Merivai tas nav ,,īstais,, automāts, bet tāds kā ,,pusautomāts,, , kurš esot gaitā tāds raustelīgs, nekomfortabls.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Merivai tas nav ,,īstais,, automāts, bet tāds kā ,,pusautomāts,, , kurš esot gaitā tāds raustelīgs, nekomfortabls.
Laaciz rakstīja: Škoda Kamiq, kas, ja pareizi saprotu, ir T-Cross konkurents, būs piedāvājumā 1.5 TSI.
Garumi ir šādi:
Volkswagen T-Cross 411 cm
Seat Arona 414 cm
Volkswagen T-Roc 423 cm
Skoda Kamiq 424 cm
Seat Ateca 436 cm
Skoda Karoq 438 cm
Lūk, Volvo-V50 ar automātu:
Ne V60, nedz XC60 par 4500 EUR nesanāks...
Ja ir stipri pārticis un vēlas braukt ar to, ar ko grib, tad jau var arī nerēķināt.
Es gan esmu ļoti labprāt gatavs braukt ar vienu auto deviņus gadus un pat ilgāk. Piemēram, mana 2013.gada septembra Fabija ar 145 tūkst.km nobraukumu šobrīd. Kāpēc lai es to tagad pārdotu, ja tā kalpo labi? Visa vēsture man pašam zināma. Zinu, kas uz priekšu kurā apkopē jādara. Zinu, kādas vainas pamazām briest dabīgā nolietojuma dēļ. Uzstādīta teicami strādājoša gāzes iekārta, kas palīdz ietaupīt. Jūtos komfortabli ar savu Fabiju, un pārdotu to tikai tad, ja būtu lielas tehniskas ķibeles.
Tourans un Golf hečbeks izmēros atšķiras pamatīgi. Volvo-V50 un Altea būs diviem pirmajiem minētajiem apmēram pa vidu lieluma ziņā. Vajag tad tikt īsti skaidrībā, cik lielu to auto vajag!
Labs teiciens.
Ja nopirksi T-Cross Diesel par 21 K, brauksi ar to skaistus 9 gadus un 220 tūkst.km, tad pārdosi par 5 K, tad vērtības kritums būs 16 / 9 = 1778 EUR gadā.
Tagad, kad arī benzīnmotoriem ir ieviesti kvēpu filtri un turbīnas, benzīna motoru kā vienkāršāku un lētāku remontos priekšrocības zūd. Volkswagen T-Cross abu jaudu benzīna motoriem ir gan turbīnas, gan kvēpu filtri, kuri kā rezerves daļas gan jau maksās dikti dārgi...
Mazda skaista, taču tai liels nobraukums. Volvo-S60 man liekas neglīts.
Es ņēmu plus 24 procentus klāt rūpnīcas dotajiem vidējiem patēriņiem, kas ir attiecīgi vidēji 4,2 litri uz 100 km dīzelim un 4,9 litri benzīnniekam.
Sarēķināju, ka Volkswagen T-Cross ar dīzelīti atmaksāsies, nobraucot 210 tūkst.km, ja pieņem dīzelim vidējo patēriņu 5,21 litru uz 100 km, benzīnniekam 6,08 litrus uz 100 km, benzīna cenu 1,25 EUR litrā, dīzeļdegvielas cenu 1,15 EUR litrā. Dīzeļauto dārgāks par benzīnnieku par 3364 EUR.
Dīleru demo auto parasti ir komplektācijās tuvu maksimumam. Kāds ir, tādu jātestē. Bet priekš sevis es negribētu tērēt 28 K, ja pieņemams auto sanāk par 17 K.
Nu neko darīt, jāpiecieš! Tāds ir lielpilsētu liktenis...
Manuprāt, jauda pilnīgi pietiekama. Volkswagen T-Cross ar 115 zirgspēku benzīna turbomotoru viegli spēj skriet tādos režīmos, kādos var pazaudēt autovadītāja tiesības.
Motors testētajam auto bija baudāms - jaudīgs un ekonomisks. 115 zirgu benzīna turbomotors 1270 kg vieglo auto no 0 līdz 100 km/h var uzraut 10,2 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 193 km/h.
1,5 TSI motoru var iegūt, pērkot nedaudz lielāko Volkswagen T-Roc automobili. Mazākajam T-Cross piedāvā tikai litrīgos motorus.
Interesanti, ka T-Cross ir tikai nedaudz mazāks par T-Roc. T-Cross garums ir 411 cm, bāze 255 cm, bet T-Roc garums 423 cm, bāze 259 cm.
Nedomāju, ka plikāks variants būtu nebaudāms. Nu jā, motors mazāk jaudīgs būtu, ar 95, nevis 115 zirgspēkiem. Nebūtu automāts, bet būtu manuālā kārba. Nebūtu klimatkontrole, bet kondicionieris tomēr būtu.
Ja gribētu baudāmu dīzelīti - 95 zirgspēku 1,6 TDI ar manuālo piecpakāpju kārbu, tad pie bāzes cenas 19354 eiro pieliekot tās pašas ekstras par 1409 eiro, gala cena mašīnai būtu 20763 eiro.
Tūlīt uzrakstīšu Volkswagen T-Cross komplektāciju, kāda mani pilnībā apmierinātu. Tātad auto ar 3 cilindru 1,0 litra 95 zirgspēku benzīna motoru un manuālo piecpakāpju kārbu maksā 15990 eiro. Liekam klāt ekstras, ko vēlos:
- metāliska krāsa 453 eiro;
- priekšējie miglas lukturi un līkumgaismas 173 eiro;
- ziemas pakete (priekšējo sēdekļu apsilde un automātiski apsildāmi vējstikla apskalotāji) - 301 eiro;
- tekstila paklājiņi priekšā un aizmugurē 96 eiro;
- multifunkcionāls displejs ,,Plus,, 45 eiro;
- divu zonu klimatkontrole 341 eiro.
Par ekstrām tātad 1409 eiro klāt, lai auto nebūtu ,,pliks,, . Rezultātā sanāk baudāms auto par 17399 eiro !!!
Katrā ziņā salons un bagāžnieks Volkswagen T-Cross automobilim ir jūtami lielāks nekā konkurentam Nissan-Juke.
Par gaitas īpašībām. Tās man ļoti patika gan ideāla seguma Ventspils un Liepājas šoseju sākumposmos, gan pa ļoti salāpīto P101 šosejas posmu starp Jūrmalu un Kalnciemu. Jā, auto diezgan paciets, bet ar mēru. Riepas bija izmērā 215/45-R18. Ja auto būtu ar R16 riepām (standarts City un Life komplektācijā) vai R17 riepām (standarts Design komplektācijā), tad būtu mīkstāk.
Skaņas izolācija ļoti laba - auto klusāks nekā Škoda-Fabia, nemaz nerunājot par Honda-Jazz.
Jaudas ar 115 zirgspēku benzīnmotoru un DSG kārbu pietiek atliku likām. Uz šosejas dažus auto apdzinu - iespied grīdā un aiziet! Paveros spidometrā - jau 130 km/h !!! Fabijai šādos apstākļos būtu kādi 110 km/h tikai...
Tātad viedoklis par testēto auto. Tas man ļoti patika, labprāt tādu iegādātos, taču ar mazāk ekstrām cenu diapazonā 17-21 tūkst.EUR.
Volkswagen T-Cross ir izcili ērta sēdpozīcija pie stūres, pateicoties plašiem stūres un sēdekļa regulēšanas diapazoniem. Samērā šauras logu statnes palīdz pārskatāmībai. Vēlētos nedaudz lielākus sānu spoguļus. Aizmugurē vietas daudz - ja es, būdams 181 cm augumā, apsēžos ,,aiz sevis,, , tad man ceļu zonā paliek apmēram 8-10 centimetri brīvas telpas. Virs galvas paliek kādi 3-5 centimetri.
Bagāžnieks ir ar divu līmeņu grīdu. Ērti apakšējā līmenī salikt un paslēpt kādas sīklietas (instrumentus, logu šķidruma, dzesēšanas šķidruma traukus). Tad bagāžnieks, kuru aizpilda, sākot no virsējā līmeņa, ir neliels, jo auto tomēr ir kompakts. Ja vajag vairāk vietas, tad bagāžnieka virsējo grīdu var izņemt un iegūt papildus kādus 12-15 centimetrus bagāžas telpas dziļumā. Un vēl noderīga lieta ir pakaļējo sēdekļu (visa dīvāna kopā) uz priekšu un atpakaļ bīdīšanas iespēja par vismaz 10 centimetriem. Ja pietrūkst nedaudz telpas, lai ieliktu bagāžniekā kādu lielāku priekšmetu, tad var aizmugures sēdekļus pabīdīt uz priekšu, upurējot aizmugurē sēdošo ērtības. Taču, ja aizmugurē neviens nesēž, tad jāupurē nav nekas.
Ja ir piedāvājumā par T-Roc tikai nedaudz mazāks, bet būtiski lētāks un tāpat baudāms T-Cross, tad zūd motivācija pirkt T-Roc...