i_edgars rakstīja: Sveiciens "umņikiem"!! Martenkrāsnij kurinātājs nekad nav bijis vajadzīgs, pat kopš 18 gadsimta.
ņu jotpvaimaķ ![]()
![]()
![]()
raimis, kas raimis
tu točno zini, ka martenkrāsni uztaisīja vēl pirms paša martena ![]()
i_edgars rakstīja: Sveiciens "umņikiem"!! Martenkrāsnij kurinātājs nekad nav bijis vajadzīgs, pat kopš 18 gadsimta.
ņu jotpvaimaķ ![]()
![]()
![]()
raimis, kas raimis
tu točno zini, ka martenkrāsni uztaisīja vēl pirms paša martena ![]()
auma rakstīja: Savaa laikaa nomainot autinjam dzineeju ilgi nevareeju to dabuut normaalaa dziesmaa kameer nenomainiiju vadiibas bloku kursh bij jaamaina kopaa ar imobilaizera vadiibas bloku.
fordam viss ir čerez žôpu, vai tikai daži mezgli? ![]()
turbopiile rakstīja: saderam, ka Šlesers NEKAD nebūs Rīgas mērs..
uz cik (pret cik) esi gatavs derēt?
Shiirs rakstīja: divi, kas kautko rubii.
un tie divi ir i_edgars un raimondsm :
![]()
![]()
![]()
eu bļē
nu nav šitas kautkāds spama topiks
autors paprasīja normālu jautājumu un ir jau >200 postiem - laikam jau tas audī baigi rij to eļļu ![]()
zaibaļi
ir tikai viens forums - tas ir šeit
pārējie ir lēti pakaļdarinājumi, kur iespamot, kad iauto kārtējo reizi ir uzkārušas autonomas ![]()
cik atceros, man jafelei tomēr bija 3 gredzeni uz virzuļa....
man kautkur mētājās nodedzis virzulis - pabrauca man bračka ar benzīnu bez eļļas - varētu pārskaitīt ![]()
Shiirs rakstīja: radardetektors ir!
Whistler 58 Pro.
ceena tikai 35 LVL.
nu ved šurpu
Kaksis rakstīja:
Seene rakstīja:
HIPPY rakstīja: Neredzeju nevienu SAABu sodien uz ielaam, toč buus bankrotejusi.
Skaties rīt. Šodien es ar kājām...
Bet vispār bankrotē jau GM un beidzot Eiropieši atkal varēs sākt ražot ASV gudrinieku nesajātas mašīnas.
Tas 9-7 jau bija parodija. Sapisa normālu džipu. Tagad 9-7 taisīšot uz RX300 bāzes.
sābs jau defaultā ir parodija
un jamos pērk tikai tādi dīvaini tipāži.... deksters, piemēram
Centis_Nuudele rakstīja:
Pirmais rakstīja: ja tu saliksi virknē 5 pilnus aķus un 1 tukšu, ja ķēde būs strāva (ja noslēgta tā ķēde būs), tad tie 5 pinie aķi pielādēs to tukšo līdz vienādam līmenim
Nejauc zupā iekšā labu bet tukšu celli ar bojātu celli.
p.n.
tev labpatika to procesu saukt par "normālu akumulatora darbību"....
aķim uz miršanas robežas kratoties tur tas īssavienojums rodas un pazūd....
akumulatora uzbūve ir tāda, ka mazā telpā ir sabāzts daudz to plašu un separatori ne vienmēr spēj nodrošināt to lai akumulatora darbības laikā plates nekad nesaskartos.... elektroķīmisku procesu rezultātā akumulatorā visu laiku notiek pārvērtības svina oksīds reaģē ar sērskābi, rodas ūdens, svina sulfāts un elektrība..... pievadot elektrību (lādējot) svina sulfāts+ūdens atkal tiek pārtaisīts par svina oksīdu un sērskābi.....
normālā gadījumā svina sulfāts nogulsnējas uz platēm, bet tas drīkst arī nokrist nost.... un tas rada tos īssavienojumus aķī....
p.n.
un padomju akumulatoru biežākais defekts - plašu salocīšanās karstuma ietekmē, vairs nav tik aktuāls, jo ir labāki separatori utt....
Centis_Nuudele rakstīja:
Pirmais rakstīja: parasti akumulatora "nāve" ir īssavienojums pašā akumulatorā, tobiš apejot separatorus saiet uz īso dažas plates kādā cellē (ne visas).... akumulatoram normāli strādājot pārējās celles cenšas izlīdzināt to vienu beigto celli, bet tā viena beigtā strādā kā patērētājs...
Ja kāda celle ir uz īso, nekas tur vairs normāli nestrādā un neizlīdzinās. Tad baterijas spriegums ir par 1/6 mazāks.
tavs apgalvojums ir patiess pie nosacījuma ja celle tiešam ir uz īso.... parasti viņa nav gluži uz īso, bet tikai čut čut
tas izpaužas tā, ka aķi var uzlādēt, bet uz īsu laiku, jo tas "netur špannungu"
es neapgalvoju, ka izlīdzinās, fizika apgalvo, ka ja aķis ir ieslēgts ķēdē, tas 5 celles strādā kā enerģijas avots, bet tā viena celle, kā patērētājs
ja tu saliksi virknē 5 pilnus aķus un 1 tukšu, ja ķēde būs strāva (ja noslēgta tā ķēde būs), tad tie 5 pinie aķi pielādēs to tukšo līdz vienādam līmenim
ja ķēdē neplūdīs strāva, tad neizlīdzinās
p.n.
jo stiprāka strāva ķēdē būs, jo ātrāk pielādēsies tas aķis
Shiirs rakstīja:
Sretsked rakstīja: šīri, ar ūdeni tu vari skalot pats zini ko, nevis skalos tagad aķi paņem vēl fairy
Tāds pats losis kā kaksis. Laiakm jau kaksis un šīris ir viena persona.
tas ka tu par tadu lietu pirmo reizi dzirdi mani neizbriina. tak galiigi vecs triks. bet kur nu tev purva kurmim lidz tadam lietam aizdomaties, tani djerevnja kur tu dzivo pat elektriibas nav
teorētiski akumulatoru var mazgāt.... tikai jāsaprot ko tu reāli izdari... parasti akumulatora "nāve" ir īssavienojums pašā akumulatorā, tobiš apejot separatorus saiet uz īso dažas plates kādā cellē (ne visas).... akumulatoram normāli strādājot pārējās celles cenšas izlīdzināt to vienu beigto celli, bet tā viena beigtā strādā kā patērētājs...
normālā sausi lādētā akumulatorā ir vienām platēm ir svina oksīds, uz otrām svins
šādam aķim lej blīvu elekrolītu (1.27-1.2
...
ja aķis ir tukšs, tad elektrolīta blīvums nokrīt zem 1.2, un daļa no akumalotrā esošā svina izreaģē ar sērskābi un sanāk svina sulfāts (un ūdens)....
svina sulfāts diezgan slikti (maz) šķīst ūdenī, bet teorētiski to var izmazgāt no akumulatora ārā.... tad sanāk, ķipa "jauns" sausi lādēts akumulators (ja viņš ir pietiekami liels lai tur būtu vēl svina oksīds...)
bet ja akī būs palicis daudz svina sulfāta un tu iegāzīsi blīvu elektrolītu, tad tas svina sulfāts no platēm vienkārši sabirs lejā un uztaisīs īso visās cellēs
Slinkais rakstīja:
anonimikis rakstīja: droši vien fāzes sajauca vietām .
fazes....
tieshi ladeet shamo nevar ar auto, bet piesleegt pie noslapeeta un meginaat iedarbinaat var gan. auto generators mazajaa shtruntaa iedot pa lielu stravu, un shamais var aiziet ar sirdi
varbūt pārlasi vēlreiz oma likumu ķēdes posmam ![]()
ursis rakstīja: a kas ir fakts
katru dienu peec 11:00 kad no TALLINK dodas nost LT un arii cit zemju paarstaavji. tos visus snjoree ciet uz -vihlopu-.
tik LV neviens pacs neinteresee
tas velk uz starptautisku kaskji
viņi pelna valstij valūtu ![]()
moš tu nepamanīsi ![]()
Bucefals rakstīja:
Seene rakstīja:
Tu droši vien arī traukus nemazgā un zeķes vakaros pieslien pie krāsns, vai ne?
Nu man ir visai līdzīgi. (Ne jau par traukiem vai zeķēm! ) Auto man pašos pamatos ir parvietosanas līdzeklis, kuru man vajag max ātri tikt no punkta A uz B. Tai skaitā noparkot, bieži vien "nenoparkojamās vietās". Tapēc man ir svarīgi lai man nesāp sirds par kadu ielocītu spārnu vai noskrāpētu buferi. Un arī ziemā pa trasi norakstoties kkādā kuveitā nebūtu žēl aplocītos bleķus.
P.S. Ja auto aizņemos no kāda vai no nomas, tad atdodu bez skrambiņas.
aizņemiesno manis renaultu.... vaig sataisīt spārnu ![]()
![]()
![]()
![]()
HIPPY rakstīja: 2008 gada novembra testos tadas nau ieksa
www.amsoil.com/...
lai reklamētu SAVU eļļu, neviens testos neiekļauj kautko labāku ![]()
Kindzulis rakstīja: tak panjem celtnieciibas materiaalu veikalaa putu nonjeemeeju... ja no dreebeem var dabuut nost... tad autoss nevajadzeetu buut probleema
tik patestee kaadaa mazaak manaamaa stuurii vai kraasu&laku nechakaree kopaa
veikalos tas noņēmējs patiesībā ir acetons....
Seene rakstīja:... SAAB ... Izcili uzticams un komfortabls auto. ....
bija saulaik tāds iauto reģistrēts lietotājs HRE (lai viņam vieglas smiltis)
viņam tik traki piegriezās remontēt sābu un viņš parāva līzingā jaunu daciju ![]()
![]()
![]()
msh rakstīja: Tas datčiks kaut kādā dziļā tirsā iebāzts ka "stāv priekšā remonts", tā vietā lai nopirktu un pašrocīgi pārskrūvētu [jo tur jau nekā nav - vismaz audī ], jeb vai tu piederēji pie principiālajiem baltrocīšiem?
viņam tak ir sābs
apkopē ietilpst ķēdes maiņa
ķēdio mainot ņem ārā motoru un tad pie reizes samaina visu, izņemot to datčiku ![]()
renaultam oriģinālo eļļu sauc elf
Seene rakstīja:
viktors1961 rakstīja: A citādi - lieka skatīte nevienam vēl nav traucējusi
IR traucējusi! Ar bezjēdzīgu laika un naudas terēšanu.
vai tiešām sābs spēj iziet tehnisko apskati??? nu tā - neko nepieremontējot (izņemot ikgadējo ķēdes maiņu)
uupis rakstīja:
Pirmais rakstīja: saibaļi ar savām bremzēm....
kuļi neviens nelasa topica nosaukumu???? kur skatās portāla administrācija, kur ir moderators????
te ir topiks par audī eļļas apetīti, nevis sranajām bremzēm
A kur var nopirkt »AUDĪ« eļļu?
tu pilnīgs auns esi???? tak pat deksteram skaidrs, ka audī eļļu tirgo DĪLERIS ![]()
saibaļi ar savām bremzēm....
kuļi neviens nelasa topica nosaukumu???? kur skatās portāla administrācija, kur ir moderators????
te ir topiks par audī eļļas apetīti, nevis sranajām bremzēm
i_edgars rakstīja: Kas ir, ko - parunāsim par marternkrāsnīm? Vai tādā pat garā par kā par visu pārējo - ka tik kaut ko papļurināt par trematiem, par kuriem nav ne vismazākās nojausmas!
Kurinātāji martenkrāsnij!! Un ko tie kurinātāji dara - pēc Jūsu domām laikam šķipelē mutē ogles!??
tu pamuļķi vispār nojaut, ka dižā francija dzemdēja savu dēlu (no to, kurš to martenkrāsni izgudroja) tikai 19tajā gadsimtā...
vismaz man skolā tā mācīja, ka šī revolūcija tehnikā notika 19 gadsimta otrajā pusē
kā martenkrāsns var būt nemainīga jau kopš 18tā gadsimta....