Lasītājs: Vēlreiz par labajiem pagriezieniem... 13

 
5.maijs 2009 9:50

Lasītājs: Pārvietojoties ar auto pa Rīgas ielām, rodas iespaids, ka darīts tiek viss, lai autobraucējam būtu grūtāk un ilgāk nokļūt kur nu tas nepieciešams.

Tas, ka satiksme Rīgā ir viena no galvenajām problēmām pilsētas iedzīvotājiem, skaidrs ir sen, turklāt vērienīgas pārmaiņas maksā bargu naudu, kas šajos krīzes laikos ir neiespējami. Tomēr, kāpēc netiek veiktas izmaiņas tādos noteikumos, kas neprasa līdzekļu ieguldīšanu, kas gan krietni atvieglotu sastrēgumu problēmas, man nav izprotams.

Izdarot grozījumus ceļu satiksmes noteikumos, vairākās vietās Rīgā būtu iespējams ieviest „Labo pagriezienu” – iespēju transportlīdzekļiem izdarīt labo pagriezienu pie luksofora sarkanās gaismas, kas samazinātu gaidīšanas laiku krustojumos. Tas nebūtu ne sarežģīti, ne laikietilpīgi, ne dārgi, jo, kā redzams, Lietuva veiksmīgi to jau ieviesusi, pie mums tikai notiek tā, ka neviens Rīgas Domē nav ieinteresēts, lai rīdzinieku labā izdarītu ko lietderīgu.

Kāpēc to neviens neierosina? Šogad būs iespēja vēlēt citus Rīgas pārvaldi, cerams, pratīsim pieņemt pareizu lēmumu, lai savukārt tie lēmumi, kas nākamos četrus gadus attieksies uz mums ik dienu, būtu saprātīgi. Es tikai brīnos – kāpēc neko tādu nevaru atrast nevienas pašas partijas solījumos. Vai tiešām nākamie „Rīgas tēvi” tik maz domā par to, kā reāli kaut ko uzlabot, nevis tikai runāt, runāt, runāt?

Egons, iAuto lasītājs
 
Visi komentāri
 
268606. viesis 5.maijs 2009 10:29
0 0 Atbildēt

Ideja ir OK. Tikai mums 95% autovadītāju nezina CSN 78.79. un 138.punktu. Tāpēc taurē kā puskauti suņi situācijās, kad viņiem nav priekšroka.

268607. viesis 5.maijs 2009 10:48
0 0 Atbildēt

Autoram:

Vai pats priekšvēlēšanu programmas esi lasījis?

www.cvk.lv/cgi-bin/wdbcg...gr?nr=01000017

"SCP samazinās rīdzinieku pārvietošanās izdevumus, paaugstinot transporta caurplūdes ātrumu, ieviešot pastāvīgo labo pagriezienu un atjaunojot dzelzceļa pārbrauktuves."

Tas vai kas tāds notiks jau ir cita lieta...

268608. viesis 5.maijs 2009 10:48
0 0 Atbildēt

anonimiki - ne tikai šos punktus vien. Bet tajā pat laikā, prasība, ka nogriežoties jādod ceļu velosipēdistiem, manuprāt, ir nepareiza. Daudz bīstamas situācijas atrisinātos, ja strikti būtu aizliegts apsteigt pa attiecīgo pusi transportlīdzekli, kas ir ieslēdzis virzienrādītāju (vienalga labo vai kreiso) un ieņēmis atbilstošo malējo (pēc saviem, nevis aizmugurē braucošā gabarītiem) stāvokli uz brauktuves.

268612. viesis 5.maijs 2009 11:01
0 0 Atbildēt

Pēc manas izpratnes ir jādod ceļš velosipēdistam, kurš brauc pretī (nogriežoties pa kreisi). Ja tu griez pa labi, tu jau atrodies labējā malējā joslā un apsteigt pa spraugu nedrīkst, jo tur joslas nav.

268613. viesis 5.maijs 2009 11:06
0 0 Atbildēt

njaa, tas jau butu normali, ka ari dzelteno mirgojoso ieslegsanu vakara, un nakts stundas. Neciesu stavet pie sarkana kad neviena cita auto nav blakus, spilgts piemers ir ganibu dambis, ka ari maskavas iela. Protams ka tad atkal autovaditajiem jasak domat un sekot lidzi zimem, kur japiestaj parliecinaties, kur jadod prieksroka utt, liela dala to spej, bet individi kuri to nespej...

268614. viesis 5.maijs 2009 11:37
0 0 Atbildēt

anonimiki - saskaņa ar CSN, nogriežoties pa labi IR jādod ceļu velosipēdistam, kas tevi apsteidz pa labo pusi. Un ļoti bieži šādās situācijās velosipēdisti to uzstājīgi izmanto, līdz ar to nereti tiekot notriekti.

Nogriežoties pa kreisi ir jādod ceļu VISIEM pretimbraucošajiem transporta līdzekļiem un tur velosipēdu nav vērts atsevišķi izdalīt.

268615. viesis 5.maijs 2009 11:39
0 0 Atbildēt

Kaksi - jā. Ja neesi pamanījis, dzīvē tā arī notiek, ka smagie veic pagriezienu šauros krustojumos ne no malējās joslas. Un rezultātā ir gadījumi, kad nesaprātīgas blondīnes (vai kakši) tiek saplacināti starp piekabi un apmali.

268617. viesis 5.maijs 2009 12:38
0 0 Atbildēt

Un kura ir tā vieta kur autoram tik ļoti ir nepieciešams labais pagrieziens pie sarkanā?

268618. viesis 5.maijs 2009 13:12
0 0 Atbildēt

Ideja neslikta, bet diez vai realizējama visos Rigas krustojumos. Varētu ciest gājēji,kuriem noteikti tiks vairāk uztaurēts par čammāšanos. Labāk jau būtu paplašināt krustojumu skaitu ar labo zaļo bultu. Tas tomēr ir nedaudz drošāks variants.

268620. viesis 5.maijs 2009 13:32
0 0 Atbildēt

es ar par, obligāti!!! Dodiet labo pagriezienu!!

...un, ja var pabeigt manevrus pie dzeltenā.

268623. viesis 5.maijs 2009 14:07
0 0 Atbildēt

aizbrauciet uz Lietuvu un pabrauciet, redzēsiet atšķirību

-----------------

Bijām, braukt pa Panevēžas centrālo ielu ir murgs, brauc un štuko kurā joslā tev baukt lai netraucētu tos kas grib pa labi pie sarkanā un lai neiestrēgtu aiz tiem kas krustā pa kreisi brauc.

Kaksis: tieši tā, tādām lietām vajag atsevišķu joslu, kas griež tikai pa labi, citādi no šī pasākuma nav nekādas jēgas.

268630. viesis 5.maijs 2009 17:01
0 0 Atbildēt

Nu nez - neredzu nekādu īpašu priekšrocību šādam atļautam pagriezienam pa labi pie sarkanā. Pēdējās dienās pa LV/LT kādu 1000 km norullēju - un tas kas man patika daudz labāk ir caurmēra daudz labākie ceļi iekš LT. Bet citādi protams arī LT slimo ar to ka nevar izveidot vienā līmenī ar asfaltu aku vākus un notekas utml. Vienīgais ja LT var cerēt ka tāš ielas vēl ir caurmēra CCCP laiku paliekas, tad šeit LV - nav būtiska atšķirībakas CCCP, kas LV laiku iespaidā taisīts :(

268635. viesis 6.maijs 2009 8:25
0 0 Atbildēt

Pie mūsu braukšanas kultūras - aizmirstiet !!!

Ideja ta laba, bet cik būs gudrinieku, kas pie sarkanā taisīs labo pagriezienu un uzreiz metīs riņķī, lai mauktu taisni (tipa no sākuma bija plānots kreisais, taču to ar nelielu avārijas situācijas izraisīšanu to var realizēt arī citādi).

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti