iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Pirmais 21.07.2010 16:54

Centis_Nuudele rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja: galvu pieskrūvē vakarā un no rīta vēlreiz pārvelk, un viss notiek.

saki, vai šajā gadījumā par nakti klientam normstundas ir jāpaprasa samaksāt 2kāršā vai 3kāršā apmērā?

Kādas normstundas?

Kārtīgi pacani galvas blīves maina paši. Uz servisiem brauc tikai memmesdēliņi un puņķutapas.

tu taču nelasi topicu

fans jau nedēļu vizinās ar visādām citādām tačkām, bet viņa meriva jau otro nedēļu nīkst dīlersevīzē, kur brašie un daudzzinošie servīzes meistari ir pieslēguši to mizu pie kompja un diagnosticē pa kurieni eļļa nokļūst tosolā

vēl jau nav zvanīts, ka tā ir galvas blīve, jo kompūterdiagnostika tak neko neuzrāda

Pirmais 21.07.2010 16:54

fans

Pirmais 21.07.2010 15:53

Centis_Nuudele rakstīja: galvu pieskrūvē vakarā un no rīta vēlreiz pārvelk, un viss notiek.

saki, vai šajā gadījumā par nakti klientam normstundas ir jāpaprasa samaksāt 2kāršā vai 3kāršā apmērā?

Pirmais 21.07.2010 14:32

nu pļā

iedomājos kāds fanam būs rēķins par to sūda merivu....

jamā jau nedēļu stāv servīzē pie likmes 24.2 lati par stundu

193.6 dienā

Pirmais 21.07.2010 12:37

draco rakstīja: "remontspeejiigs" - kas tas taads?

nu izskatās, ka tas ir kā iedgars

jams ar lielu entuziasmu salasās "tehnisko literatūru" tad no rokas pievelk dīzelim galvu, tad pagriež jamo 10 minūtes 3000 abarotos un tad stāsta klientam cik jamais ir parādā

pirms tam bija vēl arī gačiņš, kas mazgāja klientu izpūtējus ar destilētu ūdeni.... bet tas jau ir citos medību laukos...

Pirmais 21.07.2010 9:42

i_edgars rakstīja: Sretsked, Pirmais, laikam sagaidīt kad Jūs abi, un ne tikai Jūs iemācīsieties lasīt laikam nebūs lemts!!

Izlasiet abi kaut viena dīzeļauto manuāli!! UN tad spriedelējas tālāk.

Es, atšķirībā no Jums abiem, šad tad mēdzu arī palasīt kaut kādu tehnisku literatūru, un ne tikai manuāļus.

Kas ir.... kārtējais aunu bars uzskata ka ir pisgudrākie??

nu ko es teicu???

"ja sto raz tak ģelal" un "jūs visi muļķi"

Pirmais 20.07.2010 23:59

i_edgars rakstīja:

VWfans rakstīja:

Cik tādu skrūvju ir Opel 1,3 CDTI motoram?

Un cik darba stundas vajag, lai apmainītu tādam motoram galvas blīvi?

Ja visu gribi izdarīt "po naučnomu" tad diennakts, vismaz šajā karstumā!

Pirms pēdējās galvas skrūvju pārvilkšanas dīzeļmotors ir jāiedarbina, 10 minūtes tam jāļauj kurināt ar 3000 apgr/min, tad jānoslāpē un pēc ne mazāk kā 4 stundām dīkstāves + 20 grādu telpas temperatūrā pēdējo reizi jāpārvelk skrūves.

muhahā

edgariņ, moš ko jaucu, bet vai tikai tu nebiji tas frīks, kas te visiem ieteica galvas skrūves pievilkt "no rokas" specatslēgas vietā pieliet vidēja čaļa vidēju rokas spēku ar pusmetrīgu plecu????

a tagad pēc tavām domām tam opelim ir jākarsē motors... stāsti kāpēc???? tikai davaj "par lietu" nevis atkal ar tekstiem no sērijas "muļķis, kas to nezina" un "ņessī, ja sto raz tak ģelal"

ja izmanto "normāla" ražotāja blīvi un atbilstošas skrūves, tad tur nekas nav jākarsē... visu izdara tās "staipīgās" skrūves....

Pirmais 20.07.2010 23:27

VWfans rakstīja:

Biideklis rakstīja: Nja, 100 shtukas...

Iisteniibaa chankaishi pareizi teica - tiec valjaa no taa autinja.

Ja motoram kas buus jaadara, nafig sataisi un paardod.Var jau meistari sevi lieliit un slaveet, bet mana nelabaa pieredze liecina, ka katra shaada kjimereeshanaas motoraa, agraak vai veelaak, taadaa vai citaadaa veidaa izlien uz aaru. Uzreiz jau mani motoru remonteetaaji apbreeks, bet darbiibas ap motoru, kaut vai taa buutu galvas nost raushana, man asocieejas ar nevainiibas zaudeeshanu, un es katraa gadiijumaa negribeetu braukt un domaat, kad tas luuznis atkal nospraags.

Un jaa - ir tak paraadiijusies jaunaa meriva, mosh njem to?

Gribētos labāk braukt līdz kādiem 12 gadiem un 300 tūkst.km nobraukumam. Ar gadiem tomēr ar auto satuvinās... Un tā jaunā Meriva uz vietas nemaz nav baudāmāka par veco... Nezinu, varbūt gaitā ir. Testos raksta, ka esot klusāka.

Jautājums - cik darba stundas prasa noņemt galvu, nomainīt galvas blīvi, salikt visu pareizi atpakaļ, ņemot vērā, ka nepieciešams ar konkrētiem, precīziem spēkiem un leņķiem pievilkt skrūves?

a problēma ir blīvē????

a tu paprasi lai tev veco blīvi atdod

un tad paprasi kur ir tā vieta(uz blīves) kuras dēļ tā bija jāmaina.... ja viņi nespēj parādīt, tad tu nemaksā

Pirmais 19.07.2010 11:54

nu ar svāģerfestivālu šitas sositīvuss tomēr nespēja sacensties....

varbūt bītch partijs spēs...

p.n.

nu varbūt es tik daudz nespēju izdzert.... vai arī dosjas pietrūka

Pirmais 19.07.2010 9:50

pa rādio dzirdēju, ka tajā festā ir importa nosaukumu visi esot bijuši vai nu pārrijušies šaibas vai galīgā pārpālī (pat pāri par 3 promilēm)

esot pat bijusi iespēja par nieka pushammerīti piedalītis konkursā "kuram dziļāks pārpālis"

labāk maucam uz "baltic bitch party"

Pirmais 19.07.2010 9:50

auhjeķ.... iauto pat nosaukumu tam festam bano

tad jau točno jābūt interesanti

Pirmais 18.07.2010 17:02

vai Tu jau vadoņreizi noskaitīji?

Pirmais 18.07.2010 16:59

pļē, ja pirms tikt pie zobiem būtu jāiziet kautkāda apmācība un jāiegūst zobu nēsātāju tiesības, tad būtu tikai pašsaprotami, ka vismaz puse no zobu nēsātājiem paši arī viņus remontētu....

manuprāt it tikai normāli, ka daži žoperīši jēdz pareizi salikt atpakļ izjauktos mezglus un tikai daļa no jamiem sajēdz, kas tur iekšā ir nobiris

pārējie ir saldais ēdiens dīlerservisiem

Pirmais 16.07.2010 15:48

Sviestnesis rakstīja:

Pirmais rakstīja: a kas notiek, ja neatdod?

tad jau rīt manīs....

Ierubīja arī zin, 1,5% dienā....

augļotāji kujeva...

www.kontora.lv atdihajet

Pirmais 16.07.2010 14:57

a kas notiek, ja neatdod?

Pirmais 16.07.2010 14:47

vakar redzēju kā no Sviestca veikala izgāja apmierināts pircējs, vienā rokā šūpūja eļļas kannu, otrā maisu ar detaļām....

Pirmais 16.07.2010 13:01

vaidzētu ievēlēt vadoni par satdepa šefu

uzreiz viss būtu sakārtots

Pirmais 16.07.2010 12:55

Nortel rakstīja:

Pirmais rakstīja:

draco rakstīja:

Pirmais rakstīja:

anonimikis rakstīja:

Pirmais rakstīja:

jugasvilli rakstīja:

Guzis rakstīja: Ja ar lētajām saulenēm sāp acis, tad tām ir vieta dzeltenajā plastmasas konteinerā, jo ātrāk - jo labāk. Tas nozīmē ka ir tikai aptumšojošais filtrs, bet nekādu UV un pretatspīdumu filtru nav.

Nevienām brillēm, kas maksā zem 30 LVL, normālas UV aizsardzības nav. Lai ko tie pārdevēji arī nestāstītu.

ja es nopirkšu par 30 saņiem tev par pārdošu par 31 latu plastmasas sūdu bez oksīdu pārklājuma, jamam parādīsies uv aizsardzība?

plastmasas sūdam visdrīzāk kā reiz būs tā aizsardzība. var nebūt stikla sūdam.

a vot tieši parastais (logu) stikls nelaiž cauri ultraviolētos starus

pārklājot stiklu ar plānu metālu oksīdu kārtiņu iegūst tā saucamo selektīvo stiklu, kas nalaiž cauri vēl kautkādas citas frekvences

praktiski gan ir iespējams izgatavot stiklu, kas ultraviolētos starus cauri laiž, bet tās jau ir pārāk kosmiskas tehnoloģijas

aga. kvarca stikls piemeeram - superkosmiskaa tehnologija. vareetu domaat, ultravioletaas lampas dezinfekcijai ir izgudrotas un realizeetas tikai peedeejo 10 gadu laikaa kaa uuberkosmiskaa megananotehnologija fizikjis, mle....

tev jau tāpat kā vadonim.... izrauj gabalu no konteksta un tad fļūti....

kad tev būs tā saucamie "kvarca" logu stikli mājai salikti, tad uzaicini mani ciemos

vispār jau mums vispirms vajadzētu definēt kāda garuma viļņus sauksim par ultraviolēto starojumu

un tad paskatīties cik % katra garuma staru tiek cauri katram konkrētam stiklam

vispār jau automašīnu logu aplīmētāji arī reklamēja, ka mašīnu stikli, kas aplīmēti ar viņu plēvi nelaiž cauri ultraviolēto starojumu.... aizmirstot pieminēt, ka arī neaplīmēti stikli nelaiž

Tad kādā veidā ir iespējams braucot iesauļot rokas, ja stikli nelaiž cauri UV starus?

es tak teicu, ka tūlīt vajadzēs dafinēt, kas ir UV stari

un kādus starus un cik lielā mērā laiž cauri stikls

Pirmais 16.07.2010 12:52

bauskas ākstu alus

Pirmais 16.07.2010 12:52

sviestcs, tu man esi parādā 7 saņus par tukšo pudeli

Pirmais 15.07.2010 10:56

msh rakstīja:

Bet abi taču ir ķīniešu, vienīgi tas, kam aizkostais ābols virsū, stipri dārgāks

viņiem abiem ir aizkostais ābols virsū....

ķīniešiem ir uzspļaut ko par viņiem domā stīvais džobs

un stīvs nekādi nespēj katram šķībacim iestāstīt, ka aizkosto ābolu zīmēt uz saviem pakaļdarinājumiem "civilizētā" pasaulē nav pieņemts

Pirmais 15.07.2010 10:39

VWfans rakstīja: Protams, ka pēc tam pastāstīšu. Un garantijas manai Merivai sen vairs nav, jo tā bija divus gadus ilgi. Tagad mašīnai jau 4 gadi un 4 mēneši.

a kuļi tad tu to lūzni stūmi pie dīlera??? viņi tak māk tikai kompī kļūdas nolasīt un tad mainīt veseliem blokiem....

diez vai kompis rādīs kas un kur nokļūst tosolā

Pirmais 14.07.2010 17:56

brmbrmm rakstīja:

VWfans rakstīja: Atradu vienā Audi forumā šādu tekstu. Vai tas varētu būt manējam līdzīgs gadījums?

______________________________________

pirmāmkārtām jāprasa vai eļļai ir šķidrumdzeses kūleris starp eļļas filtru un motoru? ja ir tad vaina tālu nebūs jāmeklē jo eļļas spiediens braucot ap 2 -3 bar bet dzeses sķidrumam 1-1.5bar ... ja beigts konkrētais dzesētājs tad eļļa tiek iespiesta dzesēšanas šķidrumā....

_____________________________________

www.audi-style.lv/...

Jā, varētu. Bet nav teikts. Labāk vispirms no rītiem (kamēr mašīna vēl nav braukta un šķidrumi nostājušies) pačeko eļļas un antifrīza līmeņus - ja tiešām eļļu spiež dzesēšanas sistēmā, tad ar laiku antifrīza līmenim vajadzētu pieaugt, bet eļļai samazināties. Ja tā notiek, iespējams, nākamais būs antifrīza parādīšanās eļļā, ko varēsi noprast pēc gaišām putām uz eļļas korķīša.

Nezinu, kā konkrēti tavam tur izskatās, visticamāk tas atrodas kaut kur zem eļļas filtra un tam pienāk 2 dzesēšanas trubas - tad lūk, vai ir sūce, var pārbaudīt, noņemot šīs trubas, vienu galu aiztaisīt, otrā pieslēgt kompresoru ar manometru, iepūst tās 2-3 atmosfēras un skatīties, vai krīt spiediens vai nē. Līdzīgi var pārbaudīt arī cilindrus - tad tikai jāizskrūvē sprauslas un var mēģināt atrast vainīgo - kādas 10 sekundes tam būtu jānotur spiediens. Var arī kompresiju pamērīt.

ar GAISU mērīt to vai nekrītās spiediens ir grūti....

tas ir saistīts ar to, ka kompresors iekačā siltu gaisu, bet atdziestot spiediens krītas....

Pirmais 14.07.2010 17:43

uupis rakstīja:

Pirmais rakstīja: man jau ir ķīniešu aifons P168

Tagad skaidrs no kurienes tev tas naids uz iPhonēm…

man vienam korišam bija abi... gan ķīniešu, gan ritīgais.... tak jamais izteica viedokli, ka tas ķīniešu sūds zvanīšanai ir labāks.... bet internetā labāk sēž īstais

Pirmais 14.07.2010 17:41

draco rakstīja:

Pirmais rakstīja:

anonimikis rakstīja:

Pirmais rakstīja:

jugasvilli rakstīja:

Guzis rakstīja: Ja ar lētajām saulenēm sāp acis, tad tām ir vieta dzeltenajā plastmasas konteinerā, jo ātrāk - jo labāk. Tas nozīmē ka ir tikai aptumšojošais filtrs, bet nekādu UV un pretatspīdumu filtru nav.

Nevienām brillēm, kas maksā zem 30 LVL, normālas UV aizsardzības nav. Lai ko tie pārdevēji arī nestāstītu.

ja es nopirkšu par 30 saņiem tev par pārdošu par 31 latu plastmasas sūdu bez oksīdu pārklājuma, jamam parādīsies uv aizsardzība?

plastmasas sūdam visdrīzāk kā reiz būs tā aizsardzība. var nebūt stikla sūdam.

a vot tieši parastais (logu) stikls nelaiž cauri ultraviolētos starus

pārklājot stiklu ar plānu metālu oksīdu kārtiņu iegūst tā saucamo selektīvo stiklu, kas nalaiž cauri vēl kautkādas citas frekvences

praktiski gan ir iespējams izgatavot stiklu, kas ultraviolētos starus cauri laiž, bet tās jau ir pārāk kosmiskas tehnoloģijas

aga. kvarca stikls piemeeram - superkosmiskaa tehnologija. vareetu domaat, ultravioletaas lampas dezinfekcijai ir izgudrotas un realizeetas tikai peedeejo 10 gadu laikaa kaa uuberkosmiskaa megananotehnologija fizikjis, mle....

tev jau tāpat kā vadonim.... izrauj gabalu no konteksta un tad fļūti....

kad tev būs tā saucamie "kvarca" logu stikli mājai salikti, tad uzaicini mani ciemos

vispār jau mums vispirms vajadzētu definēt kāda garuma viļņus sauksim par ultraviolēto starojumu

un tad paskatīties cik % katra garuma staru tiek cauri katram konkrētam stiklam

vispār jau automašīnu logu aplīmētāji arī reklamēja, ka mašīnu stikli, kas aplīmēti ar viņu plēvi nelaiž cauri ultraviolēto starojumu.... aizmirstot pieminēt, ka arī neaplīmēti stikli nelaiž

Lasītākie raksti

Jaunie raksti