Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāja viedoklis: Latvija - sodu lielvalsts 52

 

Foto: iAutolv

iAuto lasītājs Toms | 4.decembris 2024 13:55

Pēdējā laikā arvien izteiktāk Latvijā iezīmējās tendence pastiprināt aizliegumus un sodus. Valsts būtībā kļūst arvien represīvāka. Un ceļu satiksme šajā ziņā nav izņēmums. Pavisam nesen, šī gada maijā, notika kārtējā sodu palielināšana par ātruma pārsniegšanu. Šoreiz par rupjiem pārkāpumiem.

Rezultātā, ja par sīkiem un ikdienišķiem ātruma pārkāpumiem, Latvija vēl kaut cik turas vidējās Eiropas normās, tad par lielāku ātruma pārsniegšanu soda bardzībā mēs pārspējam kaimiņvalstis. Turpinājumā neliels salīdzinājums par sodu apmēriem kaimiņvalstīs. Uzreiz jāsaka, ka valstīs atšķiras limiti no kuriem mainās sodu apmērs, tāpēc salīdzinājums nebūs un nevar būt pilnīgi precīzs, taču priekšstatu par to, kā Latvija ar soda apmēriem izskatās uz apkārtējo valstu fona var gūt.

Un tā. Iedomājamies, ātrums ir pārsniegts ārpus apdzīvotas vietas par 65 kilometriem.

Latvijā sods būtu no 720-960 eur

Igaunijā – 300 eur, jo tur par katru pārkāpto km/h sods ir 5 eur, bet ne vairāk kā 300 eur.

Lietuvā -450-550 eur

Polijā – 1500 zloti, kas aptuveni būtu 350 eur

Vācijā -480 eur.

Savukārt Zviedrijā pārsniedzot ātrumu par 50 km/h sods – 5000 kronu jeb aptuveni 350 eur. Ja pārkāpums lielāks, tad tiesu darbi. Līdzīgi ir Norvēģijā. Tur pārsniedzot ātrumu par 40 km/h sods ir 15850 kronas jeb 1350 eur. Ja pārkāpums lielāks, tad draud tiesu darbi.

Somiju šajā salīdzinājumā neapskatīju, jo tur soda lielums ir atkarīgs no pārkāpēja ienākumiem un līdz ar to iegūt korektu salīdzinājumu nav iespējams.

No iepriekš minētā ir redzams, ka sodu bardzībā Latviju pārspēj tikai Norvēģija.

Taču salīdzinot soda lielumu ar vidējo algu valsti, Latvija pārliecinoši kļūst par visrepresīvāko valsti reģionā. Saite uz avotu par vidējām algām raksta beigās, tur ir attēlotas neto algas jeb tās ko saņem uz rokas gada (rakstā izmantota vidējā neto alga mēneša izteiksmē) griezumā

Un tā

Latvijā sods 720-960 eur, vidējā alga mēnesī 1126 eur, sods attiecīgi 63-85 proc no algas.

Lietuvā sods 450-550 eur, vidējā alga  1213 eur, sods 37-45 proc no algas

Norvēģijā sods 1350 eur, vidējā alga 3800 eur, sods 35 proc.no algas

Polijā sods 350 eur, vidējā alga 1202 eur, sods 30 proc.no algas

Igaunijā sods 300 eur, vidējā alga 1460 eur, sods 20.5 proc.no algas

Vācijā sods 480 eur, vidējā alga 3173  eur, sods 15 proc no algas

Zviedrijā sods 350 eur, vidējā alga 2827 eur, sods 12.3 procenti no algas, bet Zviedrijā, kā jau minēts, šāds sods ir par ātruma pārsniegšanu par 50 km/h.

Katrā valstī bez naudas soda vēl ir papildus sodi kā tiesību atņemšana, to šeit sīkāk neaplūkošu, bet arī šajā ziņā Latvija neizceļas ar mērenību.

Rakstā izmantotās atsauces par soda apmērāmiem un vidējo algu.

 Norvēģija - https://lovdata.no/artikkel/hva_blir_boten_hvis_du_kjorer_for_fort/4290

Lietuva - https://eket.lt/ket-baudos/

Polijā - https://i.pl/przekroczenie-predkosci-limity-mandaty-punkty-karne-w-2024-roku/ar/c4-18313689?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI6JqvxLjsiAMVNZCDBx0SRxAJEAAYASAAEgIktfD_BwE
Vācijā - https://www.adac.de/verkehr/recht/bussgeld-punkte/geschwindigkeitsueberschreitung/

Par vidējām algām -  https://www.euronews.com/business/2024/07/08/european-average-salary-rankings-where-does-your-country-stand 

 
Visi komentāri
 
Freijers 4.decembris 2024 14:04
9 0 Atbildēt

Atliek vien piekrist, bet apstulbinātie prasa vēl un vēl - liegsiem šo, apgrūtināsim šito, bet aizliegsim vēl to un to, sodos iekasēsim XXXX - tā tas prātiņš arī aiziet uz īso. Būtībā visās sfērās sodi ir tādi, ka maz neliekas, kaut vai par to pašu OCTA.

janka 4.decembris 2024 14:12
4 0 Atbildēt

taaneko nepiekrīt - vajag vēl pist un drātēt, jo esot par maz!

uupis 4.decembris 2024 14:12
2 7 Atbildēt

Hmm! Autors pieļauj ka pārkāpt ir labais tonis?

Varbūt tad varētu salīdzināt arī braukšanu reibumā?

Kāds sods par to ir apskatītajās valstīs? Jeb braukšana reibumā ir kaut kas cits un svādāks pārkāpums???

.

Tā vietā, lai pierādītu, ka tāds un šitāds ierobežojums ir nepareizs - autors ATKLĀTI vēlas samazināt sodus, lai varētu nesāpīgāk PĀRKĀPT satiksmes noteikumus!

WALA 4.decembris 2024 14:16
15 1 Atbildēt

Un atkal tur redzi tikai savu pusi - bet to ka nekas drošāks vai labāks nav palicis - to atsakies pamanīt.

Visi "tā cenšas, tā cenšas" veicināt drošu satiksmi ... bet kaut kā tā nesanāk ... ir tikai "maksas ceļi" Latvijā ...

Bet to ka varbūt stratēģija ir aplama - par to laikam iedomāties ir grūti ...

uupis 4.decembris 2024 14:25
1 6 Atbildēt

Atkal tu sajauci zaļu ar siltu!

Es redzu tendenciozu rakstu kurā tiek gaudots ka sodi par pārkāpumiem nav paceļami un baigi lielie, bet paņemta ir tikai daļiņa no sodiem un autors pats raksta ka vadītāja apliecības atņemšanu neskatīs, tikai naudiņu un Somiju neapskatīs tāpēc ka tur ir vislielākie sodi! Un ka sodu par +1 arī neredzēs jo to redzu tikai es...

Wala bišķiņ iebrauca auzās...

WALA 4.decembris 2024 14:31
17 1 Atbildēt

Tu ar nolūku izliecies ka nesaproti, vai tiešām nesaproti - Somijas sodi nav lielākie, tie ir tieši proporcionāli taviem ienākumiem, līdz ar ko pēc vidēja latvijas iedzīvotāja ienākumiem - Somijā sodi principā ir maziņi.

Par tiem +1 utml. sodiem - man gauži vienalga, jo ja man vajag es izmantoju Latvijas "maksas ceļus", ja nevajag - būs grūti atrast kur man piesipties.

P.S. bet tā kā neesmu ne polcists ne instruktors, tad "kur gribu tur braucu", kaut auzās ...

uupis 4.decembris 2024 14:40
0 4 Atbildēt

Kas man būtu jāsaprot?

Ka vajag pārkāpt un tas ir pareizi vai arī ko citu?

WALA 4.decembris 2024 15:07
10 0 Atbildēt

Nu pirmkārt pārkāpt ir normāla cilvēku uzvedība, cilvēki iet pāri ielai Rīgā ne pa gājēju pāreju vai pie luksafora - tātad formāli pārkāpj CSN  ...

Tādēl jautājums ir par to kas cilvēkus attur no nāvējoši bīstamiem pārkāpumiem ... kā redzams sodu apmērs nepalīdz izvairīties no letālām avārijām uz LV ceļiem ...

Jā kādam varbūt škiet ka lielāki sodi to mainīs ... es uzskatu ka tie nemainīs vai tikai pasliktinās situāciju, jo nav jau neviena kas tos "ekstremālākos" kadrus izķers ...

uupis 4.decembris 2024 16:55
0 6 Atbildēt

Es pareizi sapratu: Jo lielāki sodi, jo vairāk pārkāpēju un jo mazāki sodi, jo mazāk pārkāpēju?

.

Nē nu es saprotu ka tu velc uz anarhiju un gribi atcelt visus sodus! Nav sodu - nav pārkāpumu - nav statistikas!

Vai tu nebaidies braucot pa zaļo saņemt sānos kādu nesodāmu nepārkāpēju, kurš ir pālī! Kriminālsodi par dzērumu arī neattur dzērājus no stūrēšanas! Tava loģika!

Sergejs 4.decembris 2024 15:33
2 0 Atbildēt

Jā, Ķīnā ir gana bārgi sodi par korupciju un tāpat pa laikam kādu soda, pēc idejas jau visiem pārkāpējiem vajadzētu būt apšautiem...

 Mums tik ar pātagu mēģina sekas izkaut un pat to pašu dara nesistematiski: kad uznāk kāds krūmos pasēž vai akciju sarīko un noķer uz taisna 4 joslu ceļa posma dažus izcilus skrējējus. Darbs darīts, statistikā ierakstīta "paveikta cīņa ar pārkāpējiem", bet cik tas kopsummā un ilgtermiņā uzlabo drošību uz visiem ceļiem ir jautājums. Celt drošību ar prjaņika palīdzību (atbilstoša infrastruktūra) nu jau nav lemts, nauda "stratēģija 2040" vietā ir aizgājusi citiem infrastruktūras projektiem.

Xo 4.decembris 2024 14:17
8 0 Atbildēt

Iedod statistiku cik letālu iznākumu šogad ir skaidrā vs reibumā ? Cik avārijas ir uztaisītas, jo telefons ir bijis rokās? Tev mainstrīms smadzenes ir izskalojis, ka pālis vislaik vainīgs ... tas ir ekselents jājamzirdziņs CSDD, lai segtos no citām problēmām ... jūs skrienat, jūs dzerat ... utt ... a kur jauna infrastruktūra pretī?

uupis 4.decembris 2024 14:26
1 4 Atbildēt

Runa iet pa sodiem - apskatam, kādi sodi par reibumu ir Vācijā, Norvēģijā un Zviedrijā!!!

uu-pis 4.decembris 2024 15:17
2 1 Atbildēt

Runa "neiet", runa "ir" - iet razgovor, nu karoče, eto po russki!

uupis 4.decembris 2024 16:56
1 2 Atbildēt

Nu ej uz tēzauru strādāt - te ir auto portāls!

msh 4.decembris 2024 15:17
2 0 Atbildēt

Nebūsim jau panākuši?

uupis 4.decembris 2024 17:16
0 5 Atbildēt

Nezinu - bet liekas ka nē, jo šmigotāju skaits nemazinās un ātrumpārkāpēju skaits arī!

.

Es te visu laiku buksēju, ka nemainīga statistika liecina par policijas neesamību uz ceļiem, bet tikko policija parādās un kādu soda uz ceļa tā te vesela kaudze gaudotāju cep rakstus ka pēkšņi sodi ir nežēlīgi! Variants Nepārkāp pat apspriests netiek!

msh 4.decembris 2024 19:55
3 0 Atbildēt

Nemainīga statistika nozīmē to ka esošā "cīņa" ir tikai darbības imitācija, neko vairāk.

uupis 4.decembris 2024 14:28
0 2 Atbildēt

A statistiku meklē CSDD mājās lapā - tur tāda ir!!!

Xo 4.decembris 2024 14:13
5 1 Atbildēt

Sajāta infrastruktūra jau projektēšanas stadijā, nav jaunu kvalitatīvu ceļu, par maz tiek izbūvēti jauni ceļi, par maz budžets uzturēšanai, utt. tas viss tiek pasniegts, ka braukt neviens nejēdz, skrien, dzer, utt. lai gan nav precīzas statistikas ... attiecīgi tas ir vislaik viņiem arguments ( hvz kur pazūd ceļu budžets ) ... Faktiski sen jau jāslauka nost CSDD visa vadība ...

uupis 4.decembris 2024 14:16
1 1 Atbildēt

Par dzērājšoferiem ir ļoti precīza statistika!

uupis 4.decembris 2024 14:16
1 2 Atbildēt

Un vēl vienu lietu autors ir AIZMIRSIS!!!

Visās viņa apskatītajās valstīs sods par ātrumpārkāpumu ir no PIRMĀ km (+1), bet Latvijā līdz +10 ir tikai BRĪDINĀJUMS!!!!

WALA 4.decembris 2024 14:17
4 1 Atbildēt

Atkal drusku piemelo, ļoti daudzās valstīs eksistē arī brīdinājums kā soda mērs, un jā nereti pat parelēli tam kam var piemērot sodu sākot no pārsniegta 1km/h!

uupis 4.decembris 2024 14:29
1 1 Atbildēt

Runa iet par apskatītajām valstīm!

WALA 4.decembris 2024 15:33
6 1 Atbildēt

Arī apskatītajām valstīm - iepriekšējoreiz kad par kaut ko šādu tevis rakstītu komentēju ,  biju iemetis arī linku, ja pareizi atceros tad uz Eiropas Komisijas officiāli tulkotajiem valsts CSN/likumiem ...

uupis 4.decembris 2024 17:17
0 3 Atbildēt

Ļeņins rakāties...

Sergejs 4.decembris 2024 18:02
0 0 Atbildēt

Tāds tu esi - rakāties ļeņins, bet viedoklis (kā neapspriežama patiesība) ir😊

 Es, WALA, W12 un daudzi citi šeit ja ko apgalvo tad, kā likums, dod norādi uz avotu

msh 4.decembris 2024 15:19
1 0 Atbildēt

Ja no pirmā kilometra, kāpēc man leiši sodus nesūta? Pie viņiem braucu kā pie mums, tātad 95 - 98.

uupis 4.decembris 2024 17:21
0 2 Atbildēt

Tā jau tālāk ir mērierīču kļūda un neattiecas uz likumu.

.

90-ajos vispār - ments ar iskru nofiksēja vienu kas ar 120 un pēc tam visu vakaru varēja jebkuram šoferim bāzt degunā šito ciparu - un šoferis neko nevarēja pierādīt - vienīgā cerība bija ka šamie nebūs pamanījuši verifikācijas sertifikāta beigas!

msh 4.decembris 2024 19:56
1 0 Atbildēt

Tur kur ir mērierīču kļūda, tur ir runa par 3 km/h. Atceries, lai es aizbrauktu uz Palangu ar golfu, man jābrauc caur vidējā ātruma posmam - ja vien nebraucu caur mežu - lēnāk par 95 es tur toč nebraucu.

john 4.decembris 2024 14:17
13 0 Atbildēt

Gandrīz visās attīstītajās eiropas valstīs lielākās pilsētas ir savienotas ar 2 vai 3 joslu šosejām katrā virzienā.

Kamēr mums ir pārslogotas, līkumotas un ar neskaitāmiem krustojumiem 1 joslas šosejas katrā virzienā, kas izraisa bīstamas apdzīšanas un ātruma pārsniegšanas.

 Bet mūsu ierēdņi tikai domā kā sodīt un cīnīties ar sekām nevis cēloņiem. Jo cīņa ar cēloņiem ir pārāk dārgi.

anonimikis 4.decembris 2024 14:28
1 2 Atbildēt

LV ir tikai viena lielākā pilsēta. Uz tāda izmēra mazpilsētām kā pie mums, nekur minētājā REiropā nav 2x2 ceļu.

Sergejs 4.decembris 2024 15:12
3 0 Atbildēt

Nevajag rakstīt aplamības ko viegli atspēkot:

maps.app.goo.gl/iuXEd8RFmXYs6YqR7

 No miesta kur dzīvo 65k iedzīvotāju (= ar Liepāju) nāk ārā šāds ceļš, kam paralēli vēl šaurais pinās kur vietējiem bremzēm mīcīties.

 Un pēc transporta vienībām mūsu 2 joslu takas ir pārslogotas krietni, drīksti paskatīties intervijas ar LVC vadītāju.

anonimikis 4.decembris 2024 15:17
0 1 Atbildēt

Pilnīgs fufelis. Tas ir izsenis bijis ceļš starp divām lielpilsētām, pie kura izaudzis miests. Kurš palicis pārāk liels un ticis pie apvedceļa. Kā mūsu Ķekavā.

Sergejs 4.decembris 2024 16:05
3 0 Atbildēt

Fufelis tev starp pleciem aug ja tas miests pēc tava starpplecu veidojuma prāta ir nesen pie lielceļa izaudzis:

10. gadsimtā Gņezno kļuva par Pjastu dinastijas - Polijas pirmo karaļu un Polijas valsts veidošanās centru.

 Līdzīgs Bauskai vai Jēkabpilim pie mums - kādreiz centrs un tagad vēsturiska pilsētiņa. Turklāt tas 2+2 ceļš neiet tur garām bet iziet no pilsētas.

anonimikis 4.decembris 2024 17:00
0 1 Atbildēt

Tak beidz vienreiz. Ceļš gāja no vienas lielas pilsētas uz citu. Cauri miestam. Miests var būt arī miljons gadu vecs, bet beidzot izauga pārāk liels un tika pie apvedceļa. Vecās 4 joslas palikās, jo norakt bija dārgāk nekā uzturēt. Iespējams, bija nesen salabots. Ne kā mums pie Talsiem.

Ābols 4.decembris 2024 14:57
7 0 Atbildēt

Vācijā neredzēsi, ka kāds diži līstu tev pakaļā, jo 90 vietā atlaujies braukt uz 90 nevis +15/20....

 Tur ietur distanci, jo distances neievērošana ir agresīva braukšana kur tiek arī pamatīgi KONTROLĒTA UN SODĪTA!

 Ātrumos 80km/h un vairāk iedzīvoties vari līdz 400€ sodā, soda punktos un tiesību atņemšanā līdz 3mēn! 😉 Nu šo ievēro protams ar disciplīnas izņēmumiem... 

Tā tev nav LV lejputrija, kur poliči vispār neskatās uz tavām 'drošajām' darbībām uz ceļa- Tavu auto bremžu un riepu stāvokli, vai sīs lietas ir auto ražotaja specifikācijā, kādu distanci ievēro attiecībā pret ārumu un laiksapstākļiem konkrētajā posmā!

 Mūsejiem tik interesē tas ātruma cipariņš radarā. 😉 Vienalga vai sniegputenis vai saulaina vasara!

Sergejs 4.decembris 2024 16:06
0 0 Atbildēt

Kategoriski piekrītu un atbalstu

Teslists 4.decembris 2024 14:59
0 0 Atbildēt

Kaut kā pie dirsas. Es turpināšu uzmīzt. Likumus, kurus izdomā un pieņem dauņi, nav jāievēeo.

hue 4.decembris 2024 15:29
2 0 Atbildēt

Nesaprotu, kāds liek būtiski pārsniegt ātrumu?

Sergejs 4.decembris 2024 16:11
2 0 Atbildēt

Neliek, tas tiesa. Bet jautājums ko grib panākt un kādām metodēm, vai interesē satiksmes drošība vai kā sodu ieņēmumu plānu izpildīt, kā arī kamdēļ tad pie salīdzinošas sodu bārdzības neesam satiksmei drošāka valsts (vai top 3 Eiropā)?

hue 4.decembris 2024 16:30
2 0 Atbildēt

Tas 65kmh piemērs ir ļoti izmeklēts. Ja būtu pārsniegts 51-60kmh, tad Lietuvā sods būtu lielāks nekā Latvijā. Igaunijai un Latvijai līdzīgs.

man jau ir ziemas gaiss 4.decembris 2024 16:41
2 0 Atbildēt

Soda bardzība un soda neizbēgamība ir divas dažādas lietas.Par ko cepjamies-ir labi nepārkāpt vai ir slikti būt pieķertam?

GTD2 4.decembris 2024 17:02
5 0 Atbildēt

Paaugstinot sodus var samazināt policistu skaitu nesamazinot ienākumus par sodiem

Sergejs 4.decembris 2024 18:07
1 0 Atbildēt

Un ietaupīt arī uz policistu algām - clear win strategy mūsu  efektīvo menedžeru skatijumā😁

Pļurkt 4.decembris 2024 18:17
0 0 Atbildēt

Personīgi man ir pilnīgi pajāt cik tur ir par +65 - kaut vai muljons!!!

BET..... pie mums te brauca vācieši komandējumā, paši paņēma nomā auto un vīlēja. Vienā no nobrauciena no pauguriņa bija + 11 km/st (pēc viņu teiktā) BET... pogainie slēpās krūmos un klupdami krizdami skrēja viņu auto priekšā turēt nost, gandrīz degunu šie neizjauca skrienot pāri grāvim ceļmalā!!! Vācieši tā i pateica, ka licies ka lielceļa laupītāji uzbrūk!!

feciic 4.decembris 2024 18:49
0 0 Atbildēt

Nevis cik liels ir sods, bet cik liela iespēja ir to atrauties būtu lieta kas jāpapēta.

650 4.decembris 2024 20:05
0 0 Atbildēt

Cik diez Vadītāju Paaudzēm mums te būtu jānomainās, lai tiešām sodīšana sāktu "iedarboties"?

Kāpēc te brauc ar tiem +69, nu vai tiešām aiz pofigisma pret sodiem? Vai (iespējams) tieši dēļ (zinātniski pamatotā) "uzraudzības" modeļa kā tāda? Ja Vadītāji sāk mērīt krānus- ko viņi cits/citam vēlas parādīt? Ka var atļauties samaksāt, jeb vienkārši tajā brīdī viņiem aizveras (jeb atveras) lietussargs (zemapziņā lieliski zinot, ka nospiedoši lielākajā daļā gadījumu tā pieķeršana izpaliks) ?

Kas īsti tas ir- vai Pirmoreiz pieļauta kļūda (un uzreiz šitā te iekrita), jeb vienkārši gadu gaitā ierasta lieta?

Khe 4.decembris 2024 22:33
0 0 Atbildēt

Kādēļ tiek uzskatīts, ka citās valstīs neviens nepārkāpj?

Pārkāpj un tieši tāpat kā pie mums.

Tai pat Šveicē ar bargajiem sodiem. Paši braucām +20-30 bariņā ar vietējiem, un mūs vēl krietni ātrāk apsteidza daži. Vācijā arī ir regulāri... Austrijā arī esmu pabraucis līdzi tādiem, kas uz 180 braukā (tas gan viņiem tikai +50kmh pārkāpums), bet notiek regulāri

650 4.decembris 2024 23:08
0 0 Atbildēt

Nu reku Lietuvā arī pirms kāda laika bija teikts, ka uz viņu bāņiem tāda īpaši stingra kontrole nenotiekot,uzmanot vienīgi tos rupjos.Austrijā kādreiz varēja vilkt cik nav bail, taču pēc tam arī tur pavērās iespēja uzrauties uz braucošu kameru un sodus sāka sūtīt uz LV. Tajā pašā itālijā reiz pofigā pie zīmes 90 uzrāvos uz +11 un atsūtija ja nemaldos 89eur, pie kam teju pēc gada- un vel ar piedraudējumu, ka gada laikā jāapmaksā.Hvz,kas tas bija, vai kāds tipa remonts- līkumā aiz paaugstas betona apmales tas suuds bija novietots.Ja reiz vietējie velk, nu tur var kādu gabalu pajāāt kopā ar viņiem, bet nu ej ta tu tagad sazini- vai viņi tiešām vietējie un tiešām visu zin,kur kāds filmētāj transportieris brauc vai kur tur kas jauns tagad pa malām sakarināts.

Kad pārreiz sanāk uzrauties, tad jau sāc izvērtēt- galvenaiss neiekrist uzreiz tiešām pa lielam.Nav jau tā, ka katru dienu tur braucam,laiki un tikumi tomēr mainās.

Pats 4.decembris 2024 20:50
1 0 Atbildēt

Mafiozā Latvijas valdība nav ieinteresēta iedzīvotāju palikšanai Latvijā.

iciks 4.decembris 2024 21:47
2 1 Atbildēt

Vaimanāt jau var, bet sakiet, godātie, cik tad bieži gadās  sodus dabūt? Vispār, nevis apdzīvotā vietā par 65 km plusā.

Tāpat diskutēt par apdzīvotās vietās +65 arī nav īsti stiliņš. Nu tas nav gluži tas, ko varētu ieskatīt par "visi jau mazliet pārkāpj" vai arī "nedaudz pedālītis piespiedās". Apdzīvotā vietā ar +65 braukt man īsti pareizi nešķiet, pat ja sods par to būtu 20 eur.

msh 5.decembris 2024 2:52
0 0 Atbildēt

Pretjautājums - esi mēģinājis kādreiz apdzīt kādu mašīnu uz šosejas ievērojot visus CSN?

Bet par +65 apdzīvotā vietā - normāls ātrums noteiktās, pietieami nomaļās vietās noteiktiem mērķiem.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Policija "ķer uz ātrumu", Waze brīdina (+ FOTO) 10

Šodien, 4.decembrī,13.00 pārvietojamā ātruma kontroles ierīce bija novietota netālu no Ziepniekkalna ielas un Ceraukstes ielas krustojuma, par ko čakli ziņoja arī Waze. Lasīt vairāk

 

Nepilni 37 000 eiro – Ford laiž klajā elektrisko Puma (+ FOTO) 5

Ford papildina Puma modeļu saimi ar pilnībā elektrisko Gen-E. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Ko un par cik piedāvā jaunais Peugeot 5008? (+ VIDEO) 4

Jaunais Peugeot 5008 ir liels krosovers ar septiņām sēdvietām. Tā elektriskā versija e5008 sniedz iespēju 3+ ģimenēm saņemt pat 9000 eiro atbalstu automašīnas iegādei. Lasīt vairāk

 

Mierinājuma kvants. Autosportists izmēģina rāmāko sedanu tirgū(+ VIDEO) 2

Devītās paaudzes Toyota Camry iznāca 2023. gadā. Eiropu sedana modelis sasniedza tikai šī gada vasarā, un tiek tirgots tikai Baltijas valstīs, Čehijā, Slovākijā, Polijā un Ungārijā. Tātad vāciešiem, beļģiem un ziemeļvalstu pircējiem iespēja tikt pie jaunākā japāņu hibrīdsedana nespīd. Vai tādu automašīnu vajag mums, vaicājām DBS autoskolas direktoram, autosportistam un Latvijas Gada auto konkursa žūrijas biedram Jānim Vankam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti