Ko «mācībnieks» dara uz Lāčplēša ielas? Taisa sastrēgumu! (+ foto) 99

 
21.oktobris 2008 13:19

Jau kādu laiku atpakaļ tika aizskarts jautājums par mācību auto kustības ierobežošanu - vismaz "grūtajās" stundās. Tomēr - nekas tāds nav noticis.

Otrdienas rīts. Ap plkst. 10 no rīta. Lāčplēša iela starp Salu tiltu un Satekles ielām. Parasti šajā laikā pamatīgākā burzma ir centra virzienā. Tomēr šodien viss bija savādāk. Sākotnēji nesaprotamu iemeslu dēļ Lāčplēša iela Pārdaugavas virzienā sākot jau no Avotu ielas bija sastrēgusi.





Nonākot līdz Gogoļa ielas krustojumam, atklājās, ka viss sastrēguma iemesls ir mācību auto (ar meiteni pie stūres), kuram uzgrūdies virsū džips. Ap mašīnu darbojās instruktors. Protams, pēc situācijas skaidrs, kurš vainīgs (izskatās, ka džips), tikai rodas jautājums - ko tur darīja mācību auto ar "pieredzējušo" mācekli pie stūres? Un interesantākais, ka instruktoram tā arī neienāca prātā novākt savu auto, lai netraucētu pārējo automobiļu satiksmei.

Būtu tomēr jauki, ja instruktori savus mācekļus laistu braukt pa Rīgas centrālajām ielām tikai tad, kad braukt iemācīties gribētāji/jas jau prot atšķirt akseleratoru no bremzes, kā arī spēj novērtēt situāciju, kad bremzēt un kad nē. Ir taču Pārdaugava, kur mocīt vietējos ar savu braukt neprasmi - tur tomēr nav tik izteikta satiksme...

Instruktoru kungi - nelieniet Rīgas centrā, lūūūūdzu! Māciet savas gudrības citur!

autobraucējs, arī braukšanas instruktors
 
Visi komentāri
 
262832. viesis 21.oktobris 2008 13:28
0 0 Atbildēt

1) šķiet, ka vainīgs avārijas izraisīšanā ir tieši džips, tā kā mācību auto te vainot ir pilnīgi lieki;

2) kā tad lai skolojamais topošais autobraucējs iemācās braukt pa sastrēgumiem? šī bija normāla izvēle, ja ņem vērā, ka ir darbdienas rīts un šajā laikā virziens uz Pārdaugavu jau nu nemaz nav pārblīvēts ar automašīnām;

Piekrītu tam, ka abas avarējušās mašīnas varēja novietot kaut kā citādi, lai neradītu tik lielu sastrēgumu!

262833. viesis 21.oktobris 2008 13:28
0 0 Atbildēt

nu protams, ka dzjips vainiigs.

un izskataas, ka vinji ir kaareiz celjaa uz paardaugavas mazajaam ielaam.

262834. viesis 21.oktobris 2008 13:30
0 0 Atbildēt

Nu protams, ka džips, jo noteikti nesapratās ar "pieredzējušo" mācībnieka šoferīti...

262835. viesis 21.oktobris 2008 13:32
0 0 Atbildēt

Autora prāt laikam mācību auto atrašanās uz ielas jau to padara par vainīgu ceļu satiksmes negadījuma izraisīšanā...

262836. viesis 21.oktobris 2008 13:32
0 0 Atbildēt

Krīze netikai ekonomikā, bet arī raksta autora galvā. Tik nepamatoti uzbraucieni un tāds murgs sen te nebija lasīts.

Redaktors 21.oktobris 2008 13:33
0 0 Atbildēt

Auto bija uzreiz jānovāc - to taču instruktors varēja iedomāties!

262838. viesis 21.oktobris 2008 13:35
0 0 Atbildēt

Īsti gudrs autors nav. Kāpēc kādam kurš dzīvo centra otrā pusē būtu jābrauc uz pārdaugavu, lai mācītos braukt. Mācībnieks mācījās braukt un sastrēguma vaininieks ir džips. Lai braukā mācībnieki pa centru būs vieglāk pārvietoties pa pārdaugavu.

Redaktors 21.oktobris 2008 13:36
0 0 Atbildēt

Džips netraucēja satiksmi! Satiksmi traucēja stāvošais mācībnieks.

262840. viesis 21.oktobris 2008 13:37
0 0 Atbildēt

Redaktoram vajadzētu zināt, ka tā vienkārši novākt auto nevar. Ej pēc tam pierādi kaut ko. Vispirms saskaņotais vai CP un tikai tad kustinam auto.

Redaktors 21.oktobris 2008 13:38
0 0 Atbildēt

Var arī novākt un tad uzzīmēt saskaņoto. Bildēs skaidri redzams, ka neviens neko neraksta.

262842. viesis 21.oktobris 2008 13:38
0 0 Atbildēt

kāpēc jānovāc? lai pēc tam nevarētu savu nevainību pierādīt?

262843. viesis 21.oktobris 2008 13:39
0 0 Atbildēt

Džips ir diezgan dziļi iebraucis joslā, tā ka mācībnieka novākšana neko neatrisinātu.

262844. viesis 21.oktobris 2008 13:41
0 0 Atbildēt

Noteikti, ka mācībnieks savas nezināšanas un instruktora nepieklājības pēc nolēma "a davai es to džipu nelaidīšu". Savukārt džipa vadītājs cerēja, ka ar "M" aprīkotais auto vienkārši nepaspēs uzsākt braukt, pirms džips jau būs līdz Salu tiltam ticis...

262845. viesis 21.oktobris 2008 13:44
0 0 Atbildēt

saskaņoto paziņojumu var rakstīt, ja viena puse atzīst savu vainu un par to arī parakstās. Pretējā gadījumā labāk ir gaidīt CP.

Pie tam šajā gadījumā satiksmi traucēja abi auto nevis tikai mācībnieks.

Kļūda ir tā, ka nav izvietota avārijas zīme, lai pārējie satiksmes dalībnieku laikus būtu brīdināti par avāriju un jau laicīgi varētu pārkārtoties blakus joslā.

262846. viesis 21.oktobris 2008 13:46
0 0 Atbildēt

shajā gadījumā nav teikts, ka nav izlikta zīme. jo zīmei jābūt 15 m no avārijas vietas. redzot kā džips ir savu trīsstūrīti ir nolicis, smiekli nāk. varēja vēl zem savas šasijas nolikt, lai čigāni nenosper. :P

262848. viesis 21.oktobris 2008 14:11
0 0 Atbildēt

Kad sen-sen apakaļ mācījos, mani arī "savāca" centrā, un pēctam bij jābrauc uz pārdaugavas ieliņām, pēctam atpakaļ uz centru pēc nākamā braucēja. Pilnīgi normāla situācija.

262849. viesis 21.oktobris 2008 14:13
0 0 Atbildēt

Drīzāk jau jāprasa ko šis un citi "džipi" meklē pilsētas centrā, varbūt tieši tos vajag triekt prom, kā to šur tur pasaulē piekopj.

262850. viesis 21.oktobris 2008 14:14
0 0 Atbildēt

2 262846

Bet ja džipa vadītājs to trīsstūri būtu tālāk nolicis, tad noteikti kāds tam pārbrauktu pāri vai nozagtu - un tad džipa vadītājam vēl CP varētu piešūt trīsstūra nelietošanu... Nokļūsi pats tādā situācijā - sapratīsi par ko runāju...

262851. viesis 21.oktobris 2008 14:15
0 0 Atbildēt

TG/AM

262852. viesis 21.oktobris 2008 14:38
0 0 Atbildēt

Mācībniekiem ir jāmācās. Protams, arī Rīgas centrā. Loģiski, ka instruktoram būtu jāizvēlas laiki ārpus PIK stundām rītos un vakaros. Diemžēl, kā pēdējā laikā novērots, vairums džipistu ir pašvaki braucēji - itin bieži izraisa CSN elementarās situacijās. Nevar prasīt no mācekļa, lai viņš izprastu daudzu dzīpistu agresīvās braukšanas metodes. Tās ne vienmēr ir saprotamas pat auto vadītājiem ar lielu pieredzi. Bet ceļu gan būtu vēlams tml. situacijās atbrīvot. Auto stāvokli var apzīmēt ar krītu, var arī nobildēt - fotokamerai vienmēr jābūt mašinā. Cik dzirdēts, dažās rietumu valstīs (Francija,Beļģija, u.c. par ceļa bloķēšanu tml. situacijās ir pat paredzēts papildus sods.

262853. viesis 21.oktobris 2008 14:59
0 0 Atbildēt

džipists lai brauc uz saviem laukiem kartupeļus vest.

262854. viesis 21.oktobris 2008 14:59
0 0 Atbildēt

ielien tāds lauķis reizi mēnesī Rīgā un pat mācībnieku nejēdz pamanīt.

262855. viesis 21.oktobris 2008 15:02
0 0 Atbildēt

Latvijas tiesā tevis bildētas bildes par pierādījumu neder. Un ar krītu uz asfalta parasti zīmē mazas meitenes, tas arī neko nepierāda.

P.S. Neizaicini likteni, vispirms noformē dokumentus un pēc tam kustini auto. Ja neesi pārliecināts izsauc CP nevis sastādi saskaņoto utt.

262856. viesis 21.oktobris 2008 15:12
0 0 Atbildēt

Varētu padomāt, ka autors ir ar stūri rokās jau piedzimis (nabaga māte)... Kā lai tad tas cilvēks iemācās braukt, tai skaitā pa sastrēgumiem. tad, kad tikai divas dienas kā dabūtas tiesības, bet instruktora vairs nav, tikai stress? Esiet iecietīgi, it īpaši, ja vainīgs kaut kāds džips (ko tas darīja centrā, ja braukt nemāk?).

262858. viesis 21.oktobris 2008 15:39
0 0 Atbildēt

Ir skaidrs, ka raksta autors ir neiecietīgs daunis. Nav skaidrs, kāda velna pēc iAuto šo neiecietību tiražē!

262859. viesis 21.oktobris 2008 15:45
0 0 Atbildēt

Nu nav nekāda pamata iecietībai pret mācībniekiem. Braukt jāmācās citur!

262860. viesis 21.oktobris 2008 15:47
0 0 Atbildēt

Pagāšgad izliku trijstūri, kuru 10 min laikā notrieca. Nu, vismaz tiku pie jauna:)

262863. viesis 21.oktobris 2008 16:35
0 0 Atbildēt

Kā tur bija ar mācību auto kustību ierobežojamiem laikā un telpā, pieņēma to likumu?

Un ko tad tur jāmācas braukt sastrēgumos? uzsakt un apstāties, tik vien tā māka, drīzāk jamajiem grūtāk vienmērīgā plūsmā braukt un manevrēt pa 2-3 joslām, lai to mācās ;)

262868. viesis 21.oktobris 2008 17:01
0 0 Atbildēt

džipa vadītājs kā redzams nav mācījies braukt pa sastrēgumiem! Lūk rezultāts! :)

Bet ja nopietni - ko stresot, nebūtu mācībnieks būtu parasta avārija un autors nebūtu tā cepies!

Pilnīgi nav ko darīt, kā piesipties citiem!

262871. viesis 21.oktobris 2008 17:06
0 0 Atbildēt

Pilnīgs TG/AM! būtu mācībnieka vietā BMW, tad atsaldētie bumeristi būtu vainīgi, ja? Būtu mācībnieka vietā trolejbuss, brēktu lai izvāc no centra sabiedrisko, ja?

262872. viesis 21.oktobris 2008 17:26
0 0 Atbildēt

Es ar nesaprotu ko tas "pieredzējušais" fermeris dara Rīgas centrā.

262878. viesis 21.oktobris 2008 19:39
0 0 Atbildēt

1) autor, nopublecē savas koordinātes un autoskolas nosaukumu, lai tauta zin, pie kura "iiiiiiiiiiiiiinstruktora" kategoriski AIZLIEGTS mācīties braukt ar auto :D :D :D

2) no autora paviršām bildēm un raudalīgā apraksta īsti nevar saprast - kurš bija vainīgs CSNg izraisīšanā, un ja neviena puse sevi par vainīgo neatzīst, tad stāvam - gaidam CP.... Tāda dīve. Tas, kurš brauc ar "M" uz jumta defaultā vēl nav uzskatāms par vainīgu.

3) subjektīvi vērtējot situāciju un vadoties pēc autora vārdiem, sanāk , ka vainīgs ir džips, kurš UZDŪRĀS macībniekam.... vai ir vajadzīgi vēl komentāri ???

4) par tā saucamām "pīķa" stundām var uzskatīt laika posmu no 07:45 līdz 09:00, kad vislielākā masa dodas savās darba gaitās un 17:00 - 18:40, kad lielākā masa dodas mājās. Bet ja jau gadījums ir noticis ap plkst.10:00, tad nevarētu teikt, ka mācībnieks ir "ārdījies " pa centra lielākiem korķiem pīķa stundās....

5) autor, Tu par saviem audzēkņiem ņem tikai vīriešu kārtas pārstāvjus ? :D precizējošs epitetes "meitene pie stūres" daudz ko par Tevi pasaka... :D :D :D

P.s. pēc autora domām mācībniekiem labāk mācīties braukt Spilves lidostā, dabūt tiesības un tad radīties uz ielām pīķa un visās pārējās stundās ??? :D :D :D

P.p.s. šim rakstam bija jābūt uz nu ļoooooooooooooooooooooti dzeltena fona.... bet nu Reds ir citās domās...... :D :D :D

262879. viesis 21.oktobris 2008 19:56
0 0 Atbildēt

M tuvojās ar ieslēgtu labo pagriezienu lai nogrieztos krustojumā , dzipa vadītājs izdomā ka M griezīs ieliņā no kuras viņš mēģina izgriezt . Šodien kolēģis nokļuva analoģīskā situācijā, tikai nobraucot no Torņkalna tiltiņa, ''meitene pie stūres'' pa galveno ceļu brauca ar labo pagriezienu . Popal kolēga.

262883. viesis 21.oktobris 2008 20:55
0 0 Atbildēt

Piekrītu DeaDMoroZZZ

un kā jau citi iepriekš minēja, tad ja nevar vienoties, gaidam CP, bet auto nekustinam, kaut vai uz jumta lai stāv.

262884. viesis 21.oktobris 2008 21:32
0 0 Atbildēt

Bess:

Cik nav redzēti braucēji, kuriem pagr. rādītājs "po žizņi" ieslēgts.

Pieredze iemāca, ka nevajag paļauties uz citiem - ja paspēj, izgriez uz galvenā, ja ne - labāk pagaidi, kamēr tāds "griezējs" aizbrauc.

Autors neizklausās pēc diez ko laba instruktora.

Btw, kāpēc, autoraprāt, tieši Pārdaugavas iedzīvotājiem būtu jāpacieš M-kas?

262885. viesis 21.oktobris 2008 22:41
0 0 Atbildēt

man šodien vakarā aizmugurē brauca bembis, kam slēdzot pagriezienu tas vienlaikus abās pusēs mirgoja :D

262886. viesis 21.oktobris 2008 23:19
0 0 Atbildēt

Kamēr CSDD inspektori dzīs jaunos tiesību pretendētājus uz centru, tikmēr arī tur būs mācībnieki, tāpat kā Pārdaugavā. Un, kad atvērs jauno tiltu vaļā, tad mācībnieki pilns būs arī Ķengragā. Tad CSDD inspektoriem būs vēl vairāk kur izvērsties...

262887. viesis 21.oktobris 2008 23:32
0 0 Atbildēt

Bess:

Tā ir vienvirziena iela.

Pagrieziena rādīšanai ticēt nedrīkst - jāskatās vai veic manevru vai nē.

262889. viesis 22.oktobris 2008 9:21
0 0 Atbildēt

Njā. Ar katru dienu pārliecinos ka saprāts ir konstants lielums un jo vairāk cilēku uz planētas jo mazāk katram tiek...

Autoram 100% ir jāiziet nervu dakterēšanas kurss. Un ko var iemācīt šāds CSN un RD noteikumu analfabēts, kurš uzskata ka taisnvirziena kustībai ir priekšroka, jo jebkurš šķērslis viņam redz traucē pārvietoties. Latvietis īstenais.

262890. viesis 22.oktobris 2008 9:24
0 0 Atbildēt

DeaDMoroZZZ durak. Pats neesi labāks par autoru. Nu tāāāā izteicies, ka tiešām parādīji kāds malacis un labs cilvēks esi.

262891. viesis 22.oktobris 2008 9:26
0 0 Atbildēt

To scope.

Te reku tauta šūmējās par to ka nelieto pagrieziena gaismiņas www.tvnet.lv/auto/zinas/ro...php?id=4900399

Tā kā nevajag man te stāstīt ka virzienrādītāja lietošana ir avārijas cēlonis :D :D :D

Pārsmieties var...

262892. viesis 22.oktobris 2008 9:40
0 0 Atbildēt

262890. viesis 22.10.2008 09:24

labāk izlikties par "durak" nekā tēlot gudro, kā tu :D :D :D

262894. viesis 22.oktobris 2008 9:56
0 0 Atbildēt

DeaDMoroZZZ, pa sastreegumiem miicoties apmaacaamais neko daudz vairaak par sajuuga atlaishanu neiemaacaas. Shaadaa stilaa manu sievu "maaciija". Vieniigais ierocis, kas vinjai bija, lai ciiniitos ar jebkaadiem satiksmes sarezhgjiijumiem, bija aatruma samazinaashana.

Viss!

Bremzeet nemaaciija, ieskrieties nemaaciija, paarkaartoties nemaaciija, pa shoseju braukt nemaaciija, neko par droshu braukshanu nemaaciija. Nemaz nerunaajot par apdziishanu.

Tikai dienaam miiciija "marshrutus" Bojaajot nervus, jo apmaacaamais ta juut, ka vinja riiciibaa nav visu iespeejams vajadziigo panjeemienu. Nav pat teoreetiskas zinaashanas par tiem!

262896. viesis 22.oktobris 2008 10:13
0 0 Atbildēt

uupis:

Nemaz nesmejies - pagajušo nedēļ redzēju vienu šitādu gudrīti, kurš, rādot kreiso pagriezienu, nogriezās pa labi. No malas izskatījās rēcīgi, bet vai tā būtu, ja šis piem. aizbrauktu taisni un ieliktu kādam sānā?

Nesaku, ka pagriezienus navajag rādīt, tikai vajag atcerēties, ka kādam tas kreisais/labais virzienrādītājs varbūt mirgo jau no Zilupes...

262897. viesis 22.oktobris 2008 10:15
0 0 Atbildēt

Gintz, a instruktoru nomainīt ir ļoti sarežģīti? Vai arī patīk bojāt tos nervus?

262898. viesis 22.oktobris 2008 10:16
0 0 Atbildēt

Ja godīgi tad instruktoriem ir dziļi pie kājas, satiksmes drošība, satiksmes noteikumi, pārējo voedoklis un tas vai kursants mācēs braukt vai nē. Viņus interesē atsēdētās stundas par kurām samaksā un kursanta eksāmens. Dzirnavu ielā blakus Latgalītei regulāri mācību auto stāv zem zīmes un uz trotuāriem! Zaķusalas estakāde kur fiziski nevar redzēt vai kāds brauc lejā no tilta, bet tur pie nepārtrauktās baltās linijas macibnieki mācās uzsākt braukt! radot iespaidigas avarijas situācijas. Pie Torņakalna tiltiņa zīmi kustība pa labi principiāli neievēro! .... tā varētu turpināt un turpināt! Un pēc šitā lai viņus vel ciena?

262899. viesis 22.oktobris 2008 10:27
0 0 Atbildēt

Instruktoru iipashi NAV pret ko nomainiit. Tas ir vispaareejs stils, kas nes stabilu, paredzamu ienaakumu. Apmaacaamais progresee leeni -> garanteetas daudzas nodarbiibas -> stabila naudinja.

Instruktoram nervus un mashiinu bojaatu tieshi punkti, kurus uzskaitiiju kaa nemaaciitos.

Manaa skatiijumaa tas ir viens no buutiskajiem ceelonjiem, kas satiksmi Latvijaa padara nebaudaamu. Pilni celji ar brauceejiem, kam nav maaciitas buutiskas lietas.

262900. viesis 22.oktobris 2008 10:32
0 0 Atbildēt

Nu kur tādi pimpji kā Sretsked rodas...

262903. viesis 22.oktobris 2008 11:10
0 0 Atbildēt

Es gribētu vērsties pie raksta autora!: Tu krāniņ, Pārdaugavā ir vēl intesīvāka satiksme nekā centrā!!!!! Dēļ tādiem instruktoriem, kā Tu notiek korķi pārdaugavā, jo Jūs, kā Gnīdas lienat pat privātmāju sektoros!!!!!!!!!

Starpcitu, 50% no sastrēgumiem ir vainīgi tieši mācībnieki, 30% priekšā līdēji un urlas, 20% citi iemesli

262904. viesis 22.oktobris 2008 11:22
0 0 Atbildēt

Es gan neizsteiktu viedokli par situāciju, kuru neesmu pat redzējis!!!!!

262906. viesis 22.oktobris 2008 11:26
0 0 Atbildēt

Pie mums - Banānijā nav sakārtots - kā rīkoties situācijā, kad avārija reāli traucē satiksmi. Otrkārt - saskaņotais paziņojums iet krasta tikai tad, kad to atzīst abas puses. Treškārt fotogrāfija pie mums nav pierādījums. Ceturtkārt - novācot transportlīzekli dežipists varēs izteikt ka viņš ir cietušais un atradīs 100 lieciniekus, ka mācībnieks braucis atpakaļgaitā. Piektkārt - CSN ir skaidri un gaiši rakstīts - kurš pakaļā - tas pakaļā! Neievērota distance utt. Dažiem džipistiem šķiet, ka džips nāk kopā ar po likšanu uz citiem satiksmes dalībniekiem. Mums likums nenosaka līdzi vadāt krāsu baloniņu, lai var uzkrāsot automašīnu atrašānās vietas uz brauktuves, ko izmanto citās valstīs braucēji un/vai CP.

Tākā īstenība - topiks ir par nesakārototo normatīvo bāzi - kā rīkoties šādā jautājumā un tas būu kā publisks FUJ likumus un noteikumus rakstošaniem nevis Mācībniekam.

P.S. Mācībnieks ir atbilstoši apzīmēts, lai džipists ievērotu distanci un būu gatavs tam, ka mācībnieks var izmest jebkādus pigorus. Tākā TG/AM, jo uzbrauciens tajā pausts nepareizajiem vaininiekiem...

262910. viesis 22.oktobris 2008 11:37
0 0 Atbildēt

Gintz - a kur problēma pašam sievai pamācīt braukt, raz tāds gudris pagadījies esi? a?

Ja jau sajūgu atlaist māk un neslāpst - pārējo jau var mācīt bez otra pedāļu komplekta...

Runājot par mācībniekiem - pēdējā laikā mācībnieki man ir traucējuši labi ja 10% gadījumu. Un pat tad, kad tie nomaļā vietā (tas laikam būš kaut kur uz mēness) iemācās braukt, viņi vienalga nonāk stresainā vidē, kad iebrauc Rīgā ar megagāzētājiem, līdējiem un citiem atsaldeņiem, kas 30 gadus atpakaļ pirkto tiesību laika CSN atcerās ar izbirumiem, saviem labojumiem vai jaunāko izmaiņu nezināšanu un neizpratni...

Visvairāk mani trauce tie, kas lien, kur nevar ielīst, no trešās joslas nogriežas pa labi, pagrieziena rādītāju ieslēdz nevis tuvojoties krustam vai stāvot pie sarkanā, bet gan tad, kad ir izkustējušies līdz krusta vidum, tad apstājas un tad tikai ieslēdzot indikatoru aplaimo pārējos ar savu maršruta tālāko kustības virzienu, vai arī labo vai kreiso pagriezienu izpilda no joslas vidus - vislabāk iespārda tie, kas veic kreiso pagriezienu. Jo tad ne pats dēļ intensīvās satiksmes no šķēsojamās ielas labās puses spēj veikt manevru, nedz ļauj tiem, kam jānogriežas pa labi veikt savu manevru...

262914. viesis 22.oktobris 2008 11:58
0 0 Atbildēt

Palaidniexam piekrist.

Bet Sretsked – marš uz psihdispanseri – tev ar nerviem nav kārtībā. Un ne tikai bet saprāts arī pieklibo un tā pamanāmi. Nospiest malā mācībnieku??? Un pēc tam lielīties ar to varoņdarbu :D. Tas pats kas atņemt mazam bērnam cepumu un pēc tam lielīties kāds varonis esi. :D. Lielceļa kings – diezvai tu zini kā izbraukt vienādas nozīmes T veida krustu. Tu esi no tiem praidistiem kuri domā ka taisnvirziens atceļ labās rokas likumu... :D :D :D Lauznis :D :D :D

Začem prava kupil - abižaješ - padariļi :D :D :D

262918. viesis 22.oktobris 2008 12:56
0 0 Atbildēt

Es arī uzskatu, ka mācībnieki ir jāmāca arī pa centru braukt. Pat pēc savas pieredzes varu pastastīt. Kad liku tiesības, biju šausmās, ka instruktors liek braukt pa briesmīgākajām centra vietām (krustojums pie Stacijas laukuma u.t.t.). bet tagad saku lielum lielo paldies par to, jo varu pilnīgi vēsi un normāli braukt pa pilsētu. Pārspēju pat dažus labus lauciniekus ar stāžu, kuriem ceļi trīc iebraucot Rīgā. Man drīzāk nepatīk šosejas - vienmuļš ātrums, reakcijas zudums pie vienmērīgas braukšanas u.t.t. Pilsētā iebraucot pilnīgi atlaiž sasprindzinājumu un jūtos kā ZIVS ŪDENĪ :)

262920. viesis 22.oktobris 2008 12:58
0 0 Atbildēt

un vispār... daudzi ir aimisuši, ka paši nepiedzima ar tiesībām kabatā un zināšanām par pareizi ceļa satiksmi :D

262921. viesis 22.oktobris 2008 13:01
0 0 Atbildēt

Sretsked - tevi tai senajā pagājušā gadu simteņa 86. gadā apmācija braukt un tiesības liki slēgtā poligonā vai lidlaukā, kura salikti konusi? Pilsēta ne reizi neiebrauci?

Un tad kad piemo reizi iebrauci pilsētā ar nule kā iegūajām tiesīām brauci kā paraugvadīājs, ne reizi nesaminstinoties un nesašujoties meistarībā? Kā arī tagad esi paraugparaugs visiem pārējiem - nemākuļiem?

262927. viesis 22.oktobris 2008 13:19
0 0 Atbildēt

Nu nu Sretsked.

Tad jau nemaz i neesi lasījis pēdējos CSN. Toč tev ar galvu nav īsti labi. Ņem tiesības un nes uz CSDD un pasaki ka tādiem dauņiem tiesības nedrīkst izsniegt... :D :D :D

Un neba jau mācībnieki rada sastrēgumus. Tu paskaties cik auto ir reģistrēti Latvijā un pēc tam saskaiti 40-60 % un tad dabūsi ciparu cik auto pārvietojas pa Rīgu. Njā nu nezināju ka 86. gadā miliči ļāva likt psihslimniekiem tiesības.

UN TAGAD SPECIĀLI ČUGUNA PIERĒM – 38. CSN Punkts – Ja protams mākat lasīt – izlasiet, it sevišķi -> 38.4 darīt visu iespējamo, lai netiktu apdraudēti citi ceļu satiksmes dalībnieki, it sevišķi mazāk aizsargātie (gājēji un velosipēdu vadītāji);

Un Latvijā ir bardaks ne jau tāpēc ka lielākā daļa ievēro CSN, bet tāpēc ka tādi histēriķi kā jūs ir uz ceļiem. Tādi kam obligāti jānogriež ceļš, tādi kas uzskata ka gājējam pašam jārūpējas par savu drošību uz pārejas. No visa tava teksta nāk ārā tāds varens lielceļa kings – pašķīst putekļi es braucu. Jūs visi man esat parādā ceļu. Nu nav tev draudziņ zilsarkanās bākugunis. Tā kā atslābsti un padakterē nervus. UN IEMĀCIES CIENĪT CITUS!!!

262928. viesis 22.oktobris 2008 13:20
0 0 Atbildēt

Aizej izdzer auksta ūdens glāzi! Nomierinies un mazliet padomā, ja ir ar ko.

Konkrētais gadījums likās "traks" un "aprejams" tikai tāpēc, ka tajā iesaistīts mācībnieks?

Situācija gan liecina par ko citu - tas bobiks ir uzbraucis citam tr. līdzeklim, jo neievēroja distanci.

Jautajums - Kas CSN brīdī bija pie stūres - māceklis vai instruktors? Un ja instruktors? Ko tad? Vai šis gadījums būtu tik pat traģisks, ja mācībnieka vietā bobiks būtu apskādējis jebkuru citu parasto (ne mācību) auto?

Vai šis konkrētais Mācībnieks bija no tiem, kas pirmo reizi sēdās pie stūres?

Atklāšu nelielu noslēpumu - reizēm mācībnieki brauc DAUDZ labāk par vairākiem tūkstošiem "pilntiesīgo" autovadīāju, kuriem, manuprāt, apliecību vajadzētu atņemt AIZVAKAR. Bet tās ir tikai manas domas.

To, ko viena tante teica - mani maz interesē. Šeit skaidra bilde - bobiks ielicis pakaļā citam tr. līdzeklim izgriežot no mazāk svarīga ceļa un neievērojot distanci. Punkts!

Kur tur ir Mācību tr. līdzekļa vaina? a?

262931. viesis 22.oktobris 2008 13:25
0 0 Atbildēt

Moš man vajadzēja uzcept topiku par to, ka kādi smerdeļi ir tie pilntiesīgie autovadītāja apliecību īpašnieki, kas nespēj novākt savu saplīsušo bobiku no ceļa. Šīrīta piemērs - Viskaļu ielas pārbrauktuve. Virzienā uz Teiku pie paša bomja noplīsis kaut kas Toyota Hilux, Mazda B2500 vai tamlīdzīgs dranduļec - haube vaļā, trijstūra nav. Stāv tieši starp garenvirziena barjerām kas norobežo brauktuves platumu pirms pārbrauktuves. Viņu var tikai apbraukt pa pretējo kustības joslu, bet cik zināms apdzīšana pirms pārbrauktuves ir aizliegta. A šis NEmācībnieks nestumj savu megarulzu nedz nost, nedz izliek trijstūri...

262933. viesis 22.oktobris 2008 13:30
0 0 Atbildēt

Visi te strīdas par to vai mācībniekiem jāmācās braukt sastrēgumos vai nē. Protams, ka jābrauc arī pa sastrēgumiem, bet tikai tad kad ir normāli iemācījies braukt pa laukumu (slēgtu teritoriju) pēc tam pa lauku ceļiem jeb ceļiem kur ir minimāla satiksmes intensitāte. Un tikai tad kad māceklis perfekti brauc pa šiem ceļiem tad var braukt mācīties pa sastrēgumiem mīcīties.

262934. viesis 22.oktobris 2008 13:39
0 0 Atbildēt

jaaani - skaidrs, ka pa pilsētu jābrauc tad, kad +/- jau pārvietošanas, sanāk, braukt iemācās tikai diendienā braucot, nevis uz eksāmenu likšanas brīdi.

Bet šajā gadījumā mēs neko nezinam par konkrēto situāciju. Nedz kas bija pie stūŗes (instruktors vai māceklis), nedz kas notika - noraustījās, noslāpa, spēji no0bremzēja vai vienkārši bobiks nepamanīja un uzbrauca.

Šajā gadījumā vainīgs ir bobiks - NESKATOTIES uz to, kam uzbrauca. Jo vēlreiz atkārtoju - bobiks būtu uzbraucis parastai mašīnai - šī topika iespējams nebūtu.

Kaut šis gadījums dod pamatu divu citāda satura topiku, atklāto jautājumu radīšanai:

1. Nesakārtota likunmdošana par rīcību nenozīmīga CSN gadījumā - lai atbrīvotu satiksmi, kā arī par to, kā piesaistī avārijas dienestus operatīvi novākt lielu avāriju vai vienkārši nobirušu automasīnu no pilsētas maģistrālēm...

2. Distances neievērošana. iemesls kura dēļ regulāri notiek mazākas (divu - triju mašīnu) vai lielākas (četru - piecu masīnu) pakaļāsaskriešanas. Reizēm bojājumi niecīgi, bet joslas nobloķētas un tad neviens neķērc par to, ka joslas netiek atbrīvotas, jo neviens nav mācībnieks...

262938. viesis 22.oktobris 2008 13:45
0 0 Atbildēt

Palaidniex, kur Tu manis rakstiitajaa izlasiiji, ka es sievai to visu neiemaaciiju???!

Bet ne katrai sievai ir viirs, kam ir paaudzees kopta brauktmaaka + speeja kko iemaaciit.

Piekriitu jaaanim.

262939. viesis 22.oktobris 2008 13:46
0 0 Atbildēt

P.S.

Par brauktuvju un maģistrālo ielu atbrīvošanu...

Likumdošana ir tik nesakārtota, ka Rīgā satiksmi paralizēt var ļoti elementāri. Vajag tikai kādas 4 - 6 fūras...

Ar tām vajag noimitēt tehniska defekta izraisītu avārijas apstāšanos dažās Rīgas šaurajās vietās - uz pāris tiltiem un pāris satiksmes pārvadiem. Vēlams pa 3 joslām iešķērsu, bet izliekot trijstūrus. Vienīgais, kur nav vērts atstāt ir - tramvaja sliedes, jo tikai tramvaja sliežu atbrīvošana ir likumīgs iemesls noplīsuša transportlīdzekļa pārvākšanai uz citu vietu. Visi pārējie - stāvēs, kā stāvējuši un radīs MEGAkorķus. Plus pie visa visādi līdēji uzorganizēs savas meisterības radītas avārijas mēģinot to visu apbraukt gudrāk, fiksāk vai krutāk par pārējiem. Tad saliksies sīkavārijās tie, kam patīk pablisināties uz sastrēguma iemesliem un viss pats no sevis nosprūdīs megastūķī!

262940. viesis 22.oktobris 2008 13:48
0 0 Atbildēt

Gintz bet es arī neizlasīju to, ka Sievai to visu iemācīji. Tikai gnusīji uz sliktu instruktoru. Nah Tev tas instruktors bij vispār vajadzīgs? Iemāci sievai braukt PATS un miers mājās!

Un vēl: "Ir cilvēki, kam nesanāk. Un labi vien ir, ka nesanāk!" (c) RadioSWH

262943. viesis 22.oktobris 2008 13:56
0 0 Atbildēt

Es rakstu par apmaaciibas sisteemu, kas producee braukt nemaaceetaajus. driiz deelj vinjiem mums buus jaaierobezho uz 40 pilseetaa un 80 aarpilseetaa, un pat taads aatrums vinjiem ir biistams.

Tas, ka dziive iemaaca braukt ir tikai puspatiesiiba. Bez labas teorijas nav labas prakses. Pie tam ikdiena neimaaca braukt neikdienas situaacijaa.

Nezinu kaa ir shobriid, - tobriid bij obligaats stundu skaits jaanobrauc sertificeetaa skolaa. Gan jau tagad arii.

262944. viesis 22.oktobris 2008 14:13
0 0 Atbildēt

Sretsked , uzvedies gan Tu kā tāds pienapuika , un diezvai Tev stāžs ir tik liels??

262945. viesis 22.oktobris 2008 14:13
0 0 Atbildēt

Sretsked - pac tu esi ambīlis. Raksts ir par parastu avāriju, kurā apstākļu sakritības dēļ viens no dalībniekiem izrādās mācību transportlīdzeklis. Nekas vairāk! Pilnīgi NEKAS!

Man mācībnieki agrāk traucēja. Tagad traucē mazāk. Vairāku iemeslu dēļ - es viņus respektēju, kā arī pikstundās, kad viņu braukšana ir aizliegta - es viņus nemanu.

Gintz - mainī sistēmu? Jā derētu gan. Ņemot piemēru no Igauņu autovadīāju apliecības iegūšanas shēmas. Manā skatījumā ta ir tīri laba.

Igauņu sistēma ir sekojoša:

Vispirms iemācies stūrēt un atpazīt zīmes. Liec eksāmenu. ja esi nolicis - dabon "Baltās tiesības" (Mūsu valstī šeit arī viss beidzas!!!). Igauņi šīš tiesības sauc par "Botāniķa tiesībām", jo uz mašīnas jābūt zaļās lapas simbolam. Šis simbols nekādi neierobežo jauno censoni (mums bija mistiskais un bezjēdzīgais 80 km/h ierobnnežojums). Ar šīm tiesībām vari braukt līdz kapa malai, tikai zaļajai lapai jābū uzlīmētai redzamā vietā.

Ar šo zīmi apkārtējiem ir skaidrs ka pie stūŗes ir zaļš gurķis un no tā var sagaidīt pigorus. Pie mums šajā stadijā zaļais gurķis ir jau pilntiesīgs vadīājs.

Tad nāk otrais posma. ja neklļūdos, tad, ne ātrāk kā vienu gadu pēc "Botāniķa" tiesību iegūšanas drīkst likt divus papildus eksāmenus. 1. Iekļaušanās ceļu satiksmē; 2. Ekstremālā braukšana. Ja šie eksāmeni nokārtoti veiksmīgi, tad tikai tad iegūšti "pilnās tiesības" un vari plēst nost zaļo lapu.

Manā skatījumā ļoti ok. Cits tā arī ar zaļo lapu līdz mūža beigām nobrauks un visi zinās, ka ar šo ir jārēķinās. Pie mums var tikai minēt - kurš tūliņ kaut ko izstrādās...

262946. viesis 22.oktobris 2008 14:39
0 0 Atbildēt

Lieliska sisteema! Somijaa arii ir kas liidziigs, cik zinu.

Shobriid tiek iets cits celjsh. Par avaariju ceeloni masveidaa tiek noteikts nepareizi izveeleets braukshanas aatrums. Bet vai jebvienaa gadiijumaa vadiitaaja nespeeja riikoties nestandarta situaacijaa???

Ciinja tad ir pret aatrumu nevis pret nemaakuliibu. Sodi, radadri...

A uz shosejaam brauc vilcieninji. Kads saakumaa neprot apdziit. Taalaakajiem jaabuut aizvien prasmiigaakiem, lai apdziitu. Tiem, kas aizmuguree - jau paarkaapeejiem - neukurinot stipri virs atljutaa aatruma shai kolonnai garaam netikt... A ceelonis shim paarkaapumam ir neprasme.

Es buutu ar mieru, ka manas tiesiibas kopaa ar visiem degradeetu par botaanikja. Labaak. lai valsts kaash naudu no "iisto" tiesiibu ieguutgribeetaajiem, nekaa sapeerk 100 fotoradarus un suuta bildiites par +2.

262947. viesis 22.oktobris 2008 14:48
0 0 Atbildēt

Kad dalīja prātiņu tad Sretsked nebija mājās. Matemātika mums nav stiprā puse. Nu izņem tos 50 macībniekus ārā no satiksmes un ko iegūsim? 1 minūti? Un to ka visi apstāsies pie gājēju pārejām? To ka nebloķēs krustojumu tie kas nevar viņu šķērsot? To ka nepaliks uz pārbrauktuves satrēgumā? To ka nogriežoties krustojumā nebrauks pa slaido trajektoriju? To ka nebrauks pa vienvirziena ielu pret spalvu? Pārstās sēsties pie stūres pālī?

Jums jau kā instruktoram vajadzētu zināt kāda tad ir pareiza trajektoriija lai pagrieztos pa labi vai pa kreisi krustojumā... :D :D :D

262948. viesis 22.oktobris 2008 14:51
0 0 Atbildēt

Gintz - nezināji, ka radariem NAV NEKĀDA SAKARA AR DROŠĪBU UZ CEĻIEM! Tie ir tikai nodoklis par ātru braukšanu. Nākamā gada budžetā ienākumi no siedien par noteikumu pārkāpšanu ir prognozē palielināti par 850 miljoniuem!!!! Tātad valsts finansu pamatlikums nākamajam gadam paredz un liek mums pārkāpt par X+850 miljoniem naudiņu. Tātad Nevienu neinteresē sakārtota satiksme, bet interesē pārkāpumi un pārkāpēji!!!

Nākamo 100 radaru ekonomiskais aprēķins un atpelnīšanās tiek rēķinātā nevis izglābtās dzīvībās un sataupīā veselībā, bet gan soda naudās... Un tos plāno likt nevis TIKAI, bet ARĪ melnajos punktos. Tātad 80% radaru stāvēs vietās, kurās ātruma pārkāpumam ir formāls, nevis reālas bīstamības moments. Ja kas - briti bija parēķinājuši ka viena darbspējīga pilsoņa zaudēsana valstij samazina peļņu par ~4 miljomiem mārciņu mūža garumā tiešajos un netiešajos ienākumos... Pat ja pie mums šis cīpars ir 10x mazāks vienalga dzīības ir svarīgākas par radaru peļņu.

262949. viesis 22.oktobris 2008 15:01
0 0 Atbildēt

Un principā es atbalstu tādu pasākumu kā vadītāju zināšanu pārbaude reizi 5 vai 10 gados. Aizej un pārliec eksāmenu un tiec atkal pie tiesībām. Un tad noteikumus zinātu lielais vairums un brauktu arī labāk...

262950. viesis 22.oktobris 2008 15:04
0 0 Atbildēt

CSN zināšanu pārbaude daudziuem būu nepārvarams šķērslis... Pamat kārtējai korupcijai! :D

Bet ja nopietni daudzi uzzinātu tik daudz jauna! :D

262951. viesis 22.oktobris 2008 15:19
0 0 Atbildēt

Korupcija ne korupcija bet šoks būtu daudziem un satiksme uzlabotos par 40-50%.

262952. viesis 22.oktobris 2008 15:37
0 0 Atbildēt

kā arī zaļās lapas uz daudziem auto ļautu vairāk izprast un/vai savlaicīgi adekvāti reaģēt iespējamos uz tiem, kam tesības vadīt automašīnā sagadījās nejaušības (pirkšanas/dāvinājuma) veidā...

262954. viesis 22.oktobris 2008 15:41
0 0 Atbildēt

Kaapeec mes esam tik stulbaa situaacijaa!?

262957. viesis 22.oktobris 2008 15:48
0 0 Atbildēt

tāpēc tik stulbā situācijā,ka tiem kam par to jādomā un jādara ir vienkāršāk neko nedarīt. Gadus atpakaļ ,kad mainīja uz jaunajām vadītāju apliecībām ,bija ierosinājums kārtot visiem eksāmenus pirms maiņas. Priekšlikumu noraidīja. Šo lietu vajadzētu ,daudzi tiešām uzzinātu jaunumus.

262959. viesis 22.oktobris 2008 15:48
0 0 Atbildēt

Tāpēc, ka ierēdņus interesē darbs, kura saņemt algu neko nedarot. iespēja tādā pat darba iekārtot savu brāli, švāģeri utt, izkruķīt kādu iepirkumu, no kura atlec savs %, saņemt piemaksas (šo shēmu izdomāšana aizņem lielu darba laika daļu), saņemt lielu prēmiju jo ir Ziemassvētki, nevis ir kas paveikts ārpus vai virs darba pienākumiem. Zūdot kādas aģentūras jēgai nevis to likvidēt, bet izdomāt jaunu bezjēdzīgu uzdevumu utt...

Un Plus pie tā kā vienmēr - viss sastāv no sīkumiem. Mūžīgi nedadarīas, ne līdz galam izdarīas lietas, sīkas kļūdiņas savācās vienā lielā ānī ko sauc par - Es mīlu šo valsti! ;)

262961. viesis 22.oktobris 2008 15:57
0 0 Atbildēt

Ko mees varam dariit! ?

262962. viesis 22.oktobris 2008 16:05
0 0 Atbildēt

Šajā valstī? Neko. Vismaz pagaidām - neko.

Pie mums cilvēki baidās pat nopirsties bez kāda ziņas un atļaujas. Ārsti domā vai streikot, vai nē. Jo to daļa, kas neņēm pateicības ir pārāk godīgi un domā - kā ta mēs tā tagad streikosim, otriem uz kārts likts - pateicīas + alga (sīkums, bet patīkami).

Normālās Eiropas valstīš uzrīkot streiku skaitās NORMĀLI. Šeit daudzi raustās, uzskata to par nepieklājīgu vai nedemokrātisku attieksmes vai tiesību izpausmes formu...

Vieni cepās par to ka Lembi ielikuši mērķī, kāpēc ne Šķēli - atbilde - ar kādu ir jāsāk un nesakiet, ka viņš balts un pūkains. Vieni saka - ko tur cepties par invalīdu parkingiem, no otras puses - a kāpēc nē? Vieni saka - kāpēc policim nesamaksāt ķepā - otri - a kāpēc jā? - reizēm viņiem ir slinkums rakstī protokolu) utt utjpr.

Bezmaz prasītos vecā anekdote kas saucās "Kāpēc mūs - Žīdus ta pasaulē nemīl"

262965. viesis 22.oktobris 2008 16:15
0 0 Atbildēt

Palaidniex, man jau tevis sāka palikt žēl, ka visi brūk virsū. Es jau gribēju rakstīt, ka tu man patīc... bet par valdību bļaustīties gan ir tirgus tantes līmenī. :p :p :p

262970. viesis 22.oktobris 2008 16:26
0 0 Atbildēt

Es nebļaustos. Es tikai ar smaidu sejā konstatēju faktus.

Ko ta es sliktu par valdību uzrakstīju? Paši vien tādu ievēlējam un paši pieciešam. Ir aitas - būs - kas viņas cērp. ;)

262971. viesis 22.oktobris 2008 16:27
0 0 Atbildēt

Un kas ir tie visi, kas man brūk virsū :?

262972. viesis 22.oktobris 2008 16:29
0 0 Atbildēt

ok, es tavu smaidu vai smīnu īsti nesaskatīju. Tagad redzu :D Bet ne par valdību ir stāsts... (Stāsts nav par krekliem, bet par sirdsapziņām) :D

262974. viesis 22.oktobris 2008 17:35
0 0 Atbildēt

kad es veel maaciijos, man bija taada pati situaacija tikai paardaugavaa. un es pazinu bremzhu un gaazes pedaali, braucu diezgan labi, tikai glupa blondiine (paareejaas blondiines - neuztveriet personiigi) ieskreeja mana auto pakaljaa. un es kaa maaciibniex toreiz biju paarbijusies ne pa jokam, jo taa bija mana pirmaa avaarija. taa arii seedeeju pie stuures piespraadzeejusies, liidz atbrauca policija, visu nokaartoja un instruktors lika man izkaapt, jo taalaak noleema braukt pats. kaa nekaa mashiinas elektronika bija cietusi un instruktors man, triicoshai, negribeeja uzlikt to slogu braukt atpakaljcelju.

262984. viesis 22.oktobris 2008 20:49
0 0 Atbildēt

ATĻAUŠOS CAPS LOCK :D

ĪSTENĪBĀ, MĀCĪBNIEKS CENTRĀ UN KORĶĪ IR GALĪGI NEKAITĪGS, JO NEATKARĪGI NO TĀ - IR VAI NAV TAS MĀCĪBNIEKS MARŠRUTĀ, ĀTRĀK NEKUR NETIKSI. CITA LIETA - GALĪGI NEPIEREDZĒJUŠO MĀCĪBNIEKU AUTO UZ IELĀM AR BLĪVU INTENSĪVU SATIKSMI UN DAUDZIEM SAREŽĢĪTIEM KRUSTOJUMIEM - TUR TĀDS NEPIEREDZĒJIS MĀCĪBNIEKS KOMPLEKTĀ AR INFANTĪLO INSTRUKTORU TIEŠĀM IR BEIDS SEV UN CITIEM.

BET DEFAULTĀ KLIEGT KA MĀCĪBNIEKI - TAS IR SLIKTI, TO VAR DARĪT TIKAI KAUT KĀDI NELĪDZSVAROTI NERVOZI TIPI

262986. viesis 22.oktobris 2008 21:55
0 0 Atbildēt

Maaciibniekiem centraa dariit nav ko! un nav ko klaigaat - "kaa lai vini iemācās braukt". Vispirms instruktoriem buutu saviem maaciibniekiem KĀ braukt nevis kur braukt.

Es piemeeram tiesiibas liku jelgavaa - bet tagad jau 1.5 gadi braukaaju gandriiz tikai pa centru un neviena avaarijas situaacija.

262997. viesis 23.oktobris 2008 9:35
0 0 Atbildēt

262986. viesi, - neviena, neviena? a spoguļos esi kādreiz lūkojies?

263001. viesis 23.oktobris 2008 10:49
0 0 Atbildēt

Tam dažu nervozumam un mācībnieku aplikšanai ir savi iemesli. Zems izglītības līmenis, vāja spēja analizēt situāciju no cita skatu punkta, zema alga, problēmas ģimenē utt. Tad nu kuļas tas cilvēks pa dzīvi, visur saskatot traucēkļus savai sliktajai dzīvei. bet auto ir viens lielisks kompensēšanās rīks. Pirmkārt, tu jau jūties labākā materiālā stāvoklī, jo tev tak ir auto, salīdzinot ar tiem "parastajiem" kājāmgājējiem. Otrkārt, ar viena pedāļa piespiedienu spēj būt ātrāks par citiem - momentāns pašapmierinājums. Atceries cik skolā bija grūti sacensties ar pārējiem 100m skriešanā, vai cik neiespējami bija uzrakstīt labāko domrakstu. Bet auto viens pedālis un daži papildus santīmi degvielā to visu paveic vienā mirklī. Bet tad, blaukš! Tavā pašapmierinātības brauciena priekšā parādās mācībnieks, kas spiež tev pārvietoties viņa tempā. Sanāk tā ka "nepraša" sāk diktēt tev, "mācētājam" braukšanas tempu. Tas tādiem ir nepanesami, viņi tiek nogrūsti no sava nupat uzceltā kompensēšanās troņa. Nu viņi ir pat zemāki par blakus joslā braucošajiem. Ārprāc!

Un tur risinājuma praktiski nav, tas ir "asinīs". Bērni varbūt būs gudrāki un mācīsies no vecāku kļūdām, kad redzēs cik bojātiem nerviem vecāki dzīvo un kāpēc tik ātri mirst...

263003. viesis 23.oktobris 2008 11:09
0 0 Atbildēt

Atbalstīts KKTK.

Izlasīju ka šim tipam - Sretsked - tiesības ir aš no 1986. gada. mhm... Nu ja pieņem ka šamais tiesības dabūjis 18. gadu vecumā Tad cik viņam tagad? 40.? Nu valodiņa izklausās pēc 20. gadīga tirliņa. Un ja cilvēks savos 40-it ir tik nervozs tad nu tādiem tiešām nav ko darīt uz ceļa. It kā vajadzēja jau būt saviem bērniem kurus vajag skolot stūrēšanas mākslā un tad jau jābūt tolerantam pret M.

Parasti uz M piktojas un bļaustās tie kas knapi sasnieguši trīs gadu stāžu praktiskajā braukšanā un histēriski neirastēniķi (kuri kautkādā veidā palikuši bez psihdispansera kontroles). Neticu ka tam (piedodiet) apavam Sretsked ir nobriedis vecums vai nu arī KKTK ir taisnība par visiem 100%...

263015. viesis 23.oktobris 2008 13:51
0 0 Atbildēt

KKTK [?] 23.10.2008 10:49

+100 :D

263031. viesis 23.oktobris 2008 17:00
0 0 Atbildēt

Nu un kur tur macibnieks vainigs... stulbs raksts... kam negadas, ka kads vina ieskrien, tas pilniba nav saistits ar pieredzi... no comments...

263036. viesis 23.oktobris 2008 21:03
0 0 Atbildēt

Es katru rītu mēroju ceļu no Ķekavas puses uz centru. Nu ziniet, tos "m" instruktorus ar s.koku vajadzētu, ja laiž uz ceļa dāmītes, kuras nezin, kur atrodas gāzes pedālis!!!! Braukājiet pa laukumiem, kamēr iemācīsieties braukt - netraucējiet cilvēkiem, kas māk braukt, uz darbu nokļūt. Laiks mums maksā naudu!

263039. viesis 23.oktobris 2008 22:25
0 0 Atbildēt

veisim 263036 brauc uz darbu 5 min atrak un bus labi.

263064. viesis 24.oktobris 2008 13:08
0 0 Atbildēt

Man instruktors tā arī vienmēr kliedza virsu: žmiedz pedāli, kusties, velcies, spied u.t.t. :D nu luuuk, un žmiedzu joprojām :D

263107. viesis 24.oktobris 2008 22:24
0 0 Atbildēt

Si raksta autors pats laikam ir tiesa nozime gailis !!!!!!

263108. viesis 24.oktobris 2008 22:28
0 0 Atbildēt

263036.

Tavs teevs gan labi devis, ka tu taads ar tiesiibaam dzimis esi !!!!

263302. viesis 29.oktobris 2008 11:23
0 0 Atbildēt

sviests. tu izkāpi un noskaidroji aptsākļus lai varētu teikt ka pie vainas ir mācību auto? 99.99% ka vainīgs ir dzīps! labāk lai cilvēki mācoties braukt ar auto to sākumā dara ar instruktoru, tai skaitā un jo īpaši pilsētas centrā!! kāds ir piedāvājums- iemācīties braukt un eksāmenu kārtot Spilvas lidlaukā un pēc tam vienam braukt uz centru?

kapēc kādam ir lielākas privilēģijas lietot ceļus kā citiem?

263477. viesis 4.novembris 2008 15:51
0 0 Atbildēt

Mācībniekiem ir jāmācās, bet tiem kuri jau ir kļūvuši par profesionāliem auto vadītājiem ir jāmācās teorētiskās zināšanas likt lietā un jātceras par distances ievērošanu, kā arī 'jāizturas piesardzīgāk, ja redz mācību mašīnu, tāpēc jau viņas ir īpaši marķētas. Diemžēl reāli uz ielas ir aizvien mazāk auto vadītāju, kas brauc profesionāli un novērtē reālo situāciju. Reti kurš aprēķina savu bremzēšanas ceļu, reti kurš prot braukt pret slīpumu neripojot atpakaļ, reti kurš atceras, ka intensīvas satiksmes apstākļos nēsāties pa joslām un nogriezt citiem ceļu nevajadzētu. Visu šo apstākļu kopums izraisa avārijas vai avāriju situācijas un nav viena vainīgā. Ir "autovadītāju nespēja novērtēt situāciju uz ceļa"

263480. viesis 4.novembris 2008 16:07
0 0 Atbildēt

mācībnieki tikai traucē - lai brauc pie Ziepniekkalna kapiem un mācās tur. nafig līst uz ielas, kur cilvēkiem ir svarīgākas darīšanas.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti