iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Pirmais 14.05.2010 13:26

parunājos ar Sviestcu pa telefonu.... nonācām pie kopsaucēja, ka mērķis ir sasniegts un mēs apspriežam padošanos

vēl tikai jāsagaida 9 maijs un jāizdomā kam padoties

Pirmais 14.05.2010 13:23

gribēju jau rakstīt, ka pie neieslēgta kondiškas kompresora pēc 20 km nobraukuma nez no kurienes parādās aukstais gaiss, bet tad paskatījos kas ir komentāra autors.....

Pirmais 13.05.2010 22:29

incanti, fans zina cik maksā merivai lielā apkope, ķipa siksnu maiņa uttt...

Pirmais 13.05.2010 22:25

No date provided

Reitings:

Pirmais 13.05.2010 22:25

uupis rakstīja:

nazurbajev rakstīja: Kas ir labāk?

Baltās pelītes vai rozā ziloņi?

Labāk dzert viskiju nekā ēst sēnes – var patrāpīties mušmire…

neko tu nesaproti.....

mušmiri applaucē un novelk viņai ādu ar pumpām. uzlej šņabi, pēc nedēļas sanāk labā ninne..... neviens viskijs nenāk tuvumā.....

Pirmais 13.05.2010 22:22

brmbrmm rakstīja:

Pirmais rakstīja:

reiz paprasīju kā otrajai megānai noņemt stūri.... precīzāk spilvenu... man sāka stāstīt visādu tuftu, ķipa ka esot skrūvītes no apakšas, ka lai neņemot jo izšaušot spilveni uttt... tā arī neviens neko sakarīgu nepateica, es pat neatceros vai es tur ierakstīju KĀ to var izdarīt, vai viņi mani izbesīja jau pirms tam....

Tāks, atsvaidzinam atmiņu - par stūri : www.renaultclub.lv/...

Vēl daži posti no Pirmā:

www.renaultclub.lv/...

www.renaultclub.lv/...

www.renaultclub.lv/...

Par diagnostikas softu gan nekā neatrodas

aaaa, tur vēl bija jābūt manam topicam ar piedāvājumu nošipot renaulta dīzeli....

Pirmais 13.05.2010 22:19

man gan domāt, ka uzpildīt (par maksu) nav māksla

jābrauc pie tiem praideriem, kas mainīja kondiškas radiatoru lai sataisa līdz galam...

Pirmais 13.05.2010 22:17

vajadzētu renaultam eļļu nomainiīt.... varbūt kāds zina banku, kad aizdos hipotekāro lai sanāk apkopt renaultu....

Pirmais 13.05.2010 22:14

nomiks rakstīja: VAi iegādes vērtība 10 000 arī iekļauta izmaksās? Tā taču nav nedz ekspluatācijas izmaksa, nedz arī vērtības krituma izmaksa. Sanāk, ka jāpieskaita vēl arī 10 000 lati uz 100 000 km jeb 10 santīmi/km.

Tad mēs iegūstam salīdzinošos rādītājus:

Mana CR-V izmaksas šobrīd ir 37,5 santīm/km, bet tavas Merivas - 24 santīmi/km. Bet jāņem vērā, ka tava Meriva ir vecāka, līdz r to ilgtermiņ;a kopējā izmaksa uz 1 km objektīvi ir mazāka.

paga paga...

man domāt tu brauc auzās.... ja fans nopirka tačku par 10 000 un cer pārdot par 3500. tātad tagad maksimālās zaudējums (ja nesanāks pārdot) uz šo brīdi ir 10 000, nevis 10000+6500

tātad izmaksas fans rēķina +- pareizi

nu maksimums vēl mīnusā naudas cena jeb diskonta likme...

fans rēķuna, ka lai nobrauktu 100000 viņš ir iztērējis 10000 par merivu+7500 par degvielu, apkopēm, apdirsināšanām un signāltauri ( re Pēci, es atceros)

bet ja viņš pārtauktu braukt ar merivu, pārdotu to par 3500 (da pofig, kaut par 100)

tad tik un tā izmaksas nepārsniegs 17.5 saņus par km...

pats teici, ka cipari mīl precizitāti

Pirmais 13.05.2010 20:38

brmbrmm rakstīja:

Pirmais rakstīja:

reiz paprasīju kā otrajai megānai noņemt stūri.... precīzāk spilvenu... man sāka stāstīt visādu tuftu, ķipa ka esot skrūvītes no apakšas, ka lai neņemot jo izšaušot spilveni uttt... tā arī neviens neko sakarīgu nepateica, es pat neatceros vai es tur ierakstīju KĀ to var izdarīt, vai viņi mani izbesīja jau pirms tam....

Tāks, atsvaidzinam atmiņu - par stūri : www.renaultclub.lv/...

Vēl daži posti no Pirmā:

www.renaultclub.lv/...

www.renaultclub.lv/...

www.renaultclub.lv/...

Par diagnostikas softu gan nekā neatrodas

ahā

viņiem ir labi admini, to dažu gadu laikā, ko Pirmais tur nerādās būs pamanījušies izdzēst

un nav arī tā topika, kur es viņus drist pasūtīju (iespējams tas arī bija par to softu) un arī tā, kur es viņiem mācīju noresetot kompi pēc eļļas maiņas

Pirmais 13.05.2010 20:33

mainboard rakstīja: Paldies, mainīts tika kondicioniera radiators, a par motora radiātoru nesanak laiks apskatīt, vainu, visdrīzākis ka temperatūras datčiks gļuko, jo šteķeri ir kā vajg un drošinātaji ar ok, domaju piemest pa tiešo no aķa vadus, tad jau redzēs darbosies vai ne! varētu būt ka mikroplaisa, jo tālāk jo sliktak darbojas, bet varbūt salona temperatūras datčiks gļuko??

Bet kas uz forumu attiecas, man vislabak patika viens kurš visur savu sievastēvu bāz

brauc pie tie, kas mainīja un prasi, ku ir freons

Pirmais 13.05.2010 20:31

pārbaidi vēl Pumpe, pump, مضخة un 泵

Pirmais 13.05.2010 20:26

VWfans rakstīja: Manai Merivai izmaksas sanāk 14 santīmi uz km: 7,5 santīmi ekspluatācijas izmaksas un 6,5 santīmi vērtības kritums. Krietni izdevīgāk nekā ar taksometru. Un taksometrs man no Salacgrīvas novada nevedīs pustonnu malkas, nolaižot aizmugurējos sēdekļus. To nedarīs Rīgas taksometru parka Ford-S-Max, nemaz nerunājot par Baltic Taxi lieliskajām Toyota-Corolla Verso.

cik Tava meriva maksāja, ja nav noslēpums?

Pirmais 13.05.2010 18:23

es leiku uz to, ka pa miniplaisām ir aizpeldējis freons.... brauc uz ledusskapju meistardarbnīcu kompresoram vajag ļoooti daudz laika lai sakačātu to freona mazumiņu, kas tur iekšā ir palicis...

kādu radiatoru tev mainīja? kondiškai ir savs radiators...

a ventilatora neieslēgšanās varētu būt saistīta ar to, ka kautkur nav kontakta, vainu uz ventilatoru, vai no devējiem.... varbūt mainītāji nemaz nav piesprauduši to ventilatoru... (pieņemu, ka drošinātājus jau esi skatījies)

renaultclubā tā īsti tiešām neviens neko nezina, tie , kas zina nesaka vai tur nemaz nav....

iespaids, ka tās lapeles autoriem ir zvaigžņu slimība...

es tur biju pāris reizes...

vienreiz paprasīju vai kādam nav renaulta diagnostikas softs.... uj, kas man tur bija jānoklausās, ķipa kur es lienu, lai brauc uz servisu utttttt.

reiz paprasīju kā otrajai megānai noņemt stūri.... precīzāk spilvenu... man sāka stāstīt visādu tuftu, ķipa ka esot skrūvītes no apakšas, ka lai neņemot jo izšaušot spilveni uttt... tā arī neviens neko sakarīgu nepateica, es pat neatceros vai es tur ierakstīju KĀ to var izdarīt, vai viņi mani izbesīja jau pirms tam....

Pirmais 13.05.2010 18:10

reku mazs nobraukums www.ss.lv/...

kautgan tas ir pavisam cits auto iepriekšējā paaudze, līdz 6 gadam

bet nobraukums un cena iespārda - 36 tūkst. 8,363 Ls

pie tam ar pvn, cik lasāms

Pirmais 13.05.2010 15:24

jugasvilli rakstīja: ....blablabla.....

varbūt atgriezīsimies piesarunas par apdirsināšanas brokeru civiltiesiskās atbildības apdirsināšanu, no tās taču tu kautko sajēdzi

Pirmais 13.05.2010 15:23

jugasvilli rakstīja:

Pirmais rakstīja:

jugasvilli rakstīja:

HIPPY rakstīja: Interesanti kāpēc miskaste??

Tāpēc ka darba auto, vai tāpēc ka RENO???

Zinām mēs šitos tipiņus – ja darba auto – tad jāj uz nebēdu un pēc tam saka ka miskaste.

Bez tam, parasti darba autiņi ir parasti pati lētākā komplektācija ar ļoti mazu motoru.

Es darba auto nejāju, degvielu nezogu un darba telefonu privātām vajadzībām neizmantoju. Nevajag visus pēc saviem standartiem mērīt, tirliņ.

Tā megane nebija vienīgais iestādes reno, biji vēl citi - daži clio, kangoo un pāris lagunas. Šefs teica, ka nekad dzīvē vairs reno nepirks. Ar visiem bija problēmas, pie tam, tādas, kurām ar jāšanu nekāda sakara nebija.

Un megane, kuru es lietoju, nebija bāzes modelis, bet 1.6 16V ar kondicionieri, migliniekiem.

kopš 2004 gada megānes nemaz nav BEZ kondicioniera

Ir gan. Euro Auto bija demo mašīna - ar 1.5 dīzeli, hrenona lampām, bez AC.

speciāli pasūtīt droši vien var arī bez kondicioniera...

nezinu vai iauto nesesipīs linku

www.renault.com/...

reku citāts

\"Renault is simplifying its Mégane range for enhanced appeal and sustained leadership in the compact hatchback and MPV segments. The release date for the new range is November 15, 2004, with all models offering air conditioning as standard... \"

Pirmais 13.05.2010 14:45

sarashkins rakstīja: Nu tad pajautāšu savādāk - vai varētu būt, ka noplīst/pārplīst radiatora trubas, atsprāgst vaļā radiātors (sasniedzot ~90 grādus) ne dēļ problēmas ar izplūdes gāzu patvaļīgu pieplūšanu tosolam?

.....

Lūgtum, citas idejas?

man šitāda problēma bija micukam.... dēļ nestrādājoša sūkņa

Pirmais 13.05.2010 13:50

jugasvilli rakstīja:

HIPPY rakstīja: Interesanti kāpēc miskaste??

Tāpēc ka darba auto, vai tāpēc ka RENO???

Zinām mēs šitos tipiņus – ja darba auto – tad jāj uz nebēdu un pēc tam saka ka miskaste.

Bez tam, parasti darba autiņi ir parasti pati lētākā komplektācija ar ļoti mazu motoru.

Es darba auto nejāju, degvielu nezogu un darba telefonu privātām vajadzībām neizmantoju. Nevajag visus pēc saviem standartiem mērīt, tirliņ.

Tā megane nebija vienīgais iestādes reno, biji vēl citi - daži clio, kangoo un pāris lagunas. Šefs teica, ka nekad dzīvē vairs reno nepirks. Ar visiem bija problēmas, pie tam, tādas, kurām ar jāšanu nekāda sakara nebija.

Un megane, kuru es lietoju, nebija bāzes modelis, bet 1.6 16V ar kondicionieri, migliniekiem.

kopš 2004 gada megānes nemaz nav BEZ kondicioniera

Pirmais 13.05.2010 12:36

Par apdirsinātājiem Pirmajam ir savs viedoklis.... viņi protams cenšas kautko nopelnīt....

Pirmais nedauza mašīnas tik bieži lai atmaksātos apdrošināšana un viņš nevēlas sponsorēt blondīnes, kas stāvvietā nejēdz nobraukt garām stabam....

kā jau mēs vienojāmies, tad apdrošināšna ir kad visi samet piķi šefam priekšā kaudzē, no tās kaudzes šefs paņem džipam un mazajam sunītim, izmaksā %tus visādiem brokeriem utttt..... un kas paliek pāri no tā saremontē sasitos autiņus....

paskaitot ciparos sanāk, ka ja 100 autiņi samet katrs pa 10 latiem, tad sanāk štuka, no tās štukas paņem kādus 150 "saprātīgai brokera peļņai" vēl 150 saprātīgai uzņēmēja (apdirsinātāja) peļņai....

vēļ ņemot vērā, ka vismaz 20% klientu ir tādi, kas uzskata, ka ir 10 latus samaksājuši, tad vismaz 10 ir "jādabū atpakaļ"

rezultātā parastam ikdienišķam braucējam, kas avārijas taisa retāk kā reizi piecos gados apdrošināšana nekad neatmaksāsies....

Pirmā renaults ir tajā brīdī lielāko pieejamo dīzeli.... vienu brīdi megānēm bija arī 2litru dīzelis, tagad vairs parastajās megānēs viņu neliek....

pat vadonis reiz atzina, ka nevar pateikt, ka viņš neiet

Pirmais 13.05.2010 12:24

jugasvilli rakstīja:

recluse rakstīja:

jugasvilli rakstīja:

nu, un ko ar to gribi teikt? lepojies ar savu auto parku - 30 gadīgu jettu, 25 gadīgiem kadettu un huļiganku, 20 gadīgu burbuli un sešgadīgu megani?

Un kas tur slikts, ka cilvēkam ir veci auto, lai arī visi netiek lietoti? Varbūt man arī būtu jākaunas par ģimenē esošajiem auto: 65.g. volvo. 77.g. gaz, 79.g. lancia, 83.g. supru, 94.g. volvo, 97.g. toyotu, 98.g. volvo, 2000.g. volvo nav jauns un parauts līzingā. Tāpat par to, ka ne dzīvoklis, ne māja nav līzingā. Mani arī joprojām nerausta degvielas cena, ja vienu auto kāds ******* sasit, var bez stresa paņemt nākamo ar derīgu TA un OCTA, un skaidroties ar apdirsinātājiem gaidot naudas izmaksu.

Ikdienas auto vidējais patēriņš ~13.5 litri uz 100 kilometriem nesatraucoties par ekoloģiju.

Varbūt, pirms tuftu dzīt, paskaties kontekstu, par ko vispār runa iet. Ne jau par to, ka tas ir kaut kas slikts - braukt ar veciem auto, bet par to, ka daži idiņi uzskata, ka ir pareizāki par citiem tikai tāpēc, ka brauc ar veciem auto un visādi mēģina nolikt tos, kas izvēlas braukt ar jauniem.

nu Pirmais arī pirms nepilniem 6 gadiem brauca ar jaunu... kā jau teicu, Pirmais nesaskata ekonomisku pamatojumu patreiz pirkt jaunu mašīnu....

viss šitas bazars sākās, kad Pirmais atbildei uz precīzi sarēķinātu viena kilometra cenu, uzdrošinājās pateikt, ka, iespējams, ar taksometru būtu lētāk

Pirmais 13.05.2010 0:10

vo vo, rekur ir tas saits.... vaidzētu vēsturi paskatīt.... pirms pāris gadiem tiekrita acīs tas patēriņš....

vo, kur ir tās par ko runāju...

06.04.2007 18.926 549,0 21,46

Sommerreifen

Landstraßen

sparsam

18,23 3,91

Pirmais 12.05.2010 23:59

nevajag tagad umņičīt... vienkārši piezvani savam tēvam un pārbaudi, ko es tev saku

ticies ar viņu neesmu, bet viņa zvans bija, bija tajā tas teksts, kā rakstīju pa dienu...

man jau pofig, tās tavas problēmas, bet moš kāds no viņa tiešām ņēma naudu.... kā jau teicu - es tak nezinu kam viņš vēl zvanīja un kur vispār ņēma manu numuru....

tu protams gribētu lai tas viss nebūtu bijis, vai precīzāk - būtu nebijis.... bet diemžēl dažas lietas ir tādas kā viņas ir, nu neskatoties uz to, ka gribētos lai būtu bijis savādāk

P.N. karoče.... vairāk vari man neko nerakstīt.... tas viss ir vēsture un vēsturi jau neizmainīsi....

p.p.n.

kad saēdīsies drosmi, brauc ciemos

karôč no manas puses - ignore

Pirmais 12.05.2010 20:34

piezvani tēvam pamuļķi!

neesmu tivies ar tavu tēvu, tikai pa telefonu runāju, bet iedomājos situāciju kā sirds slimnieks trīcošām rociņām kādam tiešām ir reāli naudu maksājis... vismaz man viņš zvanīja un piedāvāja.... tu jau to varētu arī "nezināt", jo tas tev nav izdevīgi (tāpat kā ar to pasūkāsanu), bet piezvani tēvam un paprasi kā bija.... vismaz par tiem zvaniem pārliecināsies kā bija...

principā es varētu tev to pierādīt, ja no zvana brīža butu mazāk kā gads pagājis..... tagad ja vēlies dokumentālu apstriprinājumu tam zvanam, tad man vajag pilnvaru no tava tēva skarīties viņa zvanus....

p.n.

a tu te dzen tuftu par kautkādu izpirkuma maksu

Pirmais 12.05.2010 20:26

Bams rakstīja:

IkdienasViesis rakstīja: Savulaik jau bija projekts - no Akmens tilta - pa kreisi , taisīt sliedes līdz Ausekļa ielas rinķim, kur pa tasno attiecīgi palaist 5. maršrutu un Ķengaraga maršrutus.

Bija un plānos to bija novākt no Basteja/Krovalda bulvāra. Bet parēķināja un secināja, ka tāds maršruts nebūtu nevienam vajadzīgs, jo tur neesot pasažieru.

Vispār līdz pat 1954.gadam VISI Rīgas tramvaju maršruti kursēja pa loku apkārt Vecrīgai, turklāt no katra maršruta viens vagons brauca pa pulksteni, nākamais pret pulksteni utt. un visi bija apmierināti.

Drīzāk, varēja pagarināt 2.maršruta līniju līdz Zolitudei . Cik esmu dzirdējis, nākotnē Jūrkalnes ielas turpinājumā Zolitudē esot paredzēts viadukts uz Zasulauka pusi. Tad jau tas projekts droši vien varēs realizēties. Lidosta tur arī netālu - tramvajs līdz lidostai pēc eiropas gostiem šodien tiek uzskatīts par LABO stilu.

2.tramvajs ir kandidāts uz slēgšanu, jo no vasaras, kad stājās spēkā jaunie RS saraksti uz 2.maršruta paliek 3 tramvaji, (tagadējo 4 vietā) un tas nozimē, ka ar to brauks vēl mazāk pasažieru...

a nebij plāns. ka, ja palaidīs jaunos augsto griestu tramvajus, tad būs vēl retāk reisi?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti