iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Pirmais 06.01.2013 22:55

DekstersFF rakstīja:

Pirmais rakstīja: oplīze vispār ir ģeniāls izdomājums.... Parasti loham pat neļauj īsti braukt ar tu mizu.... Uzliek nobraukuma ierobežojumus.... Un kas kāds lohs mēģina tomēr pēc oplīzes beigām nodot to ķerru, tad dīleris iegruzī kāpostu par katru sīkumu.....

Īsāk sakot lohi dara to, kas no jamiem tiek gaidīts..... Nes kāpostu....

vai kāds spiež pirkt ,izmantojot līzingu? Paņem naudu koferī ,aizej uz Reno salonu un iegādājies jaunu auto tāpat, vai pārkaiti, ja limits atļauj.

Tev tak arī bija renis līzingā iegādāts, mazais murmuli.

renis līzingā bija uz firmu

kas, tikai vienotības biedri drīkst muhļīt ar pēvēennu?

Pirmais 06.01.2013 19:44

lohi piķo, bet visi pārējie pa starpu vārās

dīleris notirgo piepakotu mizu (pieņemsim pa 20000), piesolot pēc dažiem gadiem atpirkt to mizu pa 30% no sākotnējās vērtības.... (nu 6000)

lohs piķo kāpostu par reģistrāciju, visādas obligātās apdirsināšanas uttt.... neviens ne ar ko neriskē - tikai lohs piķo...

pēc 3 gadiem brīdī, kad iestājās dīlera solījums savākt to lūzni.... tad izrādās, ka ir beidzies logu šķidrums, pilns pelnutrauks un (akujeķ) ir skrāpējums uz bagažnieka vāka.... dīleris neņem tačku kamēr lohs nesataisa vai nesapīķo dīlerim atkatu (piemēram jaunas tačkas pirkšanas veidā)

un pēc tam dīleris to tačku vēlreiz tirgo..... un netirgo jau par 6000 (nu kas būtu atlikusī vērtība).... dīlerim tak atkal ir iespēja kaut ko nopelnīt.... nu kādas dažas štukas protams (ne jau simtus, par tādām kapeikām tak neviens nekustās)

kurš maksā par zobu pastas kastīti??? atkal lohs...

kamēr loham ir kāposts, tikmēr visi ir laimīgi (ieskaitot lohu)....

bet nedo' die's loham tramvajs nobrauc kāju.... un jamam kļūst pagrūti skriet šķēršļu skrējienā pakaļ kāpostam....

ja lohs sadūšojas un aiziet uz banku (jamie tak solīja ka nāks pretī, ja kas) izstāsta sāpi.... un kas izrādās? tā vietā lai kaut kā nāktu pretī loham, banka pirmā iegruzī lielākus %tus pārējiem loha krītiem, kuriem tiek klāt (jo jams tak tagad ir riska grupā)

tāpat atņem loham tačku (atlikušais maksājums protams ir lielāks par ķerras mistisko "tirgus" vērtību) un lohs maksā atlikušo summu no invaliditātes pabalsta (nu par to kāju)

Pirmais 06.01.2013 15:45

aansis rakstīja:

Pirmais rakstīja: oplīze vispār ir ģeniāls izdomājums.... Parasti loham pat neļauj īsti braukt ar tu mizu.... Uzliek nobraukuma ierobežojumus.... Un kas kāds lohs mēģina tomēr pēc oplīzes beigām nodot to ķerru, tad dīleris iegruzī kāpostu par katru sīkumu.....

Vispār šeit diskusija sākās par to, kā VĀCIEŠI komplektē savus jaunos auto. Nevajag jaukt ar "oplīzes" interpretāciju latviešu izpildījumā.

a kas tev traucē paraut mizu vācu oplīzē?????

Pirmais 05.01.2013 18:03

DekstersFF rakstīja:

Shiirs rakstīja: Dekster ko tu stasti, mees tak visi zinaam ka tu esi praiders

Kuš, visi nezin.

ko tu stāsti????

kurš gan nav redzējis sviesta paciņu tev uz tumbačkas pie gultas

Pirmais 05.01.2013 18:01

farruhs rakstīja: Ņemot vērā, kāds Tev šobrīd ir autoparks, Tu varētu Laimes pļava atvērt šrotu...

nu man ir audī 80 2.8 quattro, renault megane 1.9 dCi, kravinieks gazele.... un uz mana vārda karājās izjaukts opelkadets 1.6d un olimpiskā (1980gada) fogāgenjeta, ko 90tajos gados nopirku par 350 dolāriem un pēc pusotra gada pārdevu.... dārgāk kā nopirku

pirms pāris gadiem vienu brīdi bija divlitru supermazda ar gāzi, ko šīrim nocēlu no deguna...

patreiz pārdošanai ir otrais dīzeļgolfs 1.6.... un ir vēl benCīna micugalants....

Laimes Pļavā pagaidām stāv vēl arī audī 80 1.6 turbodīzelis, bet vairs dabūt nevar.... pirmdien jamais aizbrauc uz Saulaino Tāli....

Pirmais 05.01.2013 16:17

bobcat rakstīja:

VWfans rakstīja: Viena lieta, kas man 2006.gada Pasātā nepatīk - zilās mērinstrumentu ciparnīcas...

tas vairs sen nav problēma. nomaini apgaismojumu

Uzliec rozā brilles

Pirmais 05.01.2013 16:15

oplīze vispār ir ģeniāls izdomājums.... Parasti loham pat neļauj īsti braukt ar tu mizu.... Uzliek nobraukuma ierobežojumus.... Un kas kāds lohs mēģina tomēr pēc oplīzes beigām nodot to ķerru, tad dīleris iegruzī kāpostu par katru sīkumu.....

Īsāk sakot lohi dara to, kas no jamiem tiek gaidīts..... Nes kāpostu....

Pirmais 05.01.2013 16:10

banka baigi labi ir izmārketējusi lietas.... Lihiem iestāsta, ka nopērk mašīnu un izīrē tam pašam loham.... Reāli ir tā, ka lohs aizņemas kāpostu, bet lai jams neaizmūk, banka to ķerru īsti nereģistrē uz lohu..... Pie tam lohs labprātīgi pat apmaksā reģistrāciju...

Un līgumos maziem burtiem pieraksta, ka ja lohs nemaksā katru mēnesi nolīgto piķi, tas jams ir pa žizņi parādā..... Banka atņems lūzni, notirgos svojakiem par kapeikām, bet lohs vēl simts gadus maksās par svešu ķerru....

Pirmais 05.01.2013 16:01

hei cūķi, ta tu rausi to manu golpu oplīzē uz 7 gadiem?

Pirmais 05.01.2013 14:45

aansis rakstīja:

Pirmais rakstīja: banka neko nepērk... Jamā tikai aizdod piķi....

Tiešām?! Paņem jebkura līzingauto reģistrācijas apliecību un paskaties, kas ir tā īpašnieks

nav man nevienas līzinga mašīnas, bet es arī neesmu redzējis nevienā reģistrācijas apliecībā, ka īpašnieks ir, piemēram, pareksbanka...

un ja tev liekas, ka tu vari aiznest uz banku līzinga mašīnas atslēgas un pasūtīt jamos naxuj, tad pamēģini - būsi patīkami pārsteigts

bankai tavu lūzni nevajag - jamai vajag tikai naudu....

Pirmais 05.01.2013 5:51

banka neko nepērk... Jamā tikai aizdod piķi....

Pirmais 04.01.2013 18:35

DekstersFF rakstīja: Kāpēc jāatslēdz? Kāpēc nevar sataisīt un braukt kā ir?

ZB šitie kaktu meistari, pēc tam brauc un osti pēc tādiem dūmus.

Tur purvā vispār nojauš, ko tas egr dara?????????????

Pirmais 04.01.2013 14:12

Pirmais tak teica, ka speciāli čurāt nebrauks..... bet neaaturēsies pačurāt, ja netīšām satiks apčurājamo

nu kautkā tā

Pirmais 04.01.2013 11:24

tagad jau modē ir kanādas kļava

Pirmais 04.01.2013 11:23

DekstersFF rakstīja:

Pirmais rakstīja:

pac tak lielījies, ka tev ir autoveikals bijis..... tad jau zināsi kādu varku liek torgaši

Bija, zinu. Stāsti tu, kādu liek?

PS. Es domāju, ka tu to stāstu vienkārši izdomāji, kā jau tev patīk fantazēt.

fantazēt Pirmajam patīk par to kā jamais čurā virsū purva āžiem.... jamie jau ciemos nebrauc - dabā ir grūti to izpildīt

Pirmais 04.01.2013 11:20

aansis rakstīja:

bobcat rakstīja:

Fartuks rakstīja: Vot es atkal nesaprotu vienu citu lietu: Nakujam auto sludinājumos (piem.ss.lv) , pārdevēji raksta lieliem burtiem VISAS EXTRAS... bet tur pat sūda apsildāmie beņķi nav... bļe, tā ir viena no pirmajām extrām...

Lai nav otofiks... man pokui uz reitungu.

Es tev ieteiktu ieiet parastā autosalonā un palūgt lai tev iedod piedāvājumu uz bāzes modeli. Tad kad tu ieraudzīsi cik tev ir jāpiemaksā par tām tavām "pašsaprotamā" lietām, tad tu sapratīsi, ka nec*******j domāt ka no Vācijas dienvidiem atdzītam lietotam auto ir aktuāli olu vārāmie beņķi.

Man tikko darbs iegādājās Škodu Yeti. Papildaprīkojumu cenas šite:www.skoda.lv/...

*apsildāmi beņķi priekša 170 EUR

par katru sīkumu ir jāmaksā, bet dažus tu pat par naudu nevari dabūt, jo tas ir jau nākamajam līmenim

Diezgan maldies par to, kas Vācijas dienvidos ir pašsaprotams papildaprīkojums. Vācietis pērkot auto labi zina, kas ir tā nākamais pircējs - Austrumeiropietis, kas griba auto ar visām ekstrām. Līdz ar to auto tiek nokomplektēts, lai nodrošinātu tā tālākpārdošanas vērtību. Lietotu pliku bāzes modeli pēc ierastā 3 gadu līzinga termiņa visticamāk laimīgais īpašnieks varēs turpināt lietot pats. Un lietotu auto tirgū var ļoti labi šobrīd redzēt krīzes sekas - tie autiņi, kas jauni tika iegādāti krīzes laikā, ir nepatīkami "pliki".

pareizi.... pēcpārdošanas cena ir galvenais vācieša arguments

vāciets ir tāds lohs un ir gatavs iztērēt navis 20000, bet gan 25000eirikus lai vēlāk to mizu varētu pārdot par 5000, nevis par 3000

Pirmais 04.01.2013 11:17

bobcat rakstīja:

Fartuks rakstīja: Ā, vot... par konīšiem gribēju izteikt savus secinājumus... no šiem trijiem: 1.Courvoisier, 2.Martell, 3. Otard...

Curvīts jau nu dikti smeķīgs bija...

Ko vēl varat ieteikt nogaršot?

Renault konjaku esi mēģinājis www.cognacrenault.com/... , cik zinu, šur tur Rīga var dabūt.

jamais tak strebj tikai mersedes un sāb

Pirmais 04.01.2013 11:15

varētu sanākt apmēram šitāds tops

1) kanālmalā pie sviestca būdas atrastā suņa kaka

2) kurvaizeris

3) bijušajā sestā galiņā aplī atrastā kaka

4) pie statoila misenēm atrastā krutka

5) turpat atrastais sūds

6) martelis

uttttt

Pirmais 04.01.2013 11:13

Fartuks rakstīja: Ā, vot... par konīšiem gribēju izteikt savus secinājumus... no šiem trijiem: 1.Courvoisier, 2.Martell, 3. Otard...

Curvīts jau nu dikti smeķīgs bija...

Ko vēl varat ieteikt nogaršot?

vēl tu varētu iziet Juglā un salsīt visas suņa kakas.... tagad jau sniegs ir nokusis...

un tad sakārtor pēc garšas arī tās

Pirmais 03.01.2013 21:53

a par visādiem kvēpu filtriem un katalizātoriem - trakākais kas tur var būt, tā ir eļļa..... ja kādreiz būs nosprāgusi turbīna, tad būs liela varbūtība, ka eļļa tur būs....

kvēpu filtru un vispār izpūtēju mazgāšana ar destilētu ūdeni šajā portālā jau ir vacs prikols

Pirmais 03.01.2013 21:50

vispār padoms ir pa pusei labs

egr ir vienkārši "jāņem nost"

precīzāk jānaxrenizē....

no sērijas - sniegs ir tīrs, tad tas nav jātīra

vienkāršākais veids kā to izdarīt lai elektroniskā daļa negļučītu ir aizsvarkot to vārstu ciet un no vadības štoka izzāģēt kumosiņu.... lai tā elektronika virina to mētelīti.... bet apakšā būs uzsvarkotas apenītes

Pirmais 03.01.2013 21:43

Fartuks rakstīja:

DekstersFF rakstīja: Pirmais, pastāsti ka nu kā 1912. gadā galdnieki kaut ko no kokiem taisīja...jo kaltes tak nebija.

Jā... un vēl jo vairāk, ka to laiku ozolu u.c. koku izstrādājumi, kalpo vēl šobaltdien, bet mūsdienu meistaru darinājumi...

a kurš tad ir vainīgs, ka tev pirtī loham salika visu no vadoņa nojumē žuvušiem "sausiem" dēļiem

Pirmais 03.01.2013 21:42

DekstersFF rakstīja: Pirmais, pastāsti ka nu kā 1912. gadā galdnieki kaut ko no kokiem taisīja...jo kaltes tak nebija.

senāk (un arī vēl tagad atsevišķos gadījumos) ozolu vispirms mērcēja ūdenī.... gadiem.... un tad žāvēja.... tad kokā samazinās iekšējie spriegumi.... nu tie, kas sazāģētā dēlī cenšās iztaisnot gadu gredzenus....

un visas tiržanas par 3 vai 7 gadiem ir pilnīgi pie kājas..... plānais dēlis kaltē nomirst nedēļas laikā

man mājā ir ozola masīva durvis.... durvis ir specifiski izveidotas - malās ir vertikāls koks, vidū horizontāls...

šitā tas izskatās - s14.postimage.org/...

šādi izskatās horizontātālās un vertikālās daļas savienojums no augšas

s9.postimage.org/...

specifiskos apstākļos jamajās horizontālajā daļā parādās plaisas.... kas pazūd kad telpas mitrums paceļās - koks uzsūc to mitrumu no gaisa un sabriest.....

patreiz plaisu nav - mājā ir pietiekošs mitrums

bet plaisu vietas var sataustīt - plaisas nav līmējuma vietās...

tas pats ir pirtī - bāra lete ir biki saplaisājusi līmējuma vietā - plaisiņas parādās apkures sezonā s13.postimage.org/...

tā lete ir taisīta no gatavas rūpnīcā līmētas plāksnes (ko līmē zavodā un var nopirkt tāpat kā laminēto virsmu)

nekas cits pirtī plīsis nav - gan kāpnes (lielākā detaļa kāpņu laukums metrsxmetrs), gan pārējā pirts virtuves mēbeļu detaļas līmēja galdnieks pats....

no normāliem kaltētiem dēļiem.... pirms tam kontrolējot mitrumu...

un pirms 100 gadiem īsti nebija tādas tehnoloģijas kā tagad...

līmes bija sliktākas un arī saspiest kā nu varēja tā varēja....

bet ne par to bazars....

tad kāds to golpu ņems vai nē????

es pretī ņemu arī galīgi zaļus dēļus....

Pirmais 03.01.2013 20:52

DekstersFF rakstīja: Bazars ir par to, ka tas Ķīnas gultnis var būt tik pat kvalitatīvs kā zviedru.

pilnīgiem purva āžiem atkārtoju

ja pārdevējs būtu teicis, ka dārgs ir tāpēc, ka kvalitatīvs utttt, tad būtu cits bazars

pārdevējs teica, ka dārgs ir tāpēc, ka nav jau nekāds itāļu izstrādājums

bet uz paša gultņa izrādījās uzrakstīts, ka jamais tomēr ir itāļu ražojuma

pac tak lielījies, ka tev ir autoveikals bijis..... tad jau zināsi kādu varku liek torgaši

Pirmais 03.01.2013 16:12

Pirmajam pokui

jamais mana golpu arī pret slapjiem ozola dēļiem

Lasītākie raksti

Jaunie raksti