Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
KSI 23.08.2012 18:04

GB12 rakstīja: Esmu atskatījies uz visādiem, kas atnāk pie dīlera uz placi un bļauj - kāpēc jums tik dārgi, man tur Rumbulā piedāvā par štuku lētāk.

Nav jau stāsts tikai par štuku - pirms gada pats meklējos, Tukumā jaunie 2008+ GrandVoyageri ar visām extrām un 32tkkm maksāja EUR14tk, pie dīlera līdzīgs pa LV ceļiem 120tkkm nobraukušais ap EUR23tk.

Un pērk tak Tukumā kāds tos brīnumus ...

KSI 23.08.2012 17:55

GB12 rakstījatrīds ir par to, vai mašīnas pārdevējam būtu jāuzņemas jebkāda atbildība par to, ko ar to dara nākamais pircējs.

Protams, ka nav.

Pastāv divi varianti:

1) es sistu auto tirgoju kā sistu par lūžņu naudu, un nezinu, ko ar to darīs pircējs - vai jauks daļās vai taisīs no kakas apelsīnu.

2) man ir iestaigāta taciņa uz labi zināmu servisu, kas uzpērk kakas un taisa apelsīnus, pa virsu lūžņu naudai atmetot man % no peļņas.

Apdrošinātāji izmanto 2) variantu.

Juridiski tas ir Ok, no ētiskā viedokļa ... kuru gan bisnesā interesē ētika

Atslēgas punkts ir definīcija.

"Norakstīts auto" nav tas pats, kas "likvidējams auto". Nav tāda likuma, kas definē brīdi, kad auto ir neceļams. Ja tāds likums vai noteikumi būtu, tad tā pārkāpums būtu kaunināms.

BET ... ar attiecīgu naudu teorētiski jebkuru auto var uzcelt.

Brīdi, kad auto skaitās "norakstāms", nosaka pats apdrošinātājs savu ekonomisku apsvērumu vadīts, un tam nav nekāda sakara ar auto faktisko stāvokli.

Tāpēc vienīgais, kā var šo izcelšanu kontrolēt, pie zināmas un izmērāmas defektācijas pakāpes noteikt speciālu ekspertīzi, kas nosaka - ir uzceltais auto derīgs satiksmei vai nē. Ja šāds auto pēc crash sadalās - ņem pie dziesmas šos ekspertus

KSI 23.08.2012 16:37

GB12 rakstīja:

Nu un? Ja atjaunots pēc avārijas, tad nevar būt labā tehniskā stāvoklī?

Varbūt arī ka var.

Tikai jautājums cits - cik šī auto reālie pircēji, uzzinot šādu auto vēsturi, būs gatavi to joprojām pirkt? Domāju, ka labi katrs 15-ais interesents būtu gatavs to iegādāties, pārējie uzskatītu par krāpšanu neatkarīgi no tā, vai auto ir labi vai slikti sataisīts.

KSI 20.08.2012 15:51

DekstersFF rakstīja:

KSI rakstīja:

Pirmais rakstīja:

bet rezultāts ļoti labi tiek sasniegts - nedomāju, ka tur baigi daudz tā fotokaste noķer

Ja rezultāts ir izčakarēt fotokasti, tad jā

Tādi jau jūs- ļetraki-visa čakarētāji esat.

Tu droši vien vakaros ar aerosolu apkrāso elektrības kastes un sit pieturām stiklus.

iršanas tieksme traucē lasīt un saprast?

Kāds sakars braukšanai ar atļauto un elektrības kastu apķēpāšanai

Jeb tagad Tavā lohu un pajoļu kategorijā ir visi, kas brauc pēc noteikumiem un neļauj FR sapelnīt plānoto?

KSI 20.08.2012 15:08

Pirmais rakstīja:

bet rezultāts ļoti labi tiek sasniegts - nedomāju, ka tur baigi daudz tā fotokaste noķer

Ja rezultāts ir izčakarēt fotokasti, tad jā

KSI 15.08.2012 17:16

Palaidniex rakstīja: un kā sodīsi donorus uz mopēdiem? tos vaše tajās valstīs ķiverē nevar atpazīt.

pie mums derētu metodiski izķert un sodīt visus numuru locītājus...

Zinu jau zinu, ka tos donorus savādāk vispār nevarēs izķert.

P.S. Vakar redzēju, kā divi CP moči 11.novembra krastmalas posmā zem akmens tilta bija apturējuši 3 uzlocītājus. Grūti viņiem gāja - donori kaut ko ar pirkstiem vicinājās, protestēja. Viens no donoriem bija beibe, kas bija īpaši aktivizēta. Nezinu, kā beidzās - vai ar protokoliem, vai ar mēneša brīvpusdienām abiem CP

KSI 15.08.2012 16:54

Palaidniex rakstīja:

Kāpēc mega pareizajam? tāds nu nekādi nevaru būt - ir 3 fotoprotokoli.

Bet mobilo radartu saukt par negodīgu metodi - nu piedodiet...

Es arī nedaudz esmu uzmetis lūpu par FR bildi ar +14, kas iegūta, iešaujot pakaļā pie izbraukšanas no Raganas Valmieras virzienā. Uz Valmieras šosejas Raganā vispār ir tikai viens liels krustojums, pārējais aizauguši lauki. Valmieras pusē baltā zīme beidzas ļooooti tālu un biju jau paspējis paātrināties. Šajā vietā bīstamība nekāda, no "satiksmes drošības" viedokļa nedz iebraucošie, kas uzreiz nenomet uz 50, nedz izbraucošie nekādus draudus nerada. Ja domājam par "satiksmes drošību", tad FR bija jābūt pie tā vienīgā krustojuma (bet FR peļņa tur noteikti būtu daudz mazāka).

P.S. zinu, ka pārkāpums tehniski bija un FR pie tā nav vainīgs.

P.S.S. mugurā šaušana pie mums iet cauri tikai tāpēc, ka nav jāidentificē vadītājs pēc FR bildes. Daudzās normālās valstīs pakaļā šaut nedrīkst ...

KSI 15.08.2012 15:56

Palaidniex rakstīja:

a kābūtu godīgi?

šaujot no priekšas?

vai pie iekpriekšējā krustojuma iekāpj salonā milicis un saka - zini pēc 743 metriem ir radars kas šaus pakaļā, un tad pēc šāda brīdinājuma tik un tā tiec pieķerts?

Ja kāds arī Tev, megapareizajam, tagad mēģinās skaidrot, kāpēc negodīgi un ar ko normāla valsts atšķiras no policejiskas valsts, tad nonāksim atkal pie pajoļiem un nākošajām 200 lapām šajā topikā

KSI 10.08.2012 14:48

Palaidniex rakstīja:

Tad iedomājies labāk ir legāli apzagt valsti, nevis cīnīties par tiesībām pārkāpt noteikumus...

Ja mēs šo uzrakstam nedaudz savādāk, tad paveras cita aina:

1) legāli apzagt valsti = akli sekot spidometram pie katras zīmes

2) ievērot saprātu sodu piemērošanā (nevis cīnīties par tiesībām pārkāpt noteikumus)

tad es balsoju par 2).

Ja mēs būtu PSRS, kur nevienam nebija nekādu tiesību vērt vaļā muti, tad nekas cits neatliek kā 1) variants

KSI 10.08.2012 11:54

Palaidniex rakstīja:

Sanāk ka tu tici apgalvojam - nepārkāpjot ātrumu, Tu apzodz valsti?

Apmēram tā sanāk

KSI 10.08.2012 10:17

Šodien pa radio dzirdēju, ka cīņai ar krīzi Spānijā dažas skolas izmanto sekojošu paņēmienu - iekasē nodevu no tiem skolēniem, kas uz skolu nes pusdienas no mājām.

Tad nu sapratu, ka mūsu FR nodoklis patiesībā ir Ok

KSI 09.08.2012 16:21

DekstersFF rakstīja: Man te ir viens darbinieks, zemnieks, viņam ir kaut kādi ap 20-30 ha zemes, apsēti ar bišu zāli un daudz, nezinu cik, bišu saimes. Neko citu nedara ar to zemi, sanākot gana labi.

Viņš DARA. Droši vien ksi brēks, ka aizaugusi zeme

Ļoti labi!

Redzi - es neesmu zemnieks, es pa lielam nezinu, kā kurš augs izskatās. Ja redzu apstrādātus regulārus laikus ar viena veida viena auguma augiem, pieņemu, ka tas skaitās apstādāts lauks, lai kas arī nebūtu tas, kas tur aug.

Šādu dažādas krāsas regulāras formas lauku ainavu novēroju pa ceļam no PL. Arī lidojot ar avio pāri Eiropai var ļoti labi pamanīt, kā ir sakopti lauki.

Ja redzu, ka ceļa malā ir neregulāra izmēra (no meža līdz mežam) pļava ar dažnedažādiem augiem (parasti - nezālēm), es šo saucu par aizaugušu pļavu, nevis apstrādātu lauku.

Tāpēc man nav viedokļa, vai bišu zāle ir labi vai slikti. Katrā ziņā labi jau ir tas, ka kaut kas tiek darīts.

KSI 09.08.2012 16:11

Palaidniex rakstīja:

Kas tad ir, tavuprāt, patiesais iemesls, kāpēc te cilvēki neko nedara? Tas ka neļauj bez maksas visur pārsniegt braukšanas ātrumu?

Deputāts noguļas traktora priekšā pirks tas grasās apart, ecēt, apsēt vai nolukt lauku?

Agresīvā čata režīmā šo nopietni izrunāt nevar, tā ir gara diskusija, kam jāņem talkā liels daudzums konjaka

Tā kā nav jēga piesārņot topiku ar offtopiku.

KSI 09.08.2012 16:08

DekstersFF rakstīja: Ja kaut kas kaut kur ir aizaudzis, tad tas ir Latgalē un arī tad ne visur.

Tik tiešām jādomā, ka ksi ir viens no Kremļa sponsorētājiem kropļiem.

Labi, ģeogrāf, Grenctāle - Rīga iet caur Latgali !!!!

Pamēģini pats 8 stundās izbraukt posmu Augustowa > Rīga, un redzēsi, kā mainās ainava.

Nebūtu videoreģistrators jau pārrakstījis pāri, noziedotu pārdesmit minūtes un uztaisītu Tev video rullīti.

P.S. un ar Kremli nekāda sakara meklē citas sazvērestības teorijas

KSI 09.08.2012 15:43

DekstersFF rakstīja:

Fakts - Polija bija vienīgā valsts ES, kas nepamanīja krīzi.

Empīriskā pieredze - tikko biju gan PL, gan LT.

Nu šitā ir visklajākā un stulbākā pēdējā laika *******ana, goda vārds.

Nu izbāz tak savu degunu no sava purva un tad redzēsi, kā citi dzīvo.

P.S. un kā vispār konkrētu faktu atstāstu var nosaukt par ***iršanu? Jeb Tu esi no tiem dīvānu zemniekiem, kas dzīvo no ES naudas par to, ka neaudzē neko uz savas zemes un uzskati, ka labākais business ir neko nedarīt? Savādāk nesaprotu, kā novērojumu, ka gandrīz visi LV lauki ir aizauguši ar nezālēm, var nosaukt par iršanu ... Lohs, bļin.

KSI 09.08.2012 15:37

DekstersFF rakstīja: ... viss ir sekas tiem 50 gadiem.

Smako vien tālāk

Ja netiec pats galā ar šo tukšo iršanu, iedzer kādu medikamentu

Visu laiku mēs bijām paši vainīgi, tagad pēkšņi visi citi vainīgi.

Ceļi esot sūdīgi, jo LV teritorijā ir īpaši sūdīga grunts. Neskatoties uz 5x lielāko nodevu, tāpat nejēdz uztaisīt . Un šī īpašā grunts slāņa robeža kaut kā iet tieši pa latwānijas robežu

Labi, ka vēl nepateici, ka LV teritorija pirms miljoniem gadu bija dinozauru migrācijas ceļā un šamējie visu šeit apēda, tāpēc nekas normāls šeit neaug

KSI 09.08.2012 13:29

Palaidniex rakstīja:

Kur viņi ir priekšā??? Viņi vairāk ražo un liek mazāku uzcenojumu.

Fakts - Polija bija vienīgā valsts ES, kas nepamanīja krīzi.

Empīriskā pieredze - tikko biju gan PL, gan LT.

PL visi lauki nosēti ar kaut ko - labība, bet pamatā kukurūza. Neviena pamesta lauka, nevienas pussabrukušas mājas.

Uz katra otrā lauka strādā moderni kombaini.

LT - jau parādījās daži nekopti lauki, bet iebraucot

Latwānijā - tikai aizauguši lauki, labi ja uz katra 10 kaut kas iestādīts. Un tehnika - jā - bija viens nostrūris, kur vīrs drausmīgi vecam traktoram piekabinājis kādu paštaisītu verķi (līdzīgu propellerim) un izmētāja sienu pa daļēji nopļautu pļavu.

NOŽĒLOJAMI !!!!

Cik apsēstam ir jābūt ar šo it kā "patriotismu", lai ignorētu acīmredzamas lietas un bļautu "kur tad viņi ir tikuši"

KSI 09.08.2012 12:52

CRDI rakstīja: Nu tuvākais ir no praktiski robežas līdz gandrīz Panevēžai- viens vienīgs 50kmh ar retu posmu 70 kmh, apdzīt aizliegts.... tiesa tos ierobežojumus nez kapēc vairāk ievēro braucēji ar LV nummuriem

Nu bet FR un CēPē taja posmā praktiski nav....

Ja kas, LT FR ņem no +17kmh... ziņas no turienes draiveriem

Pirms 4 dienām tieši tā arī bija.

LT teritorijā gāja raiti.

Lielākā stāvēšana bija LV posmā Rīga-Ķekava.

Līdz Augustowai nekādi citi remonti nebija.

P.S. es arī kādu brīdi mēģināju to LT ierobežojumu +/- ievērot, bet, kad man 5 min laikā izveidojās tāda aste, kam galu nevar redzēt, uzspļāvu visam un gāju kā visi ar +30

KSI 09.08.2012 12:45

DekstersFF rakstīja: Varbūt beidziet fantazēt ar īkšķi degunā par mašīnu būvēšanu un sāciet ražot kaut ko mazāku , kaut vai maksimāli apstrādātas mums pieejamās izejvielas, kuru mums nav mazums. ( tas ksi un taaneko un iEdgaram)

es tak vispār šajā jūsu bazarā neiesaistījos.

Es nestrīdos par lietām, ko nepārzinu, kā arī nestrīdos ar personām, kas negrib saprast

KSI 09.08.2012 12:36

Palaidniex rakstīja:

Šeit tu pašlaik spēlē ruleti uz 50:50 likmi - pāris/nepāris, sarkanais/merlnais

Es savukārt "ruleti nespēlēju", bet skatos no malas un vērtēju notikušus FAKTUS, nevis ķeru infarktu par varbūējām prognozēm.

Ja vērtētu FAKTUS, nekad neteiktu 50:50

Ir pat tāds jociņš par sieviešu loģiku:

Jautājums: kāda ir varbūtība uz ielas sastapt dinozauru?

Vīrietis: 1 : 1000000000

Sieviete: 50:50 - vai nu tas dinozaurs tur ir, vai arī nav.

Jo var gadīties, ka izkrīt lauciņš ZERO... Padomā par to...

Tu noteikti labi zini lauciņa ZERO varbūtību, lai kas tas arī nebūtu kontekstā ar FR lietu

KSI 09.08.2012 12:29

Palaidniex rakstīja:

taaneko rakstīja: Tāds pats dauns kā deksters un iedgars. Turpini braukt ar 51 km/h bet labāk ar 49 km/h Un vēlams vienā virzienā. Kaszin, pēc mēneša būsi au kautkur mozambikā.

Un kas ir slikts max ātruma ievērošanā? Ko pazaudēsi, vai kas labs paliks nenoticis, ja to ātrumu ievērosi?

Labi, ka tajā laikā, kad cilvēki tiecās uz ātrāku pārvietošanis un izgudroja automašīnas, lidmašīnas utt, tādi kā palaidniex ganīja lopus kādā nostūrī. Savādāk mēs vēl joprojām braukātu ar pajūgiem vai staigātu kājām. Jo - nekur tak nav jāsteidzas, galvenais - pareiza laika organizācija.

Ja mēs šādi tupi ievērosim kaut kādus normatīvus un necentīsimies sekot dzīves tempam (kas paliek arvien ātrāks), tad nebrīnīsimies, ka mums priekšā ir gan poļi, gan lietuvieši, gan tie paši igauņi

KSI 09.08.2012 12:21

Palaidniex rakstīja:

Nu redzi pagaidām valstij VĒL NAV PIESPRIESTS nevienam šajā sakarā maksāt ne vienu, ne trīs, ne piecus citronus.

Tākā Tu pagaidām bļauj līdzi sensāciju kārajiem žurnaļugām.

Labi labi Pagaidīsim, ja sagaidīsim pēc 10gadiem, kad būs spriedums, mums ar Tevi būs pavisam citas prioritātes...

Ja būtu totalizators, es jau zinātu uz ko likt...

KSI 09.08.2012 12:04

Palaidniex rakstīja:

Pēc 3 brīdinājumiem līgums lauzts nepamatoti???

Kuram tas izņemot KSI var ienākt prātā? Vairākkārt neievēroti termiņi, gaisma tuneļa galā vēl nav pat pamanāma... TOs savus ieguldījumus varēs norakstīt, bet žēl ka tā - FR unz mūsu ceļiem ir vajadzīgi.

Ja tiešām tā būs, esmu gatavs dziļam reveransam.

Taču pagaidām - neesi naivs !!!

Tiesu neinteresē tas, kas Tev vai man šķiet loģiski. Tiesa klausās, ko advokāti ir izlasījuši līgumā. Un mūsu valsts līgumos ir viskautkas sarakstīts

P.S. nebrīnīšos, ja šajā līgumā kā vienīgā tiesa būs paredzēta Teilāna sievas māsas vīra dzīvoklī reģistrēta šķīrējtiesa ar visām no tā izrietošajām sekām...

KSI 09.08.2012 11:03

www.delfi.lv/...

Vai vēl tagad kādam dižvadonim šķiet, ka šī nebija ideāli izplānota afēra?

Gaidāmi tiesu darbi, jo gada kavēšanās un 3 brīdinājumi nav pietiekošs iemesls pasūtīt vitroniku ... .... valstij jākompensē ieguldītie 3ļimoni, taču pašus FR valsts nedabūs .... .... valstij nav tiesību pārbaudīt šo 3ļimonu pareizību, jo tas esot privāts business ....

Pats kronis visam ir tas, ka visas šīs shēmas rezultātā «nāksies uz autoceļiem atjaunot biežākas Ceļu policijas patruļas ar rokas radariem»

Pastāstiet - Dex un Palaidniex - ko šādā situācijā palīdz tas, ka plēs savu pakaļu šīs valsts labā un mētājies ar linkiem uz kaut kādām post-komunistiskas propogandas bildēm?

KSI 08.08.2012 18:06

taaneko - piebremzē - abi puiši nespēj izsekot Tavai domu gaitai .

Tūlīt atbildēs, ka vispār ceļu satiksmes noteikumi ir jāievēro visiem un FR ir ļoti laba štelle

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti