Visi komentāri - Lasītāja viedoklis: Latvija - sodu lielvalsts

Lasītāja viedoklis: Latvija - sodu lielvalsts 104

 

Foto: iAutolv

iAuto lasītājs Toms | 4.decembris 2024 13:55

Pēdējā laikā arvien izteiktāk Latvijā iezīmējās tendence pastiprināt aizliegumus un sodus. Valsts būtībā kļūst arvien represīvāka. Un ceļu satiksme šajā ziņā nav izņēmums. Pavisam nesen, šī gada maijā, notika kārtējā sodu palielināšana par ātruma pārsniegšanu. Šoreiz par rupjiem pārkāpumiem.

Rezultātā, ja par sīkiem un ikdienišķiem ātruma pārkāpumiem, Latvija vēl kaut cik turas vidējās Eiropas normās, tad par lielāku ātruma pārsniegšanu soda bardzībā mēs pārspējam kaimiņvalstis. Turpinājumā neliels salīdzinājums par sodu apmēriem kaimiņvalstīs. Uzreiz jāsaka, ka valstīs atšķiras limiti no kuriem mainās sodu apmērs, tāpēc salīdzinājums nebūs un nevar būt pilnīgi precīzs, taču priekšstatu par to, kā Latvija ar soda apmēriem izskatās uz apkārtējo valstu fona var gūt.

Un tā. Iedomājamies, ātrums ir pārsniegts ārpus apdzīvotas vietas par 65 kilometriem.

Latvijā sods būtu no 720-960 eur

Igaunijā – 300 eur, jo tur par katru pārkāpto km/h sods ir 5 eur, bet ne vairāk kā 300 eur.

Lietuvā -450-550 eur

Polijā – 1500 zloti, kas aptuveni būtu 350 eur

Vācijā -480 eur.

Savukārt Zviedrijā pārsniedzot ātrumu par 50 km/h sods – 5000 kronu jeb aptuveni 350 eur. Ja pārkāpums lielāks, tad tiesu darbi. Līdzīgi ir Norvēģijā. Tur pārsniedzot ātrumu par 40 km/h sods ir 15850 kronas jeb 1350 eur. Ja pārkāpums lielāks, tad draud tiesu darbi.

Somiju šajā salīdzinājumā neapskatīju, jo tur soda lielums ir atkarīgs no pārkāpēja ienākumiem un līdz ar to iegūt korektu salīdzinājumu nav iespējams.

No iepriekš minētā ir redzams, ka sodu bardzībā Latviju pārspēj tikai Norvēģija.

Taču salīdzinot soda lielumu ar vidējo algu valsti, Latvija pārliecinoši kļūst par visrepresīvāko valsti reģionā. Saite uz avotu par vidējām algām raksta beigās, tur ir attēlotas neto algas jeb tās ko saņem uz rokas gada (rakstā izmantota vidējā neto alga mēneša izteiksmē) griezumā

Un tā

Latvijā sods 720-960 eur, vidējā alga mēnesī 1126 eur, sods attiecīgi 63-85 proc no algas.

Lietuvā sods 450-550 eur, vidējā alga  1213 eur, sods 37-45 proc no algas

Norvēģijā sods 1350 eur, vidējā alga 3800 eur, sods 35 proc.no algas

Polijā sods 350 eur, vidējā alga 1202 eur, sods 30 proc.no algas

Igaunijā sods 300 eur, vidējā alga 1460 eur, sods 20.5 proc.no algas

Vācijā sods 480 eur, vidējā alga 3173  eur, sods 15 proc no algas

Zviedrijā sods 350 eur, vidējā alga 2827 eur, sods 12.3 procenti no algas, bet Zviedrijā, kā jau minēts, šāds sods ir par ātruma pārsniegšanu par 50 km/h.

Katrā valstī bez naudas soda vēl ir papildus sodi kā tiesību atņemšana, to šeit sīkāk neaplūkošu, bet arī šajā ziņā Latvija neizceļas ar mērenību.

Rakstā izmantotās atsauces par soda apmērāmiem un vidējo algu.

 Norvēģija - https://lovdata.no/artikkel/hva_blir_boten_hvis_du_kjorer_for_fort/4290

Lietuva - https://eket.lt/ket-baudos/

Polijā - https://i.pl/przekroczenie-predkosci-limity-mandaty-punkty-karne-w-2024-roku/ar/c4-18313689?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI6JqvxLjsiAMVNZCDBx0SRxAJEAAYASAAEgIktfD_BwE
Vācijā - https://www.adac.de/verkehr/recht/bussgeld-punkte/geschwindigkeitsueberschreitung/

Par vidējām algām -  https://www.euronews.com/business/2024/07/08/european-average-salary-rankings-where-does-your-country-stand 

 
Visi komentāri
 
Freijers 4.decembris 2024 14:04
13 0 Atbildēt

Atliek vien piekrist, bet apstulbinātie prasa vēl un vēl - liegsiem šo, apgrūtināsim šito, bet aizliegsim vēl to un to, sodos iekasēsim XXXX - tā tas prātiņš arī aiziet uz īso. Būtībā visās sfērās sodi ir tādi, ka maz neliekas, kaut vai par to pašu OCTA.

janka 4.decembris 2024 14:12
5 2 Atbildēt

taaneko nepiekrīt - vajag vēl pist un drātēt, jo esot par maz!

uupis 4.decembris 2024 14:12
18 26 Atbildēt

Hmm! Autors pieļauj ka pārkāpt ir labais tonis?

Varbūt tad varētu salīdzināt arī braukšanu reibumā?

Kāds sods par to ir apskatītajās valstīs? Jeb braukšana reibumā ir kaut kas cits un svādāks pārkāpums???

.

Tā vietā, lai pierādītu, ka tāds un šitāds ierobežojums ir nepareizs - autors ATKLĀTI vēlas samazināt sodus, lai varētu nesāpīgāk PĀRKĀPT satiksmes noteikumus!

WALA 4.decembris 2024 14:16
30 3 Atbildēt

Un atkal tur redzi tikai savu pusi - bet to ka nekas drošāks vai labāks nav palicis - to atsakies pamanīt.

Visi "tā cenšas, tā cenšas" veicināt drošu satiksmi ... bet kaut kā tā nesanāk ... ir tikai "maksas ceļi" Latvijā ...

Bet to ka varbūt stratēģija ir aplama - par to laikam iedomāties ir grūti ...

uupis 4.decembris 2024 14:25
15 12 Atbildēt

Atkal tu sajauci zaļu ar siltu!

Es redzu tendenciozu rakstu kurā tiek gaudots ka sodi par pārkāpumiem nav paceļami un baigi lielie, bet paņemta ir tikai daļiņa no sodiem un autors pats raksta ka vadītāja apliecības atņemšanu neskatīs, tikai naudiņu un Somiju neapskatīs tāpēc ka tur ir vislielākie sodi! Un ka sodu par +1 arī neredzēs jo to redzu tikai es...

Wala bišķiņ iebrauca auzās...

WALA 4.decembris 2024 14:31
25 4 Atbildēt

Tu ar nolūku izliecies ka nesaproti, vai tiešām nesaproti - Somijas sodi nav lielākie, tie ir tieši proporcionāli taviem ienākumiem, līdz ar ko pēc vidēja latvijas iedzīvotāja ienākumiem - Somijā sodi principā ir maziņi.

Par tiem +1 utml. sodiem - man gauži vienalga, jo ja man vajag es izmantoju Latvijas "maksas ceļus", ja nevajag - būs grūti atrast kur man piesipties.

P.S. bet tā kā neesmu ne polcists ne instruktors, tad "kur gribu tur braucu", kaut auzās ...

uupis 4.decembris 2024 14:40
2 11 Atbildēt

Kas man būtu jāsaprot?

Ka vajag pārkāpt un tas ir pareizi vai arī ko citu?

WALA 4.decembris 2024 15:07
16 2 Atbildēt

Nu pirmkārt pārkāpt ir normāla cilvēku uzvedība, cilvēki iet pāri ielai Rīgā ne pa gājēju pāreju vai pie luksafora - tātad formāli pārkāpj CSN  ...

Tādēl jautājums ir par to kas cilvēkus attur no nāvējoši bīstamiem pārkāpumiem ... kā redzams sodu apmērs nepalīdz izvairīties no letālām avārijām uz LV ceļiem ...

Jā kādam varbūt škiet ka lielāki sodi to mainīs ... es uzskatu ka tie nemainīs vai tikai pasliktinās situāciju, jo nav jau neviena kas tos "ekstremālākos" kadrus izķers ...

uupis 4.decembris 2024 16:55
1 12 Atbildēt

Es pareizi sapratu: Jo lielāki sodi, jo vairāk pārkāpēju un jo mazāki sodi, jo mazāk pārkāpēju?

.

Nē nu es saprotu ka tu velc uz anarhiju un gribi atcelt visus sodus! Nav sodu - nav pārkāpumu - nav statistikas!

Vai tu nebaidies braucot pa zaļo saņemt sānos kādu nesodāmu nepārkāpēju, kurš ir pālī! Kriminālsodi par dzērumu arī neattur dzērājus no stūrēšanas! Tava loģika!

WALA 5.decembris 2024 15:38
2 0 Atbildēt

Anarhija ir tad ka likumi ir formāli un vienīgais reālais darbs ir "paaugstināt sodus" nevis tos piemērot atbilstoši "tēmai"...

Un par statistiku - tev tāpat nav nekādas puslīdz godīgas statistikas !

Jā tieši tā - nesodāms nepārkāpējs "nepālī" pie soda zema slienķšņa nemēģinās tīties no policijas, pacel sodu debesīs - uzzināsi, ka jebkurš pļēgurs vismaz pamēģinās laisties no VP.

uupis 6.decembris 2024 7:10
0 0 Atbildēt

Pilnīgas muļķības! No policijas bēg visur, neskatoties uz soda lielumu, it sevišķi pļēguri! Bēg pat tur, kur statistika ir labojama ar korupciju!

Sergejs 4.decembris 2024 15:33
6 1 Atbildēt

Jā, Ķīnā ir gana bārgi sodi par korupciju un tāpat pa laikam kādu soda, pēc idejas jau visiem pārkāpējiem vajadzētu būt apšautiem...

 Mums tik ar pātagu mēģina sekas izkaut un pat to pašu dara nesistematiski: kad uznāk kāds krūmos pasēž vai akciju sarīko un noķer uz taisna 4 joslu ceļa posma dažus izcilus skrējējus. Darbs darīts, statistikā ierakstīta "paveikta cīņa ar pārkāpējiem", bet cik tas kopsummā un ilgtermiņā uzlabo drošību uz visiem ceļiem ir jautājums. Celt drošību ar prjaņika palīdzību (atbilstoša infrastruktūra) nu jau nav lemts, nauda "stratēģija 2040" vietā ir aizgājusi citiem infrastruktūras projektiem.

Xo 4.decembris 2024 14:17
14 0 Atbildēt

Iedod statistiku cik letālu iznākumu šogad ir skaidrā vs reibumā ? Cik avārijas ir uztaisītas, jo telefons ir bijis rokās? Tev mainstrīms smadzenes ir izskalojis, ka pālis vislaik vainīgs ... tas ir ekselents jājamzirdziņs CSDD, lai segtos no citām problēmām ... jūs skrienat, jūs dzerat ... utt ... a kur jauna infrastruktūra pretī?

uupis 4.decembris 2024 14:26
1 9 Atbildēt

Runa iet pa sodiem - apskatam, kādi sodi par reibumu ir Vācijā, Norvēģijā un Zviedrijā!!!

uu-pis 4.decembris 2024 15:17
6 1 Atbildēt

Runa "neiet", runa "ir" - iet razgovor, nu karoče, eto po russki!

uupis 4.decembris 2024 16:56
1 9 Atbildēt

Nu ej uz tēzauru strādāt - te ir auto portāls!

msh 4.decembris 2024 15:17
2 0 Atbildēt

Nebūsim jau panākuši?

uupis 4.decembris 2024 17:16
1 9 Atbildēt

Nezinu - bet liekas ka nē, jo šmigotāju skaits nemazinās un ātrumpārkāpēju skaits arī!

.

Es te visu laiku buksēju, ka nemainīga statistika liecina par policijas neesamību uz ceļiem, bet tikko policija parādās un kādu soda uz ceļa tā te vesela kaudze gaudotāju cep rakstus ka pēkšņi sodi ir nežēlīgi! Variants Nepārkāp pat apspriests netiek!

msh 4.decembris 2024 19:55
10 0 Atbildēt

Nemainīga statistika nozīmē to ka esošā "cīņa" ir tikai darbības imitācija, neko vairāk.

uupis 5.decembris 2024 9:14
1 1 Atbildēt

Es jau sen saku ka statiska statistika liecina par policijas neesamību uz ceļiem, jo tie kas ir, tie strādā ar maksimālo kapacitāti un vairāk nav spējīgi noķert!

uupis 4.decembris 2024 14:28
1 4 Atbildēt

A statistiku meklē CSDD mājās lapā - tur tāda ir!!!

DJ40 5.decembris 2024 20:03
2 0 Atbildēt

Ūpis tak  pats  ir pārkāpējs,  braukā  ar izkasītu šaujamlūku  priekšas logā un sniega kaudzi uz auto, bet to var darīt, jo viņam slinkums  esot, Kur kādam citam slinkums, tur uzreiz krutie piemēri, vai pārkāpt ir labais tonis.

Xo 4.decembris 2024 14:13
9 2 Atbildēt

Sajāta infrastruktūra jau projektēšanas stadijā, nav jaunu kvalitatīvu ceļu, par maz tiek izbūvēti jauni ceļi, par maz budžets uzturēšanai, utt. tas viss tiek pasniegts, ka braukt neviens nejēdz, skrien, dzer, utt. lai gan nav precīzas statistikas ... attiecīgi tas ir vislaik viņiem arguments ( hvz kur pazūd ceļu budžets ) ... Faktiski sen jau jāslauka nost CSDD visa vadība ...

uupis 4.decembris 2024 14:16
2 2 Atbildēt

Par dzērājšoferiem ir ļoti precīza statistika!

Xxx 5.decembris 2024 17:55
0 0 Atbildēt

Beidzatvte pļurkstēt uzbūvēs jums labu ceļu bet tāpat gāzīsit acis vai galva ka tik garām priekšā braucošam , kurš tos glaunos ceļus nokaisīs un ar ko

uupis 5.decembris 2024 20:04
0 1 Atbildēt

Šitam galdiņam vairāk neliet!

uupis 4.decembris 2024 14:16
2 4 Atbildēt

Un vēl vienu lietu autors ir AIZMIRSIS!!!

Visās viņa apskatītajās valstīs sods par ātrumpārkāpumu ir no PIRMĀ km (+1), bet Latvijā līdz +10 ir tikai BRĪDINĀJUMS!!!!

WALA 4.decembris 2024 14:17
9 1 Atbildēt

Atkal drusku piemelo, ļoti daudzās valstīs eksistē arī brīdinājums kā soda mērs, un jā nereti pat parelēli tam kam var piemērot sodu sākot no pārsniegta 1km/h!

uupis 4.decembris 2024 14:29
1 4 Atbildēt

Runa iet par apskatītajām valstīm!

WALA 4.decembris 2024 15:33
11 1 Atbildēt

Arī apskatītajām valstīm - iepriekšējoreiz kad par kaut ko šādu tevis rakstītu komentēju ,  biju iemetis arī linku, ja pareizi atceros tad uz Eiropas Komisijas officiāli tulkotajiem valsts CSN/likumiem ...

uupis 4.decembris 2024 17:17
0 6 Atbildēt

Ļeņins rakāties...

WALA 5.decembris 2024 15:42
1 0 Atbildēt

Labi saprotu šo, būtu lieks laiks arī parakātos, bet neatceros pat kas pa topiku bija un serach ar pirmo ar neko jēdzīgu neatmeta ...

Sergejs 4.decembris 2024 18:02
4 1 Atbildēt

Tāds tu esi - rakāties ļeņins, bet viedoklis (kā neapspriežama patiesība) ir😊

 Es, WALA, W12 un daudzi citi šeit ja ko apgalvo tad, kā likums, dod norādi uz avotu

uupis 5.decembris 2024 6:59
0 1 Atbildēt

Nu tad iedod norādi un vārdu salikuma PĀRĀK MAZS skaidrojumu, kuru tu nekad neesi iedevis bet vienmēr stāsti ka 80 ir pārāk mazs ātrums! Būs norāde vai atsauce?

Sergejs 5.decembris 2024 12:39
2 1 Atbildēt

Tu jau klārēji ka tezaurā ir konkrēti nodefinēts kas skaitās "pārāk". Kā arī esi safantazējis ka "pārāk mazs ātrums" ir konkrēti 25/30/35 km/h, kas tātad attiecinams vienmēr un visur. Mans pieņēmums bija ka tas jēdziens ir relatīvs (gluži kā tezaurā) un absolūtos skaitļos dažāds, tas būtu ka uz Jūrmalenes gaišas vasaras dienas laikā, kur ir 110km/h, kreisajā vai vidējā joslā 80km/h viennozīmīgi ir pārāk mazs ātrums un sodāma rīcība - par avārijas situāciju izraisīšanu un apzinātu satiksmes kavēšanu bez iemesla.

 Vari mēģināt aizbraukt uz Vāciju un tur kreisajā joslā uz bāņa tā izpausties, piesedzoties ar savām gudrībām.

uupis 5.decembris 2024 13:00
0 1 Atbildēt

Tu tagad konkrēti SAMELOJIES!

uupis 5.decembris 2024 13:27
1 2 Atbildēt

Un tagad MELIM Sergejam pa punktiem!

1. Tēzaurs -> PĀRĀK - kopā ar: īpašības vārdu vai apstākļa vārdu Norāda uz pārmērīgu īpašību, pazīmi.

Nedaudz ātrāk vai nedaudz lēnāk NAV PĀRĀK lēni! Tātad tikai loģiski ka pie maksimālā 90 braukšana ar 70 NAV un NEVAR būt PĀRĀK lēna!

2. 103.1; 103.2; 103.3 ir noteikti maksimālie ātrumi kuri atšķiras no maksimālā kuru tu apspried -90! Un viņi nav kategorijā BEZ VAJADZĪBAS!

3. 110. punktā ir noteikts kas ir jādara trasporttlīdzekļiem kuri ir lēni un tie trasportlīdzekļi ir aprakstīti 88, punktā no kura tad izriet, ka PĀRĀK MAZS ātrums ir viss kas zem 40!

Netici man - raksti uz CSDD un paprasi lai tev izskaidro!

4. Tad kad LV būs ceļš bez ātruma ierobežojuma, tad arī parunāsim par kūkošanu trešajā joslā - bet tā - neveksmīgs mēģinājums salīdzināt pedantismu ar anarhiju!

Sergejs 6.decembris 2024 10:38
0 0 Atbildēt

Tā arī nesapratu no tevis, cik konkrēti km/h tad ir noteikts tezaurā kā PĀRĀK ātri vai lēni. Par 70 pie 90 tie jau atkal un arī ir tikai un vienīgi tavi pieņēmumi (kuri tīk KONKRĒTI TEV), bez jebkāda konteksta un blakus apstākļiem.

uupis 6.decembris 2024 11:44
0 0 Atbildēt

Tev tika iedots pamatojums gan Valodniecisks, gan ar CSN punktiem! Ja nesaproti, tad raksti uz csdd vēstuli, lai tev izskaidro - šaubos ka skaidrojums būs savādāks! Jebkurš policists uz ceļa tev pateiks tieši to pašu! Ja tev reāli pierādījumi NAV pierādījumi, tad es mazizglītotatam tipiņam nevaru palīdzēt!

msh 4.decembris 2024 15:19
2 1 Atbildēt

Ja no pirmā kilometra, kāpēc man leiši sodus nesūta? Pie viņiem braucu kā pie mums, tātad 95 - 98.

uupis 4.decembris 2024 17:21
0 5 Atbildēt

Tā jau tālāk ir mērierīču kļūda un neattiecas uz likumu.

.

90-ajos vispār - ments ar iskru nofiksēja vienu kas ar 120 un pēc tam visu vakaru varēja jebkuram šoferim bāzt degunā šito ciparu - un šoferis neko nevarēja pierādīt - vienīgā cerība bija ka šamie nebūs pamanījuši verifikācijas sertifikāta beigas!

msh 4.decembris 2024 19:56
2 1 Atbildēt

Tur kur ir mērierīču kļūda, tur ir runa par 3 km/h. Atceries, lai es aizbrauktu uz Palangu ar golfu, man jābrauc caur vidējā ātruma posmam - ja vien nebraucu caur mežu - lēnāk par 95 es tur toč nebraucu.

uupis 5.decembris 2024 6:57
0 1 Atbildēt

Kā ir rakstīts LT un LV papīros, kur ir sods? 

Atrodi vārdiņus NO 3 LĪDZ 10???

Par atļautā braukšanas ātruma pārsniegšanu līdz 10...

john 4.decembris 2024 14:17
32 1 Atbildēt

Gandrīz visās attīstītajās eiropas valstīs lielākās pilsētas ir savienotas ar 2 vai 3 joslu šosejām katrā virzienā.

Kamēr mums ir pārslogotas, līkumotas un ar neskaitāmiem krustojumiem 1 joslas šosejas katrā virzienā, kas izraisa bīstamas apdzīšanas un ātruma pārsniegšanas.

 Bet mūsu ierēdņi tikai domā kā sodīt un cīnīties ar sekām nevis cēloņiem. Jo cīņa ar cēloņiem ir pārāk dārgi.

anonimikis 4.decembris 2024 14:28
3 4 Atbildēt

LV ir tikai viena lielākā pilsēta. Uz tāda izmēra mazpilsētām kā pie mums, nekur minētājā REiropā nav 2x2 ceļu.

Sergejs 4.decembris 2024 15:12
4 1 Atbildēt

Nevajag rakstīt aplamības ko viegli atspēkot:

maps.app.goo.gl/iuXEd8RFmXYs6YqR7

 No miesta kur dzīvo 65k iedzīvotāju (= ar Liepāju) nāk ārā šāds ceļš, kam paralēli vēl šaurais pinās kur vietējiem bremzēm mīcīties.

 Un pēc transporta vienībām mūsu 2 joslu takas ir pārslogotas krietni, drīksti paskatīties intervijas ar LVC vadītāju.

anonimikis 4.decembris 2024 15:17
1 5 Atbildēt

Pilnīgs fufelis. Tas ir izsenis bijis ceļš starp divām lielpilsētām, pie kura izaudzis miests. Kurš palicis pārāk liels un ticis pie apvedceļa. Kā mūsu Ķekavā.

Sergejs 4.decembris 2024 16:05
6 1 Atbildēt

Fufelis tev starp pleciem aug ja tas miests pēc tava starpplecu veidojuma prāta ir nesen pie lielceļa izaudzis:

10. gadsimtā Gņezno kļuva par Pjastu dinastijas - Polijas pirmo karaļu un Polijas valsts veidošanās centru.

 Līdzīgs Bauskai vai Jēkabpilim pie mums - kādreiz centrs un tagad vēsturiska pilsētiņa. Turklāt tas 2+2 ceļš neiet tur garām bet iziet no pilsētas.

anonimikis 4.decembris 2024 17:00
1 6 Atbildēt

Tak beidz vienreiz. Ceļš gāja no vienas lielas pilsētas uz citu. Cauri miestam. Miests var būt arī miljons gadu vecs, bet beidzot izauga pārāk liels un tika pie apvedceļa. Vecās 4 joslas palikās, jo norakt bija dārgāk nekā uzturēt. Iespējams, bija nesen salabots. Ne kā mums pie Talsiem.

sids 7.decembris 2024 21:14
0 0 Atbildēt

Manuprāt, nav parāk dārgi, ja skatās uz ilgtermiņa ieguvumiem. Bet satikšnās ministrijas dīkdieņiem prāta nepietiek, lai kaut ko jēdzīgu realizētu. Gandrīz visi prodžekti mākslīgi saskrūvēti, lobēti, ar "0tkatiem" un visādiem "kampējiem" ...  un neviens nav līdz galam izplānots, jo jebkurš, kurš vizinās vairāk kā nedēļu ar savu auto, redz tās stulbās nejēdzības katrā kilometrā!

Ābols 4.decembris 2024 14:57
11 0 Atbildēt

Vācijā neredzēsi, ka kāds diži līstu tev pakaļā, jo 90 vietā atlaujies braukt uz 90 nevis +15/20....

 Tur ietur distanci, jo distances neievērošana ir agresīva braukšana kur tiek arī pamatīgi KONTROLĒTA UN SODĪTA!

 Ātrumos 80km/h un vairāk iedzīvoties vari līdz 400€ sodā, soda punktos un tiesību atņemšanā līdz 3mēn! 😉 Nu šo ievēro protams ar disciplīnas izņēmumiem... 

Tā tev nav LV lejputrija, kur poliči vispār neskatās uz tavām 'drošajām' darbībām uz ceļa- Tavu auto bremžu un riepu stāvokli, vai sīs lietas ir auto ražotaja specifikācijā, kādu distanci ievēro attiecībā pret ārumu un laiksapstākļiem konkrētajā posmā!

 Mūsejiem tik interesē tas ātruma cipariņš radarā. 😉 Vienalga vai sniegputenis vai saulaina vasara!

Sergejs 4.decembris 2024 16:06
1 0 Atbildēt

Kategoriski piekrītu un atbalstu

DJ40 5.decembris 2024 20:14
0 0 Atbildēt

Beiidz nu liet  čugunu  maigi sakot,  fäterlandē tev sēdēs buferī  vairāk kā Lv, jo te 1/4 tā ir norma , pat ļoti sūdīgos laika apstākļos  distances  netiek ievērotas.  Kontroles ir minimāli un pa radio tiek ziņots kur  notiek.  Es te dzīvoju jau  11gadus, un gadā  pa fāterlandes ceļiem nobraucu virs 120k, viedoklis no dzīves.

Teslists 4.decembris 2024 14:59
3 0 Atbildēt

Kaut kā pie dirsas. Es turpināšu uzmīzt. Likumus, kurus izdomā un pieņem dauņi, nav jāievēeo.

hue 4.decembris 2024 15:29
3 2 Atbildēt

Nesaprotu, kāds liek būtiski pārsniegt ātrumu?

Sergejs 4.decembris 2024 16:11
5 1 Atbildēt

Neliek, tas tiesa. Bet jautājums ko grib panākt un kādām metodēm, vai interesē satiksmes drošība vai kā sodu ieņēmumu plānu izpildīt, kā arī kamdēļ tad pie salīdzinošas sodu bārdzības neesam satiksmei drošāka valsts (vai top 3 Eiropā)?

hue 4.decembris 2024 16:30
4 0 Atbildēt

Tas 65kmh piemērs ir ļoti izmeklēts. Ja būtu pārsniegts 51-60kmh, tad Lietuvā sods būtu lielāks nekā Latvijā. Igaunijai un Latvijai līdzīgs.

man jau ir ziemas gaiss 4.decembris 2024 16:41
3 1 Atbildēt

Soda bardzība un soda neizbēgamība ir divas dažādas lietas.Par ko cepjamies-ir labi nepārkāpt vai ir slikti būt pieķertam?

GTD2 4.decembris 2024 17:02
8 0 Atbildēt

Paaugstinot sodus var samazināt policistu skaitu nesamazinot ienākumus par sodiem

Sergejs 4.decembris 2024 18:07
2 0 Atbildēt

Un ietaupīt arī uz policistu algām - clear win strategy mūsu  efektīvo menedžeru skatijumā😁

Pļurkt 4.decembris 2024 18:17
1 0 Atbildēt

Personīgi man ir pilnīgi pajāt cik tur ir par +65 - kaut vai muljons!!!

BET..... pie mums te brauca vācieši komandējumā, paši paņēma nomā auto un vīlēja. Vienā no nobrauciena no pauguriņa bija + 11 km/st (pēc viņu teiktā) BET... pogainie slēpās krūmos un klupdami krizdami skrēja viņu auto priekšā turēt nost, gandrīz degunu šie neizjauca skrienot pāri grāvim ceļmalā!!! Vācieši tā i pateica, ka licies ka lielceļa laupītāji uzbrūk!!

feciic 4.decembris 2024 18:49
1 0 Atbildēt

Nevis cik liels ir sods, bet cik liela iespēja ir to atrauties būtu lieta kas jāpapēta.

650 4.decembris 2024 20:05
2 0 Atbildēt

Cik diez Vadītāju Paaudzēm mums te būtu jānomainās, lai tiešām sodīšana sāktu "iedarboties"?

Kāpēc te brauc ar tiem +69, nu vai tiešām aiz pofigisma pret sodiem? Vai (iespējams) tieši dēļ (zinātniski pamatotā) "uzraudzības" modeļa kā tāda? Ja Vadītāji sāk mērīt krānus- ko viņi cits/citam vēlas parādīt? Ka var atļauties samaksāt, jeb vienkārši tajā brīdī viņiem aizveras (jeb atveras) lietussargs (zemapziņā lieliski zinot, ka nospiedoši lielākajā daļā gadījumu tā pieķeršana izpaliks) ?

Kas īsti tas ir- vai Pirmoreiz pieļauta kļūda (un uzreiz šitā te iekrita), jeb vienkārši gadu gaitā ierasta lieta?

Khe 4.decembris 2024 22:33
1 0 Atbildēt

Kādēļ tiek uzskatīts, ka citās valstīs neviens nepārkāpj?

Pārkāpj un tieši tāpat kā pie mums.

Tai pat Šveicē ar bargajiem sodiem. Paši braucām +20-30 bariņā ar vietējiem, un mūs vēl krietni ātrāk apsteidza daži. Vācijā arī ir regulāri... Austrijā arī esmu pabraucis līdzi tādiem, kas uz 180 braukā (tas gan viņiem tikai +50kmh pārkāpums), bet notiek regulāri

650 4.decembris 2024 23:08
1 0 Atbildēt

Nu reku Lietuvā arī pirms kāda laika bija teikts, ka uz viņu bāņiem tāda īpaši stingra kontrole nenotiekot,uzmanot vienīgi tos rupjos.Austrijā kādreiz varēja vilkt cik nav bail, taču pēc tam arī tur pavērās iespēja uzrauties uz braucošu kameru un sodus sāka sūtīt uz LV. Tajā pašā itālijā reiz pofigā pie zīmes 90 uzrāvos uz +11 un atsūtija ja nemaldos 89eur, pie kam teju pēc gada- un vel ar piedraudējumu, ka gada laikā jāapmaksā.Hvz,kas tas bija, vai kāds tipa remonts- līkumā aiz paaugstas betona apmales tas suuds bija novietots.Ja reiz vietējie velk, nu tur var kādu gabalu pajāāt kopā ar viņiem, bet nu ej ta tu tagad sazini- vai viņi tiešām vietējie un tiešām visu zin,kur kāds filmētāj transportieris brauc vai kur tur kas jauns tagad pa malām sakarināts.

Kad pārreiz sanāk uzrauties, tad jau sāc izvērtēt- galvenaiss neiekrist uzreiz tiešām pa lielam.Nav jau tā, ka katru dienu tur braucam,laiki un tikumi tomēr mainās.

Pats 4.decembris 2024 20:50
2 0 Atbildēt

Mafiozā Latvijas valdība nav ieinteresēta iedzīvotāju palikšanai Latvijā.

iciks 4.decembris 2024 21:47
7 1 Atbildēt

Vaimanāt jau var, bet sakiet, godātie, cik tad bieži gadās  sodus dabūt? Vispār, nevis apdzīvotā vietā par 65 km plusā.

Tāpat diskutēt par apdzīvotās vietās +65 arī nav īsti stiliņš. Nu tas nav gluži tas, ko varētu ieskatīt par "visi jau mazliet pārkāpj" vai arī "nedaudz pedālītis piespiedās". Apdzīvotā vietā ar +65 braukt man īsti pareizi nešķiet, pat ja sods par to būtu 20 eur.

msh 5.decembris 2024 2:52
3 1 Atbildēt

Pretjautājums - esi mēģinājis kādreiz apdzīt kādu mašīnu uz šosejas ievērojot visus CSN?

Bet par +65 apdzīvotā vietā - normāls ātrums noteiktās, pietieami nomaļās vietās noteiktiem mērķiem.

uupis 5.decembris 2024 9:52
1 3 Atbildēt

Kāpēc ir jāapdzen tas kurš brauc ar Maksimāli atļauto?

Var kādu daudz maz sakarīgu argumentu?

Sergejs 5.decembris 2024 12:04
2 1 Atbildēt

Apbruņojies ar kalkulātoru un parēķini cik garš posms vajadzīgs lai  STRIKTI pēc likuma apdzītu fūri kas brauc 85km/h tur kur ir max 90km/h. Ar visu izbraukšanu pretējā joslā un atgriežanos savā, rupji nenozogot distanci.

uupis 5.decembris 2024 12:18
1 3 Atbildēt

Argumentu iedod - KĀPĒC TAS IR OBLIGĀTI JĀDARA???

Ābols 5.decembris 2024 14:22
1 2 Atbildēt

Izvelc SAVU kalkulatoru un pareiķini- cik garu posmu vajag, lai tas 5km/h realajā laika izteiksmē ko spelētu.

Pateiksu priekšā uz 50KM posmu braucot konstantā ātrumā 85 pret 90km/h tās ir 2minūtes! Tad padomā par savu 15..20 nu varbūt 30km ikdienas maršrutu!

 Tiešām tev jādzen un jāskrien it kā pakaļa sviltu?!?? Tak brauc mirīgi uz tiem pasiem 85 un atslābsti! 😉

Sergejs 6.decembris 2024 10:54
0 0 Atbildēt

Pirmkārt jautājums bija konkrēti par apdzīšanu strikti ievērojot CSN, par ko ko ar to panāks un kāpēc tas jādara ir cits stāsts, daļēji par to MSH pateica. Varu piemest klāt vēl argumentus:

1. 85km/h ir par maz priekš 7 roba un tā kā par daudz priekš 6, turklāt pauguros tas vēl mazāks paliek fūrei (bet es pauguros nedzenu)

2. Pret priekšā braucošu autokruīze distanci turēs, raustoies līdzi viņa ātrumam. Bet ko darīt ar pakaļas ostītājiem, kuri neizbēgami sakrāsies aizmugurē, neesmu Vernons lai 'vel par tiem nonstopā rūpētos, it īpaši ja priekšā braucošais izdomā ar kādu purns purnā saskrieties. 

 Kam man to visu vajag, ja var mierīgi aiziet garām un nečakarēt sev smadzenes ar liekām un nevajadzīgām neērtībām?

 Un tagad - tomēr lūgums nopublicēt jūsu ciparus, cik būs jāpavada pretējā joslā, apdzenot 85km/h ātru fūri, nepārkāpjot max atļauto 90km/h?

 P.S. Pats savu aprēķinu reiz esmu publicējis.

msh 5.decembris 2024 22:43
3 0 Atbildēt

"brauc uz 85 un ATSLĀBSTI"? Es vēl nekad neesmu varējis sēžot kādam astē atslābt - gan tāpēc ka parasti tā darot nākas pedālēt, gan arī tāpēc, ka es apzinos a priekšā braucošais var nomest pa nažiem, lasīt - man ir jābūt paaugstinātai uzmanībai, jo redzamības attālums nav īpaši lielāks par reakcijas laiku. Toties ja sēni apdzen - jā, tad gan var ieslēgt kruīzu, sakrustot kājas un atslābt.

uupis 6.decembris 2024 7:25
0 0 Atbildēt

Šitādu ūdeni vēl nebiju dzirdējis - drošu distanci nedrīkst turēt un kruīzs uz 70 nestrādā! Mū-ū-ha-ha-ha-ha 😂

msh 5.decembris 2024 22:45
2 0 Atbildēt

Nepieciešamība pedālēt, nepieciešamība saspringti vaktēt pretī braucošo [jo minimālais redzamības attālums ir priekšā braucošā pakaļa - nevis nākamais līkums], un, ja gadījumā slapjāks laiks - visu laiku darbināt logu tīrītājus un ik pa laikam pumpēt apmīzēju šķidrumu.Apdzīšana šo visu novērš.

uupis 6.decembris 2024 7:41
0 4 Atbildēt

Droša distance - nē? Pačukstēšu priekšā - LV notieikumos 105. 106. tev uzrakstīts kāda distance jāietur! 

Un padoms psihiski nestabiliem krāniem, kuri nemāk braukt! Ja tu nevari ciest, ka tev fūre ar 85 met ūdeni uz loga (lai gan visi pretim braucošie dara to pašu un šķidrumu tu tērē tāpat), tad apstājies kādā kabatā vai krogā un izkustini savu ļengano pakaļu, uztaisi pietupienus, uzelpo svaigu gaisu un pēc 10 min brauc tālāk -  fūri ar +5 tu ķersi ļoti ilgi!

iciks 5.decembris 2024 18:55
1 0 Atbildēt

Nu tas ir skaidrs, ka pārsvarā tas tā grūti izdarāms un allaž sanāk lielāks vai mazāks pārsniegums, bet kas man no tā? Man ir nepilnu 20 gadu braukšanas stāžs un par ātruma pārsniegšanu esmu aizturēts taisni 1x. Dabūju brīdinājumu.

Cik bieži Tev sanāk? Pietiekami bieži, lai satrauktos? Vai katru reizi apdzenot sanāk +65, vai tomēr līdz +30,kas ja arī reizi 10 gados gadās, nebūs jau tik liela traģēdija?

Pie reizes atbildēšu Ūpim - pietiek arī tādu, kas brauc lēnāk par 90 km/h. Īpaši drošajos vidējā ātruma posmos gadās pavisam sevišķi gadījumi, ko ar uzrāvienu var apdzīt pat ieliekoties noteikumos.

msh 5.decembris 2024 22:40
0 0 Atbildēt

18 gadu laikā divi sodi, viens 63 km/h no trijkāja 200m pirms apdzīvotas vietas beigām pirms 11 gadiem, otrs 131 km/h 90 zonā ar mašīnu, kas no 70 līdz 160 ieskrējās 4 sekundēs pirms pāris gadiem.

Kā redzi, sanāk gandrīz tikpat reti kā tev, bet starp mums ir viena starpība - tu esi stereotipiska "kamēr mani neskar, tikmēr man pajāt" aita. Sodiem ir jāuzlabo satiksmes drošība, nevis jābūt lai varētu iekasēt naudu - un šeit ir runa par sodu par drošu apdzīšanu; jo drošāk apdzen, jo lielāks sods - neliekas absurdi? Jeb tu vienkārši ķer andrenalīnu katru reizi apdzenot, "izdrāzīs, neizdrāzīs"?

Noslēgumam vecs viģiks ar normālu apdzīšanas manevru, par kādu necik sen atpakaļ te bariņš ar muļķīšiem gribēja lai ņem nost vadītāja apliecību

uupis 6.decembris 2024 7:45
0 2 Atbildēt

Nedirs! Runa gāja par+30 DZĪVOJAMĀ ZONĀ! Un tu biji PAR bērnu sabrauktšanu Dzīvojamā zonā!

iciks 6.decembris 2024 15:30
0 0 Atbildēt

Kāpēc lai man nebūtu pajāt? Es netaisos apdzīvotā vietā braukt ar 65+ un man grūti iedomāties, kā man tā varētu netīšām sanākt.

Tāpat man nav ne jausmas, kādi ir sodi par pedofiliju, naudas viltošanu u.tml., jo es netaisos ar to nodarboties.

Txfs 5.decembris 2024 3:53
0 2 Atbildēt

Arī sods par auto stāvvietu mums ir augstāks nekā citviet gejropā.

Jaunais 5.decembris 2024 7:06
1 3 Atbildēt

Es piekrītu "UUPIS". Jocīgi mums tie ļautiņi. Par katru cenu vēlas pārkāpt jebkādus CSNN. Kur ir problēma nepārkāpt? Nepārkāp, un nebūs jāmaksā sodi.

Un tas kas darās uz ceļiem, tas ir vienkārši vājprāts. Tāpēc jau ātruma ierobežojuma zīmes tiek liktas ar aprēķinu -10 km/h, jo visi tāpat brauc 10 līdz 15km/h pa virsu.

Ulmaņa gatve to pierādīja. Uzlika 50, un visi bļāva, ka mierīgi var braukt uz 70. Tagad stāv 70, un nez kāpēc neviens nebrauc uz tiem 70, bet vīlē uz visiem 90.

Varbūt ir laiks sākt pašiem ar sevi?

uupis 5.decembris 2024 9:19
2 0 Atbildēt

Pārkāpt vai nepārkāpt ir katra paša atbildība, bet vainot citus savā pārkāpumā (kā to dara vairums pārkāpēju) tas jau ir debīlisms. Teksti - mani izprovocēja pārsniegt ātrumu un iet uz frontālo - ir tīrie meli, jo neviens ar revolveri tev nedraudēja no blakus beņķa....

Jaunais 5.decembris 2024 9:26
0 0 Atbildēt

Man viens paziņa ar šitādu tekstu: "mani izprovocēja" veica apdzīšanu. Rezultāts bija bēdīgs. Šim būs jāpasēž aiz restēm kāds brīdis un jāpārdomā dzīve.

uupis 5.decembris 2024 10:05
0 0 Atbildēt

Nu slikti ka nonāk līdz rūtainai saulei un strīpainiem draugiem.

anonimikis 5.decembris 2024 11:20
0 0 Atbildēt

Būs tikai “sliktāk” priekš pārkāpējiem www.delfi.lv/bizness/56234...tvija-atbalsta

msh 6.decembris 2024 17:29
1 0 Atbildēt

Kaut kā nepārsteidz - mērķis galu galā ir izskaust braukšanu ar mašīnām.

Uuu 5.decembris 2024 12:03
1 0 Atbildēt

Kāds raksta mērķis attaisnot to ka ārpus pilsētas kur atļauts braukt 90kmh tika braukts ar vismaz 155kmh un ka par to pienākas neliels sods? Braukšana vir atļautā ātruma nav maksas pakalpojums, bet noteikumu pārkāpšana. Jebkuri noteikumi it īpaši satiksmes noteikumi ir domāti lai satiksme būtu iespējama un droša. Tās nav rekomendācijas vai ieteikumi bet noteikumi, kas jāievēro visiem, lai tā ceļu satiksme būtu iespējama.

Sergejs 5.decembris 2024 12:06
1 2 Atbildēt

raksta mērķis ir pateikt ka atslēgas būtu jāmeklē aptuveni tur kur tās ir pazaudētas, nevis zem laternas, jo tur ir gaišāks.

uupis 5.decembris 2024 12:24
1 0 Atbildēt

Pārtulkošu!

Tavuprāt pārkāpēji ir jāķer tur kur viņi ir 1 gab nedēļā, bet tur kur ir 10 pārkāpēji 15 minūtēs - tur nedrīkst ķert!

Kaut kādi dubultie standarti!

Jā un ja zem laternas mētājas 10 atslēgas bet tumsā ir viena tad protams ka zem laternas 10 gab ir vieglāk atrast nekā 1 tumsā!

msh 5.decembris 2024 22:46
2 1 Atbildēt

Policijas uzdevums ir veicināt sabiedrisko kārtību - nevis iekasēt naudu. Ātruma pārkāpums taisnā, pārredzamā gabalā ir daudz nesvarīgāks kā virzienrādītāja nerādīšana pilsētā vai kas tamlīddzīgs.

uupis 6.decembris 2024 7:48
0 0 Atbildēt

Ar šito DEMAGOĢIJU uz CSDD? Tukša pļūtīšana bez neviena argumenta! Vienīgais arguments - DRĪKST PĀRKĀPT! Un tas nav ARGUMENTS!

Sergejs 6.decembris 2024 11:13
2 0 Atbildēt

Ja viņi GARANTĒTI tur būtu katru dienu  pāris mašīnas (ja ne 24 stundas tad 6:00-21:00), patrulētu, fiksētu pārkāpumus ar kameras palīdzību (sevišķi rupjas darbības pārtraucot nekavējoties) un izsūtītu taisnīgus sodus, tad tiem lohiem rastos sajūta ka pārkāpt nav izdevīgi, drīzāk ka tiks piefiksēts un tie lohi brauktu kā pienākas. Bet nostāties tur reizi mēnesī vai nedēļā uz pāris stundām, noķert dažus skrējējus taisnā posmā un ielikt ķeksi "darbs paveikts" - ko tas dod globāli no satiksmes drošības viedokļa? No biznesa viedokļa jā, garām - izdevumi par konstantu patrulēšanu būs, bet iekasēt neko nevarēs, jo lohi ir izaudzināti un nepārkāpj, it īpaši rupji (neskaitot ļoti retus un īpaši apdāvinātus)

uupis 6.decembris 2024 11:59
0 0 Atbildēt

Fotoradari ir 24/7 - nepatīk! Tu tur viņus pieprasi garantēti - un kāda dziesma būs, kad tie tur būs? Atkal būs slikti un būs vecā dziesma!

Sergejs 6.decembris 2024 14:57
3 0 Atbildēt

Par fotoradariem man ir mazliet citas dabas iebildumi, nevis to ka tie mēra ātrumu (man tas pats pa sevīm sevišķi nekaitē):

1. Tie ir vairāk ir tur kur var iekasēt, nevis kur tas būtu vitāli svarīgi.

2. Tos pasniedz kā panaceju, it sevišķi vidējās slaukšanas zonas izpildijumā, bet avārijas tur kā bija tā ir un kā tik ne vairāk (Rīgas apvedceļš).

3. Radars stāv stacionāri un fiksē tikai ātrumu (kas pats pa sevīm, bez stulbiem manevriem reti ir cēlonis nelaimei) un daži vēl pāris lietas (finansiāli izdevīgas) un nekādi nav spējīgi uz vietas pārtraukt sevišķi rupju noziegumu, lāujot pārkāpējam turpināt apdraudēt pārējos satiksmes dalībniekus. Kopējo uzvedību uz ceļa tas sevišķi neuzlabo.

 4. Redzot plāksnīti "radars" īpaši apdāvinātie hz kāpēc sadzēšās līdz -10-20 zem atļautā, hz kāds tam nolūks.

imzz 5.decembris 2024 12:32
1 1 Atbildēt

Vispār jau, valsts varētu ņemt vērā katoļu baznīcas pieredzi un tirgot indulgences, latviski grēku atlaides, par vēl neizdarītiem pārkāpumiem. Indulgences cena būtu kaut vai 25% no soda par pārkāpumu cenas.

uupis 5.decembris 2024 14:02
2 0 Atbildēt

Es bik savādākā formā to iesaku - Katram LV iedzīvotājam jātur Valsts lobētā bankā 7k eur SODA naudu depozīts. Kā pārkāp tā novelkās un tev 3 mēnēšu laikā ir jāpapildina atpakaļ ar visiem kavējuma procentiem!

Zi 5.decembris 2024 16:40
1 0 Atbildēt

Un tagad sākas riepu medības!

ko jūs te muldat 5.decembris 2024 22:44
2 0 Atbildēt

Mēs zagām un zagsim.Tāds ir mūsu sabiedriskā vienošanās ar citiem zagļiem,kuri amatos.Ak vai, tiem godīgajiem.

650 5.decembris 2024 23:43
2 0 Atbildēt

Daudzi brīnās- kā te ko varot "noraut",tik lielos Plusos iebraukt.Bet kā var būt, ka cilvēki pa ieZiemoto jūrmalas šoseju brauc ar (uz?) 138, taču pie bābītes puņķu fotoradāra pēkšņi sapuņķojas līdz 93.Tur tagad ir ceļasegumā iemontēts kāds lohumagnēts, vai kā? Pēc tam kilometru "ieskrienas",kārtīgi padomā, un turpina tādā pat garā- uz lohgatves aiz lohrobežas (tipa nu jau apdzīvotā lohuvietā..) ar tiem pašiem 138. Un zem lidostas lohodukta tikpat mierīgi uz visiem 115 (+45..). Un tā gandrīz katru dienu,po/uj! 

Pie jaunā luksoforizētā nestes krustojuma, kur tagad ir izbrauktuve no spices, ir 3 joslas.Pie kam, uz galēji labējās ir uzgleznota trekna Bulta ar 2 galvām- varot pa labi iebraukt māruupes upesgrīvā, bet varot arī p/sttaisni,pa tiešo uz  lohcentru.Ja ir sarkanais,tā labējā bieži vien ir tukša- kam diez tā domāta? Hm.Nu piem.,ja tu nupat jāāji uz +50 un tev bija Jāsteidzas- kapc tu pēkšņi stāvi pacdesmit mašīnu rindā tajās divās kreisajās? ;p

NuNu 7.decembris 2024 10:17
0 0 Atbildēt

Redz kur tikko stkal pieņemts pilnīgi aplams valsts budžets - palielinās finansējumu fotorafaru izbūvei un velojoslām, bet jaumas drošas šosejas nebūvēs nevienu kilometru.

Kā tādi i...ioti ir tur tikuši pie lemšanas, kas viņus tur iebīdija?

650 7.decembris 2024 13:46
0 0 Atbildēt

Jaunas/drošas būvēt ir galēji nerentabli.Neviens normāls biznesmenis šodien neieguldīs tādā pasākumā,no kura pēc tam nevar neko iekassēt.Idioti mēdz būt ļoti dažādi,to skaitā ir arī dažādu kategoriju Noderīgie.Reti kurš vēlas būt noderīgs Lohu kategorijai.

Kurbulis 10.decembris 2024 8:09
0 0 Atbildēt

Tā nauda taču kaut kā jāsakasa, lai varētu maksāt labas algas (dažiem 10000-26000 €), Baltikām taču arī vajadzīga naudiņa. Un kuram ir nauda? Nauda ir tautai.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kāpēc šeit Tilta ielā vispār ir aizliegts labais pagrieziens? 1. daļa (+ VIDEO) 12

iAuto apskata satiksmes risinājumu Sarkandaugavā, Tilta ielā un uzskata, ka šajā gadījumā vienkāršas lietas padarītas sarežģītas. Skaties video un izsaki savu viedokli komentāros. Lasīt vairāk

 

Daudzviet Latvijā braukšanu apgrūtina sniegs un apledojums

Sniega un apledojuma dēļ svētdienas rītā daudzviet Latvijā ir apgrūtināti braukšanas apstākļi pa valsts galvenajiem un reģionālajiem autoceļiem, liecina VSIA "Latvijas valsts ceļi" (LVC) apkopotā informācija. Lasīt vairāk

 

Slikto grants ceļu dēļ atsakās pārvadāt pat skolēnus (+ VIDEO) 6

Limbažu pusē ceļi vietām ir tik slikti, ka sabiedriskais transports nereti atteicies braukt un pārvadāt pat skolēnus. Lasīt vairāk

 

“Dieva aci” ikvienam - visi BYD saņems pašu izstrādāto autopilota sistēmu God’s Eye 10

Ķīnas autobūves līderis, koncerns BYD, paziņojis, ka autonomās braukšanas sistēmu God’s Eye saņems ikviens viņu ražotais modelis, tostarp arī tie, kurus pieņemts uzskatīt par mazcenas modeļiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti