Lasītājs: "Rīgas satiksme" aktīvi okupē stāvvietas Rīgas centrā. Kvartālā Elizabetes, K.Valdemara, Hanzas, P.Brieža iela, praktiski visās ielās varēja likt pa brīvu auto.
<250>Laikā, kad satiksme bija liela, uzlika arī sestdienu par maksu! Tagad satiksme strauji mazinās, bet tiek izveidotas papildus maksas stāvvietas, sākot ar Dzirnavu ielu, kas tagad vairāk kā puskilometra garumā ir maksas, tagad arī visu Antonijas ielu pievāc, Strēlnieku, Zaļā iela.
Šodien visi nabagi jau tā atspiesti nost, liek auto pie Skonto halles, bet cik ilgi? Vietas visiem pietika, kas vēlējās maksāt, varēja vienmēr nolikt auto. Visa Dzirnavu iela no K.Valdemāra ielas darba dienās tagad ir gandrīz tukša!
Dzirdēju, ka tā politika ir, lai atbrīvotu Rīgu no auto, bet ko tas maina - kaut kur jau jāliek tas auto, jeb tas ir sabiedriskā transporta lobijs? Paldies nē, labāk eju kājām vai ar riteni braucu. Manuprāt - ciniska ņirgāšanās par tiem, kam nav kur auto likt, kad uzlika pa maksu Dzirnavu ielu, tad visa tā rinda pārvācās pretim P.Brieža ielas Rimi, ja vel tagad tur nav uzlikuši sarkanu zīmi ar krustiņu.
Imants, iAuto lasītājs
Krievijā urlātu mafija katrā mājas pagalmā iekasē naudu par auto novietošanu. Tas ir normāli. Te Rīgas Satiksme ir tāds pats bandītisks kantoris, vienīgais te mums ir Eiropa - viņiem ir sākuma kapitāls ko iekukuļot Rīgas Domei, sakārtot papīrus un tad pavisam legāli iekasēt naudu. Pie tam vēl, ne jau tikai mēs maksājam viņiem par auto novietošanu un par sabiedriskā transporta biļetēm, bet mēs viņiem vēl labi maksājam ar subsīdijām.
Kāds varētu parēķināt cik no cilvēka aiziet RS subsīdijās, un tad to pieskaitīt sab.trans. biļetēm vai stāvvietu izmaksām.
Es uzskatu, ka RS drīkst "apsaimniekot" ielas pa kurām pārvietojas sab.trans. Tādā veidā nedaudz atbrīvojot ielu, bet ne tur kur dzīvo cilvēki. Jā, centros visās Eiropas pilsētās ir maksas stāvvietas, taču pie daudzdzīvokļu namiem tur dzīvojošie drīkst stāvēt, un nevis par 40Ls mēnesī...