Kārtot: Augošā secībā
1 2
KSI 18.10.2012 13:40

Rīgas Satiksmei vajag pieaicināt talkā Dexteru - viņš zin, ka patiesībā šajā valstī viss ir kārtībā un ka jebkura nejēdzība ir elementāri atrisināma ar vienkāršu iesniegumu atbildīgajām instancēm.

KSI 13.10.2012 13:14

smaidiigais rakstīja: atbalstīts

Te nav nekā, ko atbalstīt vai neatbalstīt.

"Pareizas" variants ir kaut kur pa visu starp pilnīgi nekādu kontroli uz ceļiem un manis aprakstīto GPS/CSDD variantu.

Vienmēr vieniem liksies, ka "pareizi" ir tuvāk bezpriģelam, un citiem liksies, ka "pareizi" ir tuvāk totālai kontrolei.

Un ja arī kādam izdosies atrast viņaprāt "pareizo" viduspunktu, tas vienmēr kādam būs pārāk bargs un kādam citam pārāk mīksts.

P.S. katrā "melnajā punktā" jābūt ātruma ierobežojumam + brīdinājumam par FR + pašam FR.

Ātruma ierobežojums viens pats nestrādā.

FR bez brīdinājuma arī - kāda jēga no FR bildes, kurā kāds ar +30 ieliek skolēnu autobusam sānos un visās nākošajās FR bildēs fonā mētājas skolēni...

KSI 12.10.2012 19:51

Crankshaft rakstīja: ... NAV jāizvieto FR pirms "melnajiem punktiem" u.c. potenciāli bīstamām vietām, FR jau nav ātruma ierobežotāja zīme. Tieši otrādi, autovadītājiem ir jāapzinās, ka FR var stāvēt JEBKURĀ vietā, jebkuros krūmos, tātad atļautais ātrums irjāievēro VISUR, ne tikai posmos, kur atrodas FR... normālam vadītājam nav arī jablenž spidometrā nemitīgi. Ja viņš to nemitīgi dara - tas ir draņķīgs vadītājs!

Tad jau labāk izdot likumu, ka katrā auto OBLIGĀTI jābūt ar CSDD serveri saslēgtam GPS, un pie katra +km/h automātiski noskaitās no drivera konta zināma summa Ls.

Savu rēķinu par katriem 100km jau stādos priekšā, jo navigācija, kam ārpus pilsētas alerts ir iestādīts pie +10, pīkst faktiski nepārtraukti

Uzlikt šo kontrolēt CSDD: TA nedod, ja šāds verķis nav uzlikts. TA nedod arī tad, ja GPS ir bijis bloķēts (t.i. pēc GPS uzskaitītie km nesakrīt ar odometru vai auto GPS maršrutā tiek konstatēti pārrāvumi).

Šis būtu tiešām cienīgs FR sāgas turpinājums. Baidos, ka tad pa LV ceļiem nebrauktu neviens auto ar LV numuriem

Vēl varētu ieviest papildus fīču, ka brīdī, kad bankas kontā iestājas Ls0.00, tiek bloķēts auto dzinējs.

KSI 17.09.2012 17:51

patiesībā jau tur rakstīts, kas muitai sajauca galvu - izcelsme Japāna. Tā kā tā nav sistēma, bet viens lohs muitā.

KSI 17.09.2012 16:38

Speciāli Deksteram par "kļūdīties ir cilvēcīgi": www.tvnet.lv/...

Lai arī ES darījumiem PVN nepiemēro, ja vienreiz jau piemērots kādā ES valstī, « drošībai labāk esot to [PVN] iekasēt, jo kļūdas gadījumā iedzīvotājs varēs vērsties un atgūt savu naudu »

KSI 17.09.2012 16:34

Šodien par radio stāstīja, ka Čehijā vienas nakts laikā uzradies 300km garš autobānis ar atļauto ātrumu 130km/h.

Kā tas iespējams - emenetāri - satiksmes organizētāji sapratuši, ka esošā šoseja atbilst braukšanai ar 130km/h un nomainīja attiecīgā posma statusu

Laimīgie čehi, viņu satiksmes organizatori nav saslimuši ar mūsējo "biznesa" modeli, kas paredz FR uz katra daudz maz ātrāk braucama posma.

KSI 13.09.2012 14:39

Man jaunie tramvaji patīk.

Nesen nācās izbraukt 40 autobusā - brrrrr ..... kā diena pret nakti. Viens tas, ka pārbāzts, otrs tas, ka gāzē / bremzē nemaņā, trešais tas, ka nojāts utt.

Runājot par RS un naudu mani interesē cita lieta - RS visu laiku dīc no RD dotācijas. Viens ir cīņa ar zaķiem. Taču bez tā visa Rīga ir pilna ar maksas stāvvietām, kas arī dārgajās zonās visu dienu ir praktiski pilnas - viss tas piķis arī aiziet RS. Vai tiešām ar visu to nepietiek? Jeb tomēr liels % aiziet kaut kur citur?

Jo nevienam nav noslēpums, ka nekur citur nav tik teritoriāli lielas un tik dārgas maksas stāvvietu zonas. Un tiek kaut kā galā... Neticu, ka visi slauc pašvaldības vēl vairāk...

KSI 12.09.2012 14:08

HIPPY rakstīja: šogad būs 4 četrsekciju tramvaji?

Kads no viņiem labums?

Retāk kursēs tramvaji uz Juglu?

Patiesībā pīķa-stundās esošie 3-vagonīgie ir samērā pilni. Tā kā normālā pasaulē kājās stāvēšana sab trans nav ieplānota, tad pat daži stāvētāji diezgan apgrūtina iekļūšanu / izkļūšanu (pat neskatoties uz to, ka durvis ik pa 3 m).

Domāju, ka intervāli nemainīsies un garos laidīs pīķa stundās.

KSI 30.08.2012 12:43

Fartuks rakstīja:

Jāpieņem normas, kas nosaka, ka- ja nepilda kontroliera prasības, stājas spēkā kriminālatbildība.

Brauci pa zaķi - samaksā sodu 5cīti. Ja sāk lekties, izsauc policiju (operatīvāk, būtu, sadarbība ar tipa apsardzes uzņēmumu) un aizved uz iecirkni personības noskaidrošanai, bet a) par to pārkāpējs samaksā no savas ķešas, b) tiesa, sods... kā minimums sabiedriskā darba stundas, labāk jau sutkas (piem. 5 x 24h)

Vienkāršāk ir pasludināt sab trans par privātu teritoriju ar visām no tā izrietošām sekām

KSI 30.08.2012 12:09

DekstersFF rakstīja: ĪSi sakot, jāizbeidz visādu ļerļaku iespējamās pārspīlētās cilvēktiesības, kuras ļauj viņiem kakāt uz galvas pārējai sabiedrībai. Tas attiecas uz kopļiem satiksmē, autobusos, sadzīvē utt.

Bet tad tas ir aicinājums ļaut kraut pa seju katram katru reizi, kad kaut kas nepatīk

Pats saproti, kas tad sāksies...

Jo tagad katram ir tiesības uz savu viedokli, nav vairs vienas partijas un vienas taisnības

KSI 30.08.2012 11:11

DekstersFF rakstīja: Tad uzrādi personas apliecību, lai ir zināms, kurš ir tas ''zagliss', kurš apjāj paºējos. Nevari uzrādīt ko tādu? Tad uz iecirkni un tad jau sods ir 10x no sākotnējā. Kāpēc visādu mērgļu radīti zaudējumi ir jāapmaksā citiem?

Dex - tu atkal @irsies par neko?

Acīmredzot ne reizi neesi iekāpis Rīgas sab trans un nezini, kā tur izskatās.

Tagad bez kašķa - pastāsti - kā Tu piespiedīsi tādu urlu, kas izgāzies pa divām vietām un sacēlis kājas blakus krēsla, bez policijas supporta "iet uz iecirkni"? Pat ja kontrolieris ir nevis nevarīga tantiņa, bet 3x būdīgāks džeks?

Kontrolieris pat pieskarties zaķim nedrīkst, nerunājot par "nogādāšanu iecirknī"

Iespējams, ka cīņa ar godīgajiem/bailīgajiem ienesīs papildus naudu, tāpēc RS piedāvājums ekonomiski iespējams ir izdevīgs.

Starp citu es, tieši tāpat kā Tu, Dex, arī cepos par to, ka "visādu mērgļu radīti zaudējumi ir jāapmaksā citiem?".

Un tieši tas, ka lielākie mērgļi turpinās brauks pa zaķi, tracina visvairāk.

P.S. es ne reizes neesmu braucis pa zaķi, kaut sab trans izmantoju praktiski katru dienu ... :

KSI 30.08.2012 10:13

Palaidniex rakstīja: Klau - KSI... Redzi - vieni grib braukt bez maksas, bet tajā pat laikā ar jauniem un tīriem sabtransiem. Administratīvo sodu var noignorēt - līgumsodu grūtāk. Tas atvieglo panākt soda neizbēgamību.

Paskaties, te blakus topikā kāds sabtrans ir Krievijā un tad runāsim par pakalpojuma cenu. Vai arī painteresējies cik maksā sabtrans citur aºī pie būtiskām pašvaldības dotācijām.

Tāpēc, ja vari vai zini uzrīkot uzņēmumu, kurš sniegs tik pat labu sabiedriskā pakalpojumu par faktiski zemākām izmaksām, ievērojot šādas tādas prasības, ko pamatoti (reizēm ne visai) izvirza dome - es būšu tikai par! Ar abām rokām, pat apsolu visas savas tā brīža cepures apēst.

Atceries - RS ir faktiski ir mazliet virs 5000 darbinieku, kas padara šo sabtransu tik pievilcīgu un lietojamu, kāds tas mums ir. Parēķini kaut vai minimālajās algās pirms nodokļiem - kādam jābūt budžetam lai visi saņemtu tikai minimālās algas. Negribi stūrēt autobusu pa Rīgu pa minimālo algu?

+ degviela, elektrība, rezerves daļas utt...

Ne visai pareizi esi sapratis, ko gribu pateikt.

1) Rīgai sab trans vajag, es esmu par jauniem un moderniem transporta līdzekļiem.

2) Es personiski gatavs maksāt arī vairāk par šiem Ls0.50. Pagaidām, vienlaikus saprotot, ka, esot pensijā, varbūt domāšu savādāk.

3) Pašvaldībai jādotē sab trans, jo pareizi Tu saki - jauns transports + sakarīgas algas = biļete virs Ls2 vismaz.

tas, ko norādīju kā neforšas lietas:

1) Katrs "zaķis" nozog rīgas satiksmei Ls0.50, ko RS vēlāk pieprasa no pašvaldības (nodokļu maksātājiem) kā papildus dotācijas.

2) Nespēja noskaidrot zaķa personību. Tikai policija var piespiedu kārtā noskaidrot personas datus. Tādam vienkāršam kontrolierim es varu pateikt, ka mani sauc Valdis Dombrovskis un nosaukt viņa personas kodu (ja zinu)...

Tu raksti «... Administratīvo sodu var noignorēt - līgumsodu grūtāk... ». Taisnība! Taču - ja kontrolieris uz vietas transportā netiek galā ar zaķi un nevar TICAMI noskaidrot zaķa personību, tad vienalga, kā sauc sodu, ko kontrolieris grib piemērot. Nevar taču tiesu izpildītājam sūtīt pieprasījumu piedzīt Ls50 no "apmēram 24gadu veca krieviski runājoša kaukāza izcelsmes jaunieša, kas tērpies viltotā Adidas treniņtērpā un izkāpa Bolderājā".

Ja sodi būs lielāki, tad, iespējams, bailīgākie zaķi varbūt sāks mazāk braukt pa zaķi, taču šādi ļaunprātīgie ignore licēji uz kontrolieriem būs vēl vairāk. Un šādā situācijā pilnīgi vienalga, kā tu nosauc sodu, ko nav kam piemērot

KSI 29.08.2012 17:43

Palaidniex rakstīja: vai pēc tā garā pentera ir jāsaprot, ka nav vērts vispār nekādi reaģēt uz bezbiļetniekiem un pareizākais risinājums ir likvidēt sabtrans kā šķiru?

Vai ir kaut kas īpašs jāpīpē, lai no tā "pentera" izdarītu šādus secinājumus? Jeb Tu īpaši centies no katra mana posta izspiest ko īpaši debilu?

Tev acīmredzot labāk patīk ignorēt reālo situāciju uz ielas un sapņot Ls50 sodiem + tiesu izpildītājiem

Nezinu, kam Tu maksā nodokļus (ja vispār maksā), taču man kā nodokļus maksājošam rīdziniekam ne visai patīk, ka no maniem nodokļiem regulāri tiek subsidēta Rīgas Satiksme, t.sk. visi šie zaķi.

Esmu par lielākiem sodiem, bet jāsāk ar kontroles pilnvaru paplašināšanu.

P.S. interesanti, kā ar šo tiek galā ārzemēs. Tiešām viss balstās uz pilsoņa godaprātu ...

KSI 29.08.2012 13:10

Palaidniex rakstīja: jau sen "bīstamos" maršrutos kontrole ir ar PP ekipāžas "supportu". Tas ir tikai laika jautājums. Nedomāju, ka rietumi iztika bez šādiem attīstības posmiem, iekams panāca ka tur zaķu ir procentuāli maz...

Un ir vēl viena lieta, kas atšķir administratīvo sodu no līgumsoda. Līgumsodu no tevis piedzen ar tiesu izpildītājiem. Un tos parasti piedzen, jo tos juridiski ir vieglāk piedzīt, nevis kā administratīos, kurus biežāk "noraksta"...

Ar to PP supportu jau RS gāja grūti, jo kaut kas sāka bļaustīties - kāpēc vienai SIA (kas ir Rīgas satiksme), ir tiesības piedzīt maksājumus ar PP atbalstu, bet pārējiem nē

Un pēdējā laikā maz to PP "supporta" grupu ir. Varbūt tāpēc, ka netā parādās visādi raksti, ka uz dzērāju savaldīšanu jāgaida 50min tikai tāpēc, ka visas PP ekipāžas aizņemtas.

Atšķirības starp administratīvo un līgumsodu zinu. Tikai problēma paliek vecā - nav iespējams noskaidrot personību tiem, kam ir atklāts ignore. Ja nav persona, nav kam uzsūtīt tiesu izpildītāju.

P.S. Dīvaini, ka RS ir probēmas ar parādu piedziņu. Man bija palicis iespaids, ka "zaķi" vai nu samaksā uzreiz, vai arī ignorē kontroli. Iespējams, tie parādnieki ir tie, kuru personība savulaik noskaidrota ar PP palīdzību.

KSI 29.08.2012 12:51

Palaidniex rakstīja:

Ja nepielec - paskaidroju ...

Man Tev nekas nav jāskaidro un negribu dzirdēt arī Tavus diletantiskos skaidrojumus. Tāpat negribu arī atsākt bezgalīgo diskusiju par tiesiskas valsts pamatiem

P.S. uz šo var droši neatbildēt, jo klausu viena viesa viedajam padomam - pret stulbeņiem ar ignore

KSI 29.08.2012 12:46

Palaidniex rakstīja: Lūk tēma

www.tvnet.lv/...

par kuru ša visādi seenes un KSI varētu sākt cepties. Jo tas neesot labi - kontrolēt bezbiļetniekus un tos sodīt...

Bet ja par tēmu - šī "zaķu" problēma ir tik sarežģīta, ka pat nezinu, kā ar to tiks galā.

Ja tikai pacels soda naudu, tas neko nemainīs - "apzinīgie pārkāpēji" maksās vairāk, taču ļaunprātīgo nemaksātāju skaits tikai palielināsies.

Esmu bijis liecinieks dažādiem "zaķu" izpildījumiem, un jebkuram no tiem kā vienīgo risinājumu redzu policijas klātbūtni, kam ir tiesības aizturēt personu un noskaidrot personību.

Viena grupa ir bomži - tie nav daudz, ir nekaitīgi, taču smird pa gabalu un ilgi pēc tam.

Otra grupa - pofigisti. Piemērs - iekāpj kontrole, nākošā pieturā iekāpj beibe ~25gadi, runā pa telefonu (varbūt arī izliekas, ka runā). Kontrole redz, ka šamējā nereģistrējas, pieiet, sāk bazaru, a šamējā tik runā pa telefonu, pilnīgs ignore uz kontroli. Kontrole kaut ko raksta protokolā, šī tik čalo pa tel, pēc 3 pieturām beibe, turpinot runāt pa tel, it kā nekas nebijis izkāpj un aiziet. Un kontrole NEKO nevar padarīt - nedz atņemt mobilo, nedz aizturēt...

Trešā grupa - urlas. Šie ir īpaši kretīni, ieteicams atskaldīt uz vietas, parasti krieviski runājoši, kam īpašu baudu sagādā ar lielu troksni uzlikt mīksto visam un visiem.

KSI 29.08.2012 12:34

Palaidniex rakstīja: Lūk tēma

www.tvnet.lv/...

par kuru ša visādi seenes un KSI varētu sākt cepties. Jo tas neesot labi - kontrolēt bezbiļetniekus un tos sodīt...

Lohs Tu esi vai tikai "izliecies"?

Tiešām neatšķir, ar ko atšķiras MK izdoti noteikumi no kāda Valsts Policijas "juristeļa", kas patvaļīgi FR lēmumā ierakstījis sekojošu absolūti prettiesisku frāzi:

«Lēmumu var pārsūdzēt transportlīdzekļa vadītājs, kurš pārkāpuma fiksēšanas brīdī vadīja transportlīdzekli, 10 darba dienu laikā no lēmuma paziņošanas dienas, iesniedzot sūdzību Valsts policijas Galvenās kārtības policijas pārvaldes Prevencijas pārvaldē, Stabu ielā 89, Rīgā, LV-1009 (tālrunis 67208108 vai 67208305, fakss 67208083, e-pasts kanceleja.cpp@vp.gov.lv

KSI 28.08.2012 12:51

Palaidniex rakstīja:

no otras puses - pa labu ceļu var nobraukt ilgi un dikti ar lielu ātrumu...

bet vai bremžu pedālis nestrādā? ātruma pārslēgs neitrālajā neliekas?

nu tīri interesanti paliek...

Šis nav pirmais publiskotais video ar akseleratora problēmu.

Tas, ka dīvaini, piekrītu. Bremzēm it kā būtu jābūt spēcīgākām par auto jaudu. Ja nav pirmā svaiguma kluči, tad nemākulīgi bremzējot nokurināt atlikumu nav problēma.

Par ātrumiem - automātu zem slodzes laikam nevar pārslēgt neitrālajā - nezinu, neesmu mēģinājis

KSI 28.08.2012 11:53

ejuz.lv/...

respect meitenei - 160km/h 95km bez crash ...

P.S. interesanti - vai pie mums šādā gadījumā izdotos atkauties no Vitronics rēķina, kas noteikti būtu simtos Ls

KSI 28.08.2012 11:51

GB12 rakstīja: Šodien uz dienvidnieka man garām panesās 2 baiki (man ātrums bija apmēram 80, šie - 130 minimums), abiem numuri bija uzlocīti...

Viņi zin, ka ar uzlocītiem numuriem šos ērtāk nokasīt no asfalta

KSI 24.08.2012 10:30

GB12 rakstīja:

Starp citu, mans tagadējais auto ir caur dīleri Latvijā nācis, iepirkts no Francijas dīlera pēc oplīzinga beigām. Jā, pirku apmēram par tūkstoti dārgāk kā tas maksāja tirgū, bet, nu, arī apčakarēts ar to nejūtos.

Mans stāsts ir līdzīgs.

Bet par topiku - faktiski ir stāsts par INFORMĀCIJAS pieejamību - pircējam ir jāzin, ko viņš pērk (pareizāk sakot - pircējs grib zināt). Ne velti informācija ir šī laikmeta pati vērtīgākā prece

Ja man pārdevējs godīgi saka - cena 25% mazāka par tirgus cenu, jo auto bija dauzīts, tad es skatos kā sataisīts un domāju, vai esmu gatavs braukt ar taisītu auto un ietaupīt 25%. Ja negribu vai baidos iegrābties - labāk piemaksāju un braucu ar nesistu.

Līdzīgi kā ar meičām - ja nopreci beibi, kas uzdodas par šķīstu, bet pēc pāris gadiem izrādās, ka ir bijusi kaimiņu ciema populārākā draiskule, daudzi būtu nikni

Pārmest apdrošinātājam, ka tas likuma robežās rīkojas tā, kā viņam ir ekonomiski izdevīgi, nav pamata. Ideālā gadījumā ir jābūt sistēmai, kas nodrošina informāciju - kaut vai kas līdzīgs Palaidniex piedāvātajam variantam ar CSDD datu bāzi.

P.S. dzīve gan rāda, ka lohu ir daudz un mellais business notiek, neskatoties uz iespēju saņemt info no CSDD. Kad pirms gada meklēju auto - ļoti daudzi pa LV braukušie auto (par ko ir info CSDD), bija ar piedzītiem odometriem. Placī stāv ar 155tkkm, pēdējā TA pirms gada reģistrēts 250tkkm Un neko - stāv, tirgojas ... ja neviens neuzķertos, placī tādus turēt nebūtu jēga...

KSI 23.08.2012 18:20

Shiirs rakstīja: par "godigumu" latvijas lietoto auto tirgu vari aizmirst.

Ar "godīgais" biju domājis kādu, kas jauc daļās, vai arī kādu, kas labprāt uzceltu sev vai savējiem utml.

Kaut kā tā ...

KSI 23.08.2012 18:17

GB12 rakstīja:

priekš tam, lai noteiktu - ir auto derīgs apskatei vai nav, ir tehniskā apskate... protams, te var diskutēt par kvalitāti, kādā viņi to nosaka, bet tas jau ir cits moments.

TA noetikti var kaut ko, bet ne visu, nav pat stāsts par kvalitāti.

Pie 1+1=1 varianta problēmas var būt ar rāmi un ģeometriju - šo bez speciāla aprīkojuma TA nekādi nevar diagnosticēt. Tāpēc pieminēju kaut kādu speciālu ekspertīzi ar speciāliem aparātiem.

KSI 23.08.2012 18:12

GB12 rakstīja: Nu, un ko tad nopirki?

Ne vienu, ne otru.

Atradu labu iepriekšējā modeļa eksemplāru.

KSI 23.08.2012 18:08

GB12 rakstīja:

KSI rakstīja:

Apdrošinātāji izmanto 2) variantu.

Kā tu zini?

Es zinu, ka If izmanto 1. variantu - rīko izsoli, kurš piedāvā labāku ceņņiku, tam arī atdod.

Tiešām nezinu, bet arī šādās izsolēs teorētiski vajadzētu vinnēt šādiem "izcēlējiem", jo tiem ir iespēja nosolīt lielāku cenu - ja viņš labi zin, ka pa lēto kaut kā salāpīs un notirgos "kā jaunu". Godīgais ar tādu konkurēt nevar...

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti