iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Pirmais 09.02.2012 13:30

davaj labāk sakrāj kāpostu lai aizbraucot uz turieni varētu atļauties vairāk par 3 "numuriem"

Pirmais 09.02.2012 12:11

road-crimea.narod.ru/...

incnti vai kāds sapņoja par to, ka bezīns maksā 2 amūrikāņu bakšus litrā un būs pilnas ielas....

Pirmais 09.02.2012 11:47

Kazimirs_Skuja rakstīja:

Pirmais rakstīja: vispār atradu www.moisaait.ee/...

bet tas speciālais piedāvājums izklausās labāk

Pļā.. tur tak ir pilns ar plazas teļļukiem,

ja tos sāk "izpildīt", tad diez vai ar 28 Eur var tik cauri par vienību....

tā jau viņu problēma - ja preiskurantā ir ierakstīts, ka 2vatā izpildīts numurs maksā 28airi, tad klienti jau ar to rēķinās....

vispirms pārskaita lapatnikā kāpostu un tikai tad sāk izpildīt numurus

a varbūt tur ar to 2vietīgu numuru ir domāts tas, ka tu viens iestādi krēslu divos teļļukos, nevis ka jūs divatā ar Vadoni urbjat vienu plazmenieku....

Pirmais 09.02.2012 11:43

pružina, a ņe vaģīķeļ

Pirmais 09.02.2012 11:43

žoperīc

Pirmais 09.02.2012 11:42

kā gan šitas varētu dzinēju iedarbināt, ja linkā ir rakstīts sekojošais....

При поворачивании рычага по часовой стрелке до упора (положение II) заслонка пере­крывает впускной тракт, а после остановки двигателя пружина 2 возвращает заслонку в исходное положение.

Pirmais 09.02.2012 11:24

vispār atradu www.moisaait.ee/...

bet tas speciālais piedāvājums izklausās labāk

Pirmais 09.02.2012 11:17

Kazimirs_Skuja rakstīja: .....

1 Divvietīgs numurs - 28 EUR (sīkāku informāciju skatīt)

2 gultas - 40-EUR (sk. sīkāku informāciju)

3 Divvietīga istaba - 48 EUR-(sīkāku informāciju skatīt)

4. istaba - 56 EUR-(sīkāku informāciju skatīt)

....

kad saskaita, tad nekāda medusmaize vairs nesanāk....

nu padomā pats - aizbrauksi 2vatā ar Vadoni (nu parastā atpūtas programma)

nu vaidzēs tak jums 2vietīgu istabu (48eur)

nu gultā tak arī jūs gulēt gribēsiet (+40eur par gabalu bet jums jau divas nevaidzēs)

un drošvien numurus arī taisīsiet, īpaši, ja Vadonis būs "uzkorķa" stāvoklī (+28eur par numuru) un drošvien, ka ne jau vienu numuru vien jūs tur izpildīsiet

kopā 48+40+X*28 atkarībā no "izpildīto numuru skaita"

īsāk sakot ar vardi pa reni nošļūkt sanāk finansiāli izdevīgāk.... un varbūt pēčāk arī kautko atcerēsies vismaz tu tas, ka Vadonis ņeuhjā nerubīs, tas jau skaidrs

Pirmais 09.02.2012 9:50

davaj labāk stumjam sābu uz šejieni

www.davanuserviss.lv/...

Pirmais 09.02.2012 8:09

plāksterim ir pārsūdzēšanas laiks... Arī neredzētam....

Pirmais 09.02.2012 8:04

Bams rakstīja: Patrāpijās labā bilde no Juglas

www.flickr.com/...

Kāds tur tagad pie šāda ceļa ikdienas korķis būtu

Tagad c/z Rīga gan varen tālu no tās vietas aiznesta prom.

Ja pievelk tuvāk, tad var redzēt kā Sviesrcs izliecies pa logu kaisa rubļus virs rajona....

Pirmais 08.02.2012 22:52

sarashkins rakstīja: Vēl kā workaround var instalēt vārstu gaisa padeves trubā, kurš aizvērtos, izslēdzot aizdedzi. Kā zināms, bez gaisa nesanāk degmaisījums. Principā sanāktu vēl diezgan atjautīgs pretaizdzīšanas elements, ja tā atvēršanos pieslēdz imobilaizerim vai slepenai pogai. Tikai jautājums, kur tādu vārstu dabūt, vai no kā adoptēt? No kkādas droseles?

Kamazam ir tāds vārsts.... Pat divi... Tikai jami ir IZplūdē

Pirmais 07.02.2012 17:47

rihardsP rakstīja: 1.8 td- izslēdzu aizdedzi, izņemu atslēgu, motors rūc. Kas varētu būt par vainu, kā novērst. Paldies!

motors vienkārši jūt, ka pēc tādiem mīnusiem otrā rītā huj pieleks un tāpēc negrib slāpt nost

tas laikam ir vēl tas aizvēsturiskais dīzelis, kuram lai iedarbinātu pietika padot + uz sūkni....

pēc atslēgas izņemšanas tur pluss uz sūkni paliek? tad meklē releju vai pašu atslēgu

ja sprieguma nav, tad dauzi sūkni

Pirmais 07.02.2012 17:47

rihardsP rakstīja: ...klemmes aķim biju noņēmis ar nekā.....

a ģenerators tak lādē

Pirmais 07.02.2012 13:37

Kazimirs_Skuja rakstīja: Lūdzu ejiet visi dirst!

Labrītt!

+2

Pirmais 06.02.2012 22:42

sazvērestība... Vieni nenokaisa tiltu, kur uzsit 25 tačkas. Otri visiem tiltiem uzliek 30. Trešie bildē. Ceturtie kāš kāpostu......

Tās ir tikai rūpes par kopējo drošību .....

Pirmais 05.02.2012 15:05

Sviestnesis rakstīja: Vakar biju ceļojumā uz maskačku,tā kā ceļš

bija tāls,tad apmetos viesnīcā

River Said,pie salu tilta. Skats pa logu jau nekāds,bet pati

viesnīcā un brokastis bija o.k.

Cenas viesnīcā arī ļoti draudzīgas,tā kā ja jums

jābrauc komandējumā uz Rīgu,tad iesaku.

moš dzīvot viesnīcā ir lētāk kā maksāt apkures un karstā ūdens rēķinus. paskaiti, ka tev vēl brokastis iedod un ūdenim skaitītāja nav

Pirmais 05.02.2012 15:03

nedaudz vēstures

agrāk pildījos nestē.... tas kopš laikiem, kad man bija atmosfēriskais 85g 1.6 opeldīzelis... tieši ar nestes degvielu jamais gāja vislabāk (visātrāk uttt)

aizpagājušajā ziemā braucu uz projām uz 2 nedēļām... no viļņas....

izbraucot bija vēl "silts", bet visos NESTE tankos bija sadrukāts -32 -32 -32

praktiski pavisam tukšā bākā... no rīta iedegās lampa un es nobraucu ~80km pielēju pilnu bāku nestes brīnumdegvielas. atstāju mašīnu pie viļņas lidostas

kakraz pa to laiku uznāca ritīgie aukstumi, kad atlidoju bija pāri par -20...

renaulc ķipa pieleca normāli, bet sākot braukt slodzē slāpa nost.... es plānajā jaciņā pie -20 vazājos pa veikalie un bencīntankiem... statoilā iepirku kautkādu trisburtu brīnumlīdzekli, iegāzu bākā.... kautkādas pāris stundas pačunčināju praktiski tukšgaitā un ķipa "atnāca vaļā"

kopš tā laika pārgāju uz statoilu... šorīt bija -31 (termometrs stāsta, ka naktī bija 32.7)

renaulc pieleca normāli un normāli arī varēja pabraukt

tas tā - vienkārši pieredze

Pirmais 05.02.2012 14:46

DekstersFF rakstīja:

Pirmais rakstīja: bļē, sasala

Nu vo, tev taču teica-uzliec jumtu !

dīķim????

Pirmais 05.02.2012 1:10

Kanibaals rakstīja: Tā ir uzglabāšanas temperatūra. Bet tas tiesa, ka ir paziņojums, ja temp pa zemu, bet gan jau mūsēji māk apiet, pasilda šur un tur un rukā tālāk, tas nekas, ka pret ekspluatācijas noteikumiem. Par šito varētu kāds precendenta pēc patiesāties, lai velk ārā slepenos doķus.

te nav amērika... latvijas republikā nestrādā Precedents

tad jau drīzāk Germanu var dzīvu redzēt pie Sviestca pagrabā

Pirmais 05.02.2012 1:09

DekstersFF rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Seene rakstīja: LVC nav "daļā" un ....

es tev tieši par to.... pie mums valsts nav doļā ar valsti

un es nebrīnītos par VID uztaisītu nodokļu soda uzrēķinu piemēram latvijas valsts mežiem

Kas pretdabisks faktam,ja VID uzliek LVM nodokļa uzrēķinu ,ja ir pamats to izdarīt un LVM kaut ko nošmuguļojuši,piemēram??

Pirmais arī staigā bez pižika?

kā tad valsts uzņēmums kautko var nošmugulēt???? tas taču nav iespējams!

un ja arī nošmugulē, tad ieguvējs no šmuguļa ir valsts, bet zaudētājs arī valsts.... ja tu pārliec 20 santīmus no kreisās kabatas uz pakaļkabatu - kā mainās tava bilance....

nav bazara, ja ja kāds ierēdnis kautko iemuhļījis sev....

un tas jau nav tā kā dienesta auto valsts iestādēs neviens neizmanto privātām vajadzībām, jo tas nav atļauts tur ir ierēdnis ko vajadzētu slaukt

Pirmais 05.02.2012 1:05

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Seene rakstīja: LVC nav "daļā" un ....

es tev tieši par to.... pie mums valsts nav doļā ar valsti

un es nebrīnītos par VID uztaisītu nodokļu soda uzrēķinu piemēram latvijas valsts mežiem

Nu par to es arī nebrīnītos, bet kāds tur sakars ar valsti FR gadījumā? FR ir privāts biznesa projekts, kas ir iedevis labu kukuli, kam vajadzēja, bet ne jau valsts

fr ir ppp

ja partnerim iet sūdīgi, tad valsts nedabū piķi

tātad valstij būtu jānāk pretī un jāsaskaņo viss ko vajag lai padarītu ētrāku to biznesu - bez bazara

Pirmais 04.02.2012 22:45

man domāt, ka par 50 ir pokui, ka aukstam motoram bikiņ nav cēliena

bet servīzes teksts, ka "motors iestrādāsies" gan iespārda

Pirmais 04.02.2012 22:42

i_edgars rakstīja: Var jau būt ka turbīna ir nojāta un no tās eļļa nonāk cilindros, un arī tāpēc nevelk, bet nemainītos atkarībā no motora silšanas!

šitam jau ķerpila iz izgājis cauri ar pirmo motoru

vilka tā, ka nevarēja noslāpēt

Pirmais 04.02.2012 21:52

Crankshaft rakstīja: Pirmais

precizēt vēlējos - nav tāda URAL dzinēja - tajā mašīnā dzinējs ir ZIL-375

======================

Tautā viņu vienalga sauca par "Urāla dzinēju", visdrīzāk

tāpēc, ka daļa "Urālu" nonāca arī civilajā "dienestā", bet ZIL-131 ļoti reti, tas bija pamatā tīri armijai paredzēts rīks.

atbraucis esot bijis kautkāds irāņu dižšeihs un jamai delegācijai tas pasākums esot prezentēts

jamais esot uzreiz gribējis 100 eksemplārus paņemt, bet tad šim padomnieks esot teicis, ka jamais iet uz 93 bencīna, vadonis teicis, ka *******, viņiem esot arī benzīns, bet tad padomnieks piebildis, ka patēriņš esot 100litri...

un īsāk sakot tāpēc darījums norāvies

rezultātā tapa urāls ar kamaza 740 dzinēju

===================

Var jau būt kaut Irānai patiesi nekad nav klājies un neklājas spoži ar degvielu, tāpat, kā Irākai Toties partijas un valdības saukli par vispārēju "dīzelizāciju" es

gan labi atceros Tiesa, negāja ar to dīzeļošanu un neiet šodienas Krievijā vēl aizvien ...

_____________

nezinu - klāt nestāvēju nedz ministrijas lēmumam par dīzeli, ne arī bm-21 pirkuma prezentācijā

bet zinu, ka armijā lielākā daļa BENZĪNmašīnu ir aprīkotas ar "predpuskavijiem padagrevaķeļiem"

un tagad padomā kādas ir iespējas iedarbināt to pasākumu.... vai arī pamēģini iestumt tanku (to jau tāpat nemaz tik viegli nav piešķilt)

p.n.

vispār jau normālās armijmašīnās būtu jāliek dzinēji, kuriem ir pokuj ko liet iekšā, ka tikai deg....

Lasītākie raksti

Jaunie raksti