Kārtot: Augošā secībā
armandoz 26.02.2009 13:10

Master_D rakstīja:

Pirmais rakstīja: subāram automāta versijā ir cits griezes sadalījums starp asīm

pamēģini pats pabraukt ar abiem

Baigi interesanti. Pastāsti vairāk!

reku spešalī Šmitam toyota-club.net/...

armandoz 13.10.2008 8:41

mdude rakstīja: Par amīšiem šito nebiju dzirdējis. Kā lai zin kuri ir tie pašizlīdzinošie? Man galīgi negribētos tādus brīnumus

A tas 2,0 X vai tad ir galīgs nīkulis?

ārēji var atšifrēt tikai pēc atsperēm - pašizlīdzinošajiem amjiem tiek liktas tievās atsperes... mērijis neesmu, bet šķiet, ka vijuma diametrs apm 10-12mm, savukārt ar parastajiem amjiem liek cietās atsperes... pēc skata jau viņas ir krietni vien resnākas par mīkstajām.. apm 15mm diam. krāsas marķējums uz cietajāmn atsperēm: sarkans dzeltens zaļš

armandoz 10.10.2008 14:51

varu mazliet piebilst par 90to gadu forikiem, par cik no 99.g 2.0 atmosfēras 320 tukstošiem norullēti ir ap 100 tkst. 1.5 gadu laikā, kā arī tiek lietots 99.g turbo foresters (280 tkst noskrējiens).

atmosfēriskam motoram pie 300 tkst noskrējiena nev na mazāko problēmu. laiku pa laikam kāds ratu gultnis, stabilizatora atsaite vai amortiņš jānomaina. ieteiktu meklēt auto ar parasto aizmugures piekari. neieteiktu ņemt ar pašizlīdzinošajiem amortizatoriem (1 gab OEM maksā ap 350 ls - neOEM nav)

bet redz par to pašu ciparu var salikt parasto piekari ar OEM daļām.

Sturbo salīdzinot ar atmo braucas krietni jaukāk - lieki 50 zs krietni izmaina auto raksturu. piekare faktiski 1:1 ar atmo, atšķirības kārbā - turbo nav apveltīti ar pazeminātajiem ātrumiem.

skaņas izolācija... jap... ratu arkām nekas spīdošs... bet foriks to veiksmīgi kompensē ar savu uzvedību uz ceļa!

atmo kārbām diezgan raksturīga ir starpasnieka gultņu gaudošana figzin... maybe tas pateicoties krietnajam noskrējienam.- remonts nav pārāk dārgs un mierīgi veicams garāžā uz bedres

turbo motors... atšķiras no imprezas turbo... citi virzuļi, kompresijas pakāpe utt... kā arī mazāka turbīna (zemspiediena) turbo bedres nav... ja lietotas labas eļļas, tad 300 tkst noskrējiens turbo fora motoram nav problēma!

populārākais boksermotora paraksts ir virzuļu piegrabēšana piestartējot aukstu motoru - raksturīgs defekts dēļ motora cilindru izvietojuma. bet tā nav mirstamā vaina

tas tā īsumā.

armandoz 08.01.2008 16:36

turbo neturbu sumbrs?

ja turbo, tad 98 !

armandoz 30.12.2007 20:20

Jurke rakstīja: kartings toch.. nezinu kaa ar tevi, bet es ar saviem 196cm juutos pat eerti..

nu ja iekšā ir tikts, tad jau ir ok...

armandoz 30.12.2007 18:02

ir braukts ar 1.6 ecotec . pēc sajūtām uz ceļa - naturāls kartings! ciets un samērā paklausīgs. to ka skaļš salonā, šādas klases auto nav vērts atgādināt.. manam 188 cm augumam nav īpaši ērti lēkāt iekšā- ārā...

kas vēl? jā 1.6 evotecus vajadzētu cītīgi papētīt - ir iedzimtās kaites, tādas kā jūtams eļļas patēriņš, cimperlīgs arī lielākos aukstumos.

gadās, ka lūzt priekšējās atsperes. bet vai tā ir hroniska kaite - nezinu...

armandoz 03.09.2007 20:04

ira saturns 202... vertikālais vienmotorniex... stāv un put mājā...

armandoz 04.06.2007 11:40

ui @#$%$#[email protected] samuģīju ar citēšanu....

armandoz 04.06.2007 11:36

Uggga rakstīja:

armandoz rakstīja:

Uggga rakstīja: Ar 1.8 Astru neesmu braucis, ir bijusi lietošanā 1.6 Astra `99 ar automātu. Rezumē: neiet, lai kā pedāļus spaida , degvietu rij kā kāds parketa džips (11-12l vidēji, 70/30 pilsēta/šoseja), rezerves daļas neko lētas nav, bet vajag bieži. Pēc nopirkšanas tika ieguldīti ap 400Ls, lai viss būtu kārtībā. Pēc kādiem 4 mēnešiem 1/2 hadene jāpārlasa, motora spilvens mistiskā veidā pazudis, palicis tikai fragments, elektro gļuki... brrrr, vairāk tādu negribu.

pirms 16v pirkšanas tika testēts arī 8v - sorry... lai arī motors vienkāršs kā ķeblis un uzticams - bet besīja tas, ka tiešām neiet, un trokšņoja kā traks - visu laiku salonā lika par sevi manīt...

1.6 8v??? tad varbūt... ir lietošanā 2003.g 1.6 16v astra ar automātu... vidējais degvielas patēriņš 8,5 l/100km 50/50 pilsēta/ārpilsēta.... un galīgi negribās teikt ka neiet... griežas labi...

Nu jā, 1.6 8V, tāds nedaudz aizvēsturisks, bet nosita man vēlmi pēc Opeļa (tāda nekad gan nav bijusi) uz ilgiem laikiem.

armandoz 04.06.2007 10:33

Uggga rakstīja: Ar 1.8 Astru neesmu braucis, ir bijusi lietošanā 1.6 Astra `99 ar automātu. Rezumē: neiet, lai kā pedāļus spaida , degvietu rij kā kāds parketa džips (11-12l vidēji, 70/30 pilsēta/šoseja), rezerves daļas neko lētas nav, bet vajag bieži. Pēc nopirkšanas tika ieguldīti ap 400Ls, lai viss būtu kārtībā. Pēc kādiem 4 mēnešiem 1/2 hadene jāpārlasa, motora spilvens mistiskā veidā pazudis, palicis tikai fragments, elektro gļuki... brrrr, vairāk tādu negribu.

1.6 8v??? tad varbūt... ir lietošanā 2003.g 1.6 16v astra ar automātu... vidējais degvielas patēriņš 8,5 l/100km 50/50 pilsēta/ārpilsēta.... un galīgi negribās teikt ka neiet... griežas labi...

armandoz 18.04.2007 10:09

Uggga rakstīja: armandoz, līdzīga prakse ir dažiem Rumbulas plačiem.

nu tas ka rumbulas plačos ieej kā maks nevis kā cilvēks, kas meklē auto - sen bij skaidrs... tai pašā laikā Tukums, Talsi, Valmiera un citur ārpus Rīgas- nav problēmu ar test drive... pat ja pasaki ka nodoms ir tikai pamēģināt konkrēto auto.... lai sjustu iet pie dūšas vai nē..

armandoz 18.04.2007 9:45

hmm... "laba" pozīcija tam Provento - bij noskatīts auto... izložņāts ievērtēts... likās tā neko, gribējās veikt test drive - par cik tieši ar tādu motora un automāta kombināciju nebij sanācis braukt - pārdevējs - ok brauksim, bet vai jūsu nodomi ir nopietni? saku - jā... izmēģinās un tad ar pateikšu ņemšu vai nē... un tad pīī... ja brauksim, tad arī jāpērk!!!! tipa nav citu variantu.... ja auto kopā turās... nekas it kā acīs nedurās - pērc nost - nevienam neinteresē vai auto "raksturs" ir tāds kādu tu vēlies... īsāk sakot - pagriezos un aizgāju... ka tik lieku benzīna litru nenodedzina...

tāda nu mana pieredze...

armandoz 09.01.2007 9:59

_PN_ rakstīja: Un vēl jau ir standarts, pēc kura tā līnija ir jāsmērē. Piemēram, nokrāsotās betona apmales nu nekādi neatbilst līnijas statusam.

no CSN : 246.22. 943.ceļa apzīmējums — nepārtraukta dzeltena līnija uz brauktuves malas vai apmales — apzīmē ceļa posmus, kur transportlīdzekļiem apstāties un stāvēt aizliegts. Lieto patstāvīgi vai kopā ar 326.zīmi;

246.23. 944.ceļa apzīmējums — pārtraukta dzeltena līnija uz brauktuves malas vai apmales — apzīmē ceļa posmu, kur transportlīdzekļiem stāvēt aizliegts. Lieto patstāvīgi vai kopā ar 327.zīmi;

šīm līnijām jābūt 10 cm no brauktuves malas, vai uz APMALES HORIZONTĀLĀS VIIRSMAS!! labākai redzamībai līnijas sāk. un beigās var būt 0.2-0.3 m gara šķērslīnija (LVS 85:1997)

armandoz 13.12.2006 13:07

Haynes manuālis... Ascona 83-88 gadi.. benzīna motori.. tikai angliski gan...

[email protected]

Lasītākie raksti

Jaunie raksti