iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Pirmais 13.03.2010 18:17

autoss rakstīja: Oriģinālās kvēlsveces ražo pats Louis Renault savā pagrabiņā Francijas dienvidos!

paldies, kompetenta atbilde

kā tu domā, ko tavs firmas īpašnieks domā par šādu reputācijas graušanu?

Pirmais 13.03.2010 15:25

autoss rakstīja: Ja ir ļoti svarīga kvalitāte, ir pieejamas arī oriģinālās kvēlsveces, Ls 32,72/gb.

kas ir ražojis "oriģinālās" renault kvēlsveces?

pie reizes tu varētu man (kontrolei) pateikt, kas ražo renault amortizatorus un renault bremžu klučus (jo to es zinu)

Pirmais 13.03.2010 13:28

ak, jā - sarkanais renaults ir 1.9

Pirmais 13.03.2010 13:24

autoss rakstīja:

Par svecēm - labprāt atbildētu, bet ir jāzina a/m specifikācija. Zīlēt neprotam.

.

nu man tak tikai viens sarkans renaults vien ir

Pirmais 13.03.2010 11:28

No date provided

Reitings:

[Slikts komentārs!]

[Citēt]

sveces man vajag

Pirmais 13.03.2010 11:27

Sviestc rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Sviestc rakstīja:

Pirmais rakstīja: eu šmekulanti

man drīz vajadzēs sveces sarkanajam renaultam.... 4 gabalas

dajoiš piedāvājumus....

p.n.

visi izrakstītie rēķini ir iekļauti apmaksas loterijā.... cerības uz kādu pirmdienu/otrdienu varētu būt arī amaksāti

cik tas renault ir sarkans

Kāds motors

Liels šitāds....... { }

vai tomēr mazāks, šitāds { }

pļā,man ir tikai viens sarkans renaults

davaj saki savu cenu un tad autoss teiks savu

Cienītais, kāpēc Jūss gribat "izgudrot velosipēdu no jauna"

labāk dariet kā visi..., respektīvi...

noskaidrojiet cenu pie autosa, tad nosauciet šo cenu mums, un mēs Jums atvedīsim lētāk...

konkurence ir veselīgas cenas mātīte....

davaj autos,saki cenu sarkana renaulta svecēm- 4 gab ar piegādi rīgā

Pirmais 13.03.2010 1:02

Sviestc rakstīja:

Pirmais rakstīja: eu šmekulanti

man drīz vajadzēs sveces sarkanajam renaultam.... 4 gabalas

dajoiš piedāvājumus....

p.n.

visi izrakstītie rēķini ir iekļauti apmaksas loterijā.... cerības uz kādu pirmdienu/otrdienu varētu būt arī amaksāti

cik tas renault ir sarkans

Kāds motors

Liels šitāds....... { }

vai tomēr mazāks, šitāds { }

pļā,man ir tikai viens sarkans renaults

davaj saki savu cenu un tad autoss teiks savu

Pirmais 12.03.2010 17:30

uupis rakstīja:

Lielie Boeingi ar nevar Rīgas lidostā nosēsties un tu gribi teikt ka viņi vienalga sēžas, kaut arī nav atļaujas???

lidosta nesen pagaināja skrejceļu..... tagad var nosēsties te visi pepelaci....

Pirmais 12.03.2010 17:25

eu šmekulanti

man drīz vajadzēs sveces sarkanajam renaultam.... 4 gabalas

dajoiš piedāvājumus....

p.n.

visi izrakstītie rēķini ir iekļauti apmaksas loterijā.... cerības uz kādu pirmdienu/otrdienu varētu būt arī amaksāti

Pirmais 11.03.2010 23:13

tāmē var sarakstīt dakujā..... bet ja apdirsinātājs to neapmaksā, tad tu savu tami vari ierullēt pie polisēm

Pirmais 11.03.2010 23:12

davaj iepazistini mani ar personīgi mani ar kādu klientu, kam apdirsinātāji ir nomainījuši drošības jostas

Pirmais 11.03.2010 23:05

es sapratu, ka apdirsin­āt­ājs uzskata auto par boj­ā g­ājušu, tobiš neremontējamu, bet klients vēlas saņemt bojā gājušās tačkas vietā tādu pašu mizu un braukāt tālāk....

vai arī apdirsinātājs vēlas klienta noškiltā navaročenā 3.2 golfa vietā iesmērēt tukšu 1.1 polo bez radio.... pamatojot to ar faktu, ka abi auto ir zaļi....

kutkā tā

Pirmais 11.03.2010 20:04

jugasvilli rakstīja:

Pirmais rakstīja:

jugasvilli rakstīja:

....Nu ja, roka pārāk aizņemta, lai mazliet konkrētāk uzrakstītu.

Atbilde - vajadzēja, ja tas bija saistīts ar gadījumu. Tikai ir viens BET. Vai akmens trieciena rezultātā tam vajadzēja nostrādāt? Neesmu tik tehnisks, līdz ar to uz šādu jautājumu atbildēt nevaru. Ja vajadzēja, tātad arī apdrošinātājam bija jāmaina. Ja tas bija tehnisks gļuks, nu, tehniskus defektus apdrošinātājs nesedz.

Jā, un tad šajā gadījumā tiešām pareizi darīji, ka mentus sauci.

bļē, nu es taču konkrēti uzrakstīju..... tev nocitēt????

rekur ir www.iauto.lv/...

un ja tu apgalvo, ka drošības sistēmu pirmās pakāpes nostrādāšana pie sadursmes ar šķērsli ir gļuks par kuru apdirsinātāji nemaksā, tad man jāprasa ko viņi vispār maksā???? un nakui man ir vajadzīga tāda apdrošināšana, kuras rezultātā man neko nemaksā????

p.n.

vispār parādi man vienu reālu mašīnu, kurai pēc sadurmes ir nomainītas drošības jostas

neviens latvijas apdirsinātājs TO nedara....

a kā zini, ka nedara, ja tāmē pamatoti, vēlreiz atkārtoju, pamatoti ierakstīts, ka tas ir vajadzīgs? tante, kaimiņš Vasja vai kurš teica? vai vienkārši savos erotiskajos sapņos nosapņoji?

un neuzvelcies tā, kuņģa čūlu saķersi.

ko nozīmē "tāmē pamatoti"?????

pēc avārijas drošības jostas IR jāmaina..... sevišķi, ja ir nostrādājušas drošības sitēmas..... kā tu domā kāpēc griež birkas nost siksnām pēc avārijas

bet tu jau neesi tehnisks cilvēks......

Pirmais 11.03.2010 18:34

jugasvilli rakstīja: mašīnas numuru jau zinu, rīt darbā pateikšu pārējo.

operatīvs darbinieks aš zilās lampiņas mirgo

Pirmais 11.03.2010 18:31

jugasvilli rakstīja:

....Nu ja, roka pārāk aizņemta, lai mazliet konkrētāk uzrakstītu.

Atbilde - vajadzēja, ja tas bija saistīts ar gadījumu. Tikai ir viens BET. Vai akmens trieciena rezultātā tam vajadzēja nostrādāt? Neesmu tik tehnisks, līdz ar to uz šādu jautājumu atbildēt nevaru. Ja vajadzēja, tātad arī apdrošinātājam bija jāmaina. Ja tas bija tehnisks gļuks, nu, tehniskus defektus apdrošinātājs nesedz.

Jā, un tad šajā gadījumā tiešām pareizi darīji, ka mentus sauci.

bļē, nu es taču konkrēti uzrakstīju..... tev nocitēt????

rekur ir www.iauto.lv/...

un ja tu apgalvo, ka drošības sistēmu pirmās pakāpes nostrādāšana pie sadursmes ar šķērsli ir gļuks par kuru apdirsinātāji nemaksā, tad man jāprasa ko viņi vispār maksā???? un nakui man ir vajadzīga tāda apdrošināšana, kuras rezultātā man neko nemaksā????

p.n.

vispār parādi man vienu reālu mašīnu, kurai pēc sadurmes ir nomainītas drošības jostas

neviens latvijas apdirsinātājs TO nedara....

Pirmais 11.03.2010 16:28

Palaidniex rakstīja:

jugasvilli rakstīja:

Pirmais rakstīja: džugāšu vilis varētu pakomentēt

pēc sadursmes ar pretī braucošā smagā uzmestu akmeni tika izsists priekšējais stikls un nostrādāja drošības jostu spriegotāji, bija arī pavisam maziņa švīciņa uz kapota, kuru bija pat grūti pamanīt....

mašīnai kasko... menti izsaukti un noformēts atbilstošs protokols... smagais protams aizbrauca kā braucis....

un tagad gaidu kompetentu komentāru - kas apdrošinātājiem būtu jāsaremontē....

pirmkārt, mentus varēji arī nesaukt, pareizāk, nevajadzēja saukt, pats tikai paildzināji procesu. ja ierakstīji, ka bija menti, viņi pieprasīs mentenes izziņu, ko gaidīsi mēnesi. tas nu tā...

otrkārt, par to, kas jāremontē, kas nē, tev varēs pateikt eksperts, kas to auto apskata. es neesmu redzējis ne to švīku, ne auto, līdz ar to 100% pareizi nevaru pateikt, vai tu runā taisnību vai lej ūdeni, varbūt tev tā švīka jau kādu gadu ir.

normāli, ja ir lidojis akmens un ir plaisa stiklā un bojājums uz kapota, mašīna jāatjauno tādā stāvoklī, kādā tā bija pirms negadījuma. tātad, stikls jāmaina, kapots vai nu jākrāso vai jāpulē.

bet te ir vēl viena nianse, kuru aizmirsi pieminēt - apdrošināšanas kompānija, un no šejienes iziet 2 scenāriji:

1. ja polise ir ar paša risku, tad nav jēgas kapotu taisīt par apdrošinātāja naudu, jo lielākā daļā AAS vējstiklu pie sadarbības partneriem maina, neieturot pašrisku, bet pārējo bojājumu pašrisks (50-100) tāpat būs lielāks nekā katota krāsošana;

2. ja bez paša riska, tad tas būs tikai 1. gadījumam, līdz ar to, ja nemanāma švīka, labāk to 1. reizi, manuprāt, atstāt kam nopietnākam.

Pirmais - kā tev patīk "atmazku" izklāsts?

Un klusums par SRS AIRBAG sistēmas athjaunošanu sākotnējā stāvoklī...

es savu viedokli par šito brokerīti iesācēju jau sen esmu noformulējis

un viņs jau pats atzinās, ka viņu interesē tikai peļņa (ko sastāda % no noslēgtajiem līgumiem), nevis palīdzība klientam, kurš pie viņa apdrošinās piekabi uz 3 mēnešiem

un brokeris maksimāli būs apdrošināšanas kantora pusē.... lai kā to negribētu atklātā tekstā atzīt....

es pat zinu kāpēc tas ir tā - tāpēc, ka apdirsinātājs ir tas, kas MAKSĀ brokerim.... un ja brokeris sāks apdrošināt tikai tādus klientus, kuri nepārtraukti nesīs mīnus, tad agri vai vēlu brokeri vienārši pasūtīs tur, no kurienes jamajam nebaz ārā līst nevajadzētu

Pirmais 11.03.2010 16:23

jugasvilli rakstīja:

Pirmais rakstīja: džugāšu vilis varētu pakomentēt

pēc sadursmes ar pretī braucošā smagā uzmestu akmeni tika izsists priekšējais stikls un nostrādāja drošības jostu spriegotāji, bija arī pavisam maziņa švīciņa uz kapota, kuru bija pat grūti pamanīt....

mašīnai kasko... menti izsaukti un noformēts atbilstošs protokols... smagais protams aizbrauca kā braucis....

un tagad gaidu kompetentu komentāru - kas apdrošinātājiem būtu jāsaremontē....

pirmkārt, mentus varēji arī nesaukt, pareizāk, nevajadzēja saukt, pats tikai paildzināji procesu. ja ierakstīji, ka bija menti, viņi pieprasīs mentenes izziņu, ko gaidīsi mēnesi. tas nu tā...

otrkārt, par to, kas jāremontē, kas nē, tev varēs pateikt eksperts, kas to auto apskata. es neesmu redzējis ne to švīku, ne auto, līdz ar to 100% pareizi nevaru pateikt, vai tu runā taisnību vai lej ūdeni, varbūt tev tā švīka jau kādu gadu ir.

normāli, ja ir lidojis akmens un ir plaisa stiklā un bojājums uz kapota, mašīna jāatjauno tādā stāvoklī, kādā tā bija pirms negadījuma. tātad, stikls jāmaina, kapots vai nu jākrāso vai jāpulē.

bet te ir vēl viena nianse, kuru aizmirsi pieminēt - apdrošināšanas kompānija, un no šejienes iziet 2 scenāriji:

1. ja polise ir ar paša risku, tad nav jēgas kapotu taisīt par apdrošinātāja naudu, jo lielākā daļā AAS vējstiklu pie sadarbības partneriem maina, neieturot pašrisku, bet pārējo bojājumu pašrisks (50-100) tāpat būs lielāks nekā katota krāsošana;

2. ja bez paša riska, tad tas būs tikai 1. gadījumam, līdz ar to, ja nemanāma švīka, labāk to 1. reizi, manuprāt, atstāt kam nopietnākam.

matu skaldītājs

redzi, tu te tagad gudri kautko dirs par švīku uz kapota.... pohuj man tā švīka, mani toreiz vairāk interesēja jostu spriegotāji un drošības sistēmu vadības modulis

formāli ir jāmaina arī pašas drošības jostas.....

švīka pulējās vien par pāris latiem, stikls ar visu ielikšanu maksā 60, bet tas, par ko tu tik uzkrītoši nevēlies runāt maksā 500 latus

jā un par mantu saukšanas nepieciešamību arī tu varētu paklucēt pamēģini kautko no baltas dabūt bez mentu saukšanas (vai saskaņotā, kas šajā gadījumā ir garām)

mašīnai notikuma brīdī bija kādi 4 vai 5 gadi, neatceros vairs.... to mašīnu jau sen esmu pārdevis....

Pirmais 11.03.2010 15:43

džugāšu vilis varētu pakomentēt

pēc sadursmes ar pretī braucošā smagā uzmestu akmeni tika izsists priekšējais stikls un nostrādāja drošības jostu spriegotāji, bija arī pavisam maziņa švīciņa uz kapota, kuru bija pat grūti pamanīt....

mašīnai kasko... menti izsaukti un noformēts atbilstošs protokols... smagais protams aizbrauca kā braucis....

un tagad gaidu kompetentu komentāru - kas apdrošinātājiem būtu jāsaremontē....

Pirmais 11.03.2010 14:28

jugasvilli rakstīja:

Pirmais rakstīja:

jugasvilli rakstīja:

Pirmais rakstīja:

jugasvilli rakstīja:

Pirmais rakstīja: un ja jau par apdirsināšanas brokerīši atzīst, ka apdirsinātājs ir laimīgs, ka 50% naudas aiziet viņa peļņā, tad man jāprasa kur tolks vispār kautko apdirsināt???

vienkārši krāj kaudzītē visu piķi, ko tu skaiti apdrisinātājam un ņem no tās kaudzes remontiem.... rezultātā tajā kaudzē vienmēr būs nauda.....

katrs pats sev apdirsinātājs..... un rezultātā katrs pats pelna uz sava rēķina....

Protams, tā arī var darīt, ja nav līzingu un nav gadījumu...

arī ja ir gadījumi

es par 4.5 gadiem (līdz gadījumam) baltai samaksāju vairāk kā būtu samaksājis par remontu....

un ja arī notikums būtu pirmajā gadā, tāpat par atlikušajiem gadiem būtu atpelnījies...

pats tepat augstāk apgalvoji, ka tas ir parasts bizness lai PELNĪTU..... uz kā rēķina ta apdrošinātāji pelna, ja ne uz klientiem? un kas ir klienti? pareizi, tie, kas apdirsina savas tačkas....

pie tam paralēli vēl pamanās uzvārīties gan brokereļi, gan pārapdirsinātāji

secinājums - kāpēc barot tos praideru barus, ja var vienkārši ēst pats?

par līzingiem ir atsevišķš stāsts.... teorētiski var noslēgt līzingu, kas nepaģēr apdirsināšanu.... (tāpat kā noslēgt apdirsināšanas līgumu, kas paredz izmaksu par šmigā uztaisītu avāriju)

pie nosacījuma, ja 1. gadā točno zini, ka 2., 3., 4. utt. gadā nekas nenotiks.

nevajag tikai dirst, ja

ja katru gadu kautkas notiks, tad arī apdirsinātāji man nepalīdzēs

vispār jau laikam būtu jāaizliedz brokeriem saņemt %tus par noslēgtajiem līgumiem... viņi varētu saņemt savu daļu pēc līguma beigām....

uzreiz visādi dārksaidi un vilīši dziedātu citu dziesmu

parej, parej, sunīt, tāpat redzams, ka neko pretī likt nevari.

sāku saprast vēvē fanu, kuru uzjautrina pirmāpalaidniekakakšaveidīgie, kas tikai lec no biksēm ārā, lai kādu noliktu, normāli diskutēt nejēdz, ar cieņu pret citiem izturēties nespēj, bērnībā skolā galva podā laikam bāzta un tagad savus mazvērtības kompleksus un impotenci mēģina kompensēt, gāžot savus dubļus citiem virsū. Bravo, tautieši, man vismaz diena jautrāka!

noorganizē lai balta man samaksā, to ko neizdarīja pirms 5 gadiem un es tevi varbūt sākšu cienīt.....

bet pagaidām tu izskaties pēc tāda sīka brokerīša, kas ir gatavs līst no ādas ārā lai dabūtu savu procentu no noslēgtajiem līgumiem.... bieži vien piemirstot to, ka klients (tas kurš maksā) ir nevis apdirsināšnas kantoris, bet gan nabaga uzmeistais....

uztaisi aptauju - būsi pārsteigts cik daudzi ir ieberzušies uz apdirsintājājiem - pat deksters tev izstāstīs kā viņu uzmeta uz pusi no izmaksas.....

neesmu redzējis, ka diskusijās reklamētos kāds brokeris, kurš darītu to visu no pareizā gala..... tobiš vispirs piedāvātos atrisināt klienta problēmas ar apdirsināšanas kantoriem un tikai pēc tam savu peļņu bīdītu

Pirmais 11.03.2010 13:57

jugasvilli rakstīja:

Pirmais rakstīja:

jugasvilli rakstīja: .....Tikai nez kāpēc ļoti liela daļa visas pasaules iedzīvotāju tomēr uzskata par prātīgāku apdrošināties. ......

paskaties bojevikus

tur labais varonis ieiet autosalonā, piezvana apdirsinātājam un pa taisno izbrauc cauri sienai

un galvenajam varonim nākamajā reizē neiegruzī 3kāršu prēmiju

vispār dīvaini - to, ko es maksāju apdirsinātājam viņi sauc par PRĒMIJU

p.n.

man jau labu laiku nav kasko nevienai mašīnai....

octu pērku izvēloties tikai vienu kritēriju - cena

tāpat arī būvbiecības civiltiesisko apdirsināšanu utttt.

tev vispār nav mašīnas, bomzi, pietiek datorklasē sēdēt, ej pie matemātikas učenes nesekmīgos kontrašus labot.

protams

ko gan citu tev teikt

Pirmais 11.03.2010 13:56

jugasvilli rakstīja:

Pirmais rakstīja:

jugasvilli rakstīja:

Pirmais rakstīja: un ja jau par apdirsināšanas brokerīši atzīst, ka apdirsinātājs ir laimīgs, ka 50% naudas aiziet viņa peļņā, tad man jāprasa kur tolks vispār kautko apdirsināt???

vienkārši krāj kaudzītē visu piķi, ko tu skaiti apdrisinātājam un ņem no tās kaudzes remontiem.... rezultātā tajā kaudzē vienmēr būs nauda.....

katrs pats sev apdirsinātājs..... un rezultātā katrs pats pelna uz sava rēķina....

Protams, tā arī var darīt, ja nav līzingu un nav gadījumu...

arī ja ir gadījumi

es par 4.5 gadiem (līdz gadījumam) baltai samaksāju vairāk kā būtu samaksājis par remontu....

un ja arī notikums būtu pirmajā gadā, tāpat par atlikušajiem gadiem būtu atpelnījies...

pats tepat augstāk apgalvoji, ka tas ir parasts bizness lai PELNĪTU..... uz kā rēķina ta apdrošinātāji pelna, ja ne uz klientiem? un kas ir klienti? pareizi, tie, kas apdirsina savas tačkas....

pie tam paralēli vēl pamanās uzvārīties gan brokereļi, gan pārapdirsinātāji

secinājums - kāpēc barot tos praideru barus, ja var vienkārši ēst pats?

par līzingiem ir atsevišķš stāsts.... teorētiski var noslēgt līzingu, kas nepaģēr apdirsināšanu.... (tāpat kā noslēgt apdirsināšanas līgumu, kas paredz izmaksu par šmigā uztaisītu avāriju)

pie nosacījuma, ja 1. gadā točno zini, ka 2., 3., 4. utt. gadā nekas nenotiks.

nevajag tikai dirst, ja

ja katru gadu kautkas notiks, tad arī apdirsinātāji man nepalīdzēs

vispār jau laikam būtu jāaizliedz brokeriem saņemt %tus par noslēgtajiem līgumiem... viņi varētu saņemt savu daļu pēc līguma beigām....

uzreiz visādi dārksaidi un vilīši dziedātu citu dziesmu

Pirmais 11.03.2010 13:02

pļā, tās ir vairākas lielās dosjas pakas. LIELĀS....

Pirmais 11.03.2010 13:00

karoče, apdirsiniet visu vaur darksaidu un jūdasa vīli

Pirmais 11.03.2010 12:52

jugasvilli rakstīja: .....Tikai nez kāpēc ļoti liela daļa visas pasaules iedzīvotāju tomēr uzskata par prātīgāku apdrošināties. ......

paskaties bojevikus

tur labais varonis ieiet autosalonā, piezvana apdirsinātājam un pa taisno izbrauc cauri sienai

un galvenajam varonim nākamajā reizē neiegruzī 3kāršu prēmiju

vispār dīvaini - to, ko es maksāju apdirsinātājam viņi sauc par PRĒMIJU

p.n.

man jau labu laiku nav kasko nevienai mašīnai....

octu pērku izvēloties tikai vienu kritēriju - cena

tāpat arī būvbiecības civiltiesisko apdirsināšanu utttt.

Pirmais 11.03.2010 12:45

jugasvilli rakstīja:

Pirmais rakstīja: un ja jau par apdirsināšanas brokerīši atzīst, ka apdirsinātājs ir laimīgs, ka 50% naudas aiziet viņa peļņā, tad man jāprasa kur tolks vispār kautko apdirsināt???

vienkārši krāj kaudzītē visu piķi, ko tu skaiti apdrisinātājam un ņem no tās kaudzes remontiem.... rezultātā tajā kaudzē vienmēr būs nauda.....

katrs pats sev apdirsinātājs..... un rezultātā katrs pats pelna uz sava rēķina....

Protams, tā arī var darīt, ja nav līzingu un nav gadījumu...

arī ja ir gadījumi

es par 4.5 gadiem (līdz gadījumam) baltai samaksāju vairāk kā būtu samaksājis par remontu....

un ja arī notikums būtu pirmajā gadā, tāpat par atlikušajiem gadiem būtu atpelnījies...

pats tepat augstāk apgalvoji, ka tas ir parasts bizness lai PELNĪTU..... uz kā rēķina ta apdrošinātāji pelna, ja ne uz klientiem? un kas ir klienti? pareizi, tie, kas apdirsina savas tačkas....

pie tam paralēli vēl pamanās uzvārīties gan brokereļi, gan pārapdirsinātāji

secinājums - kāpēc barot tos praideru barus, ja var vienkārši ēst pats?

par līzingiem ir atsevišķš stāsts.... teorētiski var noslēgt līzingu, kas nepaģēr apdirsināšanu.... (tāpat kā noslēgt apdirsināšanas līgumu, kas paredz izmaksu par šmigā uztaisītu avāriju)

Lasītākie raksti

Jaunie raksti