iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Pirmais 21.01.2010 12:50

cezars2 rakstīja: Nu tu tak zini kadas detalas ir jamaina. Panem apzvani auto veikalus un noskaidro cik tas maksa. Piemeram APE auto un tamlidzigi. Starpcitu sis tas letaks ir ciekurkalna kautkada tur 1 vai 2 linija pie tilta. Detalas vari nopirkt pats un tad atliek noskaidrot cik viena vai otra kantori maksa konkretas detalas maina. Starpcitu uzzvanot uz balticmotors var uzzinat cik detalas maksa un pectam salidzinat, bet parastu tur viss ir dargaks. Piemeram savam autinam par prieksejiem bremzu diskiem samaksaju ap 160Ls baltic motors, bez darba pa detalam, bet tadus diskus var nopirkt ari pa 50Ls. taka pasam jaizverte ko un par cik iegadaties. Personigi es uz bremzu diskiem neekonometu itseviski prieksejiem, jo ja vini bus nekvalitativi un saks mest, tad nekada ekonomija tur beigas nesanak pats par to esmu parliecinajies, tapat ka ar lieotam riepam. Nu kautka tads tas mans viedoklitis sanacis

bremžu diski ir pliks bleķa klucis

to var nopirkt pa 50 un pa 200

ar ko tie pa 200 būs labāki??????????????????????????????

Pirmais 21.01.2010 12:12

eu, kuļis nevar pie Sviestca reklāmas ierakstīt aizskarošu komentāru?

Pirmais 21.01.2010 11:56

i_edgars rakstīja: Pirmais, nu ko Tu tur bāzies?? Tā pat neko nesajēdz, bet pļerkst vairāk par "Dom sovetov".

tu varētu labāk par močiem parunāt D

tev vispirms vajadzētu nedaudz palasīt un saprast atšķirību starp komonreila un "parasto" dīzeli....

un manuprāt tu nesaproti kas īsti izraisa sprauslas čurāšanu..... -

īsumā es tev pateikšu galveno atšķirību....

parastā dīzeļa gadījumā sprauslai no sūkņa pienāk spiediens (nu ar to jāsaprot degviela zem spiediena) tikai uz brītiņu.... vienu reizi 2 motora apgriezienos....

šis spiediens pirms sprauslas ceļas pakāpeniski.... un sasniedzot noteiktu spiedienu sprausla "atverās" ielaižot pienākušo degvielu cilindrā.... "neturēt spiedienu" šajā gadījumā nozīmē, ka sprausla atveras pie mazāka spiediena...

komonreila gadījumā spiediens uz sprauslu vienkārši IR visu laiku....

Pirmais 21.01.2010 11:41

Gachs rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Gachs rakstīja:

Tikai nelielam skaitam servisu ir volvo diagnostikas stendi

Ja autoram vajag, tad PM!

Štekerīc, Gatiņ, štekerīc Neklārē stulbības.

kam štekerīts pa 8 ls, citam atkal štekerīts pa vairākiem k ls

tu jau esi izblamējies šiten... kautvai gultņu tēmā.... ja vēlies neaizbaidīt beidzamos klientus, tad labāk paklusē

vai arī pastāsti kas tas par zvēru "Volvo diagnostikas stends"

Pirmais 20.01.2010 22:11

i_edgars rakstīja: ...... vēl sprauslas netur spiedienu - čurā (bet tad arī sprausla strādās skaļi).

.......

nu bļēģ vēl viens eksperts jobstvaimaķarārā

ja komonreila (ierastīts pašā pirmajā postā) sprausla netur spiedienu, tad uz tāfeles sen deg uzraksts "ček inžekšin" tikai tā iemesla dēļ, ka augstpiediena sūknis nespēj uzkačāt spiedienu un to mizu vispar nevar dabūt dziesmā arī velkot....

un padomā kur varētu palikt tā degviela, ko sprausla nespēj noturēt šinā????

Pirmais 20.01.2010 22:02

Gachs rakstīja: Nu i Jūs sarakstījuši disputu

Re kur volvoklubā www.volvoklubs.lv/... autors ir saņēmis ieteikumus, ka jādodas vien uz diagnostiku. Tiem ieteikumiem arī pievienojos. Ja ir vajadzība, varu ieteikt servisus, kas nodarbojās padziļināti ar volvo remontiem

p.s iauto piespamotas 4 lapas ar postiem un vēl nav redzams gals. volvoklubā sarakstīta nepilna 1 lapa, bet autors jau ir sapratis, kas jādara.

ja tajos tavos krutajos servisos gultņus diagnosticē pēc tavas metodes, tad nakui iebāz to spacializāciju sev pas saprati kur

Pirmais 20.01.2010 14:50

japcar rakstīja: Pirms mainīt kvēlsveces pa xxx latiem un aķi dīzelim pa xxx latiem- pamēģini savai mizai pieslēgt normālu aķi/uzlādēt esošo un pārbaudīt kā tad auto pielec no rītiem. Ne velti Tev tas errors uz ekrāna parādās par nepietiekamu strāvas jaudu.

Cik zinu tagad sū**a laikos nevienam nav tik daudz $$$ lai aiz nekuj darīt mainītu autiņam visu pēc kārtas ko iAuto speciālisti iesaka.

Ja ar uzlādētu esošo aķi/pievienotu citu labu akumulatoru auto pielec OK- tad nomaiņi aķi (pārbaudi līemeni, uzlādē esošo) Ja joprojām pielec sūdīgi- dzen uz servi lai skatās sveces, lai skatās vai nav ECU kļudas salasījis, kā ģenerators lādē u.t.t.

kādi XXX lati? kvēlsvece maksā dažus latus.... pie Sviestca....

protams var to sveci prikt pie manis pa sotaku

Pirmais 20.01.2010 13:48

kur ir tas pamuļķis?

Pirmais 20.01.2010 12:11

Kaksis rakstīja:

Sretsked rakstīja: Kaksīt, kas tad ir tavā īpašumā, ar ko tu brauc ?

Par maniem īpašumiem tev kaut kā švakas zināšanas Bet tas nav būtiski. Taču,ja jau sāki, tad davai, ar ko tu pats brauc ? Nu,izņemot darba gruzaviku skāni

Man ir aizdomas ka mans skānis ir vērtīgāks par visiem taviem kustamajiem īpašumiem kopā ņemtiem vismaz 2x.

a skānis ir tavs? parādi tehnisko pasi!

p.n.

es personīgi esmu turējis rokā dekstera lambordžīnī tehnisko....

Pirmais 20.01.2010 11:01

tak nopērciet vienreiz normālu golpu un valējiet bēdu nezinot

Pirmais 20.01.2010 10:01

brmbrmm rakstīja:

Sretsked rakstīja: Interesanti,kā degviela no bākas nokļūst augstspiediena sūknī...ja bākā nav punpiic ?? Pirmais ?

Tiešām, kā? Manam auto nav bākā punpiic, bet maģiskā kārtā tas augstspiediena sūknis tiek pie degvielas! Tur jau laikam kādi pesteļi būs pie vainas, vaine?

lielākaja daļā gadījumu degvielu sūc aukstpiediena sūkņa korpusā esošs sūknītis.... + degvielas vadā pirms filtra ir "bumbieris" vai cita ietaise manuālai uzsūkšanai

Pirmais 19.01.2010 23:00

bobcat rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

bobcat rakstīja:

brmbrmm rakstīja: Tas, ka pielecot darbojas ne visi cilindri, noteikti nozīmē, ka kāda (viena vai vairākas) kvēlsveces ir pagalam.

Savukārt, ja ar kaut vai vienu darbojošu kvēlsveci pie pirmā starta mēģinājuma nav vispār nekādu dzīvības pazīmju, varētu nozīmēt, ka degvielas iesmidzināšanas moments ir nobīdījies, līdz ar ko dīzelim lai pielektu vajag papildus uzsilt (jo iesmidzināšanas momentā spiediens cilindrā vairs nav pietiekoši liels), uzsilšana tiek panākta griežot motoru ar starteri (gaiss saspiežoties sasilst un pamazām silda virzuļus/cilindrus).

Nezinu, kā Tavam auto, bet cik te pa forumiem citu auto problēmas ir cilātas, tad, ja sadalene ir pieslēgta ar ķēdi, tad tā ar laiku izstaipās un moments nav vairs īstā vietā. Ja zobsiksna- varbūt pārlekusi par kādu zobu?

Vai tad mūsdienu auto motora ECU neatbild par aizdedzes momentu pieregulēšanu?

Neesmu eksperts, bet manuprāt, tas ir atkarīgs attiecībā pret ko ECU regulē to momentu - ja attiecībā pret kloķvārpstas pozīciju, tad izstieptas ķēdes rezultātā imho sanāk, ka ieplūdes vārsts atveras vēlāk un cilindrā ieplūst mazāk gaisa, līdz ar ko tur ir mazāk vielas, ko saspiest, rezultātā ir mazāka kompresija (spiediens) un dīzelis vairs neaizdegas tik viegli. Līdz ar to visu samazinās jauda un palielinās degvielas patēriņš. Kāds znatoks varētu šo pakomentēt!

Man škiet ka ECU sāk regulēt tikko dzinējs sāk griezties, nevis pieslēdzās pēc tam. (citādi iedegtos ček endžine lampiņa, bet tā nenotiek konkrētājā defektā).Rīt piezvanīšu savam opeļu speciālistam un pajautāšu kas tur ar to ķēdi ir.

komonreila gadījumā tikai un vienīgi kompis nosaka katras sprauslas virināšanas brīdi.... bet fiška ir apstākļī, ka jamais tik un tā ņem informāciju no datčikiem.... kurus darbina mehāniski....

principā lai motors darbotos nemaz nevajag trāpīt precīzi.... nu pāris grādi turpu šurpu (uz staipīgas gumijas ķēdes rēķina....) var ietekmēt jaudu un patēriņu.... nevis lai vispār nevarētu to mizu dabūt dziesmā

Pirmais 19.01.2010 22:54

smaidiigais rakstīja: volvo 2 litri dīzelis = ford 2 litri dīzelis = pežo/citroen 2 litri dīzelis. Ir tāds 2002. gada ksarā, ar 303000 km. Sveces nav mainītas, īpaši aukstā laikā 2 x mainīti akumulatori. Arī šoziem. Kautkā sanāk, ka spēka pagriest pietiek, bet visam pārējam - arī kautkam elektriskam (pumpim bākā, kādam vārstam) vairs nepietiek.

neticu, ka viņam bākā ir pumpis..... principā esmu gatavs saderēt uz latu, ka bākā nav degvielas sūkņa....

un komonreila gadījumā ja pietrūkst degvielas (piemēram no aukstuma neiet cauri filtram vai galu galā nosprādzis šinas spiediena datčiks), tad šinā vienkārši nav spiediena, par ko kompis izmet kļūdu, iededzinot servis vai stop lampu. un/vai paziņojot tekstā kautko ķipa inžekšin fault, ček inžekšin vai tamlīdzīgi....

bet tad nebūs tā, ka pabubinās un aizies.... drīzāk, ka pabubinās un noslāps...

Pirmais 19.01.2010 18:23

pozitiivais rakstīja: tā pacietības mērs ir pilns...p-izdi jums visiem par klusēšanu...domāju 5 minūtes paspamot vēstures vārdā...a jūs pepiņi klusējat...nu i p-izdi jūs visus

nepacietīgs tu esi.... kuļiš tā?

pirmo reizi mūžā nesanāca??? vai nesanāca par agru, kā visas iepriekšējās reizes

Pirmais 19.01.2010 17:40

pateicība

Pirmais 19.01.2010 17:08

vispār tu pareizi raksti, ka uzsildi kvēlsveci

kautkādiem traktoriem bija viena, kas gaisu sildīja.... tavai mizai ir viena uz cilindru - ieskrūvēta galvā

problēma uz dažiem latiem pie Sviestca

p.n.

gačs teiktu, ka jāmaina visas sveces, jo var nosprāgt arī vēl veselās

Pirmais 19.01.2010 17:02

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja: atkarīgs kas tam golfam ir noticis pirms pamešanas sētmalē.... placī tirgošanā stāvošās mašīnas tomēr parasti ir pašas atbraukušas un lai tās dabūtu dziesmā parasti maksimums ir jāielej degviela un jāuzlādē aķis.

savulaik lietotājs HRE (lai viņam vieglas smiltis) nopirka sābu.... nemaz ritīgi nojāts nebija.... nu bija tur savas šaizītes, bet braukt varēja....

nopirka jamais šamo pa ~3000 jebrejiem

gada laikā iestādīja jamajā vēl 3000, beigās nospļāvās, pieslēja sābu pie sētas, nopirka līzingā sarkanu daciju....

es viņam piedāvāju sāba vietā savu b4 quattro... ja tajā tagad iegruzītu 3000 eiriku, tad viņam būtu ideāla tačka....

Nu kā nu kuram. Es savu pirmo 9000 CD nopirku par 800Ls. Neko īpašu neieguldot, ar apkopēm un sīkiem remontiņiem nobraucu mazliet vairāk kā 3 gadus. Šamējais pat pabija ar mani kopā pirmajos tālajos braucienos - sākumā līdz Slovākijai un pēc tam Alpiem. Nu nekādi nevaru teikt, ka būtu bijis dārgs uzturēšanā.

fiška ir apstāklī, ka sābam līdz 1000 latiem skaitās "sīks remonts"

starp citu.... es te nesen minēju, ka 80 gada vēvē džetai es pārlasīju pakaļas riteņa gultni un saliku visu veco atpakaļ.... ar to tačku es vispār nobraucu gan 2reiz norvēģiju, gan čehiju un vāciju....

to mizu es nopirku par 700$ (ja pareizi atceros)

manīju es viņai abas priekšējās pusass ārējās granātas... nopirku jau krakščošas, pārlasīju to pakaļas gultni, bremžu šļauciņa reiz izbeidzās... priekšējo stiklu (rūdīto) izbirdināju un ieliku vietā 3slāņu.... dažas riepas nomainīju... jā un protams tehniskās apskates pirku, jo tā miza bija bezbožna izrūsējusi

jā dažas reizes arī eļļu apmainīju.... motors jamai bija pat ļoti ok.... kuzavs bija ļaunā stāvoklī...

beigās es viņu pārdevu par 400$

vot tā mašīna gan bija to vērtība ekskluzīva

Pirmais 19.01.2010 16:45

7924 rakstīja: tikko sameklēju rēķinu, rēķinā rakstīts droseļvārsta remonts... Tad jau laikam sanāk, ka tas vārsts labi nevingro sanāk ka gaiss netiek padots kā nākās ?

Sviestcs, ja remontē stūres reiku, tad dod 1 gada garantiju

Pirmais 19.01.2010 14:07

DimanC rakstīja:

Pirmais rakstīja:

labi skan - auto ar ierobežotu pieejamību

tak aizej uz salonu un nopērc savu lielo citronu lanciju vai alfu.... vai pat sābu, kamēr vēl var

nu un, ka salona nav tavā pilsētiņā? dzīvo tak neiropas sajūzā, aizbrauc uz kaimiņzami pakaļ....

un vēl - ja nav salona tavā pilsētā, vai tas neliecina par to, ka nemaz tik daudz tev līdzīgi domājošo dīvaiņu (idiotu) nemaz nav

pričom tur salooons? tiko visi runāja par A80 un Astrām un citiem labi ja 3k vērtiem pepelaciem, tagad pēkšņi jaunas mašīnas nesmīdini. un, kā jau iepriekš šai topikā noskaidrots, jauns SAAB [pateicoties GM] vispār nav SAABs.

cik gab. @ss.lv ir \"ņemami\" 900tie turbo saabi? vai tas uz roku pirkstiem saskaitāmais auto daudzums liecina par \"pieejamu mašīnu\"?

un individuāla auto ideju Tu tā arī neesi sapratis - ja apkārt man dzīvos daudz \"līdzīgi domājošu dīvaiņu/idiotu\", tad man nemaz nevajadzēs tādu mašīnu kā viņiem, bet gan savādāku

p.s. es nedzīvoju ES.

par šitādu astru bazars www.hansaauto.lv/...

un golfs tika pielīdzināts tam sābam, ko pirms 20 gadiem placī nokautu varēja paņemt....

ja jau tevi neinteresē salons, tad ko ta tu iespringsti par to, ka klapē ciet sābzavodu?????

kur ir tas zavods, kurā ražo pareizos 20++ gadīgos pareizos sābus????

jamie jau visi ir sapuvuši..... tie, kas nav, tie tikai pateicoties dažu entuziastu smilšstūklošanai un citām ūberkrutām aktivitātēm.....

reku Vadonim arī ir sābs..... tikai problēma ar to sābu ir tāda, ka nevienu reizi, kopš tas sābs ir latvijā, viņš nav izlaists cauri tehniskajā apskatē......

protams apskati varētu iziet.... tikai ir bišķi jāiegulda piķītis un darbs

.... nu un kautkas jāpiemudrī, jo dažas detaļas vienkārši vairs neviens neražo.... bet pasūtīt jaunus pavarotņikus maksā dārgāk kā nopirkt jaunu astru

es kautkā nemanīju jamo tajā akcijā, kas protestēja pret zavoda slēgšanu....

Pirmais 19.01.2010 13:51

Centis_Nuudele rakstīja: Pārdaugavā turpmāk būšot Ūpju iela.

posmertno

Pirmais 19.01.2010 13:05

nu tad es autoram iesaku meklēt reģistrētu lietotāju MSH un jamais to problēmu atrisinās.....

a kaksis tikai pateiks "kažeca mašina slamalas"

Pirmais 19.01.2010 12:56

Kaksis rakstīja:

Pirmais rakstīja:

7924 rakstīja:

Pirmais rakstīja:

kāda gāzes piedošana benzīnam zem 800 abarotiem?????

es nosacīti teicu 800, tie ir ap 500, akselerātors uzdod birgu virsū lai apgriezienu pieaug!

kas tur ko uzdod virsū???

es gribētu sīkāk uzzināt par to uzdošanas mehānismu

Drīzāk tas būs brīvgaitas apgriezienu regulators, kurš tur "uzdod" tos abarotus.

nevis KAS, bet KĀ tas notiek..... uzraksti....

p.n.

es tak jau pirms pāris postiem uzrakstīju - ja autoras aukstai mašīnai ir jātur gāzes pedālis, tad manuprāt vaina ir "čokā"

saliksi tekstu kopā ar kakša zemāk aprakstīto apgriezienu regulātora detalizētu aprakstu un pats varēsi nomainīt bojāto mezglu

Pirmais 19.01.2010 12:52

7924 rakstīja:

Pirmais rakstīja:

kas tur ko uzdod virsū??? es gribētu sīkāk uzzināt par to uzdošanas mehānismu

baigi gudrs esi vai nevēlies saprast??

es tev varu pastāstīt kā TAS notiek komonreila dīzelim

īsumā ir tā, ka sprauslu vadības kompis saņem datus no vairākiem datčikiem un izrēķina funkciju kad un uz cik ilgu laiku atvērt sprauslu konkrētam cilindram....

ja ķipa ir "ieslēgta aizdedze" tad konkrēti šajā gadījumā principā 1 devēja dati ir noteicošie.... tas ir motora apgriezieni....

ja apgriezieni ir virs minimālajiem, tad nākošais ko skatās ir "gāzes pedāļa" stāvoklis... ja apgriezieni ir virs 1000 bet gāzes pedālis ir pilnībā atlaists, tad standarta čips vispār never vaļā degvielas sprauslas.....

kaksis varētu nākt un pastāstīt kā TAS notiek monošpricei.... un nevis vispārīgās frāzēs "kompis nospeiž`gāzi" bet detalizētāk

Pirmais 19.01.2010 12:37

un būtu labāk, ja tieši kaksis varētu man to izskaidrot...

Pirmais 19.01.2010 12:36

7924 rakstīja:

Pirmais rakstīja:

kāda gāzes piedošana benzīnam zem 800 abarotiem?????

es nosacīti teicu 800, tie ir ap 500, akselerātors uzdod birgu virsū lai apgriezienu pieaug!

kas tur ko uzdod virsū???

es gribētu sīkāk uzzināt par to uzdošanas mehānismu

Lasītākie raksti

Jaunie raksti