iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
uupis 04.12.2009 12:58

Pirmais rakstīja:

juha rakstīja:

uupis rakstīja: www.apollo.lv/...

Te par JL darbībām…

Nu tak beidz. Tā ir acīmredzama AAA politiska provokācija pret godīgiem cilvēkiem!

baigā māksala

valsts uzliek uzrēķinu valstij

ja jau tik braši uzrēķinātāji bija, tad kuļi neuzrēķina abiem pusrukšiem?

Tie pus pus jau kautkādus 15% atskaita valstij no algas… Tā kā nav jau tik traki – kautkādu nodokli šamie atsviež…

uupis 04.12.2009 12:56

Kā beidzās stāsts ar «Stāvus Daugavā» lēcēju?

Piešuva huligānismu vai nē? Jeb tomēr ierosināja krimināllietu par Valsts varas gāšanas mēģinājumu nedemokrātiskā veidā un ar vardarbīgi noziedzīgām metodēm?

uupis 04.12.2009 12:08

www.apollo.lv/...

Te par JL darbībām…

uupis 04.12.2009 11:51

Palaidniex rakstīja: Pieļauju, ka līkumiem un pārmijām paredzētus betonus izgatavot ir neadekvāti dārgi...

Tur nav līkums – tas ir taisns posms - automašīnām tur apgriešanās virzienā no Dzelzceļa tilta uz Salu tiltu – tur ir bruģis ne betons.

Bet savukārt kur auto apgriežas no Akmens tilta uz Vanšu tilta pusi tur ir betona segums. Vēl betona segums ir tajā vietā kur auto braucot pa krasta ielu virzienā uz Vanšu tiltu šķērso tramvaja sliedes.

uupis 04.12.2009 11:17

Palaidniex rakstīja: Līdz ar to Pieņemot savlaicīgi stratēģiskus lēmumus un patiešām aizliedzot komerc vai apdzīvojamo platību apbūvi neatbilstošā zonā nevajadzēs nemitīgi mainīt sabtrans shēmu...

Plānošana saki… Tad aplūko kā sametināja jauno segumu uz krastenes tramvajiem…  Visās vietās sliedes iemetināja betonā, bet tur, kur apgriešanās sekcija iepretim zemesgrāmatai – tur vienalga palika bruģis… Betons pietrūka?

uupis 04.12.2009 9:54

Palaidniex rakstīja: Cita lieta ka maršrutu plānojumam ir jābūt iespējams pilnīgi savādākam, jo cilvēku dzīves un darba vietu izkārtojums ir stingri mainījies, nav lielo rūpnīcu, kā arī darba sākuma un beigu laiki arīdzan ir citi...

Vo… zelta grauds… trmvajs veda uz lielajiem megazavodiem strādnieku burzmas… a tagad? Pārplānosi tramvaju un pārmetināsi sliedes? Un atkal teiksim ka lētākais, lai pēc 5 gadi atkal pārmetinātu?

Plānošana beidzās ar pēdējo piecgades plānu četros gados – tagad ir mobilitātes laikmets… Pamēģinam tramvaja maršrutus mainīt atkarībā no pasažieru vajadzībām – tālāk par sliežu ceļu nekur netiksi…

uupis 04.12.2009 9:47

Palaidniex rakstīja: Tas vadītāja izsniegtais papīra čeks ir parasts mazgramīgais termopapīrs, aļa - 40-70 g/m²

Runa ir par čeku no e-talonu papildināšanas tomāta…

uupis 04.12.2009 9:06

brmbrmm rakstīja: Sliedes pie mums vietām tiešām ir kriminālas (kā savulaik atzina viens mans vācu paziņa, kas te drusku paciemojās)

Nu a ko es saku – ka nav kazai piena tad nav un nevajag ar…

uupis 04.12.2009 9:05

brmbrmm rakstīja: Atvainojiet, piedodiet, bet kā jau teicu- arī čeks tur labi ja uz 100 gramīgo velk.

Papīru specss…

Nu dabūšu kādu čeku – pamērīšu…

Tad jau būs nevis minējums bet slēdziens un tā vai analoģiska papīra markas nosaukums…

uupis 04.12.2009 8:58

Palaidniex rakstīja: Kāpēc tad tieši kā ietiepīgs auns esi pret tramvaju? Ar ko trollis vai autobuss labāks? Ne autobusu ne trolli takš neražo Latvijā...

1. Trollis vai buss var apbraukt šķērsli…

2. Troļļa un vēl jo vairāk busa maršrutu var mainīt…

3. Kāda caurlaidība būtu Baron strītam bez tramvaja…

4. Akmens, VEF un Vanšu tilti nebūtu tik sastrēguši…

uupis 03.12.2009 14:06

Es gan nezinu tā daikta programnodroshinajumu, bet varāk kā samainīt 5 vai 6 ciparu numuru pret brauciena laiku man liekas ka tas nav spējīgs… Lai gan es varu kļūdīties…

Jā starpcitu – a kā strādā personalizētais e-talons ja es viņu papildinu caur internetbanku?

Varbūt kāds var apgaismot?

uupis 03.12.2009 14:02

Kaksis rakstīja: Ir cilvēki, kuri pie tā jau diezgan nopietni strādā...

Tur ir kautkas sarežģīts?

Kautkāds unikālais numurs rakstās?

Tak atmiņa tam sū par īsu lai ierakstītu tik daudz infas…

uupis 03.12.2009 13:25

Sretsked rakstīja: kurš tad cits,ja ne Gūdmens SVF te ievilka

Vispābā jau pirmais brauca nasing spešl, bet telekomunikāciju, kur bija pirms tam nezinu… Tāpēc nevaru apgalvot – kurš tad īsti ir tas vilcējs, toties mēs visi zinam kur tā atvilktā nauda palika, pie kam visā tajā stāstā ir vēlviens zirnītis nu vai rozīnīte. Valstij ir pašai sava banka, bet visi baigi šiverējās pa komercbanku ar saviem rēķiniem… Ko mums tagad domāt?

uupis 03.12.2009 13:21

brmbrmm rakstīja: Ko tu tur muldi! Tas talons tak sastāv no 2 pusēm, pa vidu kurām ir plēve ar antenas kontūru un čips. Kāds tur vēl 200 gramu papīrs! Tu iedomājies, ka papīrs ir ieprogramēts vai?

Runa gāja par čeku kas izdrukāts pēc e-talona papildināšanas…

Pats jau diezin vai zini tā mikročipa ietilpību un frekvenci kurā to var ietekmēt…

uupis 03.12.2009 12:36

Kāds vipābā ir redzējis uz kāda papīra tiek drukāti čeki no e-talonu autoomātiem???

Kautkur uz 200 gramīgu papīru tas puskartons velk. Plus maliņas tam čekam apdzeltējušas – 100% 2 gadus mētājies kādā noliktavā. Tātad loģiski ka iesmērēts brāķis…

uupis 03.12.2009 12:33

Es kontrolieriem arī (nu kad iznāk saskrieties) reizēm paprasu 20 sant. par e-talona uzrādīšanu. Citādāk lai skanē somu, vai arī nāk manā darba laikā uz manu darba vietu un varēs pārbaudīt visus manus e-talonus bez maksas. Citādāk tas ir pakalpojums. Nevari samksāt tātad negribi pārbaudīt – uzredzēšanos…

uupis 03.12.2009 12:30

smaidiigais rakstīja: aha, nu beidzot ūpim pieleca

Pļē – nevis man pielec bet Jums ar lasītprasmi pašvaki…

Es esmu pret tramvaju, bet pieciest varu tikai tad ja viņu naglos augšā tepat uz vietas un RS sakārtos e-talonu syst. Un saprogrammēs beidzot normāli visus aparātus… Par brāķi neviens nekur nemaksā izņemot šiet…

uupis 03.12.2009 12:04

smaidiigais rakstīja: BET TRAMVAJS PAC IR BEZ VAINAS!

Tramvajs būtu bez vainas – ja tā uzturēšana un pārējie prodžekti nehavotu tik daudz kāposta, vai arī ja vietējie, gan metinātu jaunus tramvajus, gan lāpītu vecos…

uupis 03.12.2009 12:02

Pirmais rakstīja: es vēl neesmu sapratis- kur jums ir varka pirkt biļeti?

daudz lētāk ir maksāt sodu, ja kontrolieris spēj to iztresīt

Ir maršruti kuros kotrole dzīvo… Bet ir maršruti kuros viņi labi ja reizi mēnesī…

uupis 03.12.2009 12:00

Palaidniex rakstīja: Elementāri!

Iebāz zilo E-talonu automātā un nopērc VIENU BIĻETI!

Izskatās, ka kņigu ņe čital, no mņeņije imeju!

Zilais e-talons maxā 2 LS.

Personalizētais – 5 LS.

Bez maksas viņam varēja pieteikties tikai pensionāri, skolnieki un skolotāji…

Pārējiem tas maxā LS 5 (!!!)

uupis 03.12.2009 11:58

Palaidniex rakstīja: Iedomājie s- ja ir darīšanas Ventspils ostā, bet tu dzīvo Daugavpilī,

Atbraucot uz Ventspili no D-pils es iekāpju sab transā. samaksāju noteikto tarifu un braucu līdz saviem radiem ciemoties. Un bez komisijas maksas!!!

Sabiedriskais transports Ventspilī

Biļetes cena "Ventspils reiss" pilsētas maršrutu autobusos, sākot no 2008. gada 1. janvāra:

●Maršrutiem Nr.1, 2, 3, 4, 5, 6, 10 ir Ls 0,35

●Maršrutam Nr.8 ir Ls 0,40

●Maršrutiem Nr.20, 21, 22, 23, 24:

laika posmā no plkst. 06:00 - 22:00 ir Ls 0,45

laika posmā no plkst. 22:00 - 06:00 ir Ls 0,55

Un mani nepārsteigs fakts ka vadītājs pateiks – a pie manis par 20 kap. dārgāk…

uupis 03.12.2009 11:42

smaidiigais rakstīja: Var nopirkt 1 x biļeti pa 0,40

Kur????

Taisam vakarā eksperimentu – tiekamies stacijā un tu man nopērc vienu biļeti vienam braucienam tramvajā vai trolejbusā pa 40 sant. samaksājot tikai 40 sant.

uupis 03.12.2009 11:39

Palaidniex rakstīja: Un kāpēc Rīdziniekiem no saviem nodokļiem būtu jāsubsidē Daugavpils iedzīvotāja vēlmi braukt lētāk Rīgas džimbulī?

A kāpēc man jāsubsidē čurājošie briti, un karoga zaimotāji spāņi?

«Rīgas Domes Pasažieru komercpārvadājumu licencēšanas komisija savā pirmajā sēdē jaunajā sastāvā nolēma atcelt maksu par bagāžu pilsētas 22.autobusu maršrutā. Šā maršruta galapunkts ir Rīgas lidostā.»

uupis 03.12.2009 11:35

Palaidniex rakstīja: Un kāpēc Rīdziniekiem no saviem nodokļiem būtu jāsubsidē Daugavpils iedzīvotāja vēlmi braukt lētāk Rīgas džimbulī?

Tāpēc ka Valsts iestādes neatrodas D-pilī, bet atrodas galvaspilsētā. Tāpēc ka Augstākā tiesa, konstitucionālā tiesa atrodas Rīgā nevis lejasmazsivēnos…

Un ja notekts braukšanas tarifs 40 sant. tad par 40 sant. arī jābūt iespējai braukt.

Citādāk tas izklausās tāpat kā tagad Vienotais atalgojuma likums. «Grūti laiki – mums visiem tagad jāsavelk jostas. Bet ne jau mums – jums. Mums ir kredīti, ja samazinās mums, tatupediem, algas tad mēs bankrotēsim. Mums, tatupediem, ir politiskā atbildība ķerties klāt ziedojumiem»

RS valdes algas esi redzējis kādas ir?

uupis 03.12.2009 11:20

Palaidniex rakstīja: Arī tagad vari nopirkt vienu biļeti iekš zilā e-talona...

Tu atbrauc no Kalupes uz Rīgu 1. reizi gadā – uz invalīdu komisiju, lai tie gudrīši apskatās – varbūt tev pa šo gadu ir ataugusi negadījumā pazaudētā delna. Līdz komisijai aizbraukt un atpakaļ uz staciju Tev jāpērk zilais e-talons par 2 LATI. Kāpēc? Labi viņu var nodot atpakaļ – tramvaju depo līdz kurienei atkal ir jābrauc . Tad kāpēc cilvim ir jāmaxā par sarežģītu neservisu?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti