Kanibaals rakstīja: Ir taču šis lieliskais punkts
144. Kad luksoforā iedegas atļaujošais signāls, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš to transportlīdzekļu vadītājiem, kas iebraukuši krustojumā, kad viņiem to atļāva luksofora signāls, kā arī gājējiem, kas nav paguvuši šķērsot brauktuvi.
līdz ar to nav jāzutraucas, ja kāds gājējs nepagūst šķērsot. Zaļajam jābūt tik ilgi, lai var uzsākt iešanu, nav nemaz jāpagūst šķērsot.
Londonā pie gājēju pārejām ne-krustojumos ir līdzīgs risinājums:
1) gājējiem iedegas zaļais, auto - sarkanais
2) gājējiem zaļais deg pāris sekundes, tad sarkans
3) autobraucējiem tās pāris sekundes deg sarkans, tad kādas 5-as sekundes mirgojošais dzeltenais, tad tikai zaļš.
Šis ir loģiskāks risinājums nekā teorētisks šī punkta risinājums, jo šajā gadījumā vadītājam nevis deg zaļš (kas var izsaukt garas diskusijas par to, kāpēc gājējs ir uz pārejas, ja man zaļais), bet gan dzeltens, kas ļauj gājējam pabeigt pāriešanu bez stresa.
Pirmais rakstīja: interesanti kas ir tie žīdi, kas rīgai vēl aizdod naudu?
slinkums meklēt - incanti kāds ir kopējais rīgas parāds
Domāju, ka atbilde ir 4 punktā: «Finansēšana»
- budžeta līdzekļu atlikums gada sākumā 57 300 000
- budžeta līdzekļu atlikums pārskata perioda beigās 25 066 588
Aizņemšanās notiek nedaudz, 93% deficīta sedz no uzkrājumiem... Uz gada sākuma bija uzkrāts 57.3milj, gada beigās paliks 25milj. Respektīvi - šis urlainais supermērs vnk apēd uzkrājumus, ko uzkrājuši iepriekšējie mēri.