Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
viktors1961 14.07.2011 9:04

Crankshaft rakstīja: anonimikis

vai ta uz bākas grūti uzheračīt to marķējumu? kā kitajozas dara ar CE

--------------------------------

To nav grūti pārbaudīt, ja rodas vēlme

anonimikis

šitā ir kretīniska padjobka un tādas attieksmes dēļ apdrošinātājus vajag jāt. jo konkrētām faktam nav nekādas cēloņsakarības ar negadījumu.

--------------------------------

Puisis bija paskaidrojumā ierakstījis, ka esot rokas paslīdējušas uz stūres. Sekoja apdrošinātāja kontakts ar

stūres izgatavotājfirmu, nosūtīts sērijas numurs , un atnāca atbilde: šī modeļa stūres nav atestētas atbilstoši ECE standartiem, jo to virsmas ir pārāk slidenas, kas

savukārt pieļauj vadīšanu TIKAI ar speciāliem cimdiem.

Stūres tiek ražotas eksportam uz ne-ES valstīm.

Viss, kur te var vainot apdrošinātāju? Pats esmu līdzējis sameklēt paziņam - vērtētājam "cūkas" uz cietušajiem auto Gadījās tādas, ka mati stāvus cēlās ...

Vot te apdrošinātājam jāiedod bietē. Un vēl pērc kasku pēc šitādas infas !!! Manuprāt apdrošināšana būtu jāizmaksā jebkurā gadījumā, ja vien nav pierādīta tīša bojājumu nodarīšana. Ceru vismaz prēmiju tādā gadījumā atmaksāja?

viktors1961 21.06.2011 16:53

kurš zina, kur Pirmais mitinās ???? Baigi vajag satikt...

viktors1961 21.06.2011 13:43

TDIOTS rakstīja:

viktors1961 rakstīja: nu paldies visiem par postiem, laikam jau būs vien tās smiltis jāpamēģina....

varu piedāvāt no sava karjera

P.S> dokumentu maciņu gan jautā Pirmajam

P.S.S. bet par to dārza šļauku -nopirtni. Tas jebkurā gadijumā neuxja naudas neprasa piekurbulē pepelocu ,palaid ūdentiņu un pabuļkšinies.

Pa cik tev kubs ar piegādi ? vajadzētu pietikt ar kubu? nav liels māla piemaisījums?

Mazgāšana parasti palīdz, ja kvēpst uzgāzējot, bet ja kvēpst uz vienmērīgiem apgriezieniem, tad laikam tomēr īsti laba barošanas sistēma nav

viktors1961 21.06.2011 12:58

Gauss rakstīja: Ja gribi braukt ar traktoru, tad samierinies ar diskomfortu...

diskomfortu varētu paciest , tikai kauns no citiem draiveriem...

viktors1961 21.06.2011 12:57

nu paldies visiem par postiem, laikam jau būs vien tās smiltis jāpamēģina....

viktors1961 20.06.2011 15:12

Pirmais rakstīja:

viktors1961 rakstīja:

Iesākumā atvelc redlainā kādas minūtes piecas pa štrāsi, lai iz*******ās motors. Un tad sāc ar filtriem, sprauslām, turbīnu, sadalenēm, rokeriem, vārstiem u.t.t. nu kā jau ar audi...

Viku pa štrāsi 130, beigās palika kauns. Tad bīdelis nemaz negrasījās iz***sties

renaultam ar 6 ātrumu uz 130 ir nedaudz virs 2000 apgriezieniem..... tā nav nekāda atvilkšana, ikdienas brauciens sēņojot

Piekrītu, ka tas dīzelim ir viegls riksis .... nu bet kvēpt braucot uz 130 arī tā kā nevajadzētu, vai ne?

viktors1961 20.06.2011 15:11

Peksiic rakstīja: par melnu duumu jau nu iipashi nebutuu ko satraukties. Ja buus zili balti, tad gan saac mekleet zekji, kuraa naudu kraaj.

Diizelim, ja ar vinju ik pa laikam neatvelk, sodreeji var sakraaties pat izpuuteejaa. Lai paarbaudiitu vai nav pilns ar sodreejiem, jaaluudz veel viena cilvja paliidziiba. Tobish, viens kas seezh salonaa, otrs kas paarbauda. Karocj, paluudz kaadam lai pagaazee, kameer tu chetraapus nometies pie izpuuteeja meegjini saskatiit kas notiek iekshaa izpuuteejaa. Vari panjemt arii batereju paliigos.

P.S. Ja seju nevareesi nomazgaat, mani nevaino

viktors1961 20.06.2011 15:10

Ozz rakstīja: a cik eljes stumj uz 1000 km? ja litru tad normaali...

Nav normāli līmenis pa 10 kkm kritisko nesasniedz

viktors1961 20.06.2011 11:56

Iesākumā atvelc redlainā kādas minūtes piecas pa štrāsi, lai iz*******ās motors. Un tad sāc ar filtriem, sprauslām, turbīnu, sadalenēm, rokeriem, vārstiem u.t.t. nu kā jau ar audi...

Viku pa štrāsi 130, beigās palika kauns. Tad bīdelis nemaz negrasījās iz***sties

viktors1961 22.06.2010 14:41

nesaprotu, ko te ar pusmēriem.... vajag katram, kas tiesības saņem dzeltenas bikses, implantu, kas uz sputņiku raida promiļu daudzumu, saistītu ar automātisko soda naudas noņēmēju no iedzērušā bankas konta...

viktors1961 10.05.2010 9:34

Svicināti! Iespējams, ka maz kuru šitas interesē, bet kā apzinīgs iauto jūzeris ziņoju par rezultātiem. Nomainot vienu aizmugures riepu problēma pazuda. Auto īpašnieks solās riepu aizvest spečukiem uz izjaukšanu, lai galu galā noteiktu diagnozi

viktors1961 21.04.2010 20:17

Sretsked rakstīja: Nu vispār jau samērā neticami,ka riepas ar spiedienu iekšā stāvot nenoslogotas, sametas kaut kā.

Vot es arī neparko negribētu ticēt, bet diemžēl fakts Iepriekšēja sezonā ripu;liem nebija ne vaina.

viktors1961 15.02.2010 16:24

Laikam no šīs sadaļas topiki jāizceļ par maksas īsziņu

viktors1961 08.02.2010 11:21

ja vēl pērk A6 (tjipa baigais audi fans), tad kuda ņi šlo, a B4 ar tādu motoru - manuprāt vājprāc. Kāda velna pēc jāpērk jau 2 paaudzes novecojušu vāģi?

viktors1961 15.01.2010 10:26

RX-7 rakstīja: KĀ ES VAKAR ĢENERATORU NOSVILINĀJU

Atveda man jauno aķi, uzliku, piestartēju... Un nelādēšanas lampa nekur nepazuda... Motors slāpst, lukturi neslēdzas iekšā - vārdu sakot - ģeneratoram VĀKS...

Lūk, tā es pašrocīgi nosvilināju ģeneratoru... Labi, ka vadi nekur neaizdegās un auto nenokurināju... Žēl būtu - Audi A8 Tiptronic Quattro 4.2l V8 DOHC, 1995. gads... Veca, bet laba mašīnīte...

Atvaino, ka maisos, bet tikai pie nestrādājoša ģeneratora ar normālu aķi slāpt nevajadzēja... Varbūt piemērs nevietā, bet kādreiz žigulim tā bija, ka aķis absolūti beigts (iekšā pazuda kontakts starp platēm), tad uz buksera pielaist varēja un braukt arī, bet tikko slēdza kādu gaismu, signālu vai citu patērētrāju, tā uzreiz ģība nost. Iespējams ka priekš A8 piemērs nevietā

viktors1961 28.12.2009 13:54

kolumbs rakstīja: Visus auto braucējus var iedalīt 2 daļās:

1) sēnes - tie, kas brauc lēnāk nekā es;

2)lidotāji - tie, kas brauc ātrāk nekā es.

Bet vienīgais pareizais braukšanas ātrums ir tas, ko izvēlos es

Vot tie ir svēto rakstu vārdi!

viktors1961 27.11.2009 12:48

Jau pavisam drīz ieviesīs potences nodokli vīriešiem 300 Ls gadā. Tam kas nomaksās, izsniegs skaistu atstarotāju spilgti sarkanā krāsā, kas obligāti būs jānēšā izejot uz ielas vai sabiedrībā. (Sods par atrašanos publiska vidē bez potenci apliecinoša atstarotāja 1000Ls un 10 soda punkti pirmoreizi, savācot 30 punktus cietums kamerā ar riktīgajiem līdz 10 gadi) Atnesot izziņu no daktera, ka vecuma vai cita iemesla dēļ nestāv, tiks izsniegts maigas rozā krāsas atstarotājs un nodoklis nebūs jāmaksā. Protams no nodokļa nomaksas un atstarojošā žetona nēsāšanas tiks atbrīvoti esošie un bijušie prezidents, ministru kabinets, saeimas, Eiropas un Rīgas domes deputāti (citu pilsētu tādi deputāteļi vien ir, lai nēsā), kā arī personas ar lielu svaru sabiedrībā (bandjukani un to ielikteņi). Nodoklī ievāktā nauda tiks izmantota sabiedrības krējuma potences celšanai sabiedrības acīs.

viktors1961 24.11.2009 22:58

msh rakstīja:

Tad salabo savu motoru, parasti jau audisti apgalvo ka ir 5-6 [vismaz bezpiedziņai], tb tādā režīmā, kā fanam vajadzētu dabūt apmēram tādu pašu strebienu

Nekas man nav jālabo, vnk autiņš neiet pa bāņiem un man patīk iespiest. Pa garo trasi varu dabūt arī tevis saukto ciparu

viktors1961 23.11.2009 11:32

VWfans rakstīja: Sarēķināju vidējo dīzeļdegvielas patēriņu manai Merivai, kurai nobraukums jau pārsniedzis 89 tūkstošus kilometru.

No 17.11.2008. līdz 16.11.2009. nobraukti 30035 km ar 1532,81 litru dīzeļdegvielas. Vidējais degvielas patēriņš 5,10 litri uz 100 km. Tālajā braucienā uz Anglijas ziemeļiem degvielas patēriņš bija 4,73 litri uz 100 km. Ja šo tālo braucienu neņem vērā, tad vidējais dīzeļdegvielas patēriņš pēdējā gada laikā bija 5,19 litri uz 100 km.

Un??? mans vecais 2,5 TDi A6 ēd no 6-7 uz 100. lai arī 7 nekad nav bijis, lai būtu 7x0.45 (tik pašlaik maksā piegādāta krievu DD) =Ls3.15 uz 100km. Tavi 5,1x0,67= 3.40. Jautājums - vai ir vērts grūst naudu iespējā taupīt, vai arī vnk neļaut sevi apjāt? var protams apelēt pie fakta, ka es maita nemaksāju par ceļu taisīšanu, ka pateicoties tādiem maitām kā es tev jālauž mašīna pa bedrēm, bet man tas ir pie vienas vietas. No tā, ko es nomaksāju nodokļos, maniem paldies dievam vēl pie veselības esošajiem vecākiem pensijai sanāk un vēl pāri paliek, nemaz nerunājot pat to, cik es PVN-u maksāju.

viktors1961 23.11.2009 10:29

Es laikam netērētu laiku un enerģiju, bet brauktu uz normālu servisu. Sanāktu lētāk, nekā pašam cenšoties kaut ko sajāt

viktors1961 23.11.2009 10:27

sleepnis rakstīja: Nekur viņu ne iesūks ne izšaus. Brauc un aizmirsti. Vienīgi, kad pārdot taisies, tad nozāģē kādai svecei galu un ieskrūvē lai nerēgojas tas caurums.

Vēl jo vairāk, ka tāda jau arī tika nopirkta

viktors1961 25.09.2009 10:02

smaidiigais rakstīja:

ei, a kurā brīdī tev pieleca, ka tomēr stāvi tur, kur tas nav atļauts?

redzot polici fotoļjubitjeļi un pielietojot dedukcijas metodi

viktors1961 25.09.2009 9:26

Sretsked rakstīja:

viktors1961 rakstīja: Tādas vietas ir organizētas ar nolūku, tāpat kā apdzīvotās vietās laukos, kur 3 mājas 4 rindās, uzliek zīmi 70, pēc 100 m 70 atceļ un drāž visus pēc kārtas, kas tur 1 reizi brauc.

Nu nevajag jau uzreiz sazvērestības teorijas meklēt. Nav nekāda starpība, brauc tur tu 1 reizi vai 101...ja gar mājām jābrauc 70, tad jābrauc, ja tur uz ceļa uzradīsies bērns, nav starpība, cik reižu tu tur brauc, lai gan, ir, tieši 1 reiz braucošais uz 100 būs bīstamāks... jo 101 reizi braucošais piebremzēs....

Ta nesaprati tu mani. Ir tāds retināts miests Ludzas rajonā, gara desa, ar balto zīmi, iebraucot tajā kādreiz pēc apmēram 100 m bija 70, tad pēc pus kilometra 70 atcelšna. A mājas šur tur pa kādai, centrs nosacītais vēl aiz līkuma tikai parādas, nu 100% visi, kas tur brauca pirmo reizi mina grīdā. Mani pašu tai vietā knapi fūre nenonesa, kad es pēc 70 atcelšanas nometu uz 60, šis metās mani apdzīt un pretī aiz līkuma tāda pati fūre nāca. Labi, ka apmale plata bija, varēju pamukt. Vari trīs reizes minēt, vai poliči pie tās atceļošās zīmes stāvēja un visus brīdināja, vai aiz līkuma iekasēja?

Tā aprīkoti miesti starp citu agrāk bija daudz kur un visus viņus bija iecienījuši ceļu drošības uzraugi

viktors1961 25.09.2009 9:03

Dragon rakstīja: Ja pareizi saprotu, te bija cepiens par to, ka logā nebija plākstera, ka poliči nepaspēja to sastādīt, ka auto nobildēts bez plākstera, ka vadītājs aizbrauca pirms plākstera uzlīmēšanas.

Godīgi? Nezinu. Bet, vai tiešām likumīgs spēks šim sodam ir vienīgi tad, ja auto ir nobildēts ar plāksteri logā? Vai tieši tā tas ir atrunāts, ka šajā foto ir jābūt redzamam arī plāksterim?

Par foto MK noteikumos nav ne vārda. Ne pārkāpumu fiksējošo, ne plāksteri pierādošo. Tur teikts, ka jāuzlīmē plāksteris. Tas ir analogs tam gadījumam, kad tevi soda, bet apliecību uzrādīt nevar. It kā viss pareizi, pārkāpums bija, apliecība arī ir, tikai mājās aizmirsās. Protams, Seene pret tādu faktu izturēsies ar dziļu izpratni un iebildumus necels.

Tad lūk, iesēžoties autiņā un neredzot nekādu plāksteri, man nav ne mazākā iemesla iet un taujāt policistam, kāpēc viņš fotografēja manu auto. No savas puses es neesmu konstatējis nekādu pārkāpumu, jo no automašinās stāvvietas nekādas zīmes, kas aizliegtu parkingu nav skatāmas. Vēl jo vairāk, turpat stāv vesela rinda autiņu, kas neizceļas ne ar ko īpaši. Un ja pabraucot tam pašam policistam garām viņš nepārprotami neliek man apstāties, tad lūdzu izskaidrojiet - ko es esmu pārkāpis un kur slēpjas mana nelietība. Tas, ka man bija jāsaprot, kāpēc fotografē manu autiņu? Atvainojiet, esmu no laukiem, laikam policim iepatikās mans krutais autiņš Tas ka man nepiemīt mazohisms un glaimīga iztapība to priekšā, kas nodarbojas ar mūsu slaukšanu? Tādas vietas ir organizētas ar nolūku, tāpat kā apdzīvotās vietās laukos, kur 3 mājas 4 rindās, uzliek zīmi 70, pēc 100 m 70 atceļ un drāž visus pēc kārtas, kas tur 1 reizi brauc. Tās iestādes un namīpašnieki, kur tiešām rūp apstāšanās un stāvēšanas aizliegums, zīmes uzliek labi saskatāmi un nekautrējas atkārtot.

Viss, vairs ne vārda no manim par šito tēmu. Vēlāk uzrakstīšu, kā viss beidzās.

viktors1961 24.09.2009 19:27

Labi, āmen, es ļoti ceru, ka kādreiz tevi pašu paņems priekšā par neuzmanīgi parkingu un tu iztapīgi nolieksies soģa priekšā par paraugu mums visiem. Neaizmirsti to te aprakstīt. (ja vien pats neesi no tā sugas, jo tie ir vienlīdzīgāki)

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti