Lasītājs: par satiksmes uzlabošanu Rīgā 22

 
30.aprīlis 2009 10:20

Lasītājs: Ik dienu mērojot ierasto maršrutu cauri Rīgai, prātoju par satiksmes infrastruktūras problēmām un nespēju saprast, kamdēļ nav veikti projekti izstrādātajiem plāniem, kas atvieglotu transporta plūsmu vietās, kur tas iespējams?

Būtu taču nepieciešams pārbūvēt sabiedriskā transporta pieturvietas no piestāšanas brauktuves malā par pieturvietu ar "kabatu", kas ievērojami atvieglotu apdzīšanu un mazinātu jau tik ierastos sastrēgumus Rīgas ielās, dēļ kuriem tiek bezjēdzīgi pavadīts laiks tā vietā, lai, realizējot jau izstrādātos plānus, ievērojami uzlabotu satiksmes dalībnieku ikdienu.

Tāpat vietās, kur tas īstenojams, piemēram, stāvvietas ielu malas būtu pārveidojamas par kabatām, un tas nebūt neprasa milzīgu ieguldījumu, lai arī rezultāti būtu iespaidīgi. Līdz ar to rodas jautājums, kāpēc neviens par to vairs nerunā, kāpēc izstrādātie projekti tā arī paliek vien uz lapas, no kuras autobraucējam jēgas nav itin nekādas?

Tuvojas vēlēšanas - vai tiešām atkal būs dzirdamas tikai tukšas runas par dižiem plāniem un iecerēm, kārtējie neizpildāmie solījumi, bet tā arī neviena no partijām nedomā ķerties klāt šādu nelielu, kaut ļoti efektīvu uzlabojumu veikšanai?

Cieņā - Māris Liepa
 
Visi komentāri
 
268556. viesis 30.aprīlis 2009 10:39
0 0 Atbildēt

lai slava ! kaksis miilulim !

www.delfi.lv/jokes/picture...1156913&pos=14

268560. viesis 30.aprīlis 2009 11:49
0 0 Atbildēt

šlesers jau solīja automaģistrāles. piekāsa visus. nu i nah viņu .

268563. viesis 30.aprīlis 2009 13:27
0 0 Atbildēt

Vajag sodīt ar tiesību atņemšanu trolejbusu vadītājus, kas brauc blakus otram trollim, pa tiem pašiem vadiem, līdz ar to specom bremzējot satiksmi!

268565. viesis 30.aprīlis 2009 14:05
0 0 Atbildēt

Tik viennozīmīgi arī nav. Francijā daudzās pilsētās ir pretēji — auto ielu malās novietoti "kabatās", bet sabiedriskais transports tikai piestāj pie izvirzījumiem uz ielas vidu. Un pārējie auto stāv aiz tā un gaida — motivācija lietot sabiedrisko transportu. Šāda sistēma + tas, ka otrā josla rezervēta sab. transportam garantē ātrāko pārvietošanos pilsētā, jo sab. transports bez problēmām tiec cauri arī sastrēgumiem krustojumos. Ja nu kādam tomēr gadījies palikt krustojumā, tad parasti pats ielas vidus ir brīvs. Attiecīgi kabatu izbūvēšana der tikai dažviet. Dažviet būtu jādara pretējais, īpaši ielās, kur tendence auto novietot pieturvietās.

268566. viesis 30.aprīlis 2009 14:12
0 0 Atbildēt

Jā, tā būtu atbalstāma ideja - pie ietvēm izveidot "kabatas" auto novietošanai. Šodien jau pārāk daudz vietas tiek atvēlēts visādiem zālājiem un puķu dobēm, bet auto jātur uz ceļa, kur tas aizņem vietu un traucē citiem. "Kabatiņu" izveides iespējas Rīgā ir daudz un to izveide nav pārāk dārga. Vajag tikai kādam gribēt ar to nodarboties. Šobrīd vairāk izskatās, ka domnieki par prioritātēm vairāk uzskata politiskas ambicijas un cīnās par 16.marta un 9.maija salīdzinošajiem aspektiem...

268570. viesis 30.aprīlis 2009 16:16
0 0 Atbildēt

Pie tam, šobrīd "kabatas" ielu malā varētu par pusvelti izbūvēt - sadzīt izbijušos riģipša skrūvētājus un nekustamā īpašuma aģentus ar lāpstām un cērtēm atstrādāt savu X5 līzinga parādus :D

268571. viesis 30.aprīlis 2009 16:27
0 0 Atbildēt

Atbalstu!

Rakstīju kādu laiku atpakaļ šo par konkrētām Biķernieku ielas, kas nesen tika remontēta, vietām, atbilde no www.satdep.lv bija, ka "viss saprojektēts, neko mainīt nevar" - - idiotisms!

268573. viesis 30.aprīlis 2009 21:09
0 0 Atbildēt

nu vispār tik vienkārši jau nav.... zem trotuāriem daudz komunikāciju, kuras neizvieto zem brauktuves.....

otrā liela problēma- ka tas kabatas tīrīt.....

ja autors ir tik gudrs - lai sākuma aiziet kaut vai uz Rīgas elektrotīkliem un mēģina šos iepriecināt par to, ka nu tagad kabeļi būs zem brauktuves... pasūtīs nah... tād''eļ arī satdep neko nevar izdarīt- jo komunikāciju tīklu īpašnieki uzreiz pieprasīs pārbūves projektu un tas vairs nav tik lēti....

268575. viesis 1.maijs 2009 9:34
0 0 Atbildēt

atnāks tukšpauris Šlesers...

268576. viesis 1.maijs 2009 10:14
0 0 Atbildēt

He, he Šlesers izdaŗīs - smiekli nāķ. Te bija tā gudrā doma cauri Mārupei(kaut kur gar domi) uz lidostu pagarināt Dienvidu tilta maģīstrāli. Pie kam konkrēti laikam tur patreucējot privātīpašniekus. Tā arī līdz šīm neesmu sapratis kam jukan tas vajadzīgs. Nevar esošās lielās ielas uzturēt a te pēkšni nu raus 3 ceļu bezmaz uz lidostu. Da kas traucetu saprātīgi pārveidot teiksim Salu tilta un Ulmaņgatves visus krustus lai uz jamās korķi neveidojas (daudzlīmeņu krustus utml. un atjaunot segumu. I nebūtu nakuj nevienam probzu + IMO lētāk ++ būtu savesta viena liela Rīgas iela kārtībā. Bet nē te jau redz vajag laikam kādu nopietnāķu kušķi padalīti kādam savējam, nevis padomāt ar galviņu.

268577. viesis 1.maijs 2009 10:59
0 0 Atbildēt

Tīri tā pārdomām - moš kabatas ar nebūtu ekonomiski būvēt, bet, piemēram, Ģertrūdes iela starp Avotu un Čaka... Centra pusē ir MEGAPLATS trotuārs... Priekš kam? Cilvēku pūļi un regulāras masu demonstrācijas tak tur nenotiek. Kāpēc nevar ļaut tur parkoties uz trotuāra? Tik vien vajadzētu, kā pielabot bortakmeņus, lai vieglāk uzrāpties uz tā trotuāra...

Toties tajā ielas posmā uzreiz dubultotos parkinga iespējas...

268579. viesis 1.maijs 2009 18:48
0 0 Atbildēt

WALA:

Doma, cik zinu, nekur nav pazudusi, bet naksies pačakarēties...

Īstenībā Mārupes dome ir nolažojusi ar attīstības plānu, jo jau 2002(?) gadā esot bijis zināms par šo ieceri(tajā laikā maģistrāles trase gājusi pāri "kartupeļu laukiem", nevis kā tagad - gar privātmāju ciematiem).

268580. viesis 2.maijs 2009 7:56
0 0 Atbildēt

sasapņojušies par ielu satiksmes uzlabošanu Rīgā, ha. ielu projektēšanas darbu apjoms krities par 99%. lielākā daļa projektētāju pazudīs kā rīta migla, paliks tikai daži projektēšanas mamuti, kuri kaut kādus pagalmiņus, krustojumiņus paprojektēs. pašlaik ielu un ceļu projektētāju nozare tiek smagi traumēta pasūtījumu trūkuma dēļ, gluži tāpat kā daudzas citas nozares. pašlaik darās viens vienīgs bardaks, ja agrāk ielu projektēšanas konkursi bija dabūjami un strādājami, tad tagad uz pāris krustojumu rekonstrukciju jau pieteikušies ap divdesmit pretendentu, vienam būs darbiņš, a ko pārējie? domājiet, ka projektētāju par daudz Latvijā? muļķības - ir jau uzkrājies pietiekams daudzums objektu, kuri prasīties prasās pēc uzlabošanas, rekonstrukcijas utt. nav naudas pasūtītājiem - pašvaldībai, nav darba projektētājiem un līdz ar to arī būvniekiem, un stāvvietu tīkotāji var turpināt sapņot.

268582. viesis 2.maijs 2009 16:59
0 0 Atbildēt

aga, Cakene, Valdemara utt. drusku majas pajaukt nost ? nez vai tadi duriki tomer strada, ka jau nebutu konkursus savejiem izbidijusi, ja tada iespeja butu...

268583. viesis 2.maijs 2009 19:40
0 0 Atbildēt

Un kur gājējiem būt jāiet? Pa 20 cm platu ietvi? Mud...i Jūs esat ar saviem auto, centrā ar mašīnu nav jāsperas iekšā, jāizbūvē normāli velo celiņi un vēl vairāk sab. transporta joslu.

268585. viesis 2.maijs 2009 23:16
0 0 Atbildēt

268583. viesis 02.05.2009 19:40

Cien. apgaismības nesēj, kad būs normāla sabtransa organizācija Rīgā, kad būs kur nolikt auto pirms pilsētas - jā, nespersimies centrā iekšā. 10 km no Rīgas malas uz centru ar vello - arī diez kas nav, tu pats gribi smirdīgs un sasvīdis sēdēt darbā vai iet pie klientiem?

268590. viesis 3.maijs 2009 20:30
0 0 Atbildēt

Par Mārupi tiešām piekritīšu:

1) Paši nolažoja un nepaskatījās.

2) Pricipā civilizētā pasaulē lidostu tuvumā ir lētie un indurstriālie rajoni, nevis biezas privātmājas. Ir jābūt visai pastulbam, lai pie lidostām celtu sev dārgu māju — troksnis, piesārņojums, naivi cerēt, ka Rīgas lidostā nekad un nekādi neatgadīsies kāds ČP ar kādu lidojošu objektu. Tā kā paši vien iedzīvotāji vainīgi, kas izvēlējās tur dzīvot!

268594. viesis 4.maijs 2009 8:26
0 0 Atbildēt

he he da ne nu tai Mārupē tik trokšņains nekā, da es personīgi tur kur esmu visticamāk ne rezēšu ne dzirdēšu to jauno "maģistrāli" - tikai īsti nepielec, ko jaunas būves veidošana atrisina, ja esošās neviens nejēdz sakārtot !!! IMO kamēr nav sakārtoti patreizējie ceļi - šis ir bezjēdzīgs projekts. Neticu es tam ka pēkšņi mūsu lidosta kļūs par gaisa pārvadājumu "Frankfurti".

268602. viesis 5.maijs 2009 10:03
0 0 Atbildēt

Plineru par Rīgas mēru :D

268603. viesis 5.maijs 2009 10:06
0 0 Atbildēt

Kabatas nemaz nevajag, pietiek ar papildplāksnītēm - stāvēt uz trotuāra ar diviem ratiem vai ar visu auto - cik nu kur tas vietas. Lēti un labi. Bet Rīgai neatkarīgi no mēra u.c.mulāpiem ir jāizstrādā no sākuma stratēģija, pēc tam koncepcija (viss labi atalgotās darba grupās), tad projekts, tad pārstrādāt projektu, jo pirmais nav gana labs, un tad atzīt par nevajadzīgu vai dārgu (karoč nederīgu) un vnk aizliegt tur apstāšanos. Vot kā dara Rīgā.

268959. viesis 26.maijs 2009 9:12
0 0 Atbildēt

Man liekas, ka Riigaa jau ir taa labi celji! Lai ministrija uzlabo celjus kaados citos Latvijas vai lauku regjionos, kur tieshaam tas ir vairaak nepiecieshams!!! :-)

268967. viesis 26.maijs 2009 9:33
0 0 Atbildēt

VVVVvai tad citu celu lv nav,tikai riga!pa lv celu daudz!bedr daudz gan vasara,gan ziema.lai uzlabotu satiksmi varbut vispirms sakuma savedeit celus kartiba!un kur tad soferu kultura,kapec citas valstis ta ir bet lv tas nav!:(

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Volvo izlaidis pēdējo eksemplāru ar dīzeļdzinēju 8

Zilās krāsas XC90, kas 2024. gada 27. martā noripoja no rūpnīcas konveijera Gēteborgā, kļuvis par pēdējo zviedru markas vieglo automašīnu, kurai iebūvēts dīzeļdzinējs. Lasīt vairāk

 

Nepilni 123 000 eiro – Mercedes prezentējis G-klases modernizēto modeli (+ FOTO) 4

G-klases 45 gadus ilgā vēsture turpinās. Cenas sākas no atzīmes 122 808 eiro, AMG modelis varētu maksāt nepilnus 200 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Mercedes-AMG GT tagad arī četrcilindru motora versijā (+ FOTO) 3

Divvietīgajai kupejai arī šādā versijā jaudas netrūks. Lasīt vairāk

 

Porsche Panamera sasniedz trešo paaudzi (+ FOTO)

Sportiskais modelis ir apritē jau 15 gadus, laiks jaunās paaudzes uznācienam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti