Kārtot: Augošā secībā
viktors1961 20.04.2007 14:58

kolumbs rakstīja:

VIECYS rakstīja:

Marchiks_ rakstīja: Tikko no Vācijas reizēm ir sliktāk nekā tikko no Lietuvas. Pats zināju kādreiz vienu auto dzinēju, kurš dzina auto no Vācijas un sēžot uz robežas aiz neko darīt jauca visiem pēc kārtas paneļus un kruķīja odometrus.

Vācijā attin kiļus pārdevēji(izņēmums,ja no īpašnieka rokas nopērc).Senāk gan tina dzinēji.

Tas nozīmē, ka pieaudzis servisa līmenis - nav pašam auto atdzinējam jātin

Tas tikai nozīmē to, ka dzinēji ir kļuvuši godīgāki un pircējam min patiesos datus par Vācijā paņemtā autiņa nobraukumu.

viktors1961 20.04.2007 13:51

Vispār jau sapratu - tikko no Vācijas hav ko pirkt. Ja viņš ir leišmalē vai tepat no diviem līmēts, tad pēc divi gadi nobraukšanas tepatās tas būs redzams. ja kuzovs OK, var ņemt, ja acīmredzamas nesimetrijas vai kuzovs ļurkājas - lai cits pērk "ideālā stāvoklī"

viktors1961 20.04.2007 13:48

Napalms rakstīja: Bļ..., tur uz kuzova lieliem burtiem parasti rakstīts "Šitas nav no Lietuvas" . Var arī pārbaudīt vai salonā nemētājas cepelīni - ja mētājas, tad značit no leišiem.

Izcelsmes valsts nav auto kvalitātes rādītājs. Tak aizdzen viņu uz normālu diagnostiku, tas pateiks vairāk nekā tas no kurienes atvesta.

Ja auto ok, tad ka'da starpība, vai viņš no Vācijas vai kauč vai Gvatemalas.

29310105 - aizsūti uz šito īsziņu ar auto Nr., atnāks atpakaļ info no kurienes iestumts un vēl šis tas.

Cepelīns vai divi kuzovā nav rādītājs, vecis tak tāpat caur leišiem dzinis, nu iekoda bikuci pa ceļam...

Uzraksts lieliem burtiem - cita lieta!!!

viktors1961 19.04.2007 16:40

gastello rakstīja:

viktors1961 rakstīja:

gastello rakstīja:

viktors1961 rakstīja: ss.ss.lv/...

Vai tas ir pērkams

es tev ieteiktu paskatīties labāk volvo s vai v 70tos ar tiem pašiem oooo r5 dīzeļiem ,pie kam volvo viņi nāk tikai ar 140 zs izpildījumu +čips salikums labs

Gadījumā Volviki nav grabošāki un rūsošāki???? Kā ar hedeni. Audjikam tā ir ļoti izturīga.

nekas tāds nav novērots

Tu vari kādu labu ieteikt?

viktors1961 19.04.2007 12:53

gastello rakstīja:

viktors1961 rakstīja: ss.ss.lv/...

Vai tas ir pērkams

es tev ieteiktu paskatīties labāk volvo s vai v 70tos ar tiem pašiem oooo r5 dīzeļiem ,pie kam volvo viņi nāk tikai ar 140 zs izpildījumu +čips salikums labs

Gadījumā Volviki nav grabošāki un rūsošāki???? Kā ar hedeni. Audjikam tā ir ļoti izturīga.

viktors1961 17.04.2007 11:00

Nē, nu vācieši akurāta tauta, labi uzpasē autiņus. A kā ar sprančiem?, itāļiem?

viktors1961 17.04.2007 10:40

IAuto tas ir super, zinoši veči visu izstāstīs A varētu pāris komentrus par autiņu īpatnībām, kas atdzīti no Francijas (tieši tāds A6 2,5TDI 140zs tiek izskatīts) un no Šveices??? Tāpatās parādās arī no Itālijas. Iepriekš pateicos!

viktors1961 16.04.2007 18:38

ursis rakstīja: nojausjot ka bija pietiekami labs 2.0 dzineejs-kaadam

es pats skatiitos uz 1.9 dzineeju. nevis 2.5

Knapi tiku no iepriekšējās vaļā Sāka eļļa no zem sajūga parādīties, tad mans mērs bija pilns. Vienīgā škrobe ka bāka bija 3/4 pilna un vēl stulbumā izplāpājos, ka maiņas riepas līdzi dodu Toties tagad tas autiņš tiek sludināts kā "v otļičnom sostojanije". Man vairāk kā v "horošem" roka necēlās

viktors1961 16.04.2007 18:34

www.autoscout24.de/...

Bet šite arī nevar nevienu no šīs sērijas atrast, kam būtu virs 300kkm???

viktors1961 16.04.2007 18:12

Dzonijs_007 rakstīja:

viktors1961 rakstīja: ss.ss.lv/...

Vai tas ir pērkams

5K par puslimonu noskreejussu audi??? Ak sausmass un tu tiesaam ceri ietaupiit???

Es jau neteicu ka pirkšu, es tikai pavaicāju publikas viedokli par to milzumu dīzeļu tirgū ar noskrējienu zem 200tk (a šim tika 190kkm, ja pamanīji) Piedevām šis nemaz nav dārgāks par analoģisku benzīnnieku

viktors1961 16.04.2007 16:06

Ideots rakstīja: visi dīzeļi jau no rūpnīcas iznāca ar uzrakstiem, kas nobrauks mazāk par 50 000 gadā-uz tiem garatijas apkopes neattiecas

nu tādi prātvēderi te

Nu nevajag uz ecēšām lekt, ne jau visi tik erudīti kā tu Viens no klasiķiem teica - nav kauns nezināt, kauns ir negribēt uzzināt

viktors1961 16.04.2007 15:42

ss.ss.lv/...

Vai tas ir pērkams

viktors1961 16.04.2007 15:21

Un kā ar siltumu avanta salonā aizmugurē sēdošajiem ziemas laikā? Vai nav tā, ka priekša cepas, bet aizmugure drebinās???

viktors1961 14.04.2007 17:49

batka rakstīja: Man personigi pec skata patik avants bet pirktu sedanu.

Tikai trokšņu dēļ?

viktors1961 14.04.2007 17:42

batka rakstīja: nu japagaida kad izražos to A9 tad redzes.Bet universalis salona vienmer ir trokšnainak par sedanu.Cits nekas tikai gaumes lieta

šite mīt labākie tekstu redaktori

viktors1961 14.04.2007 17:33

taxman rakstīja: A9 universalis poljubomu buus labaaks par A6 sedanu.

Kuzovs nav šķidrāks gadījumā???

viktors1961 03.04.2007 14:47

Vigants rakstīja: Sveiki!

Tā ir iegrozījies, ka man ir kaudze ar vecām vieglā automobīļa riepām... riepas ir vienkārši nolietotas un stāv smukā kaudzītē (izmērs R14..15)

kopā ir 10..12 riepas... pēc nedēļas pievienosies vēl 4 gab...

Nezinat vai kāds viņas nebrauc un nesavāc ... kaut kādiem nolūkiem?

Tu ko?, kā īsts latviets Līgo nesvini???

viktors1961 02.04.2007 14:07

Ak dievs, Rīga... kaķēnus meklē... Katru pavasar laukos uz jūrskolu vismaz padsmit tiek nosūtīti... nabaga provinces kaķīši

viktors1961 30.03.2007 10:49

bralitis rakstīja: Šitā doma man arī ienāca prātā, moš kaut kā ar testeri var pārbaudīt ?, ja španuks aiziet iekšā durvīs tad jāskatās tur , ja ne tad jēgas skrūvēt vaļā ta kā nekādas ???

viktors1961 rakstīja: Liela varbūtība uz to, ka kāds vads no durvju virināšanas pārlūzis (skatīt gofrēto pāreju no kuzova stoikas uz durvīm).

Izdari vienkāršāk, izķeksē gofru (tikai uzmanīgi, neko nesalauz) un patausti tos vadus ar rokām. Ja būs lūzums - uztaustīsi.

viktors1961 29.03.2007 15:14

Būtu 65, ta vēl varētu padomāt.

viktors1961 28.03.2007 11:58

Liela varbūtība uz to, ka kāds vads no durvju virināšanas pārlūzis (skatīt gofrēto pāreju no kuzova stoikas uz durvīm).

viktors1961 19.03.2007 11:17

Krieviem ir tāds teiciens - "gore ot uma" (neveikli tulkojot "nelaime dēļ gudrības") Tad lūk, īsi pirms jaunā gada konstatēju, ka audim tosols zūd. Normāls cilvēks aizdzītu uz servisu, lai veči noskaidro, kur vaina. A es ta "gudrs", sākumā pašam jāpapēta, lai servisā neapčakarē Rezultātā pamanu, ka no zem galvas blīves nedaudz sūcas tosols!!!! Paskatos uz tausta un vārstu vāka korķa - putas. Tiesa nedaudz aizdomājos, a kāpēc eļļā visa nav saputota, putas tikai uz tausta, taču stulbas šaubas atmetu, lēmumu pieņemu enerģiski, galvas blīve čupā. Aizdenu uz servi, večiem dodu konkrētu uzdevumu, šie piemetina, ka laikam vajadzēs galvu pieslīpēt... vakarā saņemu atpakaļ, viss štokos, rēķins 110 Ls, eļļa nomainīta, filtrs arī (1000 km iepriekš biju mainījis, sintētiku ielējis). Nu bet ko darīt, ja reiz tā vajadzēja...

Pēc pāris nedēļām konstatēju, ka tosols mazumā gājis!!!!, uz eļļas vāciņa un tausta tā pati bilde!!!! es nikns uz servi, veči, v čjom djelo Nu šie vieglā neizpratnē, sāk rūpīgāk pētīt, vaina izrādās galvas dzeses patrubokā, tas ieplīsis, tosols no tā sūcas un gar galvas blīvi skaisti izplūst plašumā, radot ilūziju, ka sūce no zem galvas notiek. A tās putas uz vāciņa un tausta aukstā laikā normāla parādība Vēl ziedoju Ls 20 patruboka nomaiņai un problēma atrisināta Šoreiz iztika bez filtra un eļļas maiņas Bet Ls 110 izmesti miskastē un vainot nevar nevienu citu, kā paša "gudrību"

viktors1961 19.03.2007 10:28

Otrs gadījums, kur mans stulbums izpaudās visā krāšņumā, arī ar to pašu M-21 notikās. Bremžu šķidrums nenormāls deficīts bija, a kaut kur biju saklausījies, ka ar saulespuķu eļļu varot aizvietot Nu pēc kārtējā bremžu remonta un tormozuhas trūkuma tā arī izdarīju. It kā viss darbojās, tikai tas bremžu cilindrs tā palēnāk nāca atpakaļ. Devos testa braucienā pa Rēzeknes centrālo ielu, krustojumā sarkanais, piebremzēju, ar vienu spiedienu pamaz (slikti atgaisojis biju), kačāju otreiz, bet ... cilindrs atpakaļ nenāk...!!!! pielipa manžetes pie cildra sienām ta... a pilsoņi šķērso krustojumu blīvā barā ... es pa signāliem, šie skatās uz stulbeni un neko nesaprot, ko šis pie sarkanā krustojumā brauc iekšā, čāpo vien tālāk... Tās izjūtas es laikam ne mūžam neaizmirsīšu, kad brauc cilvēku barā iekšā un neko izdarīt nevari... Kaut kā es nevienu neaizķēru, laikam tomēr mans sargeņģelis tobrīd nesnauda ...

Vairs nekad dzīvē arī neesmu autiņam TA par naudu dzinis cauri - tomēr jūtos debesīm parādā...

viktors1961 19.03.2007 10:10

Visu mūžu visiem esmu devis ļoti vērtīgu padomu:"Nelien kur nevajag un netraucē mašīnai strādāt!". Diemžēl pašam pirksti niezējuši un caur to šādi tādi mēsli sanākuši.

Gadījums iz vēstures, kad 80. beigās un 90. sākumā bija man Volga M-21. Nez ko man sāka likties, ka tilts aizmugurējais "kauc". Nu lieta svēta, grāmatas salasījies nolēmu sazobi paregulēt - "zābaks tāds" Stipri šaubos, vai es tur kaut ko saregulēju, kaukt sāka vēl vairāk, bet rezultātā sāka no tilta eļļa pilēt. Nu šad un tad pielēju, un braucu vien. Bet tad vienreiz ļoti būtiskā jautājumā Rīgā (no Rēzeknes) vajadzēja ļoti agri būt, tobiš ar autiņu nolēmu braukt. Steigā protams reduktora eļļu nepaskatījos un no rīta lepni laidu. Aiz Dzelmēm lepni vienu "kabluku" apdzenot kaut kas piepeši nelabi noklaudzēja, mašīna noraustījās, vēl pēc brīža atskanēja nelaba kaukoņa. Nobraucu uz apmales, apstājos un viss... vāģi ne no vietas, reduktors ieķīlējies mjortvo... Viens vietējais ar piena vedēju mani noķīlētiem riteņiem aizvilka līdz savām mājām pastāvēt... Rīgā tiku ar stopiem, pat kaut kādas lietas nokārtoju, vakarā izglāba bračka, ar ZIL-130 atplēsa man pakaļ, guļot zem mašīnas atplēsa tiltu vaļā (man tikai uzvalks mugurā) un reduktoru izkratīja ārā, tad uz šlipses mājās aizvilka. Izmaksāja man tas viss prieks kopā tīri normālu piķi, lietotais tilts ko nopirku vietā, kauca kā nelabais, bet regulēt viņu man vairs vēlēšanās nebija, tā arī nobraucu, līdz to lūzni pārdevu

viktors1961 19.03.2007 9:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti