Vari sazināties ar šo džeku, varbūt varēs ko ieteikt.
Vari sazināties ar šo džeku, varbūt varēs ko ieteikt.
Kas tur, agrāk vai vēlāk, var noderēt, ja ik pa trim gadiem nāk jaunāks modelis, bet testētais trīsgadīgais auto vairs nav jauns un novecojušais viedoklis vairs neatbilst esošajai situācijai.
Jā jā, 9.5s prec 5.7. Palej vēl ūdeni.
martinslusis rakstīja: Man Tiguan ir un varu piekrist, ka atvieglo.
Nē, ne uz uzmanības rēķina. Es tāpat skatos uz ceļu un arī rokas turu uz stūres. Bet ir ir mazāk jāiespringst stūrējot. Viss notiek jau pats no sevis un brīžiem tikai knapi piekoriģē.
Paļauties, vismaz Tiguanam, uz to gan baigi nevar, jo jebkurā brīdī var izslēgties tā funkcija, ja īsti neatpazīst līnijas un tikai maza lampiņa instrumentu panelī krāsu nomaina. Tā kā var arī pamatīgi ieberzties, ja noņemtu rokas no stūres.
Tad tāpēc arvien biežāk var novērot, ka jauni auto "peld" pa savu joslu starp līnijām
Tā it kā aizvilkt vadu uz nojumi / garāžu / mājas sienu būtu baigā problēma
100% baterijas uzlāde atkarīga no baterijas lieluma un lādēšanas ierīces.
25A ir tāds optimāls minimums, lai nebūtu jārēķina kurā brīdī ko lietot/ nelietot. Viss gan atkarīgs cik kvalitatīvi sadalīta slodze pa fāzēm.
Ja gribēsi uzstādīt ātro lādētāju (kādiem extra gadījumiem), tad ar 25A var izrādīties par īsu.
Kalvis99 rakstīja: Nedomāju ka modelim ir liela nozīme, lai gan gribētu zināt kā citiem gāja šoziem, kas nebija ierasta.
Salīdzinoši maz braucu, bet nokian wr suv 3 šobrīd 6+ mm un šķiet, ka jau otrā ziema
p.s. Uzliku ļoti vēlu un noņēmu jau pirmajās marta dienās
Zobsiksnu pareizi uzliki?
Un? Ja rietumos spiedīs dīzeļus ar ierboežojumiem, tad arī LV ātri sāks presingot un tie vācu dīzeļi te nevienam nebūs vajadzīgi. Nāksies vien eksportēt uz NVS.
aigi rakstīja: Nu tā, ka ar automātu, tu iesēdies un brauc. Reāli borring, nekas nav jādara tev pat nav velēšanās kaut ko izdomāt tu vienkārši brauc plūsmā.
Ar manuālo kaut kur sēž iekšā velniņš tomēr to kloķi raustīt un pārslēgsies, apdzīt, uzgāzēt, "iemest" zemākā robā.
Bet tas nenozīmē, ka es skumstu pēc manuālās kārba, noteikti nē, automāts tomēr ir cits komforts.
Jā Scenic ir pilnīgi gluda grīda, tur sēdēt 2.rindā ir daudz komfortablāk kā jebkurai automašīnai ar kardāna tuneli, to noliegt nevar.
Sporta režīmā arī automāts veicina dinamisku braukšanu. Protams, daudz atkarīgs vai automāts ir nīkulīgs dzinējs vai ar normālu jaudu.
Vai bez valsts autoparka un kaut kādiem "limuzīnservisiem" vēl kaut kur ir saglabājušies šoferi?
Pietiekošas jaudas sajūta, protams, ir relatīvs lielums, bet kas tur var būt pietiekams (no 1.2 motora)
Līdz 100km/h 11.4 sekundes.
Cik km esi nobraucis ar mazlietotu premium, lai varētu salīdzināt?
Šis varētu būt vēl interesantāk
un ieviest ierobežojumu reģistrēt/ieviest Latvijā transportlīdzekļus, kas vecāki par 3 gadiem vai kam tiek veikta otrreizējā reģistrācija.
Kā šis dabūja dūmainības koefu tikai 0.03 ?
drive.google.com/file/d/13jyYpXqBjHvpyGVpKUHEoPPBatZbWWX-/view
Imo, šo par brīvu nedod, vismaz privātpersonām ne.
302 eur ir stipri pārmaksāts attiecībā pret mikrotik dzelzi. Bet mikrotik dzelzim vēlāms kāds ar zināšanām par rūtera konfig.
Ja tornis pārslogots, tad antena nepalīdzēs, ja jāuzlabo signāla kvalitāte, tad vajadzētu palīdzēt.
Jautājums - kādi signāla līmeņi šobrīd?
p.s. boot.lv forumā šīs tēmas ir daudz apspriestas.
Tapat kā īslaicīgi letiņi dzīvo un strādā Anglijā un mašīnas ar LV numurzīmēm
+1 Pa tiešo parasti var dabūt vēl 5-10% nost no cenas salīdzinot ar cenu salīdzināšanas lapu.
Pārvietojoties lielākoties pa Rīgu, pierīgu eiropas ziemas riepās šķiet pareizā izvēle, jo skandināvu mīkstās uz slapja asfalta(kas šeit ir biežāk nekā apledojums) stājas sliktāk.
Autovadītāji priecāsies un teiks paldies
kasinsh79 taisnība. Eksperts aizgājis pa fāzēm.
Lieliski, ka tik maz vajag priekam un sajūsmai.
Man vnk patīk SUV un 4x4
VWfans rakstīja:
Damn rakstīja: Acceleration 0 - 100 km/h 10.2 sec
Jaudas tur ir stipri par maz.
Padomju laikā žigulis līdz 100 km/h ieskrējās 16-20 sekundēs, un cilvēki bija apmierināti.
Varētu atbildēt rupji, bet vēl apvainosies
Tāpēc, ka nekas "uh ah" tie jaunumi. Vidusmēra, iespējamajam klientam, neko neizsakoši. Vismaz tuvākajos 3-5 gados.