Un par cenām – Pirmajam taisnība…
ELKORs pie mums vēl jo projām dzīvo ar 90-o gadu cenu politiku…
Un par cenām – Pirmajam taisnība…
ELKORs pie mums vēl jo projām dzīvo ar 90-o gadu cenu politiku…
Tādā projektā kā tramvajs viss sākas ar ideju. RD atliek vēlēties atbalstīt un sildīt vietējo ekonomiku, būvēs tramvajus šeit. Nav tādas vēlmes nebūs tramvaja.
Bet ja kāds palaidniex ir tik bagāts, lai pārspļauj visus, sametās kopār ar čomu kādu ļimonu un uznaglo to tramvaju un tad varēsi nēsāties – kāds tu malacis esi.
Škoda arī nenaglo jaunu tramvaju kamēr nav pasūtījuma.
Bez pasūtījuma jau uztaisīja USB 3.0 – visi pasūtīja dillēs, kā Intel tā Gigabit un visi pārējie. USB 3.0 guļ plauktā… ![]()
Sretsked rakstīja: Pirmais droši vien ir deputātu padomnieks visādos jautājumos,pēc tāda izklausās. Un palīdz viņam kaksis.
Viņi vismaz neraksta pavēles ar ļoti skaidri definētiem uzdevumiem un personu kodiem…
![]()
Seene rakstīja: Laikam esi tik akls, ke neesi pamanījis vidusceļu - kontrolētu devalvāciju.
Nu nu – banku uzraugi nevar nokontrolēt parexu, a tu defalvaciju kontrolēsi.
Gribi no mūsu finanču ministrijas dabūt vēl vienu papīra gabalu ar tekstu – «Mēs kontrolējam devalvāciju – lūdzu ziņojiet mums» datums, paraksts… ![]()
Man jau gan liekas ka tas ko maksājam un saucam par ceļu nodokli – patiesībā tā ir TL nodeva. Tobiš mesli kā vergturu laikos. Un tad kad mesli paliek par nepanesamu nastu tad ir bunts un nemieri. No sākuma lokāli un nekoordinēti, bet kādā brīdī ir hops un Bērtuļa nakts klāt…
Tieši tas pats, kas ar Ojāriem Grīnbergiem. Ne personas koda, ne vispābā kāda informācija – vienkārši lapele, kurai klāt piekabināts ministra gonors un pirksti vēdeklī…
![]()
Sretsked rakstīja: nu...kāda tauta,tādi uzņēmēji,valdība,policija utt. Visi tepat radušies
Vienkārši ģeniāls teksts – www.apollo.lv/...
Direktora vietnieks Aleksis Jarockis, kurš nodarbojoties ar tieši Repšes komunikāciju. Šis ministra runasvīrs pēc jautājuma precizēšanas tad arī sniedza īsu un izsmeļošu paskaidrojumu: «Finanšu ministrs uzdod rīkojumus vai rezolūcijas ar konkrētiem uzdevumiem, lai varētu sasniegt uzstādītus mērķus…»
![]()
Pirmais rakstīja: tu domā to dzlteno trīsdaļīgo "eksperimentālo", kas kursēja (laimam) otrajā maršrutā pirms 20 gadiem?
Tas pats tas pats…
To viņš vislaik piesauc ![]()
Lai sāktu tramvajprojektu no sākuma vajag vienoties ka pirks. Pēc tam kādu uzbūvē un apstiprina – tās jau ir detaļas. Projektē kaut trīs gadus un ness 15 modeļīšus domniekiem, smukāko apstiprinās un uzbūvēs… Tak nav cilēki akli un stulbi – sū tāpat neviens neļaus ne projektēt ne būvēt…
Palaidniex rakstīja: Un kāpēc tad RVR nestumj savu produkciju uz austrumiem? Kāpēc kādam tas ir jādara viņu vietā????
Vēlreiz saku – tramvajs ≠ zivju konservi. Nepaņēma rietumos – nogrūdīsim austrumos. Tā ar tramvajiem nekas nenotiek. Škoda ar no sākuma uzmetina priekš sevis – vietējie palaiž pa pilsētu lai ripo un tad tikai piedāvā pārējiem. Sak re ko mēs mākam…
Bet mūsu gadījumā RVR uzmetinās kasti un palaidīs pa kurieni? Atkal iegrūdīs strupceļā lai rūsē – RD pateiks nav otkata nesūtīsim tramvajus no jums – ņemsim no čeha caur starpnieku ar visiem otkatiem.
Tramvaju nevar ietirgot ne maximā ne superneto – ķipa otrās šķiras prece (nedaudz ieburzīts sāns un rūsiņa) – gan jau bagātie penzionāri nopirks ar ko uz dāču braukāt… ![]()
Un itsevišķi visādu negāciju laikā izdzīvošana kāreiz ir saistīta ar Valsts un Pašvaldību pasūtījumiem. Tā arī ir sava veida ekonomikas sildīšana un pie viena konkurētspējas paaugstināšana, kā arī ar perspektīvi uzņēmumam pacelties jau starptautiskā līmenī uz eksportu…
Kas arī bija jāpierāda.
Starpcitu āzijā prognozē cukura krīzi – mierīgi varējām savu pārprodukciju iestumt tajā tirgū…
Palaidniex rakstīja: A kāda mārrutka pēc kādam ir jādomā privātuņēmēja vietā?
Dienvidu tilts – RD pasūtījums – būvē privātuzņēmēji…
Gaismas pils – Valsts pasūtījums – būvē privātie…
Slimnīcas – Valsts pasūtījums – vai tad būvē valstij piederoša celtniecības firma?
Palaidniex rakstīja: … tā vieta lai nopirktu gatavu risinājumu kuru pērkot nav jāapmaksā priekšapmaksā ceha izbūve utt...
Ne par to es domāju – Valsts vai pašvaldību pasūtījums ir pirmais solis eksporta virzienā. Tirgus ir. Un tas ka RUS un BELARUS ierēdņi arī shēmojās ar otkatiem tas tāpat skaidrs. Bet kamēr šamie nonāks līdz domai ka paši arī var uzbūvēt, tikām būsim jau notirgojuši uz turieni pārdesmit sastāvus.
Palaidniex rakstīja: Tak vienu mēslu, jau uznagloja - jo izrādījās tāds mēsls, ka ne pašiem ne kādam citam nevajadzēja. Kāpēc vēlreiz nomest zemē naudu?
Cik cilēku tik viedokļu.
RVR uzbūvētais ātrvilciens Pīter-Moskau vēl tagad ir dzīvs…
Un patiesībā tramvaju uzmetināt nav nemaz tik grūti. To pat mierīgi var darīt pats Tramvaju vagonu depo. Vienā angārā pusgadu var metināt un staipīt vadus, līmēt stiklus, jo tramvajs pēc tam kalpo savu ceturtdaļ gadsimtu (un darbs garantēts). Domā tie čehu brīnumi ir mūžīgi? Tāpat regulāri kautkas nosvilst. Kumulatori izbeidzas. Releji nosvilst. Un nav jau nemaz tik smalki tie elektropričandāļi tais modernajos tramvajos. Tāpat visa lielā draza ir noslēpta zem smukajām plkastmasām…
Palūko kādas ir lūkas ap motortelpu tais Citibasos un gadu pabrauktajos Trolīnos ap relejkārbām – atslēgvietas vislaik spīdīgas – teiksi īpašais metāls un viens kents speciāli tiderasī lai montieriem vieglāk klāt tikt, ja nu kas?
seaman rakstīja: ..... un tā Tatupedi palaida garām sev galveno ceļu!
Aber loģiski – nogriezties šķērsielā no galvenā ceļa ir daudz vieglāk kā pirms darba nepamodušamies ievilkt kādā trollī vai citā pēcpusē – visa diena izčakarēta.
Palaidniex rakstīja: Harvesteris laikam ir ļoti universāla plaša patēriņa prece, ko cep katrā maiznīcā?
Un izmaksas kādas tam Harvesterim? 2.3 miljoni???
Nu nav tā Latvija tik liela valsts lai ražotājam būtu resursi startēt no sākuma ar saviem vagoniem pa visu airopu un tad piedāvāt tādai Rīgai un platajām sliedēm – reku mēs jums dāvanu sagādājām – 2 tramvajus par viena cenu.
Toties ar RS pasūtījumu uztaisītu 1 sastāvu. Notestētu jau lietošanas laikā, ja piemirsušās kādas kļūdiņas pielabot, unificēt un tad vest ciemiņus gan no Krieviem gan Baltkrieviem – skat kas mums ir.
Un tie jau kā ķerti uz visu rietumniecisko – jo tajās valstīs pašmāju sū līdz ausīm – un filosofija ka viss kas aiz robezhas ir baigi krutais… Te nu ir reāls tirgus
c]Palaidniex rakstīja: Vēlreiz jautaju ko tu pīpē???
Lasīt postu augstāk
Palaidniex rakstīja: Ko Tu pīpē???
Caines Balanced.
Palaidniex rakstīja: Gribi teikt, ka Latvijā meža tehniku sāka ražot, jo valdība vispirms piedāvāja džekiem uzsākt tādu ražošanu, vai trāpēc, ka tie paši izrādīja iniciatīvu, uztaisīja un piedāvāja savu preci, kas bija labāka/ērtāka.praktiskāka vai lētāka par analogiem?
Ja nav ko piedāvāt tad gaidīt ka kāds sāks uzmākties - eu nu lūūdzu lūdzu uznaglo džimbi - ir naivi!
Salīdzināji zāģripu ar tramvaja vagonu. Katrs tramvajs tāpat kā dzelzceļa lokomotīve ir individuāls izstrādājums ar ļoti šauru specializāciju. Līdz ar to uznaglot tramvaju un tad piedāvāt visiem kā 5-o riteni ir vairāk kā muļķīgi. Tramvaji un vispābā dzelzceļa vagoni tiek būvēti tikai pēc individuāla pasūtījuma, jo to kalpošanas laiks ir ļoti liels.
Palaidniex rakstīja: Kāpēc tādam uzņēmumam RVR, ja tas grib ražot zimbas ir jāgaida nezkautkāds pasūījums no RD vai LV? Kāpēc paši nemēģina uztaisī džīmbu un visiem piedāvāt, tai skaita pa burzmai arī RīgasSatiksmei...
No kura koka tu esi nokritis? Tramvajs nav desa – pa lēto neiesmērēsi maximā lohiem…
Airbusu jau arī būvēja tikai tad kad bija skaidrs ka būs pircējs un būs pasažieri.
Tādas lietas kā tramvaju vai vilcienu uzbūvēt nenotiek vienpersoniski. Tur ir jāvienojas vismaz trijām pusēm un tad tikai projekts kust. RS pasūta – RVR uzprojektē un sakalkulē – Piegādātāji piegādā izejvielas un servispārtus… Tas nav izdarāms vienkārši.
Čehiem jau ar tie tramvaji nestāv noliktavā viens virs otra sakrauti kā malkas pagales. Čehi saņem pasūtījumu no RD un tad vienojas par samaksu – saņem avansu un tikai tad vispābā sāk metināt kautko...
Palaidniex rakstīja: A beļģus/čehus un spāņus brauc lūrēt nevis tāpēc, ka tur lētāk dārgāk, bet tāpēc, ka tiem ir ko parādīt, ka Tavu māti !!!
A kā tu vari parādīt kādam kautko ja tev nav ko rādīt???? No sākuma, lai būtu ko rādīt – tas ir jāuztaisa… Ka tavu māti!!!!
Palaidniex rakstīja: Pie mums sliedes nepārtaisa, bet pārtaisa kontakttīklu - lai džimbulis kustētu raitāk un nejakarētos pie šķērsojuma ar trolli...
Zabejala meklēt to linku – dēļ zemās grīdas pārmetinās sliedes Juglas galapunktā, pie Centrāltirgus. Gar Nacionālo tā zemā grīda nevar izgrozīties – arī tur kautko štukos ar sliedēm… Zemā grīda no sākuma verēs kursēt tikai pa 6 līniju un arī tad kad galapunkts un vēl daži līkumi tiks pārmetināti…
Palaidniex rakstīja: Ja gribētu/verātu - sen štancētu, ja vēl to nedara, tātad vai nu nespēj vai nu negrib...
Kā tad…
Tad kāpēc RD un RS speziālisti vispābā nerunā ar RVR? Kāpēc tatupedi un citi ierēdņi skatās no sākumu Beļģijas, pēc tam sprancijas virzienā un kad sabiedrība sāk šumēties tad uzreiz pārmetas uz Škodu???
Arguments kāpēc nepieņēma pirmo paštaisīto RVR tramvaju bija vienkāršī ģeniāls – jāpārmetina vairākās vietās Rīgā sliedes – par dārgu…
Tagad – tagad vairs nav par dārgu pārmetināt sliedes…
Cepiens patiesībā ir par to ka neveicina pašmāju darboņus, bet skatās svēto rietumu virzienā, kuri ir tik lempīgi ka par greenpīs kuģa nogremdēšanu jau pēc nedēļas visa pasaule zin ka to pa burbuli nolaida franču komandos…
Nakuj mums viņu metinājumus – paši varam sametināt…
Tu jau ar savu megaaparātu dod skrūvēt servisā, kur ir speciālisti, un kur māk, nevis pie oficiālā auto dīlera… ![]()
Palaidniex rakstīja: Re - pats jau atbildēji uz manu jautājumu...
Nu tad kāpēc RVR nevarētu štancēt augšā priekš Rīgas Normālus džibuļus ar normālu elektroinstalāciju???
Kāpēc vislaik jāskatās pāri robežai – mazvērtības komplekss?
Palaidniex rakstīja: Tev ir - ūūpi - ņem un dibinu uzņēmumu un do virsū. Tikai ticamāk lai to realizētu - tev apvaicāsies kur ir tavs projekts un nekonomiskie aprēķini...
Domā ka es tik stulbs esmu… Ķipa iztērē pāris citronus – mēs pastīsimies uz tavu tramvaju un visticamāk samaxāsim 1/4 no tā ko mēs maxājam čehiem… Reāls bizness vai ne?