iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9
KSI 19.04.2012 10:34

Pirmais rakstīja: interesanti kas ir tie žīdi, kas rīgai vēl aizdod naudu?

slinkums meklēt - incanti kāds ir kopējais rīgas parāds

Domāju, ka atbilde ir 4 punktā: «Finansēšana»

- budžeta līdzekļu atlikums gada sākumā 57 300 000

- budžeta līdzekļu atlikums pārskata perioda beigās 25 066 588

Aizņemšanās notiek nedaudz, 93% deficīta sedz no uzkrājumiem... Uz gada sākuma bija uzkrāts 57.3milj, gada beigās paliks 25milj. Respektīvi - šis urlainais supermērs vnk apēd uzkrājumus, ko uzkrājuši iepriekšējie mēri.

KSI 29.08.2011 23:58

Kanibaals rakstīja: Ir taču šis lieliskais punkts

144. Kad luksoforā iedegas atļaujošais signāls, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš to transportlīdzekļu vadītājiem, kas iebraukuši krustojumā, kad viņiem to atļāva luksofora signāls, kā arī gājējiem, kas nav paguvuši šķērsot brauktuvi.

līdz ar to nav jāzutraucas, ja kāds gājējs nepagūst šķērsot. Zaļajam jābūt tik ilgi, lai var uzsākt iešanu, nav nemaz jāpagūst šķērsot.

Londonā pie gājēju pārejām ne-krustojumos ir līdzīgs risinājums:

1) gājējiem iedegas zaļais, auto - sarkanais

2) gājējiem zaļais deg pāris sekundes, tad sarkans

3) autobraucējiem tās pāris sekundes deg sarkans, tad kādas 5-as sekundes mirgojošais dzeltenais, tad tikai zaļš.

Šis ir loģiskāks risinājums nekā teorētisks šī punkta risinājums, jo šajā gadījumā vadītājam nevis deg zaļš (kas var izsaukt garas diskusijas par to, kāpēc gājējs ir uz pārejas, ja man zaļais), bet gan dzeltens, kas ļauj gājējam pabeigt pāriešanu bez stresa.

KSI 29.08.2011 11:54

Bams rakstīja: ... Platformu izbūve ir komplekss risinājums visa maršruta garumā un bija zem cita prodžekna un ar citu kāpostu.

Skaidrs, ka tam jābūt citam projektam ar citu kāpostu, taču laikā, kad piķis ir tik maz, man šķiet tikai loģiski nedaudz atkāpties no projektu/budžetu principiem, sēsties kopā pie viena galda un pie vienas rakšanas izdarīt divus darbus.

Ja platformu projektu bīdīs cauri kā kompleksu, tad daudzus gadus nekas neatrisināsies dēļ problemātiskajām zonām (K.Barona iela), kur jāmeklē īpašs risinājums.

Taču tādā Ropažu ielā nekas netraucē pie reizes izbūvēt to platformu. Daļa platformu problēmu būs atrisināta, un daudziem cilvēkiem būs vieglāk iekāpt / izkāpt kaut vai daļā no maršruta.

KSI 29.08.2011 10:53

Jautājums Bamam:

Jau kādu laiku tiek rakņāta Ropažu iela, tiek ravētas ārā vecās apmales, liktas jaunas Izskatās, ka gatavojas lielākiem darbiem.

Šajā kontektsā ienāca prātā, ka pie vienām sāpēm būtu prātīgi izbūvēt arī paaugstinātos pieturvietu laukumus.

Jautājums - vai par šo ir kas zināms, jeb viss pie mums ir kā parasti - viens izrok, norok, sataisa. Tad pēc mēneša nāk nākošais un lauž visu augšā ...

KSI 29.08.2011 10:47

KSI rakstīja: .. Interesanti, kā tiks risināts mega-lielās gājēju pārejas jautājums

Te bija domāta lielā pāreja pie Hotel de Rome / McDonalds / Brīvības piemineklis

KSI 29.08.2011 10:43

Seene rakstīja: ... ne jau pats tramvajs, kas krustojumu šķērso relatīvi reti.

Tas tagad tur tramvaji kursē reti - palaidīs papildus vēl 6-o, kas kursē vidēji reizi 5 min, tad gan tur būs tusiņš.

Interesanti, kā tiks risināts mega-lielās gājēju pārejas jautājums - jau tagad, lai transports (t.sk. tramvajs) korekti to šķērsotu, paiet labs laiks. Būs vairāku tramvaju sastrēgums abās pusēs pārējai

KSI 13.05.2011 13:25

Bams rakstīja:

Savukārt Barselonā izskatās šādi :

tf1.mosfont.ru/...

transphoto.ru/...

transphoto.ru/...

ehh ... kaut Ropažu iela izskatītos šādi ...

KSI 13.05.2011 12:48

Bams rakstīja: ... jo tā (it kā) bojājot tos kokus. Zāli varot audzēt tikai tur, kur ir betona špalas

mjā, žēl. Tagad gan tā ķīmija ir tāda, ka arī to koka kluci arī var pataisīt imūnu pret visu. Tiešām nav izdomāts «zaļš» risinājums šādiem koka gulšņiem...

Bet šodien RS laikam ir daudzas sāpīgākas/svarīgākas problēmas, nevis nodarboties ar šādu daiļdārzniecību

KSI 13.05.2011 12:23

scope rakstīja: www.fotoblog.lv/...

Bams:

daudzās bildēs ir redzēts, ka tramvaja sliedes tiek ielaistas zālājā, pareizāk sakot - zālājs ieaudzēts starp un ap sliedēm.

Kāpēc Rīgā šo neizpilda - paātrināti bojājās sliežu segums, trambuļi kursē pārāk bieži (zāle vnk nespēj augt)?

Visu sliežu segumu posmā VEFJugla mierīgi varētu padarīt zaļu - mazāk putekļu būtu un cmukāk

KSI 13.05.2011 12:17

uupis rakstīja: ... jo tur ir ručka pa vidu, nevis nomaskēta tā lai būtu jārisina rēbuss, kur tad tas sū ir jaunajā džimbulī…

Mjā, bija teiciens, kas nedaudz pārfrāzējot varētu skanēt: lauzta kāja - īslaicīgi, bet stulbenis - līdz mūža galam.

Koši sarkanu stangu viņam pa vidu durvīm sagribējies

Un Tikai tāpēc, ka akls ir un neredz pat divas stangas katrā durvju pusē.

Neaprakstīšu nosacījumus, kam jānotiek, lai šāda situācija realizētos, taču: ja viņam kādreiz vajadzēs bērnu ratus iedabūt tramvajā, tad bļaus - kāpēc tā stanga pa vidu ...

KSI 06.05.2011 9:59

Bams rakstījamieklīgi, bet to, ka tur braukt ar jauno vēl nevar nezināja ne vadītājs, ne Avārijas dienesta ļaudis. Sviests kaut kāds.

Tas tiesa.

Tāpat dīvaini, ka Rīgas Satiksme, veicot sliežu un vadu pielāgošanu jaunajam tramvajam, nepielāgoja arī kādus 100m uz sāniem šādos atzaros, ja jau reiz šāda procedūra tiek pielietota. Tad nebūtu jāuztraucas, ka kādam tikko darbā pieņemtam Avārijas dienesta studentam paralēli tiešajiem kreņķiem vajadzētu pārzināt vadu īpatnības.

KSI 03.02.2011 15:59

Redaktors rakstīja: Bet rakstot bez latviešu simboliem viss darbojas.

Kravcovam šis patiktu ...

KSI 31.01.2011 20:35

rudens68 rakstīja: Pie reizes jautājums par maiņas auto iespējamiem knifiem . Pagaidām zinu man dod auto ar pilnu bāku un adodu ar pilnu bāku . Ir vēl kas kam pievērst uzmanību ?

fcuk - neiebraucu tekstā līdz galam ... piedod par uzbraucienu, nav mana diena šodien, lecos ar visiem

KSI 31.01.2011 18:11

rudens68 rakstīja: Pie reizes jautājums par maiņas auto iespējamiem knifiem . Pagaidām zinu man dod auto ar pilnu bāku un adodu ar pilnu bāku . Ir vēl kas kam pievērst uzmanību ?

Khm ... trīsgadīgs RAV4, taču publiski nervozē par pašriska izmēru un degvielas daudzumu.

Man pašam 12 gadīgs auto, taču līdzīgā gadījumā tiešām nenodarbotos ar šādu kapeikas pi$anu.

Ja arī sarēķinās tas serviss bākas iztrūkumu - pokui, samaksā tos iztērētos lašus un viss.

KSI 26.01.2011 9:15

Tieši tā - kad atslēdzas kārbas elektroniskā vadība (kārba paliek defaultajā pārnesumā), nerāda arī spidometrs.

Man T&C bija šāda pati problēma, un izrādījās, ka datčikam štepselis nokritis

KSI 25.01.2011 9:23

Ja IV ir tik ļoti satraucies, tad ziņoju: viens parasti no rītiem brauc garām Čiekurkalna tirgum virzienā uz centru ap 7:55. Šodien viens (iespējams - tas pats) nāca atpakaļ uz Juglu un uz Gaisa tilta bija 8:38.

Šis viss nedaudz atgādina VW Fana pierakstus, bet - ja jau IV tik ļoti satraucies, jāizpalīdz taču

KSI 24.01.2011 13:40

IkdienasViesis rakstīja: Nu, jaunos tomēr kaut kā joprojām nemana - piektdien braucu ar auto uz Ādažiem: no fizkulturas instituta līdz Juglai abos virzienot braucot nevienu līnijā nemanīju ?

Tikai normāli, ka 2x braucot no Juglas līdz Fiz-institūtam nepatrāpījās - 1) nav jau nekāds dižais gabals, 2) neiet tas 6-ais trambulis ik pa 2min un 3) nav jau visi 6-ie nomainīti uz jaunajiem.

KSI 20.01.2011 16:39

Būs links uz šo mājas lapu jānosūta gan AKKA/LAA, gan LAIPA-i

Es apmēram zinu, cik autori prasa par tiesībām izmantot šāda līmeņa un garuma skaņdarbus reklāmā, un cik naski papildus vēl kādu santīmu grib arī iekasēt šie abi mūsējie superkantori - lai Reds pacīnās ar šīm burvīgajām iestādēm

KSI 20.01.2011 8:41

TDIOTS rakstīja: tā gan don bļ eģainā xu jowina uzrodas pēkšņi un bļauj pilnā taurē

palīdz 'sākums' , closei ira pinīgs ignore -tāpat bļau

Jopcik, šī reklāma tiešām ir mēsls, kāds nav līdz šim redzēts.

Tā jau iauto, salīdzinot ar citiem daudzmaz korektiem portāliem, izceļas ar ne-tik-viegli aizveramām reklāmām, bet šis ir kronis visam !!!

Un izslēgt šo sūdu var tikai ar close visai lapai...

KSI 10.01.2011 13:20

modena rakstīja: tas optimisms ir no reālas pieredzes ar CP....

un tā "atzīšanas" ir reāla lieta.. un tici man - nekur viņi neprasīja mani to apstiprināt... vnk atklāju daudz ko jaunu izlasot slēdzienu par iekšējo izmeklēšanu, kurā papildus uzzināju - ka mentu bija 2 nevis 1.. un ka divi menti, kuri likum priekšā zvērēja teikt tikai taisnību, nevar melot jo nav pamata šiem neticēt.... un DZIĻŠ POFIGS uz to, ka mana paskaidrojumā ir rakstīts, ka tikai viens ments bija... un to ka es daudzas reizes tur braucu un zināju ka šie tur ķers....

Savukārt VP Iekšēja nodaļa vispār noignorēja visas manas apsūdzības, pat neiedziļinoties mana iesnieguma... respektīvi 2 dienu laikā dabūju atbildi, ka šie uzticas vietējo mentu izmeklēšanai.. .protams mazs sīkums- manā iesniegumā bija izvirzīti 4 apgalvojumi - taču atbilde tika sniegta uz jautājumu, uz kuru šie apgalvojumi neattiecas... respektīvi apgalvojums - jums tur menti krāpjas ar radaru... atbilde- paldies, mēs uzticamies mūsu darboņu sniegtai liecībai, ka Jūs paši atzināties, kā pārsniedzāt ātrumu...

ta kā pesimisti - ir ļoti labi informēti optimisti

bet optimisti - ir *******s, kuri maz ko zin no dzīves

Tu vienkārši nepamanīji otru mentu, kas bija bagāžniekā

Bet šim stāstam ticu no pirmā vārda līdz pēdējam.

Žēl, ka mūs pametis Deksters, viņam būtu viedoklis

KSI 10.01.2011 10:17

IkdienasViesis rakstīja: Varbūt Bams zin kaut ko konkrētāk par tām jaunā tramvaja "ziemas problemām" ? Vispār jaun šoziem daudzi ir pamanījuši, ka tramvaju ceļi tiek tīrīti ļoti reti. Tagad tos tirītājtramvajus vispār vairs nemana.

Pa Ropažu ielu regulāri braukā.

Vienu dienu bija smieklīgi tas, ka šis tīrītājtramvajs ar slaidu vēzienu sameta sniegu no sliedēm uz Ropažu ielas brauktuves kādas 20min pēc tam, kad parastais šķūris bija nopucējis šo brauktuvi

Varēja jau šādi dienesti savā starpā arī kaut nedaudz pakomunicēt ...

KSI 05.01.2011 17:48

« ... Ja vēlas saņemt jaunu karti nozaudētās vai nozagtās vietā, papildus jānodod arī nozaudētā vai nozagtā karte ... »

joks

KSI 20.12.2010 13:09

Voģila izskatījās tāds bessakarīgs, ments arī uzreiz pa deva zobiem - vai nu zem ripām (voģila) vai arī stāstam ir priekšvēsture, ko mēs nezinam.

KSI 20.12.2010 12:29

www.apollo.lv/...

Izturīgs tas tarakāns

KSI 20.12.2010 12:05

Palaidniex rakstīja:

KSI rakstīja: Vēl ir ielas (piemēram - Kronvalda bulvāris), kur virs sliedēm karājas «ķieģelis», un vienīgajā auto joslā sastumts sniegs, atstājot mazāk par pusi no joslas

nubet tramvajam, vai pa citu joslu braucošajam tāpat priekšroka...

te nau nav vainīgi tramvaji (tie nevar ar veiklu stūres rata pagriezienu izveirīties no pēkšņi kustības trajektoriju mainoša auto), bet pret ceļu tīrīājiem...

Par priekšrokām ta viss skaidrs.

Problēma sekojoša: ja auto stāv sastrēgumā pa pusei savā, pa pusei tramvaja joslā, tad trambulis tāpat, neganti zvanīdams, dzen to vieglo uz priekšu nekurienē un pie mazākās izdevības lien garām ar 5cm distanci.

Ja auto šoperītim pietiek prāta apstāties un palaist trambuli garām, tad Ok, sliktāk, ka daži gudrinieki turpina mīcīšanos uz priekšu, un tad kāds kupenas izcilnis uzstumj auto virsū tramvajam (jo bruģis + sniega putra ir kā slidotava visos virzienos).

Morāle sekojoša - šis viss atkristu, ja būtu iztīrītas tās 3-4 ielas pilsētā, kur tramvajam blīvi jāsadzīvo ar auto...

1 2 3 4 5 6 7 8 9

Lasītākie raksti

Jaunie raksti