Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
VWfans 04.12.2021 19:57

VWfans 04.12.2021 19:05

VWfans 04.12.2021 17:43

Jā, sākuma komplektācijā nav sēdekļa augstuma regulācijas. Toties ir kondicioneris, priekšējo sēdekļu un stūres apsilde.

VWfans 04.12.2021 10:30

Jaunumi par Hyundai-i10, 1,0 benzīns. Nobraukti pirmie nepilni 2 tūkst.km. Ap 30% attāluma veidoja pustālie braucieni pa laukiem. Pārējais pilsēta/piepilsēta. Vidējais benzīna patēriņš 5,63 litri uz 100 km.

Augsta sēdpozīcija, jo sēdeklis neregulējas uz augšu/leju. Bet pie tā pierod. Man ir labi, bet garākiem par 185 cm gan, iespējams, nebūtu ērti.

VWfans 26.10.2021 12:32

Metode tāda: nonullēju borta kompi, sāk skaitīt kilometrus. Braucu, braucu pārdesmit kilometrus līdz kādai konkrētai vietai. Piefiksēju, ka ir, piemēram, 26,61 km. Mājās pārbraucis, atveru lapu balticmaps.lv , un pārmēru to gabalu, izmantojot mērīšanas funkciju. Sanāk, piemēram, 27,04 km. Aprēķinu kļūdu.

VWfans 26.10.2021 12:01

Staigāju garās pastaigās pa laukiem.

VWfans 26.10.2021 11:15

ZZZZ

Ja borta kompīts rādīja 4,4 uz 100, tad nomērītais pēc bākas metodes 4,57 uz 100 šķiet diezgan precīzs.

Citos režīmos, kur vairāk par pusi bija pilsētas braukšana, patēriņš sanāk 6,01 litrs uz 100 km.

VWfans 26.10.2021 11:04

No rīta pieleju pilnu bāku mājām tuvajā benzīntankā, un brauciena beigās atkal pilnu bāku tanī pašā benzīntankā un pat no tās pašas pistoles. Jāteic, ka borta kompītis rādīja vidējo 4,4 litrus uz 100 km.

VWfans 26.10.2021 10:35

Brīvdienu izbraucienā samērīju pēc kartes, cik daudz melo kilometru skaitītājs Hyundai-i10. Patiesībā nobrauktais attālums ir par 1,7% lielāks nekā skaitītāja uzrādītais. Un tādā veidā pēc bākas metodes nosakot brīvdienu izbrauciena benzīna patēriņu, sanāca, ka tas bija 4,57 litri uz 100 km maršrutā Jelgava-Auce-Ezere-Pampāļi-Saldus-Jelgava.

VWfans 24.10.2021 21:14

Picanto arī bija variants, taču to pašlaik piedāvā tikai ar automātu, kurš ir tā robotizētā mehānika. Izbraucu, un man tā ,,pusautomāta,, darbība nepatika.

Nē, apkope būs pēc gada.

Noteikti jēga ir no maza auto, tieši tādu mājsaimniecībā vēlējāmies.

VWfans 23.10.2021 21:46

VWfans 23.10.2021 21:25

Mājsaimniecībā tagad ir trīs auto. Katram, kuram ir tiesības, ir savs auto. Škoda-Fabija nav nekur pazudusi, tai astoņi gadi un nobraukums 176 tūkst.km. Lielu sūdzību nav.

VWfans 23.10.2021 21:22

Par papildaprīkojumu mazulim Hyundai-i10. Kondicionieris parastais, nav klimats. Mazais ekrāniņš ar radio panelī. Ir sēdekļu apsilde priekšā. Ir apsildāma stūre. Elektriskie logu pacēlāji priekšā. Spoguļiem gan nav elektriskās regulēšanas iespējas, jāgroza ar puļķīšiem no iekšpuses. Aizmugurē sēdekļu atzveltne nolokās pa daļām. Ir mazizmēra rezerves ritenis. Protams, ka ir start-stop, to vienmēr atslēdzu. Nepatīk joslas noturēšanas asistents, to parasti atslēdzu. Toties patīk automātiskās tālās gaismas, šodien tās izbaudīju posmā Saldus-Rīga.

Par benzīna patēriņu. Pilsētā ir ap 6-7 litriem uz 100 km, pa šoseju, ja neskrien, tad iekļaujas 5 litros uz 100 km.

VWfans 23.10.2021 21:09

Hyundai-i10, 1.0 benzīns, 67 zirgspēki, bez turbīnas. Sākuma komplektācija par 12 tūkst.eiro. Nobraukti pirmie gandrīz tūkstoš kilometri. Iespaidi pozitīvi - auto viegls, patīkams vadīšanā. Sākuma komplektācijai sēdeklis neregulējas uz augšu/leju, tādējādi sanāk sēdēt diezgan augstu, bet traucējoši tas nav. Trīscilindru motoriņam tāds garšīgs burkšķītis, pa asfaltu auto samērā kluss. Pa granti gan diezgan skaļi dzird, kā akmentiņi bungā pa arkām. Katrā ziņā Latvijas ātruma režīmiem jaudas pietiek. Salons pietiekami plašs, jo ir superkompakta motortelpa un mazs bagāžnieks.

VWfans 17.09.2021 17:50

Esmu braucis ar 2003.gada MB Sprinteri līdz Anglijas vidienei, un nekas nesāpēja.

VWfans 10.07.2021 10:54

Man aizdomas, ka daudzi jaunieši ar mazu pieredzi tiem Fiatiem pārāk asi raustīja mehāniskās ātrumkārbas kloķi.

VWfans 10.07.2021 10:17

Interesanti, ka 2019.gada rudenī ielās laistie 500. Fiatiņi vairs auto koplietošanā nekalpo. Klienti-jaunieši tos diezgan nodzina. Martā braucu ar 30 tūkst.km nobraukušu Fiat-500, un tas bija nodzīts.

VWfans 04.07.2021 10:51

Ja vairākus mēnešus pēc kļūdu nolasīšanas un nodzēšanas viss bija labi, tad jautājumu varēju uzskatīt par atrisinātu. Sanāca tādas kā viltus trauksmes - neviena detaļa nenobeidzās, nekādi defekti nebija, bet kļūdas dažreiz parādījās.

VWfans 04.07.2021 9:33

Arī Jelgavā ir dīleris, pie kā var griezties.

VWfans 03.07.2021 16:25

Man rīt KIA-Sportage 1,6 CRDi gada jubileja. Nobraukums 15 tūkst.km. Ir trīs reizes iededzies ,,Check Engine,, , taču, veicot diagnostiku un dzēšot kļūdas, nebija nepieciešamība kādas detaļas mainīt. Tā arī nav saprotams, kāpēc tās kļūdas dažreiz uzlec.

Citādi auto ļoti patīk. Liels, ērts, komfortabls. Tikko bija strīdiņš starp tradicionālo hečbeku/universālu un SUV piekritējiem. Man labāk patīk SUV.

VWfans 16.05.2021 20:03

Es atvainojos, man mainījās plāni, un es NEPIESAKOS.

VWfans 15.05.2021 11:44

PIESAKOS - tikai uz VW - iD4.

VWfans 08.05.2021 18:30

Manuprāt, tas 110 km/h uz Vidzemes šosejas nebija vajadzīgs. Tas tikai lieki dažādo braucēju ātrumus un rada stresu. Fūres tāpat brauca un brauks ar 85-90 km/h.

Vieglie ar piekabēm (kuru vasarā ir daudz) vispār drīkst tikai 80 km/h. Tādi, kas ar tām pārkāpj mēreni, braucot 90-95 km/h, visdrīzāk nekāpinās ātrumu uz 100, 105 vai 110.

Daļa lēnāko vieglo paliks pie tagadējiem 90-95, daļa pāries 100-110 ,,zonā,, . Daļa no +9 braucējiem palielinās ātrumu no 109 līdz 119, būs arī +19 braucēji, kuri palielinās ātrumu no 119 līdz 129.

Veidosies vairāk nevajadzīgu stresa situāciju. Piemēram, pa labo joslu brauks trīs fūres ar saviem 89 km/h. Viens Passat vadītājs, kurš noskaņots ātrumu pārkāpt nedaudz, ar 115 km/h apsteigs. Bet cits, teiksim, Audi-Q7 vadītājs, kurš noskaņots pārkāpt vairāk, Passatistu panāks ar 129 km/h, un spiedīs no aizmugures, šķendēdamies, kāpēc viņam neatbrīvo joslu.

VWfans 27.04.2021 22:29

VWfans 27.04.2021 22:24

Izbraucu palielāku gabalu (235 km) ar Citybee jaunā modeļa Toyota-Yaris hibrīdu. Maršruts - dažādi ceļi Kurzemes virzienā. Auto bija pavisam svaigs, nobraukums, paņemot auto, 550 km.

Eksterjers jaunajam modelim man ļoti patīk, tikai ar nosacījumu - vajag melnu jumtu. Visglītāk, manuprāt, izskatās sarkans auto ar melnu jumtu.

Sēdēšanas pozīcija pie stūres man (augums 180 cm) bija ideāla. Ļoti patika instrumentu paneļa iekārtojums - divas ,,akas,, ar ātrumkārbas režīma un hibrīda uzlādes režīma atspoguļojumu vienā akā un ciparu spidometru un benzīna, un motora temperatūras rādītājiem (stabiņiem) otrā. Centrālā planšete samērīga izmēra ar galvenajām pogām fiziskā veidā, ne skārienjutīgām. Zem tās un vēl pasažierim priekšā super ērti sīklietu plauktiņi, kādi ir reti kurā citā modelī.

Salona izmēri apmēram kā Fabijai, var teikt, apmierinoši. Aizmugurē man ,,aiz sevis,, sēdēt normāli, pietiek vietas gan ceļiem, pēdām, gan galvai. Trešajam sēdētājam aizmugurē gan būtu šauri.

Bagāžnieks neliels, atbilstošs klasei.

Skaņas izolācija ātrumos no 80 līdz 100 km/h pa asfaltu laba, pa grants ceļiem ātrumos no 50 līdz 60 km/h apmierinoša.

Lielais jautājums - cik ekonomisks šāds hibrīds? Man sanāca pa šoseju pēc kompja 4,0 - 4,5 litri uz 100 km, bet apdzīvotās vietās bija zem 4 litriem, braucot rāmi, bez asiem uzrāvieniem. Divas reizes liku patēriņu ,,pa nullēm,, , un abos ciklos dažādos režīmos izgāju uz vidējo patēriņu 4,1 litrs uz 100 km. Tiesa, pirms manis citu braucēju uzrādītais un nenodzēstais kompja rādījums bija 4,7 litri benzīna uz 100 km.

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti