iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Pirmais 08.02.2010 8:13

sveiciens Sviestcam vārda dienā.....

cikos un kur bankets?

Pirmais 08.02.2010 3:38

ValdisM rakstīja: 1.Tāds auto man nav bijis, bet ir čomiem un darba biedriem.

Patēriņš - šoseja -zem desmit litriem, Rīga vasara vidēji statistiski - stabili padsmit.

2. Filtri maksā pāris lati gabalā, eļļa 10W40 - sākot no 1,50Ls litrā. Cik maksā eļlas maiņa-sarēķini pats. Bet kā saproti nekas dārgs nav.

3.Pilna siksnu komplekta maiņa šiem V6 dzinējiem, kā Tu saproti maksās protams dārgāk nekā R4 dzinējiem. Procesu sadārdzina arī tas, ka lai nomainītu siknu jāpajauc auto priekša.Hegribu samelot bet pilna zobsiksnas apkope bija virs 200Ls

4.Šiem dzinējiem ir raksturīgi tas, ka laikus nenomainot zobsiksnu, tā plīst. Lokās vārsti (labākajā gadījumā) un tad remonts ir sākot no 300 un uz augšu , un tam visam klāt jāpluso tā pati zobskinsas komplekta maiņa.(vienam paziņam bija tāds joks, ap 500-600Ls sapiķoja par remontu, pie tam kaktu servisā)

5.Paradoskāli, bet neesmu dzirdējis no paziņam par jebkādām dzinēja elektronikas problēmām šiem dzinējiem, atšķirībā no 2,0 un2,3 dzinējiem ar kuriem visi draugi un paziņas ir seksojuši.(esmu no Latgales un liela daļa manu draugu vai paziņu ir braukuši ar Audi - tā laikam ir tāda Latgales lauku tradīcija)

6.Draugs ar Audi B4 Q 2,8 man ir demonstrējis tā auto dimamiku. nav ne vainas protams, taču jaunajam VW Golf 1,4 benzīnniekam pat ar 4 cilvēkiem mašīnā, dinamika ie daudz daudz labāka. Tā kā manuprāt priekš 2,8 dzinēja tā dinamika nav adekvāta, patēriņš arī droši vien.

7.Vēl piet trūkumiem var minēt to kas dzinējs novietots pašā auto purngalā un dzinēja smaguma centrs atrodas priekšā mašīnas priekša asij -respektīvi- ir problēmas ar auto caurgājamību dziļākā sniegā, dubļos, u.t.t. stabilitāti tas arī samazina. Plus tam visam ir tas, ka pie nelielām avārijām, sitienu saņem arī dzinējs, ar visām no tā izrietošām sekām.

Pie tā visa vēl pieplusojot to cik maksā šie B4 un C4 ar šiem dzinējiem, ir vispār jābrīnās, ka kads tos vispār pērk.

Vairāk info vari pajautāt Pirmajam, šim ir B4 2,8 laikam.

par siksnu maiņas ceņu ir konkrēti sadrists baidos,ka 200lati nesanāk pat pie dīlera....

b4 purns jaucās nost 5 minūtēs. dzesēšanas šķidrums ārā nav jālej. siksnas maiņas procesu pagalma apstākļos nedaudz sadārdzina apstāklis, ka atpakaļ saskrūvējot ir pareizi jāsaliek sadaleņu zobrati..... šim nolūkam ir speciāls instruments, kaut principā var iztikt bez tā riskējot nedaudz nobīdīt aizdedzi...

Pirmais 07.02.2010 22:11

eu, tagad samazinot reitingu sev vari dabūt -15

tas ir kruta

Pirmais 07.02.2010 22:10

Dirigents rakstīja:

Pirmais rakstīja: moš zolīti uzspēlējam?

kurs buus tresjais?

atkarībā kur spēlēsim?

kur tu piedāvā?

Pirmais 07.02.2010 22:07

Redaktors rakstīja: Uzmanību! Par reitinga samazināšanu -10 arī pašam tiek atņemts -5.

a kad būs tā solītā lieta, ka varēs redzēt kas par ko ir nostučījis???? un kā notiks protestu izskatīsana????

Pirmais 07.02.2010 10:12

hapro rakstīja: Nu 2.4GDI jau ir izcils motors ar saviem tehniskajiem risinājumiem kur nu vēl viņam gāzi likt

da tagad lielākā daļa motoru ir tādi

fofāgens to pašu tehnoloģiju sāka likt savās mizās krietni vēlāk.... jams to pašu ir nosaucis par FSI

bet atgriežoties pie tā micuka... jamo tu vari iemainīt pret naudu vai arī pret kādu kravas busiņu (ar piemaksu abos virzienos)

Pirmais 07.02.2010 10:06

moš zolīti uzspēlējam?

Pirmais 06.02.2010 22:05

eu, a kāpēc ozis ir plusos????

te tak nav nekāda zolīte

Pirmais 06.02.2010 22:04

Ozz rakstīja: volvo rrruulllzzzzz!

atbrauc pie manis uz pļavu un parādi, ka vari iebraukt līdz pirtij

renaultu atstāju pie kaimiņa

Pirmais 06.02.2010 21:54

shmurger rakstīja: speisvagonu var ieteikt šajā gadījumā,ļoti labs auto.

starp citu.... man ir viens lieks speisvagons.... violētā krāsā. ~2000 gada... 2.4 GDI

gāzes nav... neviens arī neņēmās to likt...

Pirmais 06.02.2010 21:43

Sviestnesis rakstīja: Bet mēs, cilvēki ar +reitingu, esam ļoti vienkārši un pieklājīgi!

domā ilgi noturēsies?

neticu.... te tak pat ursis ir mīnusos

Pirmais 06.02.2010 21:39

andis100 rakstīja:

Ezis2f rakstīja:

andis100 rakstīja: Nomainiīja servisā dzinēju un viss. Braucot izskatās, ka nepārslēdzas vispār uz tur baigos apgriezienu pie 55- 6o virs divi pie 65-80 3 ar kapeikām apgriezienu. Zinu točna varianats ir tikai viens nepārslēdz ātrumus savādāk nekā. Ir kādi viedokļi?

Jabrauc kompim noņemt kļudu. Ta ir noticis pec karbas blivslega maiņas. Mana varianta neparsledza uz ceturto. Audi B4 93gada.

paldies par sakarīgu padomu!

a drīkst paprasīt - kam pieder tā mašīna?

tev? vai tu esi tas servisa meistars, kas mainīja to motoru?

Pirmais 05.02.2010 18:44

uupis rakstīja: Nesaskaņota reklāma un atkal tukšums

Kāda tad bija tā nesaskaņotā reklāma ņifigā nevar redzēt…

ja jau tu varētu to reklāmu apskatīties, tad taču tā vēl joprojām būtu reklāma

Pirmais 05.02.2010 18:44

joptvaivmaķ

No date provided

Reitings:

Pirmais 05.02.2010 18:42

a kas te ir rupš? www.iauto.lv/...

Pirmais 05.02.2010 18:37

uupis rakstīja: Viņš nav gadījumā Jaunajā Laikā iestājies?

www.iauto.lv/...

Pirmais 05.02.2010 18:36

uupis rakstīja: Tobiš – balta lapa ir nesakarīgs komentārs?

www.iauto.lv/...

Pirmais 05.02.2010 18:34

uupis rakstīja: Muļķīgs komentārs

Apskatīt cenzētu varianu

Un viss – vairāk nekā…

Gluži kā podā skatīties un meklēt savu atspulgu…

tas ir redaktora skaidrojums par to, kāpēc kāds ir izbanots

Pirmais 05.02.2010 18:33

uupis rakstīja: Sexploreris ar neko

www.iauto.lv/...

saprati, ja?

Pirmais 05.02.2010 18:30
Pirmais 05.02.2010 18:28

uupis rakstīja: Tas links, Pirmais, ir pilnīgākais uzmetiens – tur nekā nav – balta lapa ar IP adresēm

Neloģiskie un muļķīgie komentāri nekādi…

spied uz jautājuma zīmi pēdējā kolonnā

Pirmais 05.02.2010 18:24

Kaksis rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Kaksis rakstīja:

andis100 rakstīja: Nomainiīja servisā dzinēju un viss. Braucot izskatās, ka nepārslēdzas vispār uz tur baigos apgriezienu pie 55- 6o virs divi pie 65-80 3 ar kapeikām apgriezienu. Zinu točna varianats ir tikai viens nepārslēdz ātrumus savādāk nekā. Ir kādi viedokļi?

Nevar audi sasniegt 80 km/h pie trīs ar kapeikām apgriezieniem nepārslēdzot ātrumus! Pat F1 nevar.

f1 pie 3 apgriezieniem jau ir noslāpis

jautājums redaktoram

kā šitādā topicā lai nespamo?????

speciāli tev - pie 3000 agr/min un -10

kāds tavuprāt ir f1 tukšgaitas apgrienu skaits?

Pirmais 05.02.2010 18:23

auhhjeķ - atkal no date provided

Pirmais 05.02.2010 18:23

pareizi būtu ahuhjeķ

Pirmais 05.02.2010 18:22

Rokas nost no redaktora reitinga

Lasītākie raksti

Jaunie raksti