Lasītājs: kā reaģēt šādā situācijā? (+ foto) 21

 
4.jūnijs 2008 16:37

iAuto lasītājs Vasilijsperovichs Valmierā iemūžinājis šādu situāciju, kas šeit novērojama jau sen. Kā rīkoties?



Vai šādai ceļazīmei ir spēks?

Foto: Vasilijsperovichs
 
Visi komentāri
 
258039. viesis 4.jūnijs 2008 16:42
0 0 Atbildēt

Ignoreet! Ziime neatbilst standarta augstumam un lenjkjim ;)

258040. viesis 4.jūnijs 2008 16:42
0 0 Atbildēt

Valsts standarti ir gandrīz noslēpums, tā kā nav zināms, kādi tie ir...

258042. viesis 4.jūnijs 2008 16:58
0 0 Atbildēt

Tādas murgainas barjeras uzlika tāpēc, ka pirms tam bija no metāla trubām, un ciet vērās uz sānu (ar eņģēm), bet bija vējā atkabinājušās, un vienai dāmai "izgāja" caur piekšējo logu autiņam!! :D Labi, ka cilvēki necieta!!!

258043. viesis 4.jūnijs 2008 16:58
0 0 Atbildēt

varbuut darbojas ja gulj uz saaniem?

258044. viesis 4.jūnijs 2008 17:00
0 0 Atbildēt

IMHO zīme ir jāievēro. Tās formas dēļ. Tieši tāpēc STOP un dodiet ceļu zīmes ir ar unikālu formu, lai tās varētu atpazīt pat tad ja būtu nokasīta krāsa.

258045. viesis 4.jūnijs 2008 17:36
0 0 Atbildēt

nu forma ir tāda ne jau tāpēc, lai likums prasītu obligāti to ievērot pat tad, ja "krāsa ir nolobījusies". Nezinu nevienu likuma punktu, kas saka - ja redzat apgrieztu trijstūri vai astoņstūrainas formas bleķi pie staba, tad obligāti jāstājas.

Formāli - zīme ir nepareiza un to var neņemt vērā. Ja būs crash - sāksies neverending tiesāšanās story ar ceļu uzturētāju.

Reāli - katram pašam jāapzinās iespējamās sekas (fiziskās, nevis juridiskās) šādas zīmes neievērošanai un jāizlemj - ignorēt vai nē.

Bet forma unikāla ir tāpēc, lai citos virzienos braucošie zinātu, ka var droši braukt, jo «tiem tur no labās / kreisās» ir STOP vai DODIET CEĻU.

258053. viesis 4.jūnijs 2008 18:59
0 0 Atbildēt

Ne tikai. Stop zīmes parasti tiek uzstādītas sevišķi bīstamās vietās, un tā forma ir domāta, lai braucējs to atpazītu jebkuros apstākļos - neatkarīgi no tā, vai zīme ir aizmesta ar sniegu vai dubļiem.

258054. viesis 4.jūnijs 2008 20:12
0 0 Atbildēt

A kā būtu jārīkojas, kad barjera nolaista- apstāties, pārliecināties un turpināt ceļu?? :)

258055. viesis 4.jūnijs 2008 20:13
0 0 Atbildēt

Uzlikt uz to zīmi,tai ir jaatbilst standartam ,lasam tak nokreisās uz labo nevis no augšas šķībi uz kuru tur pusi.Ja izdrāž varētu griezties ār pretprasību pie uzturētājiem ,laikam dz.ceļa.Tikpat labi jaievēro zīme kas apgriezta ar mugurpusi uz priekšu utt.

258056. viesis 4.jūnijs 2008 20:16
0 0 Atbildēt

Iebraucot Ķekavā no Rīgas puses un uzreiz griežot pa labi, uz jauno noasfaltēto segumu, KREISAJĀ ceļa pusē ir ātruma ierobežojošā zīme 30, skaidrs ka kāds to ir apgriezis otrādāk, jo reāli tā brīdina samazinat ātrumu, pirms šosejas.

Pirms dažām nedēļām novēroju CP ekipāžu, kura fēnoja, bija jau paņemts viens X5.. Incanti ko viņam mēģināja piesiet, ātruma pārsniegšanu virs 30 vai 50...

258058. viesis 4.jūnijs 2008 21:52
0 0 Atbildēt

es taadu hernju neieveeroju defaultaa, taapeec man pie vienas vietas taa suuda ziime...

258059. viesis 4.jūnijs 2008 22:10
0 0 Atbildēt

jānoliek autiņš uz sāniem un jāapstājas:DD

super bilde, kaut kas tik stulbs var būt tikai Latvijā:D

258063. viesis 5.jūnijs 2008 8:27
0 0 Atbildēt

Nevajag te no sevis nezin ko zīmēt un pārgudrību izrādīt. Acīm redzot tas dzelzceļa atzars pieder pie ļoti reti izmantojamajiem. Vietējie tur noteikti brauc defaultā (pieraduma spēks). Tad lūk tam gadījumam, kad pārbrauktuve izrādīsies kaut kāda iemesla dēļ ciet un ņemot vērā, ka luksoforu tur nav, uzlika šo zīmi. Lai gorjačije valmierskije parņi nenones barjeru un neapskādē savus kumeļus. Dzelzceļa darbinieks, kas tās uzlika, domāja ar galvu. A tagad apvainosies un uzliks to zīmi uz standarta kātiņa, kaut kur līdzās apmetīsies cienījamā CP un visi asprāši būs apmierināti katreiz bremzējot pie šīs pārbrauktuves.

258064. viesis 5.jūnijs 2008 8:34
0 0 Atbildēt

Tas nav reti lietojams - tas ir normāls ceļš uz Valmieru!

258065. viesis 5.jūnijs 2008 9:04
0 0 Atbildēt

Uz autora jautājumu - vai šādai zīmei ir spēks - jāatbild, ka spēka nav. Ir potenciālā enerģija, kura barjeras krišanas brīdī pārvēršas kinētiskajā enerģijā.

258068. viesis 5.jūnijs 2008 9:42
0 0 Atbildēt

258064. viesis 05.06.2008 08:34

Gribi teikt, ka tas normāli funkcionējošs dzelzceļa atzars????

258070. viesis 5.jūnijs 2008 9:52
0 0 Atbildēt

tas ir funkcionējoš atzars tur pietiekami regulāri dodas kravas vilciens uz VSŠR uzlādēties ar mantām...

UN to barjeru uzlika tur pēctam kad uz vecās sāniski veramās uzdūrās viens audi A6...

258073. viesis 5.jūnijs 2008 10:16
0 0 Atbildēt

Nu tad vietējie dzelzceļnieki ( a mož VSŠR, gadījumā ja viņiem pieder atzars) ir labi cilvēki, ka neuzlika stop zīmes, kur visiem vajadzētu stāties bez visādas vajadzības:)

258076. viesis 5.jūnijs 2008 10:27
0 0 Atbildēt

bliez tik tālāk.. tāpat tālu netiksi.

258090. viesis 5.jūnijs 2008 12:44
0 0 Atbildēt

Tas atzars ir priekš bijušās lauktehnikas. Bet tas nu tā. Kamēr zīme stāv šķībi – droši ignore. Pat piekasīgu zaļo vīriņu var atšūt, jo tā zīme darbojas tikai tad kad bomis nolaists un nozīmē – neapstājoties bomi nonest nedrīkst.

271776. viesis 8.oktobris 2009 22:31
0 0 Atbildēt

Es domāju, ka tā zīme tur ir piekārta tiem aklajiem, kas nespēj ieraudzīt barjeru... bet reāli- ignorēt...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti