Lasītājs: Tā asfaltē Rīgas ielas (+ foto) 27

26.oktobris 2010 10:11

Lasītājs: Sestdienas rītā pavērās ļoti interesants skats uz Daugavgrīvas ielu. Notika jaunā asfalta seguma uzklāšana lietus laikā.

Pa priekšu brauca autocisterna, kura piķi lēja uz slapjā, peļķēm klātā nograuztā asfalta. Pēc tam uzklāja asfaltu un pierullēja.

Pievienoju dažus kadrus no šī amizantā skata..........

Fotografēts ar telefonu.  23.10.2010 plkst. 10:2x

Ar cieņu, iAuto lasītājs Haris

iAuto piebilde: varbūt kāds kompetents ceļu būvētājs spēj paskaidrot šādas "slapjās" asfaltēšanas plusus?

 
Visi komentāri
 
279709. viesis 26.oktobris 2010 10:22
0 0 Atbildēt

Un plus vēl viens izgriezums pa vidu no vecā asfalta, jo tas uzreiz kotējās kā bedrīšu lāpīšana un maksā divreiz dārgāk.............

279711. viesis 26.oktobris 2010 11:14
0 0 Atbildēt

Viss ir ok :) Vismaz pēc gada varēs likt atkal jaunu asfaltu. Valdeķu ielas galā (starp 19 troleibusa galapunktu un Ozolciema ielu) tā arī notika. Pagājušogad uzlika tai posma asfaltu, šogad atkal nogrieza nost veco un uzlika pa jaunam. Ne tai gabalā kādas īpašas bedres bija, ne kāds cits redzams iemesls...

279714. viesis 26.oktobris 2010 13:05
0 0 Atbildēt

windy:

Nestāsti pasakas par Valdeķu ielu.

Starp trolejbusa galapunktu un Ozolciema ielu asfalts netika pirms gada remontēts un nebija labs braukšanai(bedres, ielāpi, iesēdušās akas).

Varbūt jauc ar kādu citu posmu?

Šogad vismaz nomainīja asfaltu, izcēla akas visā Valdeķu ielas garumā - var beidzot normāli braukt.

Tagad jāgaida, kad kāds Ozolciema ielu izdomās saremontēt.

279715. viesis 26.oktobris 2010 14:34
0 0 Atbildēt

Nesaprotu par ko ir cepiens?? Un kas tad tam asfaltam tur notiks??? Ko lietus šajā gadījumā sačakarēja asfalbetonam???

279717. viesis 26.oktobris 2010 15:07
0 0 Atbildēt

hippy, esi mēģinājis pielīmēt plāksteri uz taukiem apziesta pirksta?

un vēl - ja tas ūdens no turienes neiztavaiko, tad padomā kāpēc mainīgas temperatūras un pietiekama mitruma apstākļos bedres aug kā sēnes?

ja jau ūdens netraucē, tad jau šie džeki dara visu pareizi, pēc tehnoloģijas? www.youtube.com/watch?v=Bc3sSMUvfCg& ?

279718. viesis 26.oktobris 2010 15:31
0 0 Atbildēt

Eksistē tāda lieta kā darbu termiņš, kura ievērošana mūsu čuhņijā ir GALVENAIS uzdevums. Tāpēc arī notiek tādas lietas. Neviens negrib maksāt sodus par termiņu neievērošanu.

279719. viesis 26.oktobris 2010 15:35
0 0 Atbildēt

Pag pag – nejauc 2vas dažādas lietas – bedru lāpīšanu un asfaltbetona ieklāšanu. Tādi laika apstākļi, ko pieminēja raksta autors, nekādi netraucē asfaltbetona ieklāšanu un kvalitāti.

279720. viesis 26.oktobris 2010 15:38
0 0 Atbildēt

latviski tas saucas - ******* darbs un materiāls

279721. viesis 26.oktobris 2010 15:39
0 0 Atbildēt

izrādās, ka latviešu vārds D.i.r.s.ā. ir cenzējams :D

279722. viesis 26.oktobris 2010 16:03
0 0 Atbildēt

Tīri labi nav, bet lietus laikā var klāt mierīgi, tikai jāpaaugstina asfaltbetona temperatūra lai ātri neatdziest veltņojot. Un tas nav piķis, ko tur smidzina, bet gan bitumena emulsija, kas šķīst ūdenī.

279724. viesis 26.oktobris 2010 16:46
0 0 Atbildēt

nu mani kaut kā nepārliecina asfalta ieklāšana pa peļķēm...

Sitiet vai nost - neredzu te tehnoloģiskā procesa ievērošanu un pamatu ilgam kalpošanas mūžam...

279727. viesis 26.oktobris 2010 17:39
0 0 Atbildēt

-> Palaidniex

Lūk tev saite, kur vari iepazīties smalkāk.

www.lvceli.lv/LV/?i=107&DirID=42

Nekas tam asfaltam nenotika.

279728. viesis 26.oktobris 2010 23:53
0 0 Atbildēt

Nekas tam asfaltam nenotika. :D :D :D

To gan var labi redzēt, kādas jau pēc gada paliek Rīgas, šādi svaigi asfaltētās ielas -v--u--_--.....

279729. viesis 27.oktobris 2010 8:38
0 0 Atbildēt

Btw, tieši tam posmam jaunu asfaltu jau uzklāja pirms gadiem 5, pie tam pēdējos divus tas jau bija pieskaitāms pie offroada. Bet nu tā jau ir, garantija tak max uz 2 gadiem.

Un aku nostiprināšanas tehnoloģija ar ir ievērības cienīga - ja nemaldos, tad seguma uzklāšanas laikā tās tiek vienkārši pavilktas uz augšu un turās tikai uz pāris centimetru asfalta slāni. Jau tagad lielākā daļa ir iegrimušas, pavasarī atkal varēs remontēt un celt augšā.

279731. viesis 27.oktobris 2010 9:12
0 0 Atbildēt

Hippy, kuram TAM asfaltam?

Palūrēsim, kas ŠIM asfaltam, ko šogad ieklāja Daugavgrīvas ielā notiks pēc 2-3 gadiem. Un tad varēsim runāt. Tas ka pagaidām tam nav nekas noticis - es medīgi ticu.

Mums pilna Rīga (un Latvija) ar asfaltētiem brīnumiem, kur risas parādās 2-3 ekpsluatācijas gadā, ir šedevrāls Deglavtilts, kuru remontēja až divas vasaras, izrādās pirmajā kaut ko ne ta sadarīja un ķipa pa garantiju "saremontēja" tilta laidumu savienojumu vietas. Kā nu mācēja - ķeksīis taku ir - remontēts ir...

Parastu pagalmu mums spēj saremontēt tā, ka maz 2 ziemas iztur remonts un atkal viss pa vecam...

Tākā nevajag te aizstāvēt līkrocību...

279732. viesis 27.oktobris 2010 9:46
0 0 Atbildēt

Ne jau visi ir līkroči. Bet par daugaugrīvas ielu runājot – pilnīgi iespējams ka pēc gadiem 2 tas asfalts būs beigts. Jo pa Daugaugrīvas ielu ir intensīva fūru satiksme, gan pārkrautu, gan arī vasarā pa lielu svelmi. Nav tāds asfalts kas to var izturēt – tad vienkāršākais veids ir likt dzelzsbetona plākses. Vai arī pārtaisīt pilnībā visu ielu klājot asfaltbetonu vismaz 1m biezumā.

279733. viesis 27.oktobris 2010 9:58
0 0 Atbildēt

Palaidniex:

Rises, starp citu, rodas ne jau slikta asfalta dēļ, bet gan nepareiza apakšējā slāņa dēļ.

Ja remonts aprobežojas tikai ar asfalta virskārtas maiņu, tad nav ko gaidīt brīnumus, bet kā pagaidu risinājums tas der, lai nebūtu jābrauc pa bedrēm un ielāpiem.

Normāli, pie rekonstrukcijas, būtu jāmaina šķebu, smilts slānis un vietām arī kūdra jāizrok(tas gan vairāk uz šosejām attiecas), lai segums nestaigātu.

Parasti gan, naudas ekonomijas nolūkos, atjauno tikai asfalta virskārtu, un pēc tam ir bļaušana, ka pēc 3 gadiem atkal viss ir trubā.

279734. viesis 27.oktobris 2010 10:09
0 0 Atbildēt

Dzīvoju Ķengaragā pie Dienvidu tilta. Vasarā pie daudzīvokļu mājām tika klāts jauns asfalts, darbus veica Ļ-ko lietainā dienā. Pagāja 2 mēneši no ieklāšanas laika un gājēju ietve pie visām mājām ir saplaisājusi. Šie vnk paņēma un nosmērēja plaisas ar kkādu hermētiķi :)

Normāli tā, ne?

279738. viesis 27.oktobris 2010 11:31
0 0 Atbildēt

Vispār jau, ja autors nav šo pašu informāciju pārsūtījis RD Satiksmes departamentam (kontaktinformācija atrodama www.rdsd.lv/?ct=augs2 ) ar lūgumu pievērst īpašu uzmanību asfaltējuma kvalitātei pie objekta nodošanas, tad tāda tukša bļaustīšanās vien sanāk.

279739. viesis 27.oktobris 2010 11:40
0 0 Atbildēt

-> scope

+1

279740. viesis 27.oktobris 2010 11:51
0 0 Atbildēt

Scope, klau - Kādu laku atpakaļ to, kas notika ar Deglava ielu no Saharova līdz Lubānas ielai - par kosmētisko remontu nosaukt grūti

Tur bija ~2 metrus dziļa tranšeja. Tmēr tur ir risas, trepe pie krustojuma un citi prieki. Izgatavots saskaņā ar standartu (ja tāds standarts, tad ānī tādu standartu) vai tikai dokumentāli saskaņā ar standartu (ānī tādu būvnieku)?

Pagaidām visi būvnieki dokumentāli visu izdara atbilstoši standartam un iedod garantiju īsāku nekā dažs dod telefonam vai automašīnai... Uz ķep ļep sataisa, jo nav prasības pārtaisīt vai saglabāt nemainīgu kvalitāti garantijas laikā...

Dienvidu tilts vēl viena pērle, kur asfalta izbirumus un peļķes kāds varētu mēģināt norakstīt uz nepareizu veco apakškārtu vai nepareiziem profiliem. Tur ir gan peļķes, bez drenāžas, gan asfaltam metās kariess...

Bet visiem jau po - ka tik ieskait apiķi un ka tik pieņem objektu

Vēl jau jancīgi, kad pie mums ja objekts ir pieņemts, tad būvnieks vairs nekā nezina un atbildība par "sabūvēto" ir uz pieņēmēja.

Tikai nesaprotu kāpēc būvnieku neizdrāst par krāpšanos un kur kaut reizi ir kāds būvuzraugs vai pasūtītāja pieņēmējs reāli atbildējis par to fiktīvo kvalitātes caureju uz mūsu tā saucamajiem ceļiem...

279741. viesis 27.oktobris 2010 12:12
0 0 Atbildēt

Būvnieks taisa atbilstoši projektam, izmantojot atbilstošus materiālus.

Nē nu, protams, ir iespēja, ka kāds, kuram ir sava laboratorija, šmaucas ar materiāliem vai kukuļo darba pieņēmējus, bet ir arī iespēja, ka projekts ir draņķīgs.

P.S. Par Dienvidu tilta peļķēm pie uzbrauktuvēm/nobrauktuvēm ar biju starā. Būs jāuzcep vēstule :)

279742. viesis 27.oktobris 2010 12:19
0 0 Atbildēt

Zināmi vīri, no kuru karjera paņem granti/šķembas pārbaudēm, bet kad jāieklāj ceļš - paņem, kur citur (kur lētāk)

reku te nesen šmuce (mazliet gan noklususi) par polimērmodificētā bitimena klātbūtni ceļa klājumā. Pirmā atbilde kā no "Limuzīns jāņunakts krāsā" - "u nas fse dakument fporjadke! Eta moi brāļādēls..."

Tikai nejauši izvēlētā, nevis norādīā vietā izurbtajos paraugos patiešām neatkarīga ekspertīze nevarēja atrast to, kam tur bija jābūt...

Ļoti bieži pie mums ceļa remonts ir tikai galočka naudas norakstīšanai. Nekāda sakara ar pašu ceļu, ceļa būve/remonts sen vairs nav prioritāte. Tas ir tikai formāli atķēksējams iegansts piķa iegrābšanai.

Tāpat kā par veloceļiņu Garkalnes pagastā par 0,4 MILJONIEM (!) latu no bruģakmeņa. Ar tekstiem - uz bruģakmeņa neesot peļķes... Jebkurš riteņbraucējs pateiks - asfalts klusāks, pa to ripo labāk. Un peļķes neveidojas pat uz 3 joslu platas šosejas, ja ievērots pareizs ceļa šķērsprofils. Kur problēma sūda veloceliņam ievērot pareizus slīpumus... Vienkārši kādam bija jānoraksta čupa ar krāsainiem bruģakmeņiem utt...

279745. viesis 27.oktobris 2010 14:06
0 0 Atbildēt

Tur es Tev piekrītu – nevis ietaisīt parasto bruģakmens (flīžu) celiņu bet ar mozaīku – kas krietni vien sadārdzina projetu.

279759. viesis 28.oktobris 2010 13:51
0 0 Atbildēt

Ideja bija laba – tik grūti atrast cilvēkus kas grib ko darīt

Bija tāds saits kā traffic.lv – tur džeks šādas tādas nejēdzības likvidēja. Bet nu jau gadus 4 nekas nenotiek – cik ilgi viens cīnīsies kā donkihots?

279998. viesis 9.novembris 2010 2:16
0 0 Atbildēt

Gribeju rakstiit baigo komentaru, bet es tachu, droshi vien kaa parejie tikai domaju ka zinu :) bet ka pareiz butu jadara, tochna nezinu!

tomer uzrakstiiju...

bet tiiri cilveeciigas intereses peec, butu janoskaidro, ja nu pie majas

kaadaa 7dienaa izdomashu asvaltu liet, vai ne?

280094. viesis 14.novembris 2010 23:18
0 0 Atbildēt

Ko čiksti vismaz drīz varēsi braukt pa jauno asfaltu !!

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Gandrīz 90 000 eiro – Vācijas stiprāko dīzeļdzinēju jau var pasūtīt (+ FOTO)

Pasūtīšanai kļuvis pieejams Volkswagen Touareg V8 TDI - krosovera versija, kas aprīkota 421 Zs astoņcilindru motoru – jaudīgāko dīzeļdzinēju kāds pieejams vācu ražotājiem. Lasīt vairāk

 

Dažādas "Harley Davidson" motociklu degvielas tvertnes (+ FOTO)

Par Harley Davidson degvielas tvertnēm var runāt un rakstīt daudz. Te viens fakts. Lasīt vairāk

 

Pēc degvielas pēdējā mirklī (+ VIDEO) 12

Video autors atzīst, ka vajadzējis bremzēt uzreiz un strauji nevis mēģināt apbraukt - viņš vienkārši neesot gaidījis šādu manevru no Kia vadītāja. Lasīt vairāk

 

Horch atgriezīsies? - Audi apstiprina īpaši grezno A8 modeli 3

Vācu kompānija Audi apstiprinājusi, ka 2021.gadā ieviesīs piedāvājumā īpaši greznu sedana A8 modeli, kas konkurēs ar Mercedes-Maybach un tirgū nonāks ar savulaik izmantoto nosaukumu Horch. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti