreiz atsijā šos no potenciālo kandidātu rindām.

hacis 19.03.2009 11:02

un vēlviens moments. Auto vērtību tur var norādīt pats... Kas un kā to diez kontrolē....

hacis 19.03.2009 10:23

Dark_Side rakstīja: ja pavērosi,kādi riski ir /nav apdrošināti un kur strādā/ nestrādā KASKO, ko piedāvā par sviestmaizi, tad sapratīsi, ka pa lēto nekā laba nav! piemēram Tu un tikai Tu vari braukt pie stūres, autosu ir jātur stajankā pa nakti... un vēl visādi brīnumi, kas vienu laiku jau bija pazuduši no piedāvājumiem, bet tagad, lai dempingotu, ir atkal izvilkti ārā... + nesamērīgi pašriski minimums 20%..... sorry - fufels....

ja gribi labu piedāvājumu raksti [email protected]" target="_new">[email protected] un apsolu, ka cena būs salda un nekādu zemūdens akmeņu....

Ja būsi pamanījis ka iepriekš bija mans posts par apdrošināšanu, tad daudzi sūtīja un arī apdrošināja un bija apmierināti

Tur jau tā lieta, ka riski ir 1:1!!!! Tā pati kompānija, tie paši formulējumi.

hacis 09.02.2009 11:42

Centis_Nuudele rakstīja:

hacis rakstīja: Cik palasījos netā, pretestībai ir jābūt 50-100 Omi. Pamērīju noņemto, tam ir nulle. visdrīzāk kautkur norauts.

Ja pretestība ir nulle, tad ir īsais nevis kaut kas norauts.

Fizika...7. klasītei apmēram.....

Piedodiet skolotāj, domāju vaļējs, uzrakstīju nulle, neauzmanības kļūda, labošos

Šajā gadījumā laikam pat nebūtu būtiski, jo arī īsais nozīmētu ka devējam kirdik.

hacis 09.02.2009 9:32

Cik palasījos netā, pretestībai ir jābūt 50-100 Omi. Pamērīju noņemto, tam ir nulle. visdrīzāk kautkur norauts.

Vēl jāpamēra tam nomainītajam, uz mašīnas gan grūti klāt tikt. Pārdevējs gan apgalvoja ka esot ar ommetru pārbaudījis. Paļāvos.

Piekrītu ka oscilogrāfs būtu pareizā metode, diemžēl nezinu kur ar tādām lietām krāmējas.

Tiem kas te par līzinga upuriem klaigā. Parasti jau kā ir: Pērc jaunu devēju! (manā gadījumā 130 lvl+ 30lvl darbs) vai dies, tas pats.... eu nu tad tad jāmaina ABS bloku (manā gadījumā droshvien miljons), ā neiet vienalga, bljin.... joptvai kontakts nosūbējis....

es par to ka noplenītā nauda prātīgi jātērē. ABS nav mirstamā vaina var lēnā garā sačubināt.

hacis 06.02.2009 16:45

Centis_Nuudele rakstīja:

ValdisM rakstīja: Apmaini it kā nestrādājošo devēju ar priekšas riteņu otrās puses devēju. Ja otrā pusē viņš strādās -tad loģiski problēma nav devējā.

Kur nestrādājošs ABS parāda kura riteņa devējs nestrādā?

Anekdotists tu esi.....

Diagnostikā kompis parāda kas nepatīk ABS blokam. Resp skaidri un gaiši parāda, ka problēma ir konkrēta riteņa devējā.

ValdisM - apmainīt vietām ir viens no varantiem ko domāju darīt. Tikai tas maksā 30 naudiņas, apmainīt veikt atkārtotu diagnostiku, jo lexusam ir jāreseto kļūda, pats nenomet. (apstrīdiet ja tā nav)

Tāpēc arī interesējos vai nav vienkāršāks veids kā nočekot devēju. Jā taspats testeris, tikai ko mērīt, kādai jābūt pretestībai veselam devējam? Tāpēc arī prasu, ko mēra ABS kompis katru reizi veicot pašdiagnostiku?

hacis 21.01.2009 9:26

japcar rakstīja: Te par Japanu Auto Centru viens iAuto viedais kādu laiku atpakalj baigi cepās.

nevaru komentēt, esmu zvanījis tikai 2 reizes.

kopš braucu ar lexus esmu aizmirsis ko nozīmē detaļu meklēšana un pirkšana. vajag tikai eļļu, benzīnu un bremžu klučus. 2 gadu laikā pirmais remonts 2000 gada autosam.

hacis 19.01.2009 18:40

www.jac.lv/... - saņēmu korektu attieksmi un bija jūtams ka saprot lietas.

vēl ir tāds japanautoparts kur var mēģināt.

Es te šoto no ritošās un ABS meklēju lexusam, tad secināju ka oriģinālās detaļas amservā nemaz būtiski dārgākas nav un piegāde toč ir ātrāka. Jā lodbalstam bija ~20 lvl starpība par labu neoriginālajam, bet teiksim abs devējs visur tikpat maksā, tikai amservā 2-3 dienas piegāde citur 2 nedēļas.

Ar to gribu teikt, ka laiks citreiz ir dārgāks, meklēt ņemties un beigās vēl nederīgu nopirkt.

Tas pats arī par autorizēto servisu, cena kodīga, bet ja lētākā servisā kautkas noiet greizi, tad finālā sanāk dārgāk, vai arī jābūt ar vēlmi un laiku lai karotu ar kreiso servisu.

hacis 19.01.2009 18:27

Seene rakstīja:

Sinn rakstīja:

hacis rakstīja:

Nedomāju ka ir likumīgi uzstādīt zīmi un uzreiz noplāksterot visus kas tur stāv.

Pasaki cik ilgi ir jāstāv tādai zīmei pirms cp vai muņiki tavuprāt drīkst sākt sodīt pārkāpējus?

nešķiet ka tas tomēr ir autovadītāja pienākums skatīties uz zīmēm?

Autovadītāja pienākums ir skatīties uz zīmēm. Auto īpašniekam NAV tāda pienākuma. Auto vadītājs ir tikai un vienīgi tas, kas atrodas pie stūres. Normāli pasaulē šādā situācijā auto par valsts līdzekļiem tiek pārvietots uz tuvāko vietu, kur stāvēšana ir atļauta, nosūtot par to informāciju auto īpašniekam.

Tur jau tā lieta, ja auto tiek novietots tur kur nekas to neaizliedz, stāv ilgāku laiku vairākas dienas vai nedēļas, un tad tiek uzstādīta zīme. Ne vadītājs, ne īpašnieks novietojot savu auto neko nav pārkāpis. Par ko tad tiek uzlikts sods?

hacis 19.01.2009 13:16

911 rakstīja: Vai tik tas pats RDSD arī nefiksē uzstādīšanas laikus. Man bij' šāds kāzuss:

katrs savu auto ar kolēģi turējām atļautā vietā (kā reizi vieta diviem auto) pēc zīmes "apstāties aizliegts" darbības zonas un tad jau sekoja 5m un šķērsojošā brauktuve. atbildīgais dienests dienas vidū minēto zīmi izraka un pārcēla uz priekšu, tieši aiz mūsu auto, padarot mūs par pārkāpējiem. kolēģis aizbrauca, es paliku. viņa vietā noparkojās kāds cits un jau pēc stundas maksas foto šo jaunpienācēju apveltīja ar plāksteri, bet mani nē.

Municipalie man teica ka tos kas stāv zīmes uzstādīšanas laikā nesoda. Tikai jautājums kad sākas sodīšana, pēc stundas, dienas, nedēļas. Ja man auto stāv pie mājas un netiek braukts vairākas dienas un kautkad tajā laikā uzliek zīmi, es ne apzināti, ne arī aiz neuzmanības neko neesmu pārkāpis, jo man nebija nekādas iespējas sekot līdzi notikumiem, tad par ko man pienākas sods?

hacis 16.01.2009 13:07

kolumbs rakstīja: Ja vajadzīgo info neatrodi, norādi savus argumentus, ka novietoji auto pirms zīmes uzlikšanas un lūdz pieprasīt no atbilstošajām iestādēm attiecīgo informāciju.

Kamēr RD atbildēs, var beigties apstrīdēšana termiņš...

Pinteresējos, RD ir jāatbild 30 dienu laikā. Tikpat ir arī apstrīdēšanas termiņš, noteikumi ir sastādīti visai pārdomāti, lai nebūtu jēgas prasīt

Principa pēc kasīšos.

... un pēctam brīnās, ka pa viņiem met ar akmeņiem un dauza mašīnas.

hacis 13.11.2008 19:55

man radās mājsaimnieces jautājums. Mobilajiem telefoniem pat rekomendēja pilnīgi izlādēt aķi un pēc tam uzlādēt, kas pagarināja baterijas mūžu. Kāpēc autombīļiem tādas baterijas netiek lietotas? Ni-Cad ja nemaldos.

Vai teiksim litija jonu bačas? tās pat ir mazāk jūtīgas pret nepilnīgu uzlādi izlādi.

Gudrie var izpausties un saukt mani pa loxu.

hacis 13.11.2008 19:50

raimondsm rakstīja: Kas traucē aķi palādēt ? Ierīko štekeri, drošinataju un lādē cik uziet, ja nebrauc.

traucē tas ka uz ielas nav štekera un garāmgājējiem varētu būt neveselīga interese par elektribas vadu kas stiepjas uz ielas malā stāvošu pepelacu

bet ja nopietni esmu pa laikam arī speciāli dzinis uz garāžu un pielādējis, bet tākā braukts tiek maz un ik pa laikam tiek nosēdināts līdz tam ka starterim jau ir pa maz, tad uz to arī tas nebrends apvainojās. pēdējais piliens laikam bija nosēdināšana līdz pilnīgai nullei.

hacis 12.11.2008 13:53

Kanibaals rakstīja: Nu ja izlādējies zem 10V (bez slodzes) tad aķis ir dead un vieglu sirdi var iet pirkt jaunu, veco reanimēt neizdosies.

Svina-skābes aķim jau nu gan nekas nenotiek stāvot, tā kā gads kad ražots ir pofig. Kas ir svarīgi, lai vienmēr ir uzlādēts pilns. Veikala plauktā to neviens nelādē un rezultātā plates neatgriezeniski sulfatizējas.

Nu laikam manā gadījumā tā arī bija. Tika nosēdināts n-tās reizes, jo auto stāv uz ielas un ņemt rokā 10 mm atslēgu toč raustās, jo sidzeni tomēr gribās Ģengers lādē normāli, 14,5V kā aptiekā. Brends bija nekāds, DUSā pirkts. Secinājumi, 10-15 lvl ir jēga ietaupīt uz nebrendu jau auto gribas drīz pārdot, un ilgstoša nelietošana nogalina divtik ātri.

hacis 07.11.2008 13:54

par donora padarbināšanu 5 min pirms šķilt taisnība, pārbaudīts.

jautājums no šīs tēmas. cik ilgi ir jākalpo jaunam akumulatoram? Pirms 2 gadiem iepirku jaunu, kautkādu bezvārdnieku gan, bet nu izskatās ka ir dead. lietošanas režīms gan nebija diezko veselīgs, tas ir otrais auto, lietots reti, braukti mazi gabali uz bodi utml. bet nu vienalga liekas ka pa ātru nomiris. ģenerators lādē normāli, klemmes tīras, bet arī pēc papildus lādēšanas ar lādētāju jau pēc pāris dienām njedirbas.

hacis 02.10.2008 17:57

aeg rakstīja: Amserv . Tikai un vienīgi .

tāpēc ka....??

hacis 02.10.2008 16:35

Izmantoju Amserv Krasta. Izvēlējos jo tuvak. Attieksme patīk. nav par ko piesieties. viss zolīdi, sms pirms un pēc, pieņemšanas birojs kā bankā, arī serviss aiz stikla, ja gribas vari skatīties kā strādā, ja īsais remonts tad tikmēr var iepaikot ēdnīcā. Meistari pirms sēsties iekšā uzvelk prežus gan un stūres gan sēdekļa. Pēc pirmā apmeklējuma pazvanīja un noanketēja. Var just ka par klientu itkā rūpējas. Bija pat 2 gadījumi kad ieteica hadenei pāris lietas pagaidām vēl nemainīt un naudu netērēt, kaut gan biju 100% pārliecināts ka liks mainīt.

Citos neesmu bijis, bet arī objektīvu iemeslu mainīt nav. Darba un detaļu izmaksas pieļauju ka ir līdzīgas visur.

Vienīgi jāatzīst ka eļļas maiņas un citus sīkumus daru citur, jo tomēr lētāk.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti