Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
VWfans 29.03.2019 12:40

Par stāvēšanas laiku, nepabeidzot nomu, jāmaksā 3 centi stundā dienas laikā. Naktī tas nav jāmaksā. Piemērs, aizbrauc uz Alfu iepirkties. Stāvi tur 45 minūtes. Pēc tam ar to pašu auto brauc tālāk. Par 45 stāvēšanas minūtēm Tev rēķinās maksu 1,35 EUR.

VWfans 29.03.2019 12:33

Viļņā cenām tā atšķirība, ka tur rēķina arī maksu par nobrauktajiem kilometriem. Vēl jāpadomā, kurā pilsētā galu galā izdevīgāk.

www.citubee.lt

VWfans 29.03.2019 11:39

Man Boltā nepatīk tas, ka vadītājs var nepatikt kā cilvēks. Var nepatikt arī viņa braukšanas stils. Turklāt ar CARGURU interesantāk, jo vari braukt pats un ievērtēt gan Yaris, gan Auris, gan C-HR.

VWfans 29.03.2019 11:19

Precīzāk - Tu zini, cik Tu maksāsi tieši par minūti. Piemēram, Tev jāaizbrauc no Zolitūdes uz kluso centru. Pieejams tuvumā Auris, maksa 31 cents minūtē. Izdodas aizbraukt raiti, teiksim, 19 minūtēs. Maksa tad 5,89 EUR. Citreiz gadās sastrēgums un patērē 27 minūtes. Tad maksa 8,37 EUR.

VWfans 29.03.2019 10:56

Par auto netīrību jāziņo aplikācijā.

Un par auto buktēm, skrāpējumiem arī jāziņo aplikācijā.

VWfans 29.03.2019 10:54

Vecākajām no CARGURU mašīnām tikko palika divi gadi. Apskatījos par vairākām CSDD datus - nobraukumi visām 25-30 tūkst.km robežās.

VWfans 29.03.2019 10:52

Es gan ar CARGURU braucu mierīgi, cenšos izvairīties no bedrēm. Apzinos atbildību pret svešu auto.

VWfans 29.03.2019 10:50

Par degvielu ir tā, ka pēc noteikumiem tā ir jālej Circle K stacijā, ja benzīna atlikums ir zem 25 vai 30% (precīzi neatceros). Degvielas kartes atrodas mašīnās. Pats nekad vēl neesmu degvielu lējis. Aplikācijā redzams, cik ir degvielas atlikums katrai brīvajai mašīnai. Ja pamaz un negribas degvielu pildīt, tad tādu auto var neņemt.

Cenas ir atkarīgas tikai no izmantošanas laika. Par minūti, ja tarifs bez pašriska, tad attiecīgi 28, 31 un 34 centi (Yaris, Auris, C-HR). Izdevīgi, ja raita braukšana bez sastrēgumiem. Kļūst neizdevīgi, ja ir sastrēgumi un laiks iet, minūtes tērējas. Tomēr diennakts maksa nevar pārsniegt attiecīgi 55, 60 un 65 eiro, bet par nobrauktajiem kilometriem virs 100 km diennaktī ir papildmaksa.

VWfans 29.03.2019 8:16

Protams, ka nesalīdzināmi, tam piekrītu. Bet man nevajag to jaudu un sportiskumu, man labāk patiktos augsta sēdpozīcija un plašs salons tā, kā tas ir iekš KIA-Sportage.

VWfans 29.03.2019 8:09

No KIA staļļiem es labāk pirktu divreiz lētāko KIA-Sportage.

VWfans 29.03.2019 8:06

Nav jau to fūru tik daudz, vismaz brīvdienās nav. Es neieciklējos uz to apdzīšanu tā, ka vajag tūlīt un tagad. Piemēram, tukšākā posmā uzskrienu uz kādiem 92-95, bet Pierīgā varu pabraukt ar fūrēm vienā tempā, nepārdzīvojot, ka tie varbūt ir 86 km/h.

VWfans 29.03.2019 8:02

Nav 47 kW, bet ir 51 kW. Tie ir 70 zirgspēki. Braucu ļoti ērti, ar baudu. Mēdzu vilkt pat piekabi ar 400-500 kg kravu. Ieskrējiens ir normāls, bet tādu galvu reibinošu man nevajag.

VWfans 28.03.2019 18:28

Es braucu arī ar 95 km/h. Braucu dažādi, gan ar 85, gan 95. Un bieži velku arī piekabi ar 400-500 kg kravu. Pat tad Fabija pārliecinoši tur 90-95 km/h (zinu, ka ar piekabi drīkst tikai līdz 80 km/h).

VWfans 28.03.2019 18:22

Manas Škodas 1,2 HTP motors ir ideālā stāvoklī par spīti 137,7 tūkst.km nobraukumam.

VWfans 28.03.2019 18:05

Fabija piedāvā izkoptu, garšīgu vadāmību par samērīgu cenu. Bet liela jauda Latvijas ceļos nav vajadzīga!

VWfans 28.03.2019 8:30

Jā, jāiegādājas, piemēram, koši zilu Fabija universālu ar 1,0 TSI benzīna motoru...

VWfans 27.03.2019 21:45

Tad jau sanāk, ka 2030.gadā 2020.izlaiduma gada auto rūkdami ies garām jaunajiem auto, kam būs ierobežotāji.

VWfans 27.03.2019 21:42

Tad jau jāpaspēj 2021.gadā nopirkt divus jaunus auto: lielisko Škoda-Fabia universālu un sprigano, košo Hyundai-Kona.

VWfans 27.03.2019 18:23

G.Astras ielas Viadā gāzei salda cena: 56,5 centi litrā, kas ar lojalitātes karti sanāk 53,0 centi litrā.

VWfans 27.03.2019 13:35

Samazini, teiksim, līdz 45 vai 46, vai 47, bet pēc tam atjauno bijušos 48 km/h !!!

VWfans 27.03.2019 13:15

Pietiek jau ar to, ka samazināsi ātrumu no 50 km/h līdz 48 km/h. Attiecīgais punkts būs izpildīts tad.

VWfans 25.03.2019 18:33

taaneko rakstīja: 41 sekunde nav maz. Dzc pārbrauktuve, luksafors... Vai esi kādreiz redzējis, kā pāris minūšu laikā veidojas korķi?

Un vēl tu neesi vienīgais. Pēc tam kad esmu atguvis savu apdzenot tevi un 5min braucot ar 122 km/h noķeru smaidīgo vai uupi. Un viss no gala. Vai arī piebraucu pie rindas, kura gaida, kad viencexperc beigs riņķot pa apli sava KASKO upura gaidās.

41 sekunde ir niecīgi maz, un tāda laika sprīža dēļ nav vērts iespringt.

VWfans 25.03.2019 18:31

Uz Rīgas apvedceļa saimnieciskās izaugsmes rezultātā satiksme lielākajā diennakts daļā ir kļuvusi tik intensīva, ka apdzīšana lielākoties ir riskanta un tamdēļ no tās jāatturas.

VWfans 25.03.2019 18:28

Šitie ,,ņeķerpilas,, ir vienkārši nelabojami. Civilizētajā Eiropā cilvēki ir sapratuši - ja uz divjoslu ceļa satiksme ir intensīva, tad vienkārši neapdzen, brauc mierīgi kolonnā, bez stresa un neapdraudot savu un savas ģimenes locekļu dzīvības. Bet Latvijā tas kaut kā braucējiem nepielec: tikai 6 km garajā posmā starp Sauriešu pagriezienu un A6 šoseju riskē ar dzīvību, lai ietaupītu 30-40 sekundes.

VWfans 25.03.2019 18:09

Es Tevi neatbalstīšu. To, ka fūrei priekšā bija Pasāts, varēji arī paredzēt. Ir jāpārkārto sava domāšana tādā virzienā, ka intensīvas satiksmes posmos nav par katru cenu tūlīt un tagad jāapdzen. Var arī kādu 10-15 km posmu pabraukt nedaudz lēnāk!

Lasītākie raksti

Jaunie raksti