Šovakar, 2.februārī Rīgā, Slokas ielā pie Kuldīgas ielas nobrauca autobuss.
Paldies iAuto lasītājam par iesūtīto materiālu.
PAPILDINĀTS 3.02.2025 plkst.15.30 ar Valsts policijas atbildi:
"Šāds notikums nav reģistrēts Valsts policijā."
Ja arī Tev ir video no ceļu satiksmes negadījuma vai policijas darba, tad sūti to portāla iAuto.lv redakcijai uz sociālajiem tīkliem Facebook uz e-pastu iAuto (at) iAuto .lv, vai šeit >> https://iAuto.lv/zino/
Nu taču vienkāši kaut kāds igauņiešu lohs.Kurš laikam neko nebij dzirdējis par mūsu Metropoles viesmīlības un "satiksmes drošības" Pamat Principiem.
Tajā krustojumā ir jābūt vernona kondīcijā lai kaut ko tādu izdarītu!
Kādā tev krustojumā, ko tute irs? Tur tie Metropolīt Rojāl Dablaijobi,kas izkontsruēja un ieviesa tos paaugstinājumus, vispābā ir pie pillas sajēgas?? Tam betona suudam tā "mala" ir kaut kādīgi "atz'mēta"? Tev (nu kā jau "soferim") varbūt ir kādas reālākas versijas,cik viegli "ārzemnieks" svešā pilsētā var nolohoties?
Ok, neko neuztraucies, "pagaidīsim" kādu siltāku sezonu.Varbūt kāda kārtējā erebušā mamzele ar bērnu ratiem vai kāds skrejamsuuda Vadītājs ar pāris promillēm tur nop/sīsies lejā un sagādās mums vēl patīkamākas emocijas.
Slokas un Kuldīgas ielas krustojums! Visticamāk ka ikaunis gribēja trāpīt Kuldīgas ielā, kas nozīmē ka dalbajobs, tāds manevrs ar busu tajā vietā ir neiespējams pat uz līdzena ielas reljefa!
Ko Tu (atkakal) te kassies uz līdzenas vietas? Ja tas busa vadītājs ir idiots (un ja viņam viņa igauņugalā nav palicis neviena nedz locekļa, ne apgādājamā) un viņš nepakam negrib atgriezties mājās- nu tad jautājums, priekš kam bij jābrauc liekus pusotra simta km uz šo te suudaMetropolli. Nosisties varēja jau uzreiz LV pierobežā.
Kāds vel te krustojums,ja ir visai skaidri noprotams, ka viņam vienkārši orientācija telpā sajuka? Slapjā laikā,pustumsā- ta CIK tur vajag, lai sajauktu tā suuuudaveidokjuma labo malu ar tādas pat nokrāsas sliežu plātni? Tur reku ir assfaltā iestrādātu atstarotāju rinda labajā pusē, taču gar reāli BĪSTAMU paaugstinājuma apmali (krauju,bezDibeni) pilnīgi neviena šāda suuda nav! Kretiiniem bij žel pārdesmit eur, lai šhitos savus acīmredzamos kabatu "apgūšanas" veidojumus pienācīgi droši noformētu! Lohi!
Un aplūko uzmanīgi fotoattēlu - ko tu redzi pa labi no tā busa? Kā tā sānāk ka tajā platumā ietilpst vēl viena vieglā blusa??? Tātad platums ir pietiekams? Jeb tev vajag lidostas skreceļa platumu lai noturētu autobusu uz ceļa?
Padomā loģiski, kāda ir lielgabarīta trajektorija, ja tiek veikts labais pagrieziens? Nekad neesi braucis ar kravas auto, vai autobusu, bet viedoklis ir! Diez vai pats vispār varētu Rīgu izbraukt ar lielgabarītu, nepietaisot bikses un nevienu nenobraucot!
Tu vēl atļauj fūrei ielocīties tajā krustā - nu pļē pašam tev nav poņas - ir lietas kuras NEVAR un NEDRĪKST darīt ar tādu mizu kasti!!! Nu un ja ikaunis izdomāja tur locīties, tad pats vainīgs!!! Bet tev gan jāiet pamatskolā - mok tad iemācīsies radiusus zīmēt!!!
JA nevar un nedrīkst, tad ir attiecīga ceļa zīme, kas to aizliedz. Ja zīmes nav, tad ceļš ir paredzēts braukšanai! Te tev nav nekāda sētas vīna konvecija, kas darbojas pēc poņāķijām!
Tas pie Jums tur dzjerevņā tā varbūt pieņemts, bet ceļu satiksmē jāskatās uz ceļa zīmēm!
57. Pirms jebkura manevra – braukšanas sākšanas, pārkārtošanās, nogriešanās, apgriešanās braukšanai pretējā virzienā, apdzīšanas, transportlīdzekļa apturēšanas u. tml. – transportlīdzekļa vadītājam jāpārliecinās par ceļu satiksmes drošību.....
Izskatās, ka busa vadītājs nav kvalificēts šim darbam - nespēja novērtēt vai manevrs vispār ir iespējams. Vajadzēja braukt tālāk un pagriezties tur, kur tas ir iespējams. Ietaupīja dažus km un iekļuva CSNg.
Audits te toč nav bijis:
4) ceļu drošības audits — neatkarīga un sistemātiska projektu (arī būvprojektu) un ceļu tīkla pārbaudes procedūra, kurā no satiksmes drošības viedokļa novērtē potenciālās bīstamās vietas, kur var veidoties konfliktsituācijas, kā arī esošās bīstamās vietas un posmus un par kuras rezultātiem sastāda audita atzinumu;
Tu jau tajā ēsi no dzimšanas