Ja pērk gatavu akumulatoru risinājumu, tad sistēmas atpelnīšanās pieaug vēl par gadiem 5, bet realāk uz gadiem 8. (vismaz pie patreizējām NETO sistēmas izmaksām par 1kwh)
raimondsm rakstīja: Vai tad 11kW nav maksimums, ko individuālais enerģijas ražotājs var uzstādīt, ja grib to enerģiju laist sadales tīklā?
Ja neslēdzas pie tīkla, tad jau laikam var likt, cik grib. Tikai tad vajag lielus akumulatorus.
Akumulatori noder arī tad, ja slēdzas klāt pie Sadales tīkla. Varētu teikt, ka ir divi plusi. Pirmkārt, pa dienu: 1) saules ražo priekš tekošā patēriņa, 2) lādē akumulatorus priekš nakts, 3) ja akumulatori uzlādēti un pašpatēriņam pietiek, tad laiž tīklā, veidojot uzkrājumus ziemai (NETO norēķinu principam). Šādā režīmā dzīvojot, no marta līdz oktobrim no Sadales tīkla netiek ņemts PILNĪGI NEKAS! Bet saulainajās dienās pūsts iekšā tīklā. (Šī ir atšķirība tam, kāda tipa invertors Jums ir). Un otrais pluss - ziemā, kad saules maz, akumulatori pilda UPŠa funkciju. Ziemā parasti akumulatori tiek turēti pilni un ir visu laiku ar konstantnu spriegumu.
1.Cik ilgā laikā tādi akumulatori atmaksājas?
2. Redzot cik saules paneļi dod uzlādi novembris - februāris, tad šajos mēnenšos aķi būs tukši vai tiks lādēti no ST par pilnu maksu.
Pārāk jaudīgiem elektro auto arī nedrīkst ļaut iebraukt Rīgas centrā, jo tas ir pretēji zaļai politikai - centrā pietiek pārvietoties ar nelielu jaudu - nelielu enerģijas patēriņu, ja patērē daudz, tas vairs nav zaļi.
Kas tur, agrāk vai vēlāk, var noderēt, ja ik pa trim gadiem nāk jaunāks modelis, bet testētais trīsgadīgais auto vairs nav jauns un novecojušais viedoklis vairs neatbilst esošajai situācijai.
martinslusis rakstīja: Man Tiguan ir un varu piekrist, ka atvieglo.
Nē, ne uz uzmanības rēķina. Es tāpat skatos uz ceļu un arī rokas turu uz stūres. Bet ir ir mazāk jāiespringst stūrējot. Viss notiek jau pats no sevis un brīžiem tikai knapi piekoriģē.
Paļauties, vismaz Tiguanam, uz to gan baigi nevar, jo jebkurā brīdī var izslēgties tā funkcija, ja īsti neatpazīst līnijas un tikai maza lampiņa instrumentu panelī krāsu nomaina. Tā kā var arī pamatīgi ieberzties, ja noņemtu rokas no stūres.
Tad tāpēc arvien biežāk var novērot, ka jauni auto "peld" pa savu joslu starp līnijām
Un? Ja rietumos spiedīs dīzeļus ar ierboežojumiem, tad arī LV ātri sāks presingot un tie vācu dīzeļi te nevienam nebūs vajadzīgi. Nāksies vien eksportēt uz NVS.
aigi rakstīja: Nu tā, ka ar automātu, tu iesēdies un brauc. Reāli borring, nekas nav jādara tev pat nav velēšanās kaut ko izdomāt tu vienkārši brauc plūsmā.
Ar manuālo kaut kur sēž iekšā velniņš tomēr to kloķi raustīt un pārslēgsies, apdzīt, uzgāzēt, "iemest" zemākā robā.
Bet tas nenozīmē, ka es skumstu pēc manuālās kārba, noteikti nē, automāts tomēr ir cits komforts.
Jā Scenic ir pilnīgi gluda grīda, tur sēdēt 2.rindā ir daudz komfortablāk kā jebkurai automašīnai ar kardāna tuneli, to noliegt nevar.
Sporta režīmā arī automāts veicina dinamisku braukšanu. Protams, daudz atkarīgs vai automāts ir nīkulīgs dzinējs vai ar normālu jaudu.
Ir jau divi risinājumi. 1.Saved kārtībā auto. 2. Tolmets