msh rakstīja: Ko nozīmē "nelegāls"?
Droši vien nesaskaņots ar kaimiņiem / pašvaldību.
msh rakstīja: Ko nozīmē "nelegāls"?
Droši vien nesaskaņots ar kaimiņiem / pašvaldību.
jjjj rakstīja:
raimondsm rakstīja: Vai tad 11kW nav maksimums, ko individuālais enerģijas ražotājs var uzstādīt, ja grib to enerģiju laist sadales tīklā?
Ja neslēdzas pie tīkla, tad jau laikam var likt, cik grib. Tikai tad vajag lielus akumulatorus.
Akumulatori noder arī tad, ja slēdzas klāt pie Sadales tīkla. Varētu teikt, ka ir divi plusi. Pirmkārt, pa dienu: 1) saules ražo priekš tekošā patēriņa, 2) lādē akumulatorus priekš nakts, 3) ja akumulatori uzlādēti un pašpatēriņam pietiek, tad laiž tīklā, veidojot uzkrājumus ziemai (NETO norēķinu principam). Šādā režīmā dzīvojot, no marta līdz oktobrim no Sadales tīkla netiek ņemts PILNĪGI NEKAS! Bet saulainajās dienās pūsts iekšā tīklā. (Šī ir atšķirība tam, kāda tipa invertors Jums ir). Un otrais pluss - ziemā, kad saules maz, akumulatori pilda UPŠa funkciju. Ziemā parasti akumulatori tiek turēti pilni un ir visu laiku ar konstantnu spriegumu.
1.Cik ilgā laikā tādi akumulatori atmaksājas?
2. Redzot cik saules paneļi dod uzlādi novembris - februāris, tad šajos mēnenšos aķi būs tukši vai tiks lādēti no ST par pilnu maksu.
Ietaupīsi 10..20 eur ?
Cik dienas gadā max drīkst uzturēties LV, lai neskaitītos (nebūtu jākārto status) kā rezidents?
Vai tad nebija plāni par elektroauto?
Pārāk jaudīgiem elektro auto arī nedrīkst ļaut iebraukt Rīgas centrā, jo tas ir pretēji zaļai politikai - centrā pietiek pārvietoties ar nelielu jaudu - nelielu enerģijas patēriņu, ja patērē daudz, tas vairs nav zaļi.
Viofo A119s (manuprāt). Viegli uzstādīt. Uz aizmuguri likt neredzu jēgu, pagaidām.
Vecajā eiropā diezgan izplatīta ir ceļošana ar treileriem. EV dīzelim šajā ziņā vēl ilgi nebūs konkurenti.
Tātad gadi 3..5 vēl jāgaida, bet uz to brīdi esošie EV var izrādīties akmens laikmeta sū...
Manā gadījumā vēl ilgi neatmaksātos, ja gribētu sakarīgu EV.
Vēl aizvakar redzēju vienu ar i3 - izskatās, ka taupīja aķus uz visu ko vien varēja - pagriezienus nerādīja, logi aizsvīduši
Tāpēc, ka nekas "uh ah" tie jaunumi. Vidusmēra, iespējamajam klientam, neko neizsakoši. Vismaz tuvākajos 3-5 gados.
Vari sazināties ar šo džeku, varbūt varēs ko ieteikt.
Kas tur, agrāk vai vēlāk, var noderēt, ja ik pa trim gadiem nāk jaunāks modelis, bet testētais trīsgadīgais auto vairs nav jauns un novecojušais viedoklis vairs neatbilst esošajai situācijai.
Jā jā, 9.5s prec 5.7. Palej vēl ūdeni.
martinslusis rakstīja: Man Tiguan ir un varu piekrist, ka atvieglo.
Nē, ne uz uzmanības rēķina. Es tāpat skatos uz ceļu un arī rokas turu uz stūres. Bet ir ir mazāk jāiespringst stūrējot. Viss notiek jau pats no sevis un brīžiem tikai knapi piekoriģē.
Paļauties, vismaz Tiguanam, uz to gan baigi nevar, jo jebkurā brīdī var izslēgties tā funkcija, ja īsti neatpazīst līnijas un tikai maza lampiņa instrumentu panelī krāsu nomaina. Tā kā var arī pamatīgi ieberzties, ja noņemtu rokas no stūres.
Tad tāpēc arvien biežāk var novērot, ka jauni auto "peld" pa savu joslu starp līnijām
Tā it kā aizvilkt vadu uz nojumi / garāžu / mājas sienu būtu baigā problēma
100% baterijas uzlāde atkarīga no baterijas lieluma un lādēšanas ierīces.
25A ir tāds optimāls minimums, lai nebūtu jārēķina kurā brīdī ko lietot/ nelietot. Viss gan atkarīgs cik kvalitatīvi sadalīta slodze pa fāzēm.
Ja gribēsi uzstādīt ātro lādētāju (kādiem extra gadījumiem), tad ar 25A var izrādīties par īsu.
Kalvis99 rakstīja: Nedomāju ka modelim ir liela nozīme, lai gan gribētu zināt kā citiem gāja šoziem, kas nebija ierasta.
Salīdzinoši maz braucu, bet nokian wr suv 3 šobrīd 6+ mm un šķiet, ka jau otrā ziema
p.s. Uzliku ļoti vēlu un noņēmu jau pirmajās marta dienās
Zobsiksnu pareizi uzliki?
Un? Ja rietumos spiedīs dīzeļus ar ierboežojumiem, tad arī LV ātri sāks presingot un tie vācu dīzeļi te nevienam nebūs vajadzīgi. Nāksies vien eksportēt uz NVS.
aigi rakstīja: Nu tā, ka ar automātu, tu iesēdies un brauc. Reāli borring, nekas nav jādara tev pat nav velēšanās kaut ko izdomāt tu vienkārši brauc plūsmā.
Ar manuālo kaut kur sēž iekšā velniņš tomēr to kloķi raustīt un pārslēgsies, apdzīt, uzgāzēt, "iemest" zemākā robā.
Bet tas nenozīmē, ka es skumstu pēc manuālās kārba, noteikti nē, automāts tomēr ir cits komforts.
Jā Scenic ir pilnīgi gluda grīda, tur sēdēt 2.rindā ir daudz komfortablāk kā jebkurai automašīnai ar kardāna tuneli, to noliegt nevar.
Sporta režīmā arī automāts veicina dinamisku braukšanu. Protams, daudz atkarīgs vai automāts ir nīkulīgs dzinējs vai ar normālu jaudu.
Vai bez valsts autoparka un kaut kādiem "limuzīnservisiem" vēl kaut kur ir saglabājušies šoferi?
Pietiekošas jaudas sajūta, protams, ir relatīvs lielums, bet kas tur var būt pietiekams (no 1.2 motora)
Līdz 100km/h 11.4 sekundes.
Cik km esi nobraucis ar mazlietotu premium, lai varētu salīdzināt?
Ja pērk gatavu akumulatoru risinājumu, tad sistēmas atpelnīšanās pieaug vēl par gadiem 5, bet realāk uz gadiem 8. (vismaz pie patreizējām NETO sistēmas izmaksām par 1kwh)