iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Pirmais 06.04.2010 10:51

es vakar ap pusnakti braucu uz centru... biju pamanāms

p.n.

un pouhj kam, ka pretī braucošās fūres midžinājās

Pirmais 06.04.2010 10:49

atsperi šrotā vakar paņēmu.... melnu.... vispār jau vairāk gan rūsas krāsā...

pērku zirgu ko uzmontēt virsū....

p.n.

pamatu jau pagalmā ielēju

Pirmais 06.04.2010 10:26

Kaksis rakstīja: sametināt nevar?

izdegušo drošinātāju vietā ir jāliek gabaliņš no atbilstoša resnuma naglas...

un amortizatoru vietā protams var iemetināt gabalu no atbilstoša resnuma lomika

Pirmais 06.04.2010 0:46

pērdodu odzi.... cena runājama....

Pirmais 06.04.2010 0:43

i_edgars rakstīja: Pirmais, uztaisi pats eksperimentu... paņem div vienādas spuldzītes, vienu ieslēdz un piesit tā labi spēcīgi pie abām, bet tā lai stikla kolba nepārplīst... un apskati!....

es esmu tieši šo darbību reāli dabā izveicis....

tagad pasaki tu, kurā lampiņā kvēldiegs paliks vesels?

tajā, kas dega vai nedega.....

ja tas būs pretrunā ar manu eksperimentu, es palūgšu tev to man nodemenstrēt

Pirmais 06.04.2010 0:34

Kindzulis rakstīja: un vajadzība korķus mainīt?

tā vienkārši ražo pareizo šampanieti, vēsturiski tā ir sanācis.... palasies ja netici...

pudeles vēl pat apgroza cilvēks ar speciālu izglītību

rūgšanas procesā pie pudeles korķa pielīp raugs... veco korķi izņem un vietā ieliek jaunu.... ar to arī pārdot to pudeeli...

tas tā īsumā....

Pirmais 05.04.2010 23:19

Kindzulis rakstīja:

principaa pat atsperi pie zinaamas roku veikliibas var uzmaaniit atpakalj arii bez savilceejiem...

jā, savulaik šampāniešiem arī korķus mainīja cilvēks ar speciālām iemaņām.... a tad vienam ienāca prātā pudeles kakliņu sasaldēt un tagad šampanieša korķi nomainīt ir vieglāk kā amortizatoru

Pirmais 05.04.2010 23:17

i_edgars rakstīja: Pirmais, jā, jā īpaši sarežgīti jau nav, ja pie rokas ir instrumenti un galvenais atsperes savilcējs! Ak jā... no tā Makfersona vēl ir jādabūj nost stupica (kur vajag specštrumentu). Var jau nomainīt visu stojku.

ej labāk padris bišķi motociklu topicā, redzams, ka no amortizatoru maiņas tu pārāk daudz nejēdz

Pirmais 05.04.2010 16:04

i_edgars rakstīja:

..... Saplīst tikai tas kvēldiegs, kurš nedega!!....

ahā

uztaisi eksperimentu....paņem 2 vienādas spuldzītes un piestiprini tās pie viena objekta... ieslēdz vuenu spuldzīti un nomet to objektu zemē.... apskaties kurā spuldzē kvēldiegs būs pušu

Pirmais 04.04.2010 23:10

manuprāt fokusam jāņem nost stoika un jājauc...

bet nu īpaši sarežģiti jau tas nav....

sarežģītāk ir atdalīt amīti no atsperes nedabūjot pa zobiem.... tur ar plaķenēm un krustiņskrūvgriezi var nepietikt.... viņam jau savilcēji noteikti neglabājas virtuves skapītī pie korķuviļķa...

moš uz servīzi var vest nevis visu mašīnu, bet tikai stoiku sborā.... lai viņi ieliek citu amīti un pasažieris pats mājās saskrūvēs atpakaļ...

tur tak dažas skrūves vien ir.... nepareizi jau tur neko nevar uzlikt....

vienīgi, ja amītis ir salauzts (kā saka autors)

incanti, ja ceļ ar domkratu,kas notiek? kur paliek atspere???

Pirmais 04.04.2010 20:52

tā "ekspertīze" ir elementāra.... ja pēc avārijas kvēldiegs ir vesels, tad spuldze nedega....

a varbūt tas pamuļķis jau mēnesi brauca ar izdegušu lampiņu

varbūt bija parāvis ratā un spīdināja debesīs....

un interesanti, ka viņš varēja iebraukt fūrai purnā??? ko viņs darīja svešā joslā?

ja fūra griezās pa kreisi, tad sānā viņs varēja iebraukt ne purnā.....

ja pa labi, tad pagriezienrādiusa dēļ purns varētu būt pretējā joslā, bet motopelei vajadzētu pietikt vietas lai gar maliņu smuki nobrauktu garām

Pirmais 04.04.2010 20:43

amortizatoru nomainīt ir elementāri.....

protams, ja pie rokas ir nepieciešamie instrumenti

ja akurāt nav naudas, maini vienu un neliec jaunu, paķer no šrota....

Pirmais 04.04.2010 17:35

eu, varbūt kāds vēlas kādu čūsku?

man pļavā ir kādas 5 odzes

Pirmais 04.04.2010 17:00

i_edgars rakstīja: Tieši tāpēc ka motociklistus neciena un neredz šie arī sāka braukt ar tālajām gaismām!

Ta izrādās ka dīvānā pirdējiem nepatīk?!!

Un ko motociklistiem ir jāpatīk, ka šos spiež bordjūrās, nogriež ceļu deguna priekšā?

Tad kad beidzot sāks ievērot, tad arī izslēgsim tālās gaismas. Kamēr tas nav noticis saņemiet ko esiet pelnījuši - pilnīgu necieņu.

Dots pret dotu.

aha

pagāšgad arī tas busiņa vadītājs bija vainīgs, ka neievēroja motociklistu, kas apdzīvotā vietā pārsimts metrus no skolas nolauza jau stāvošam busiņam purnu nost līdz ar riteni

būtu viņš ieslēdzis tālos, tad busiņa vadītājs būtu laicīgi pamanījis un spējis ne tikai apstāties (savā ceļa pusē) bet varbūt arī pārbraukt grāvim pāri un atbrīvot tam orgānu donoram ceļu

Pirmais 04.04.2010 11:35

Kanibaals rakstīja:

Pirmais rakstīja:

nu pļā, atkal kautkur kautkādā asv visu zina labāk

Atšķirība ir tāda, ka tas ir iekštelpās(ar recirkulāciju), nevis kā aerodium.

Pāris bildes:

www.nasaimages.org/...

www.csiro.au/...

www.indoorskydiving.com.au/...

amērikā tas ķipa aerodiums bija iekštelpās????

Pirmais 04.04.2010 2:09

i_edgars rakstīja: .... es braucu tikai un vienīgi ar tālajām. Un ziniet ļoti krīt acīs ka sāk ievērot moci....

es te pasēdēju tualetē uz poda, padomāju un pieņēmu lēmumu, ka braukšu tikai ar tālajiem.... lai aklie motociklisti var mani saskatīt jau pa gabalu....

rīt vēl paņemšu naglu un pieķūnēšu izpūtēju....

vienīgā problēma ir, ka turbīna slāpē daudz tās skaņas.... laikam jāšķūnē bus tas izpūtēja posms starp galvu un turbīnu...

Pirmais 04.04.2010 2:05

anonimikis rakstīja:

Pirmais rakstīja:

anonimikis rakstīja: man ir kaut kāds 900lum diožu lukturis. vasarā kad braucu ar velo un to ierubīju, tā visi pretimbraucēji ar auto uzreiz nomet tālos uguņus.

kas ir lum??? lūmens?

tas cik tas gaismas avots spēj apžilbināt ir diezgan staipāms jēdziens... jo gaismu viņs parasti izstaro uz visām pusēm- svarīgi ir cik lielā laukumā to izdodas safokusēt....

900 lumeni nemaz nav tik ūperkruts gaismas daudzums....

tas ir apmēram tikpat daudz gaismas kā spēj dot parasta padomju 75vatu volframa spuldze (iļjiča lampiņa)

pamēģini ar tādu pampiņu apžilbināt pretībraucošo fūri

parastām lampiņām tiem lūmeniem ir aptuvena saistība ar patērējamo jaudu - varētu teikt, ka 1 vats dod apmēram 10-20 lūmenus (tas gan ir atkarīgs no lampiņas - jo jaudīgāka lampiņa, jo vairāk lūmenus no vata tā spēj dot)

"dienasgaismas" lampas parasti dod ~5reiz vairāk tos lūmenus no patērējamā vata kā prastā lampiņa.

xrenons ~10 - tobiš "parastais" mašīnas hrenons dod apmēram 3000 lūmenus

jaunās krutās diodes spēj dod apmēram to pašu ko xrenons.... tikai fiška ir apstāklī, ka tās diodes vajag žūksnīti, jo jauda tām ir salīdzinoši maza

tās ir Cree diodes (3 gabalas) un stars diezgan fokusēts. Pļavā var 200-250m attālumā labi redzēt kas notiekas.

vot ta cree diode arī ir tā, kas spēj dot nedaudz virs simta lūmenu no vata..... apmēram to pašu ko xrenons

Pirmais 03.04.2010 10:59

Sretsked rakstīja:

Pirmais rakstīja: tu nesaprati piedāvāto risinājumu konceptuāli,

samazinot tos caurumiņus spaiņa dibenā, tev visu laiku spainī būs ūdens...

lai iztecēt pietiekoši daudz pa katru caurumu,protams nāksies palielināt spainī spiedienu....

pārbaudīsipats pats par cik....

Neputrojies. Ne tur problēma.

es apgalvoju, ka "ja tev vajag panākt vienādu gaisa daudzumu katrā no 30 izejām no kastes", tad manis piedāvātais variants "samazināt izejas caurumus + palielināt spiedienu kastē" točno strādā....

risinājuma mīnuss ir tāds, ka jāpalielina spiediens kastē, kas maksā resursus (dīzeli)

risinājuma izvēle protams ir katra paša galvā.... ja neko citu neizdomāsi, tad pamēģini to variantu kā pēdējo....

protams, ja problēma nereducējas uz "panākt vienādu izplūdi", bet "novērst virpuļus kastē, jo tie ceļ gaisā kūdru" tad risinājums, iespējams, neder....

Pirmais 03.04.2010 10:51

Kanibaals rakstīja: Es tev ieteiktu palasīt par to kā ASV ir uzbūvēti vertikālā vēja tuneļi(tipa aerodium). Skatījos raidījumu un tur tieši tika rādīts, kā tiek panākta neturbulenta plūsma ar pāris viltīgiem paņēmieniem.

nu pļā, atkal kautkur kautkādā asv visu zina labāk

tak piezvani Ivaram un paprasi kā jātaisa earodiumi

Pirmais 02.04.2010 15:04

tu nesaprati piedāvāto risinājumu konceptuāli,

samazinot tos caurumiņus spaiņa dibenā, tev visu laiku spainī būs ūdens...

lai iztecēt pietiekoši daudz pa katru caurumu,protams nāksies palielināt spainī spiedienu....

pārbaudīsipats pats par cik....

Pirmais 02.04.2010 0:50

samazināt mazos caurumus, tobiš uzlikt 30 difuzorus

lai lielajā telpā ir lielāks spiediens.

rezultātā visās 30 mazajās trubās spiedieni būs vienādāki

Pirmais 02.04.2010 0:43

brmbrmm rakstīja: Bet, atbildot uz jautājumu - tapetes līmēt māk MEISTARS.

eu, a cik meistars ņem par tapešu līmēšanu? kvadrātmetrā

Pirmais 01.04.2010 15:19

kuj ieliksi linku uz www.nauhj.lv

Pirmais 01.04.2010 15:18

uupis rakstīja: Njā – likus likt iekš iAuto ir vairāk kā stulbi…

vēl trakāk ir, ka tie linki arī tiek cenzēti...

www.nahuj.lv/...

Pirmais 01.04.2010 13:16

pisģec, pizģec, pisec, pesec, pezģec

Lasītākie raksti

Jaunie raksti