Paņem ampermetru novieno aķītim vienu klemmi un tās vietā pieslēdz ampermetru. Normāli pie azvērtām durvīm un bagažnieka tas nedrīkst rādīt vairāk par 25mA ar visu signalizāciju. Ja ir vairāk un izskatās, ka tavā gadījumā būs daudz vairāk, tad pa vienam rauj ārā drošinātājus un skaties, kurā brīdī strāva nokrītas. Tad tajā ķēdē arī meklē vainu. Ja nav ampermetra tad var mēģināt tā vietā ieslēgt pašu mazjaudīgāko 12v spuldzīti. kādu kas instrumentu panelim domāta vai tml. Ja pievieno spuldzīti virknē ar aķi un tā deg, tad var tālāk mēģināt diagnosticēt , kā jau aprakstīju.
Rx - 7 jau principā pareizi rakstīja. Tikai nelaime tā, ka tādu mezglu, kurus, salīdzinājumā ar "kopējām izmaksām" uzlabot būtu tīrais nieks, ir simtiem. Līdz ar ko tās kopējās izmaksas paceltos līdz nepaceļamam līmenim. Labāk lai brauc kā ir te un tagad nevis sēž mājās un štuko "kā mēs brauksim pa nopietno pēc 10 gadiem".
p.s. un nav skaidrs, ko dotu tā kevlara virsbūve? Konkurenti atlektu no Dambja mašīnas, kā lodes no kevlara bruņuvestes?
Varbūt vads, kas nāk uz kvēlsvecēm kaut kur rīvējas klāt un izolācija pārrīvējusies un laiku pa laikam pieskaras. Kaut gan šitam opelim laikam nāca katrai svecei savs vads. Kas gan arī neizslēdz tādu variantu.
Vispār par ko īsti runa? par stūres zobstieni, vai par to, kas nāk starp zobstieni un stūres pirkstu? Ja uzreiz abās pusēs lufte, tad vainīgs zobstienis, ja tikai vienā, tad šarnīrs, kas iet uz stūres pirkstu. Ja par šarnīru, tad esmu likvidējis lufti un "atjaunojis" ar kuvaldu Nē nu īpaši jau neiesaku tādu variantu. Kaut gan tur tas dzelzis kas apņem lodi ir 3x biezāks, kā stūres pirkstam vai lodbalstam. Tā, ka diez vai tur kaut kas varētu notrūkt vai izmaukties ārā. Ja tāds mierīgs braucējs tad jau vispār nav par ko uztraukties.
Dažādi tie dīzeļi ir. Ar dažādām kompresijām jauniem. Tiešās iešprices dīzeļiem vajadzētu lekt pie -5 bez svecēm. Manam tranzītam sveces tik pie -3 -5 slēdzas iekšā. Savukārt dīzeļiem ar sadegšanas priekškamerām ir savādāk. Dažus pat principā bez svecēm nevar piešķilt.
Mazākas ir paneļa apgaismojuma, dažādu kloķīsu apgaismojuma, el logu pogu apgaismojumam, bardačoka utt. Strāva var noplūst arī tādās vietās, kā piem logu tīrītāju motori.
Da nevajag tur nekādu testeri. Shēma tur vienkārša kā nagla. Ventilatora motors virknē ar devēju-releju.
Pieliec kontrolspuldzīti pie devēja galiem. Uz viena spuldzītei jādeg. Ja nedeg skaties drošinātājus. Tālāk ar vada gabalu savieno abus devēja galus. Ja ventilātors sāk darboties, vainīgs relejs, ja nedarbojas, skaties ventilatoru.
Tikai pāris fiatiem esmu redzējis devējus ar 3 galiem, tur 1 ir barošana.
Man ir transit, draugam transportieris. Droši vien daudz kas atkarīgs no komplektācijas, taču kopējais iespaids tāds, ka transportieris tuvāks vieglajam vai minivenam, transits tāds busīgāks. Kaut vai gaitas ziņā. Tas viss par vecajiem 96 - 98g. Par jaunajiem nezinu.
Transitam liels mīnuss ir aizmugures piedziņa. Priekša smaga , aizmugure viegla. Ja aizmugure nav piekrauta, tad ziemā var netikt prom no jebkuras aizsalušas peļķes kurā kaut ar vienu pakaļējo riteni iebraukts. Pluss ir izturīgāks, lētākas detaļas un apkope. Daudz ko šrotos var atrast. Ērtāki sānu kombinētie atpakaļskata spoguļi. Apsildāms priekšējais stikls arī ir ok. Daudziem ir autonomā pečka ar taimeri. Ļoti laba fīča!
Tomēr Mans spriedums, ja domāts pamatā kā ģimenes auto izbraukumiem , ceļojumiem utt. tad transportieris, ja kartupeļus un malku vadāt, tad transits. Bet tas nav akmenī iecirsts. Esmu ar visu ģimeni 2ned pa eiropu valkājies un bija ok.
Pameklē atpakaļ, bija te viens izsmeļosš topiks par rūsu.
Mans konkrētais aparāts bijis reiz papildus apstrādāts ar kaut kādu lipīgu draņķi. Vienalga arkas izpuvušas. Bet varbūt apstrādāts pēc tam kad atklats ka pūst. Kas tik senus notikumus vairs var noskaidrot.
Viss atkarīgs no tā, kādas prasības pret iznākumu. Ja vajag "lai pārāk nelektu acīs un tehniskajā pasē rakstītais puslīdz atbilstu subjektīvajam viedoklim, tad tik kompresors , stroķis un brītiņš brīva laika. Ja vajag uz eff eff, tad jau tur visādi smalkumi jāņem vērā, sākot ar to, ka kompresoram obligāti vajag mitruma filtru, jo, gaisu saspiežot resīverī tas sasilst, tad atdziest un pēc tam izpūšot no pistoles nokļūst zem rasas punkta (baigi "zinātniski" izteicos) un kondensējas par pilieniem un rada apelsīna miziņas efektu.
90km/h izvēlēts kā atļautais braukšanas ātrums tapēc, ka , ja nu kaut kas notiek, tad avarējot ar tādu ātrumu ir lielas izredzes tikt cauri tikai ar samīcītiem dzelžiem un minimāliem apskādējumiem. Augot ātrumam iespēja apskādēties (līdz pat galējai robešai) aug kvadrātiskā progresijā. Tas pats pilsētās, kur 50km/h izvēlēts tādēļ, ka pie lielāka ātruma strauji pieaug gājēju traumatisms, ja iznāk sadursme.
Domāju, ka tomēr nepareizi ir apsaukāt par sēņotājiem tādus, kuri brauc 90-100. Vienmēr kādam būs kāds objektīvs un subjektīvs iemesls braukt uz 70 un , kamēr tas nav ar likumu aizliegts, tur nav ko cepties. 2,3 pat 5 min ja vajdzīgs pabraukt aiz "sēņotāja" līdz drošai apdzīšanai, galarezultatā neko daudz neizmainīs. Pārējais viss - emocijas, kuras labāk izlikt, kartinga trasē, aerodiumā, šaujot peintbolā pa kolēģiem vai kā citādi.
Lūk kas vēl "6. Katram ceļu satiksmes dalībniekam ir tiesības uzskatīt, ka arī citas personas ceļu satiksmes norisē izpildīs noteiktās prasības."
Tas nozīmē to, ka kādam kas no sānceliņa grib izlīst uz pleskavenes ir pilnas tiesības uzskatīt ka tas melnais punktiņš kreisajā pusē tuvojas ar 90km/h nevis ar 220 un viņš var paspēt nevienu netraucējot, izbraukt vai pārbraukt pāri.
Ja nu tādā gadījumā kaut kas notiek un ir kaut vai pēc švīkām uz asfaltā pierādāms, ka otra auto ātrums ir stipri virs atļautā, domāju, labs advokāts varētu panākt tiesā rezultātu par labu "izlīdējam" tieši uz šī punkta pamata.
Cik saprotu konkrētajā gadījumā no juceklīgā rus.delfi komentāra ja vien viņš nemuld, tad WV ietriecies STĀVOŠĀ Volvo mēģinot apdzīt kolonu pa labo pusi. So, tur policija ņe pri čom. Jo tik pat labi tur kāds varēja apstāties, jo dampis salūzis, muša rīklē ielīdusi vai hvz vēl kas.
Oscar rakstīja:
raimondsm rakstīja:
Izrādās, Oscar var skrūves vietā pievilkt ar siksnu un nobraukt 200km
Kas man jāpievelk?
Bibis pie kājas, lai nependelējas un nenovirza smaguma centru.
Paņem ampermetru novieno aķītim vienu klemmi un tās vietā pieslēdz ampermetru. Normāli pie azvērtām durvīm un bagažnieka tas nedrīkst rādīt vairāk par 25mA ar visu signalizāciju. Ja ir vairāk un izskatās, ka tavā gadījumā būs daudz vairāk, tad pa vienam rauj ārā drošinātājus un skaties, kurā brīdī strāva nokrītas. Tad tajā ķēdē arī meklē vainu. Ja nav ampermetra tad var mēģināt tā vietā ieslēgt pašu mazjaudīgāko 12v spuldzīti. kādu kas instrumentu panelim domāta vai tml. Ja pievieno spuldzīti virknē ar aķi un tā deg, tad var tālāk mēģināt diagnosticēt , kā jau aprakstīju.
Rx - 7 jau principā pareizi rakstīja. Tikai nelaime tā, ka tādu mezglu, kurus, salīdzinājumā ar "kopējām izmaksām" uzlabot būtu tīrais nieks, ir simtiem. Līdz ar ko tās kopējās izmaksas paceltos līdz nepaceļamam līmenim. Labāk lai brauc kā ir te un tagad nevis sēž mājās un štuko "kā mēs brauksim pa nopietno pēc 10 gadiem".
p.s. un nav skaidrs, ko dotu tā kevlara virsbūve? Konkurenti atlektu no Dambja mašīnas, kā lodes no kevlara bruņuvestes?
Japs, šobrīd kamēr Saukāns ložņā gar autiņu un rakņā smiltis, Dambis sēž netā.
Varbūt vads, kas nāk uz kvēlsvecēm kaut kur rīvējas klāt un izolācija pārrīvējusies un laiku pa laikam pieskaras. Kaut gan šitam opelim laikam nāca katrai svecei savs vads. Kas gan arī neizslēdz tādu variantu.
50Ls!! Cik tad tāds sūds var jauns maksāt. Stienis ar šarnīru un vītni pastiprinātāja galā un pliku vītni stūres pirksta galā.
Vispār par ko īsti runa? par stūres zobstieni, vai par to, kas nāk starp zobstieni un stūres pirkstu? Ja uzreiz abās pusēs lufte, tad vainīgs zobstienis, ja tikai vienā, tad šarnīrs, kas iet uz stūres pirkstu. Ja par šarnīru, tad esmu likvidējis lufti un "atjaunojis" ar kuvaldu Nē nu īpaši jau neiesaku tādu variantu. Kaut gan tur tas dzelzis kas apņem lodi ir 3x biezāks, kā stūres pirkstam vai lodbalstam. Tā, ka diez vai tur kaut kas varētu notrūkt vai izmaukties ārā. Ja tāds mierīgs braucējs tad jau vispār nav par ko uztraukties.
Dažādi tie dīzeļi ir. Ar dažādām kompresijām jauniem. Tiešās iešprices dīzeļiem vajadzētu lekt pie -5 bez svecēm. Manam tranzītam sveces tik pie -3 -5 slēdzas iekšā. Savukārt dīzeļiem ar sadegšanas priekškamerām ir savādāk. Dažus pat principā bez svecēm nevar piešķilt.
Degvielas filtrs ok?
mazuts - sīks parazīts
paeglis - zaķis
evolūcija - vienlaikus saiešanās ar Evu un Lūciju
aprīlis - plēsīgs zvērs
malacis - radījums ar iesāņus novietotām acīm
Vēl ir rezons kaut kādos krievu meklētājos meklēt. Krieviski protams.
varbūt www.yandex.ru
p.s. Ja nav krievu klavas tad līdzēt var www.translit.ru kas stipri atvieglo dzīvi pie qwerty stila pieradušajiem
Āaa, par to neiedomājos. Nuja, ja kāda no diodēm bojāta, tad tā arī notiekās, jo ģenerators visu laiku pieslēgts pie aķīša.
Mazākas ir paneļa apgaismojuma, dažādu kloķīsu apgaismojuma, el logu pogu apgaismojumam, bardačoka utt. Strāva var noplūst arī tādās vietās, kā piem logu tīrītāju motori.
Vot šitas par želejniekiem mani interesēja. vai tiešām tie dod to ko sola?
Tipiska degvielas sabiezēšanas pazīme.
Nu bet bendžu pērkot tak jau tiek samaksāts nodoklis, pie tam proporcionāls auto rijībai un attiecīgi kubikiem.
Da nevajag tur nekādu testeri. Shēma tur vienkārša kā nagla. Ventilatora motors virknē ar devēju-releju.
Pieliec kontrolspuldzīti pie devēja galiem. Uz viena spuldzītei jādeg. Ja nedeg skaties drošinātājus. Tālāk ar vada gabalu savieno abus devēja galus. Ja ventilātors sāk darboties, vainīgs relejs, ja nedarbojas, skaties ventilatoru.
Tikai pāris fiatiem esmu redzējis devējus ar 3 galiem, tur 1 ir barošana.
Man ir transit, draugam transportieris. Droši vien daudz kas atkarīgs no komplektācijas, taču kopējais iespaids tāds, ka transportieris tuvāks vieglajam vai minivenam, transits tāds busīgāks. Kaut vai gaitas ziņā. Tas viss par vecajiem 96 - 98g. Par jaunajiem nezinu.
Transitam liels mīnuss ir aizmugures piedziņa. Priekša smaga , aizmugure viegla. Ja aizmugure nav piekrauta, tad ziemā var netikt prom no jebkuras aizsalušas peļķes kurā kaut ar vienu pakaļējo riteni iebraukts. Pluss ir izturīgāks, lētākas detaļas un apkope. Daudz ko šrotos var atrast. Ērtāki sānu kombinētie atpakaļskata spoguļi. Apsildāms priekšējais stikls arī ir ok. Daudziem ir autonomā pečka ar taimeri. Ļoti laba fīča!
Tomēr Mans spriedums, ja domāts pamatā kā ģimenes auto izbraukumiem , ceļojumiem utt. tad transportieris, ja kartupeļus un malku vadāt, tad transits. Bet tas nav akmenī iecirsts. Esmu ar visu ģimeni 2ned pa eiropu valkājies un bija ok.
O, jā rūsa fordus mīl
Pameklē atpakaļ, bija te viens izsmeļosš topiks par rūsu.
Mans konkrētais aparāts bijis reiz papildus apstrādāts ar kaut kādu lipīgu draņķi. Vienalga arkas izpuvušas. Bet varbūt apstrādāts pēc tam kad atklats ka pūst. Kas tik senus notikumus vairs var noskaidrot.
Re kur tas topiks, sāc jau iepirkt materiālus
www.iauto.lv/...
No padomjzemes brīnumiem laikam minnele (minsk) bija 125. Kas laikam arī ir max uz ko var cerēt par tādu naudu.
Viss atkarīgs no tā, kādas prasības pret iznākumu. Ja vajag "lai pārāk nelektu acīs un tehniskajā pasē rakstītais puslīdz atbilstu subjektīvajam viedoklim, tad tik kompresors , stroķis un brītiņš brīva laika. Ja vajag uz eff eff, tad jau tur visādi smalkumi jāņem vērā, sākot ar to, ka kompresoram obligāti vajag mitruma filtru, jo, gaisu saspiežot resīverī tas sasilst, tad atdziest un pēc tam izpūšot no pistoles nokļūst zem rasas punkta (baigi "zinātniski" izteicos) un kondensējas par pilieniem un rada apelsīna miziņas efektu.
Bet nu ar metaliku labāk sākt krāmēties tikai tad, kad ar parasto tīri normāli sāk sanākt.
90km/h izvēlēts kā atļautais braukšanas ātrums tapēc, ka , ja nu kaut kas notiek, tad avarējot ar tādu ātrumu ir lielas izredzes tikt cauri tikai ar samīcītiem dzelžiem un minimāliem apskādējumiem. Augot ātrumam iespēja apskādēties (līdz pat galējai robešai) aug kvadrātiskā progresijā. Tas pats pilsētās, kur 50km/h izvēlēts tādēļ, ka pie lielāka ātruma strauji pieaug gājēju traumatisms, ja iznāk sadursme.
Domāju, ka tomēr nepareizi ir apsaukāt par sēņotājiem tādus, kuri brauc 90-100. Vienmēr kādam būs kāds objektīvs un subjektīvs iemesls braukt uz 70 un , kamēr tas nav ar likumu aizliegts, tur nav ko cepties. 2,3 pat 5 min ja vajdzīgs pabraukt aiz "sēņotāja" līdz drošai apdzīšanai, galarezultatā neko daudz neizmainīs. Pārējais viss - emocijas, kuras labāk izlikt, kartinga trasē, aerodiumā, šaujot peintbolā pa kolēģiem vai kā citādi.
Lūk kas vēl "6. Katram ceļu satiksmes dalībniekam ir tiesības uzskatīt, ka arī citas personas ceļu satiksmes norisē izpildīs noteiktās prasības."
Tas nozīmē to, ka kādam kas no sānceliņa grib izlīst uz pleskavenes ir pilnas tiesības uzskatīt ka tas melnais punktiņš kreisajā pusē tuvojas ar 90km/h nevis ar 220 un viņš var paspēt nevienu netraucējot, izbraukt vai pārbraukt pāri.
Ja nu tādā gadījumā kaut kas notiek un ir kaut vai pēc švīkām uz asfaltā pierādāms, ka otra auto ātrums ir stipri virs atļautā, domāju, labs advokāts varētu panākt tiesā rezultātu par labu "izlīdējam" tieši uz šī punkta pamata.
Cik saprotu konkrētajā gadījumā no juceklīgā rus.delfi komentāra ja vien viņš nemuld, tad WV ietriecies STĀVOŠĀ Volvo mēģinot apdzīt kolonu pa labo pusi. So, tur policija ņe pri čom. Jo tik pat labi tur kāds varēja apstāties, jo dampis salūzis, muša rīklē ielīdusi vai hvz vēl kas.