Uz Salaspils ielas novērojams šāds skats. Ceļazīme "ķieģelis" novietota vietā, kur tās lietderība būtu ļoti apšaubāma.
Lasītājs Renārs atsūtīja šādas fotogrāfijas:

Uz Salaspils ielas novērojams šāds skats. Ceļazīme "ķieģelis" novietota vietā, kur tās lietderība būtu ļoti apšaubāma.
Lasītājs Renārs atsūtīja šādas fotogrāfijas:


Nu, pieņemu, ka tumsā tos akmeņus varētu kāds arī nepiefiksēt.

varbut domata tiem lohiem.. kas grib pa trotuaru braukt..

elementāri... lai kāds onka- kurš pirms 20 gadiem tur iespējams brauca pāri dzelzceļa pārbrauktuvei, pēc atmiņas nemeģinātu atlkārtot veco maršrutu, kurš varētu beigties uz tiem akmeņiem... + nebūs pamata iesudzēt Rīgas domi par to, kā kādam ir slikta redze...

ko dar, ko dara - hi, hi, hi, rūpēs par satiksmi tiek liklvidētas 3 stāvvietas
bet normāli tur vajadzēja izdarīt - novilkt pāri ietvi gatr ielu un punkts, neviens tur nejauši skaidrā prātā neiebrauktu ...

to sauc par birokrātisko inerci. Pirms 30 gadiem - jeb pirms tam, kad uzcēla Deglava ielas tiltu - tur bija Lubānas ielas dzelzceļa pārbrauktuve, un tas 2 m ceļa apendicīts principā skaitās Lubānas iela. Un, ja tajā Lubānas ielas posmā nav ļauts braukt, tad arī jāliek atbilstoša ceļa zīme. Zīme tur ir jau kopš laika, kad pārbrauktuvi slēdza, bet kaut ko mainīt ierēdņiem ir par grūtu.

to 258690...Var jau būt,ka cilvēki,kas dažreiz brauc pa trotuāru ir lohi,bet šī zīme viņiem to neaizliedz darīt-ķieģelis ir kreisajā pusē.

Īstenībā šis "apendicīts" ir diezgan ērta vieta, lai izlaistu cilvēkus, ja nav tālu jāiet. Atkrīt kratīšanās pāri pa Slāvu tilta korķiem (kas var aizņemt diezgan laika). Ja tā zīme atrastos ceļa vidū līdz ar tiem akmeņiem, tad nevienam viņa netraucētu un būtu tīri informatīva. :)

Nē ,nu pilnīgā nejēdzība!!!!!!!!!!!!!!! Davajtje ceļā vidū arī uzliksim kādu ceļa zīmi! Gan jau ka netraucēs!
Vācijas automobiļu kluba ADAC aprēķini liecina, ka izmaksu ziņā neviena cita marka nespēj sacensties ar Dacia, turklāt savu pārākumu tā pierāda visās automobiļu klasēs, kur tā pārstāvēta. Lasīt vairāk
Šonedēļ Drēzdenes Caurspīdīgajā rūpnīcā (Gläserne manufaktur) noslēdzās vesels laikmets. No konveijera noripoja pēdējais automobilis – sarkans VW ID.3 GTX, kas kļuva par simbolisku robežšķirtni rūpnīcas vēsturē. Lasīt vairāk
Tikai pāris mēnešus pēc oficiālās pirmizrādes mobilitātes izstādē Minhenē arī Rīgā tika izrādīts jaunās paaudzes elektromobilis BMW iX3. Tas radīts uz jaunās Neue Klasse jeb jaunā klase platformas, un ir pirmais sērijveida modelis, kas pārstāv BMW jauno dizaina valodu. Lasīt vairāk
Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk
Ko dara, ko dara? Skaidrs, ka tādā veidā ietaupa uzglabāšanas izmaksas noliktavā. Kad zīmei atradīsies pielietojums - pārvietos :D