Lasītāju pieredze par saviem auto

Audi 80 1.6 CC 1986 Novērtējums: 6
Skatījos Audi 80 aprakstus, bet tieši par Audi 80 b2 (pārejnieks) neviens nebija ielicis, tāpēc došu savas pozitīvās un negatīvās atziņas.
Auto vispirms piederēja mātei, kura nopirka viņu pēc tam, kad viņai Rīgā nozaga Audi 80 b3 un tā kā vajadzēja auto, tad par samērā lētu naudu 1998. gadā tika nopirkts šis. Tad auto tikko bija atdzīts no Vācijas un neticami labā stāvoklī, nebija gandrīz pat pie kā piesieties. Taču mammai šis auto nešķita pievilcīgs un gribējās ko jaunāku, tāpēc pēc pusgada tika nomainīts uz Audi 90 2.2 b3. Taču sarkano b2 pārdeva vectēvam, kurš viņu pārtaisīja par mācību auto. Tā nu viņa tika lauzta dien dienā kādus 7 vai 8 gadus. Tajā laikā gan 2 reizes viņa tika apskādēta, jo kā jau mācību auto īpaši neviens uz ceļa nerespektē un grib apdzīt un vēl visādi, rezultātā gan priekša, gan aizmugure ir taisīta, nelielu avāriju rezultātā. Bet samērā labi ir sataisīta. Kamēr viņa tika lauzta, pienāca mani 18, ieguvu autovadītāja apliecību un kāroju jau pēc auto. Pats nopirkt nespēju, taču sāku runāt ar vectēvu, viņš piekrita, ka Audiks jau ir krietni vecāks par 12 gadiem (tad autoskolām stājās spēkā likums, ka apmācāmais auto nedrīkst būt vecāks par 12 gadiem) un par palīdzību autoskolas uzturēšanā, viņš auto man uzdāvināja. Es, protams, no priekiem lecu ārā no biksēm un nosolīju, ka auto kopšu un rūpēšos. Tā nu es ar viņu braucu pa savu pilsētu, kamēr pabeidzu 12. klasi. Remontos šajā laikā netika ieguldīts nekas liels Vajadzēja sajūgam izspiedējgultni apmainīt, tad kāda gumija ritošajā, priekšējaās atsperes, jo vienai bija nolūzis viens gals nedaudz.
Taču, laiks bija darījis savu un man gribējās. lai pēc iespējas viss būtu kārtībā. Tā kā biju sācis mācīties RTU un 2 reizes nedēļā braukāju šurpu turpu gandrīz 200 km uz mājām, auto ne reizi nebija pievīlis. Degvielas patēriņš gan bija paliels, vidēji 9 litri uz 100 km, jo karburators gāja uz galu, diafragmas bija beigtas, nevērās vaļā viena no kamerām, karoče it nemaz negāja kā vajag. Bet paveicās un šrotā atradu samērā labu karburatoru priekš 1.6, motora kods DT, Pierburg 2E par 25 ls, uzliku un nu bija pavisam cita lieta. Patēriņš pilsētā 8 - 10 litri/uz 100km, ārpus 6,5 līdz 7. Braucu diezgan godīgi, reti, kad parsniedzu atļauto ātrumu, arī negāzēju pārāk.
