ValdisM rakstīja: 1.Tāds auto man nav bijis, bet ir čomiem un darba biedriem.
Patēriņš - šoseja -zem desmit litriem, Rīga vasara vidēji statistiski - stabili padsmit.
2. Filtri maksā pāris lati gabalā, eļļa 10W40 - sākot no 1,50Ls litrā. Cik maksā eļlas maiņa-sarēķini pats. Bet kā saproti nekas dārgs nav.
3.Pilna siksnu komplekta maiņa šiem V6 dzinējiem, kā Tu saproti maksās protams dārgāk nekā R4 dzinējiem. Procesu sadārdzina arī tas, ka lai nomainītu siknu jāpajauc auto priekša.Hegribu samelot bet pilna zobsiksnas apkope bija virs 200Ls
4.Šiem dzinējiem ir raksturīgi tas, ka laikus nenomainot zobsiksnu, tā plīst. Lokās vārsti (labākajā gadījumā) un tad remonts ir sākot no 300 un uz augšu , un tam visam klāt jāpluso tā pati zobskinsas komplekta maiņa.(vienam paziņam bija tāds joks, ap 500-600Ls sapiķoja par remontu, pie tam kaktu servisā)
5.Paradoskāli, bet neesmu dzirdējis no paziņam par jebkādām dzinēja elektronikas problēmām šiem dzinējiem, atšķirībā no 2,0 un2,3 dzinējiem ar kuriem visi draugi un paziņas ir seksojuši.(esmu no Latgales un liela daļa manu draugu vai paziņu ir braukuši ar Audi - tā laikam ir tāda Latgales lauku tradīcija)
6.Draugs ar Audi B4 Q 2,8 man ir demonstrējis tā auto dimamiku. nav ne vainas protams, taču jaunajam VW Golf 1,4 benzīnniekam pat ar 4 cilvēkiem mašīnā, dinamika ie daudz daudz labāka. Tā kā manuprāt priekš 2,8 dzinēja tā dinamika nav adekvāta, patēriņš arī droši vien.
7.Vēl piet trūkumiem var minēt to kas dzinējs novietots pašā auto purngalā un dzinēja smaguma centrs atrodas priekšā mašīnas priekša asij -respektīvi- ir problēmas ar auto caurgājamību dziļākā sniegā, dubļos, u.t.t. stabilitāti tas arī samazina. Plus tam visam ir tas, ka pie nelielām avārijām, sitienu saņem arī dzinējs, ar visām no tā izrietošām sekām.
Pie tā visa vēl pieplusojot to cik maksā šie B4 un C4 ar šiem dzinējiem, ir vispār jābrīnās, ka kads tos vispār pērk.
Vairāk info vari pajautāt Pirmajam, šim ir B4 2,8 laikam.
par siksnu maiņas ceņu ir konkrēti sadrists
baidos,ka 200lati nesanāk pat pie dīlera....
b4 purns jaucās nost 5 minūtēs. dzesēšanas šķidrums ārā nav jālej. siksnas maiņas procesu pagalma apstākļos nedaudz sadārdzina apstāklis, ka atpakaļ saskrūvējot ir pareizi jāsaliek sadaleņu zobrati..... šim nolūkam ir speciāls instruments, kaut principā var iztikt bez tā riskējot nedaudz nobīdīt aizdedzi...



















sveiciens Sviestcam vārda dienā.....
cikos un kur bankets?