Eye rakstīja: Šī topica sākums pēc Vadoņa E-Suicīda izskatās visai muļķīgi...
ja vadonis iekļūtu Saeima- viņš arī regulāri svītrotos no deputātu saraksta?
Eye rakstīja: Šī topica sākums pēc Vadoņa E-Suicīda izskatās visai muļķīgi...
ja vadonis iekļūtu Saeima- viņš arī regulāri svītrotos no deputātu saraksta?
nazurbajev rakstīja: E-suicīds
vajadzēja takš ziņu sataisīt- citādi cilvēki gaid... bet viņš nenāk
Palaidniex rakstīja:
WALA rakstīja:
rudens68 rakstīja:
Par tiem nejēgām Tu drusku šauj pār strīpu . Padomlaikos daudz ko sauca tautā savādāk kā oficiāli . To pašu 1-o žiguli , tauta iekš RUS vēljoprojām sauc par KAPEIKA
Cik Tev gadi ?
Cik gadus vajag ??? bišk pāri 30-tiem.
Es kādreiz ļoti daudz krievu izdevumus lasīju par un ap auto un tehniku, un godīgi sakot nekad neesmu nevienu sev apkārt dzirdējis VAZ 2102 saucam par pikapu ...
Nu nez - man bērnībā otro un ceturto žigsi nesauca, ne par vagonu, ne par karavanu, bet tikai par pikapu.
Krieviem bija savs viedoklis, kas ir pikaps. Un Man bija liels pārsteigums uzzināt, ka pikaps ir vāģis ar kravaskasti...
tauta savs viedoklis....
zavodam bija savs... russiancars.lefora.com/...
VWfans rakstīja: Ko Jūs domājat par šo avāriju?
www.tvnet.lv/...
Ja debiliem pāris reizes pēc kārtās paveiksies - līkumā pretējo nenoķers - tad šie sāk ticēt brīnumiem... kā rezultātā tādas avārijas.
Vel iespējams ka VW brauca stipri ātrāk nekā vidējais sēņotais.... līdz ar to sanāca pārsteigums... pa ziemu nav retums, ka kaut kāds idiņš nespēj savlaicīgi apdzīt un man nākas bremzēt, lai kārtējais lošara pabeigtu apdzīšanu bez bēdīgām sekām.
Kopumā domāju, ka ar slīpo triecienu konkrētā gadījumā paveicas Volvo un nepaveicas VW...
būtu dīzelis....
Pie Ģimnastikas ielas ekonomiskais variants sanāca uz 70 metriem.. i to knapi vietas pietika.
Sretsked rakstīja: Šodien tur nekāda horizontālā apzīmējuma nebija.
iekš GoogleEarth tur skaidri var redzēt autobusa pieturas apzīmējumu.
Starp citu uz kāda pamata tu nosaki sabiedriska transporta garumu un attiecīgi lemj - vai ir pa garu vai ir pa īsu?
Labi un pa sakarīgu cenu - Graudu ielā 58 - DMS.
t. 29293142
rudens68 rakstīja:
VWfans rakstīja: 3. Labā josla ap to vietu strauji apraujas, tāpēc laicīgi, izbraucot no MAXIMAS stāvvietas, ieņēmu kreiso joslu.
Starpcitu arī es braucot uz Jelgavu jau no krustojuma ar Graudu ielu ( vai kā viņu sauc , kur neste ar statoilu ) ienemu kreiso joslu un ja nu kāds skrien nelaižu . Tajā psmā brucu ap 60-70 ja to var , izbraucot jelgavas virzienā sen nēsmu manījis poličus .
nestāsti... pēdēja laikā dauņi tur nav manīti...
VWfans rakstīja:
Velomens rakstīja: Lai gan šoseja (Balvi -Smiltene-Rīga) bija labā stāvoklī, tomēr lielā vairuma braukšanas ātrums bija līdz 80 km/h. Nu dien nesaprotu kamdēļ tāda vilkšanās. Braucot normas robežās, bez stresa atbraucu ar vidējo 100km/h. Un nepīkstat, ka esmu psihais lidotājs (110km/h- ārpus un 65km/h - pilsētās)
Manuprāt, pareizāk darīja tie, kas brauca līdz 80 km/h. Varbūt pārdomām noder šis video:
izklaide.kasjauns.lv/...
varbūt dažreiz jādomā ar galvu - pa cik stipri tu vari uz tāda ceļa sagriezt stūri.... strauji griežot uz pārāk lielu leņķi - rezultāts pilnībā atbilstošs.
Sretsked rakstīja:
modena rakstīja:
Ja jau lidostā var notirgot degvielu, bez blīvuma norādes, to ko var sagaidīt priekš parastiem mirstīgiem?
Lūdzu faktus. Par to,ka lidmašīnās tiek ielieta nekontrolēta degviela.
ja esi dumjš- ko man tev teikt.. tu pat nezini par ko es uzrakstīju - tikai baigi pieprasi faktus...
Un atbilde uz tavu "gudro" jautājumu - ir jautājums - kurš tad kontrole? Ja kontrolētu laboratorija - tad piegādes dokumentos būtu norādīts degvielas blīvums... bet visur ir tikai atbilstības deklarācijas.
Protams ka priekš lidmašīnām neviens galīgo suslu nevedīs, taču viss balstās uz rūpnīcas godīgumu un paškontroli - jo ir taču rakstiskās garantijas
anonimikis rakstīja:
modena rakstīja: 2 Crankshaft
No visa tava komentāra varu secināt ka tu esi teorētiķis, nevis praktiķis.
Kur es teicu ka viņi maina standartus?
Viņi to vienkārši neievēro - jo kontroles nav, līdz ar to fig pieradīsi. Ir tikai atbilstības deklarācija.
Ja jau lidostā var notirgot degvielu, bez blīvuma norādes, to ko var sagaidīt priekš parastiem mirstīgiem?
no tava komentāra var konstatēt, ka tu esi lohs. ja pietiek ar vienu komentāru, lai iztirstu tādus apgalvojumus.
nav ko pa tēmu ierakstīt? tad PN!
ja esi "gudrs" lai citus par lohiem saukt - nopamato pozīciju, nevis aizej nost no temata pie personīgiem apvainojumiem. citādi vel viens savoks uzradās...
2 Crankshaft
No visa tava komentāra varu secināt ka tu esi teorētiķis, nevis praktiķis.
Kur es teicu ka viņi maina standartus?
Viņi to vienkārši neievēro - jo kontroles nav, līdz ar to fig pieradīsi. Ir tikai atbilstības deklarācija.
Ja jau lidostā var notirgot degvielu, bez blīvuma norādes, to ko var sagaidīt priekš parastiem mirstīgiem?
Sretsked rakstīja: Crankshaft, vai reāli tiek kontrolēts,ko tirgo uzpildes stacijas? Kā teici,ieved no RUS ar zemāku cetānu,kāds to kontrolē?
vienīgais kas kaut ko mūsu valstī REGULĀRI kontrolē - ir LDZ ar savu laboratoriju.
un par to pārkāpšanu tu uzreiz izvairies - jo mūsu valstī neviens neko nekontrolē šajā ziņā priekš autovadītājiem. To pat atzinuši attiecīgi dienesti priekš ES ziņojumā...
sanāca veikt eksperimentu ar bāku - nopētīju, nekādas figņas nemanīju. prieku mazināja fakts ka tika norauts plauktiņš, līdz ar to viss kas bija gāja pa tiešu sistēmā.
degvielas pludiņā gan tika konstatēta kaut kāda susla, kas sakrājās apakšdaļa un traucēja precīzi norādīt degvielas atlikumu.
Sretsked rakstīja: Nu un kas ir pārkāpts? Nekas.
re kur deksis ka īsts padomju inteliģents izteica gudru vārdu - pārkāpts.
A ka tu zini ka nekas nav pārkāpts?
Zini vismaz vārda "pārkāpums" definīciju?
Seene rakstīja:
modena rakstīja:
Par to atsevišķo ražošanu - tev nu padomju inteliģentam sen jau vajadzēja zināt... jo ja ražo labu mantu - tad rūpnīcas asortimentā ir tikai laba manta, nevis produkts ar plašu kvalitātes radītāju diapazonu.
Palasies vien tepat, kā sadalās nafta to pārstrādājot. Ir kaudze dažādu produktu. Un tajā skaitā dīzelis ar atšķirīgu cetānskaitli.
ja pareizi saprotu tad tu runā par to, ko es pats te iepostēju...
un ar plašu kvalitāti bija domāti piemaisījumu saturs ko reglamentē ES standarti...
situācija gan atgādina samogona produktu tirgošanu, pervaču tirgo vairumpircējiem blakus rajonā pa 1.5 Ls/litrā, bet pārējo tepat par 1.52 Ls/ litrā... tālāk jau vietējie noteikumi un nodokļi...
В будущую среду перед судом в Зелёной Гуре предстанут две дамы-менеджера с мясокомбината в Славе. Прокуратура обвиняет их в фальсификации. Дело в том, что комбинат продавал копчёную колбасу из виртуальной телятины. Этикетка уверяла, что в продукте содержится 91% мяса, а его там вовсе не было. Впрочем, так же, как и в сосисках. Фальсифицирование мясопродуктов не было единичным инцидентом, оно длилось несколько лет. Обеим женщинам грозит до 10 лет тюрьмы.
www.newsweek.pl/... --,67674,1
Padomju inteliģenti joprojām tic tam kas rakstīts uz etiķetes...
modena rakstīja:
Pirmais rakstīja: muhaāāāā
padumjais inteliģents
p.n.
Inteliģence - attīstītas garīgās, intelektuālās spējas, vispusīgas zināšanas, augsta uzvedības kultūra.
esi dzirdējis par to, kā uz padomju inteliģentu šādi pn neattiecas??
tipo vispasaules izņēmums?
re kur deksis gudri tēlo neko nesaprotošo inteliģenti.... kā tā - runa taču bija no sākuma par sieriņiem un tē PĒKŠŅI izrādās ka DEGVIELAS topika vairs nerunā par sieriņiem, bet par degvielu...
Pirmais rakstīja: muhaāāāā
padumjais inteliģents
p.n.
Inteliģence - attīstītas garīgās, intelektuālās spējas, vispusīgas zināšanas, augsta uzvedības kultūra.
esi dzirdējis par to, kā uz padomju inteliģentu šādi pn neattiecas??
Sretsked rakstīja: Pagaidi, beidz umņičīt un pastāsti,vai sieriņus ražo atsevišķi Ludzai no tiem,kururs ražo Rīgai?
Ja reiz tu apgalvo,ka tas tā ir, tad jau zini.
Vai,varbūt, vienkārši muldi ?
runa iet par principu - kā savādi ir fakts, kā blakus ražotnei tirgo herņu par tādu pašu ciparu, kā 2000 km tālāk daudz kvalitatīvāko, pie tam viss nāk no vienas kopējās sākotnējas mucas.
Par to atsevišķo ražošanu - tev nu padomju inteliģentam sen jau vajadzēja zināt... jo ja ražo labu mantu - tad rūpnīcas asortimentā ir tikai laba manta, nevis produkts ar plašu kvalitātes radītāju diapazonu. Tie paši Mažeiķi priekš Vācijas tirgum ražos pēc kvalitatīvāka gala, savukārt iekš LV ievedīs pavisam citu suslu un litra netto ceņņiks būs praktiski vienāds.
un gribēsies pagudrot par gumiju sastāva atšķirību - tad viņš praktiski stipri neatšķiras... radzes turas uz dziļa cieta slāņa - vienu reizi te tas temats jau tika pacelts.
Sretsked rakstīja:
modena rakstīja:
Sretsked rakstīja:
modena rakstīja:
tu pat izlasīji ko sarakstīji?
ja tu būtu domājis ko raksti - tad jautājums skanētu, kāpēc Rīgā tas sieriņš ir pa 25 saņiem, bet Ludzā pa 21... pie tam kā Rīgā tev dod kaut kādu kujņu, bet Ludzā tirgo garšīgo... atsrodies gudrīnīks...
saki? Rīgai ražo negaršīgo, bet Ludzai uz cita konveijera garšīgo?
Uff,kāds zinošs esi.
nopērc normālo auto - un pa garantiju ne to vien uzzināsi....
Garāžā ir auto ar garantiju. Un ?
Bet runa taču bija par sieriņiem.
auto jau nav benzinieks....
un sieriņi Maskavā maksā lētāk...
Kanibaals rakstīja: >ar ko radžotās atšķiras no parastajām
ar to arī atšķiras, ar uzvedību uz ledus, vienā situācijā glābs citā nāks par sliktu. Uz ne ledus \"parastās\" ir pārākas. Nu nav tāda zelta vidusceļa. Protams ārpus pilsētas izvēlētos radžotās.
tev kepka ir?
kad pēdējo reizi esi lasījis par ziemas riepu testiem? 1993? vai atziņa nāk no vācu žurnāliem?
palasi šo www.autoreview.ru/...
cik var redzēt - vidējai šipiniecei ir stipras pozīcijas praktiski visos apstākļos...
Velomens rakstīja: Šodien tika braukts Rīga - Ventspils - Rīga. Tīrītāji, kasītāji netika manīti, lai gan Ventspils novadā putināja pat ļoti pamatīgi. Priecēja,ka satiksme maza un avārijas nevienas. Turp- 1:55h, atpakaļ - 1:45h
no robežas līdz robežai?