Gribēju pastāstīt kārtējo nejēdzību, ko var novērot Rīgā. Kamēr risinās Dienvidu tilta būvniecība un dāžādu tam pieguļošo ielu pārbūves, tikmēr daudzi ir spiesti meklēt dažādus apkārtceļus, lai piekļūtu saviem mājokļiem.
Šoreiz stāsts ir par Bauskas ielas rekonstrukciju (posmā Rīgas piena kombināts - pagr. uz Rāmavu). Kamēr norisinās bauskas ielas rekonstrukcija, šajā ielas posmā daudzviet ir pārrakti iebraucamie ceļi uz māju pagalmiem, tāpēc sākusies intensīvāka satiksme pa dažādiem mazajiem celiņiem un brauktuvēm Bauskas ielas apkārtnē, jo citu iespēju izbraukšanai nav.
Tajā pašā laikā, laikam, jūtot mazo celiņu noslogotību sākās arī "uzlabošanas" darbi. Dažviet pat jāizsaka atzinība, jo tika aizlāpītas gadiem vecas, milzīgas bedres dažos māju piebraucamajos ceļos, bet tai pat laikā ir arī pilnīgi absurdi...

.jpg)
.jpg)
Ir tādas vietas, kur bedrītes tiek lāpītas uz grantētām brauktuvēm. Jautājums: cik ilgs ir šāda ielāpa mūžs un vai nebūtu bijis efektīgāk šo ielu posmus vienkārši izbraukt ar greideri? Aizlāpītās bedres nebūt ielu nav padarījušas līdzenāku, jo turpat blakus ir arī citas bedres un kopējas ielas segums tāpat ir gana nelīdzens!
ar cieņu
Edijs (Valdlauču iedzīvotājs)
Pagaidi kādus gadus, varbūt arī pārējo noasfaltēs. Tas no fantastikas jomas!
Bet, ja nopietni, tad ko var gribēt no tādiem, kas neatšķir grants ceļu no asfaltēta!?