Chankaishi rakstīja: Vajaga buut ventilaacija caurumam kaut kur augshpusee - paarbaudiiji?)
Ta caurums kā reizi sauss, tādu iespēja tika apsvērta.
principā, par cik tas nerada problēmas, tad to vienkārši ignorē. pamatteorija ir, ka kārba ir dabūjusi belzienu un drusku pašķiebusies, attiecīgi nevar labi nohermetizēt.
Chankaishi rakstīja: Ja ventilaacijas caurums sauss, tad droshi, ka neventilee. Vispaar buutu intereanti uzzinaat kaadu skaidrojumu - kaapeec daargi remonti? Dzelzis paliek dzelzis - ja ir meistars un apriikojums, darba izmaksaam nevajaga buut augstaakaam kaa citiem remontiem. Dikti daargas detaljas? Kau kaada hidraulika varbuut, bet hidraulika parasti nenokaujama. Nomaina gumijas un iet taalaak.
Ventilācija ir augšā pie šuoa trubā, līdz turienei eļļa netiek.
Remonti tomātiem ir dārgi tāpēc, ka var dārgāk paprasīt. Visu nosaka tirgus. Domāju, ka pindosi maksā baigas naudas par manuālo kārbu remontu, jo tās ir baigi sarežģītās un nav labojamas, mainās tikai un jālabo speciālos servisos![](/images/forum/icons/icon_smile.gif)