Tad nākamais, ko izdomāju, ka vajag pārkrāsot, jo bija rūsa un sliekšni daudz kur bija izpuvuši. Sāku skatīties cenas, mute vaļā, servisos cenas ap 1000 ls nu lētākais, ko atradu bija 500 ls. Taču beigās atradu cilvēku, kas pārmetināja sliekšņus, (pirku par 15 ls gabalā jaunus) un pārkrāsoja visu par 300 ls. Nu prasīja gan tas mēnesi un nepacietīgi gaidīju, kas nu būs, saņēmu auto un esmu apmierināts. Par tādu naudu ļoti apmierina, sāļā ziema iet jau uz galu, nekas nerūsē un krāsa nost nelec. Saliekot salonu atpakaļ ieklāju vēl skaņas klusināšanai paredzētu materiālu, (2,50ls/m2). Jūtami klusāka palika, nut tas gan tāds no lētā gala, bet orģināli nāk, kas līdzīgs. Tā kā 2 reizes neveiksmīgi no mašīnas tika izzagta magnetola, biju spiests ievietot arī signalizāciju.
+ un –
+ lētas daļas, šrotos daudz ko var atrast, jo der daļas no Golf, Audi 80 vecā un b3.
+izturīga, neskatoties uz nobraukumu kas jau varētu būt 400000 vai pat vairāk, precīzi nezinu jo ir mainīts panelis.
+ ziemā ir ļoti silta, reizēm pat karsti.
+ jauda mani apmierina, pēc rūpnīcas viņai jābūt 75 ZS, gānāmpulks gan jau ir nedaudz apsprādzis, taču man pietiek.
+ aizmugurē sēdošie parasti saka, ka beņķi ērti un vietas arī daudz.
+ bagāžnieka ietilpība aptuveni 400 litri, tas ir pietiekami priekš hetčbeka.
+ diezgan stabila, līdz 110 km/h
Mīnusi –
- neērti sēdekļi priekšā, novietojums diezgan zems, ar vidēju augumu (180cm) sajūta it kā sēdētu uz zemes. Bet risinājums varētu būt ievietojot no Audi 80 b3.
- Tieši manam modelim Audi 80 CC (CC – Comfort Class) nav nekādu ekstru, vienīgi lūka, it kā jau man to ekstru arī nemaz nevajag, jo sarežģītaka mašīna, jo vairāk problēmu, bet vismaz centrāļa atslēga varēja būt.
- Kā visiem šāda veida Audi, tās ručkas nav tas labākais risinājums.
- Karburators varētu būt no tām lietām, kas visvairāk var kaitināt, jo noregulēt viņu servisos tā īsti neviens arī nemāk, esmu bijis kādos 10, visi tik tēlo gudors speciālistus, tad groza aizdedzi, tad uz aci saregulē apgrieizienus, tad cits vēl kaut ko, beigās gan atradu vienu, kur puslīdz māk un atgāzes arī saregulēja.
Secinājumi
Ar auto gadā nobraucu apmēram 35000 km, remontos vidēji 100 ls gadā, neskaitot šo gadu, kad tika pārkrāsots un dota otrā jaunība. Vienkāršs auto, vienkāršiem cilvēkiem. Tikpat vienkāršs kā žigulis, tikai labākā kvalitātē uzbūvēts, Tāpēc attiecīgi arī novērtējums 6 (gandrīz labi). Der ideāli priekš jauniešiem. Manam Audi jau 23 gads sācies, tā kā drīz jau varēs uz muzeju doties : D
 
Jakla @ 30.janvāris 2009 0:00
Visi komentāri
 
nazis 31.janvāris 2009 22:37
0 0 Atbildēt

Ko Tu liki skaņas izolācijai?
Es, pāris saviem autiņiem, ieliku Dinitrol bitumena
paklājiņus. Pietiek ar 25cmx25cm, kas ir 1/4 daļa. Pirku TSC Auto, laikam tā bija Amālijas iela Āgenskalnā.

Jakla 31.janvāris 2009 23:14
0 0 Atbildēt

To skaņas izolācijas materiālu atradu http://www.cdcardic.lv/cdcardic/lat/1/index.htm?cat=72
Tas ir tas, kuram rakstīts 690610 kods. Es tik nezinu, kāpēc tagad cena viņam ir 52,67 Ls, drīzāk, ka kļūda, jo es pirku par 2,50 m2

MD 3.februāris 2009 1:16
0 0 Atbildēt

Jauks apraksts :) Tieši ar šādu auto ( 1.8 GTE) mācījos braukt.

msh 6.februāris 2009 6:44
0 0 Atbildēt

Vēl viens "pārejas ļoļiks"... Topika autor, uz ko tad "bē divi pārejnieks" ir pāreja - uz mucu? :D Vēl reizēm gadās dzirdēt ka muca esot pārejnieks un B4 arī esot pārejnieks, tik nevar saprast, uz ko tad tās pārejas ir. Bet šitas ir parasts typ85, feisliftots typ81.
Ja sigu liki tad centralku neieliki?
Lai ieliktu ķebļus no B3/B4, ir jāizveic neliels konstruktors - B3 ķebļiem jāuzliek B2 ķebļu apakša - sliedes tur nepas - nekas sarežģīts, vajag tikai vienu plakanu skrūvgriezi, krustiņa skrūvgriezi [vai abu apvienojumu oriģinālo VAG skrūvgriezi] un plaķenes. Ā, vadītāja ķeblim vēl var prasīties bik līmes vienu apakšas abšivku vienā vietā pielīmēt. Ja gribi baigi perfekti, nopērc divus pasažiera ķebļus, vadītāja reti kuram ir vesels, mainās tikai ripuļa puse kas neko neietekmē, es sava B3 ādas salonam pieplusoju cigāra elkoņbalstu, lai to izveiktu nācās samainīt atzveltnes vietām lai ripuļi ir ārmalās.

Rūsa ir viena no B2 smagākajām vājībām, tas ir viens no iemesliem kāpēc es nepiekrītu tiem subjektiem, kuri apgalvo ka B2 esot labāks par B3 - jā, man ļoti patīk B2 par spīti tā ķieģeļa aerodinamikai, bet pārāk daudzi ir caurmaini kā siets...

P.N. Ko tā siga dod pret maģa zadzējiem? Nevajag likt super duper empē trīs ūesbē, ieliec veco labo Audi Concert, mošk zagļi vēl nav tik aptraukuši lai tik prasta paskata maģa dēļ stiklus bungātu ārā. Tur gan tad ir bik jāpasekso gar viduskonsoli lai tas platais maģis tur kā nākas ielīstu.

Jakla 6.februāris 2009 13:11
0 0 Atbildēt

Par pārejnieku es viņu nesaucu, tas bija ierakstīts iekavās, ja nu kāds nezina, kāds tieši ir b2, taču vienmēr, kad pērku veikalos daļas, visiem ir jāsaka, ka tas ir pārejnieks. Pie sevis jau es arī vienmēr pēc tādiem gadījumiem nodomāju, kāpēc pārejnieks? Tad jau visi modeļi ir pārejnieki no vecāka modeļa uz jaunāku.
Par tiem beņķiem es zināju, ka sliedes īsti neder, paldies, ka apgaismoji ar kādu skrūvgniezi es varēšu apmainīt.

Nu par to rūsu, protams, ka nav kā b3, bet salīdzinot ar citiem tāda gada auto ir salīdzinoši laba kvalitāte. Es jau skatos tieši savu auto individuāli, tāpēc tikai pēc tā varu spriest, citam, kuram nestāv garāžā, var arī sapūt.

Nu tā siga nedod neko, bet tomēr nedaudz vairāk atbaidīs, kaut vai minimāli. Par tiem maģiem Tev atkal nepiekritīšu, jo kasetes klausīties netaisos. Ērtāk ir iemest 4 gigabaitus ar dziesmām flash un klausies viņas pāris mēnešus, nav jāuztraucās par to, ka diski raustīsies utml.
Visu cieņu!

msh 14.februāris 2009 4:23
0 0 Atbildēt

Neiet jau runa par kasešu klausīšanos bet par to ka tā kā citi neklausās tad tādus arī nezog :D

bogy 23.februāris 2009 21:03
0 0 Atbildēt

Karburators varētu būt no tām lietām, kas visvairāk var kaitināt, jo noregulēt viņu servisos tā īsti neviens arī nemāk,...

Jūrmalas gatvē VW wolkauto servisā bija tāds vīriņš kurš vēl no veciem laikiem ar karburatoriem buras, zina ban fiziku, gan teoriju, kapēc kādas skrūves tajos ..buratoros ieliktas, žikleri ut.t...
ja viņš vēl nav papvisam pensijā aizgājis, tad varu ieteikt!! Vīriņš cērt to lietu.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti