BMW-X3 ar 3 litru 265 zirgspēku turbodīzeli... Ar šo auto braucu posmā Iecava-Ceraukste... Brauciens radīja vienkārši sajūsmu... Ja man no testa dienas auto būtu jāizvēlas vienu braucienam uz Horvātiju, tad tas būtu BMW-X3, bet Mercedes-CLS 350d paliktu otrajā vietā.
Hyundai-Kona ar 1,6 litru 177 zirgspēku benzīna turbomotoru uz Rudens mediju testa braucienu ieradās pilnīgi jauns ar nobraukumu zem 100 km. Lai gan auto kompakts, tomēr diezgan pasmags. Pašmasa konkrētajam auto - 1477 kg. Kad pienāca mūsu kārta braukt ar to pa Zemgales ārēm, tad redzējām, ka intensīvos testa apstākļos neiebrauktam auto borta dators rāda vidējo benzīna patēriņu 11 litrus uz 100 km.
Hyundai-Kona mani sajūsmināja visā: gan dizainā no ārpuses un iekšpuses, gan gaitā.
Cenas ar mazo 1 litra turbomotoru sākas no 17 tūkst.EUR.
Kas ir nepareizs apgalvojumā, ka Rextons ir līdzīgs Kruzakam?
Ja es tuvotos pensijas vecumam, būtu pārticis, zinātu, ka mani gaida laba pensija, tad, iespējams, salīdzinātu Kruzaku ar Rextonu. Rezultātā iegādātos Rextonu kā komfortablu, lielu, ērtu auto atlikušajam mūžam - 18 gadiem, kuros nobraukt 250 tūkst.km.
Jā, Mitsubishi Eclipse Cross nav izcilnieks degvielas ekonomijā, bet varbūt to lietu var labot, uzstādot gāzes iekārtu? Ja ar benzīnu braucot, patēriņš ir 9 litri uz 100 km, tad ar autogāzi braucot pietiktu ar 11 litriem uz 100 km ( 6 eiro uz 100 km).
Ar Ssang-Yong Rexton pie stūres nebraucu, taču palika tāds patīkams iespaids, ka Rexton ir tikpat labs kā Land Cruiser. Patika iebūvētā TomTom navigācija.
Jā, degvielas patēriņš laikam paliels gan. Mēs ar šo Mitsubishi braucām priekšpēdējo posmu, un pie Slokas firmas pārstāve mūs sūtīja iebraukt Circle K uzpildīt benzīnu, jo mirgoja jau brīdinājums, ka benzīna atlicis pavisam maz.
Borta datoram bija jābūt centrālajā Cactus ekrānā, bet mūsu brauciena posmā (Rundāle-Vilce) abiem ekrāniem bija ļoti mazs spilgtums un pagāja brītiņš, kamēr atradām, kur to spilgtumu uzstādīt. Tad uzlikām navigāciju.
Nē, iekš Peugeot-508 man (augums 181 cm) bija pārsteidzoši ērti, neskatoties uz netradicionālo paneļa arhitektūru. Bezrāmju durvīm nebija nekādas vainas, jo salikšanas kvalitāte ir augstā līmenī.
Pirktu košas krāsas Hyundai-Kona ar 1 litra 120 zirgspēku turbomotoru.