Lasītāju pieredze par saviem auto

Ford Taurus 1996 Novērtējums: 9
Ford Taurus GL - ražots 1996 gadā - tālajā Čikāgā, aprīkots V6 3.0 dzinēju. standartā daudz ekstras, kā jau amiishu auto, protams automāts. Priekša velkošā. Tika iepirkts pirms apm. 9 mēnešiem un pašlaik nobraukums sastāda 12tk km, lielākoties ekspluatēts pilsētā. No vadītāja viedokļa ērts auto - vadās labi, plašs un ērts, pietiekamu disanmisks ja brauc drive režīmā, automāts strādā teicami, pārsledzas nemanāmi. Auto ir ar interesantu eksterjera/interjera dizainu ( tas man arī bija notiecošs faktors pērkot auto, protams min. dzinēja tilpums ir 3.0 ). Dzinēju salonā nedzird, pat apskatē dzheks saka - ieslēdz dzinēju, a šis ta darbojas : )! Tiesa, braucot virs 120 ir dzirdams gaisa plūsmas radītais troksnis.
Tas, iespējams zemapgriezienu dzinēja dēļ - barucot overdrivā pie 60km/h apm.1200 rpm.
Nav jūtīgs pret degvielu - sākumā lēju 95, bet tad user manuālī izlasīju ka ieteicamais oktāna skaitlis ir 87 un augstāku nav jēga gāzt, tagad leju 92, un dinamiskumu tas nietekmē.
Remonta darbi kas veikti šajā laikā- vispirms standarta "procedūras": eļlas dzinējā un kārbā, sveces (2Ls gab. ), siksna(22 Ls), kalodkas un jaunas riepas, kā arī mainot kalodkas tika apmainīti pakļējie bremžu trumuļi, jo vecie bija izdiluši - imaksas - apm.70Ls kopā ar kalodkām.
Tad vasaras vidū pēc baruciena pa akmeņainu grunteni iedegās check engine lampa un sāka raustīties spidometrs baruacot ar ātrumu virs 110km/h, kā arī kruīzkontrole nefunkcionēja - raustījās, rezultātā palasot infu i- netā, konstatēju ka vainīgs varētu būt VSS (vehicle speed sensor) datchiks. Tā arī bija - rezultātā 2 nedēļas gaidot detaļu vizinājos ar "ragaino" : ), jo bez tā auto nekust - izmaksas - 16Ls. Principā standarta detaļu cenas neko dārgākas nav kā eiropas auto, tikai ilgāk jāgaida kaut kas "nestandarta" !
Kautkur nedaudz pazūd antifrīzs, iespējams ka salauztās vītnes dēļ izplešanās bačokā, taču pašlaik neesmu tajā iedziļinājies, jo radiators aprīkots ar 2 ventilatoriem un pārkaršana nedraud! Tātad kopumā remonta izmaksas tādas pašas kā citiem auto - vecākus remontē biežāk un kopsummā tas pats vien sanāk.
par degvielas patēriņu - pilsētā - 12-14 litri uz šosejas apmēram 8-9, bet vajadzētu būt mazāk - pēc grāmats vajadzētu būt pilsētā kadiem 11,3 - iespējams ka katalizators vainīgs - vecs jau laikam : ) jāpakonsultējas būs ar Uupizz, viņš savam Eagle to amputējis un ieguvis krietnu degvielas ekonomiju !


tagad plusi un mīnusi manā vērtējumā:

+
vadāmība+dzinējs, Piekare, braukšanas prieks, ārējais dizains, salona dizains, skaņas izolācija, oriģinālā rādžiņa skaņa, A/C un pārējās extras. Liels, plašs salons, turklāt arī salonā viss ir ergonomiski un pārdomāti izvietos gan elkoņu balsti, gan cuPholderi. Ērti krēsli, vienīgi varēja biku tālāk bīdīties ;) man garas kājas. (Omegā tālāk varēja atbīdīt, bet tad aizmugurē sēdošiem nav kur kājas likt !!) Liels bagāžnieks, atverams ar pulti. Vēl patīk ka atverot priekšējo haubi - nav jāliek tā kājiņa, jo tas atveras pats uz amīšiem : ))

_
varēja būt labākas kvalitātes plastmasas apdare salonā, nav standartā CD, noapaļoto formu dēļ jāparkojas uzmanīgāk, jo spoguļos neredz gabarītus, un jāatceras ka ir vēl gari bamperi : ) (tos regulāri kāds apskrāpē).
Nav piemērots zemes ceļiem, jo ir diezgan zems un ja brauc ātri ar "vēderu" skar zemi, kā arī kāds akmens var atkal sabojāt VSS datchiku : ) iepriekšminētajā gadījumā tā laikam tā arī bija, jo tas bija mehāniski aizlauzts.

Kopsavilkums:
pats ar šo auto esmu ļoti apmierināts, barukšu kāmēr ies un būs ko bākā liet : ))) ASV pastāv vēl SHO versija ar V8 3.8 dzinēju, pret tādu mainītu !!!
osscar @ 15.novembris 2002 0:00
Visi komentāri
 
MarciX 18.novembris 2002 15:18
0 0 Atbildēt

Taurus SHO(Super High Output) staav V-6(YAMAHA) speciali gatavots dzineejs, ar 3,0 vai 3,2 litru tilpumu un 220z.s. SHO razo no 1989.gada ar manuaalo kasti un no 1993.ar automaatu. Loti atrs limuziins. 6.9sek lidz 100km/h!!! Varat paskatiit i-netaa www.ebaymotors.com(USA SM reklaama :)

osscar 19.novembris 2002 9:19
0 0 Atbildēt

TO MarciX - Ford's Taurus SHO (Super High Output) model had an eleven-year run. In 1989 it was introduced with a Yamaha-built 3.0L V6 and only with a 5-speed transmission available. By the end-of-the-line in 1999 Yamaha was working with Ford on building the SHO's 3.4L V8 motor. Only a four-speed automatic was available in the later years.
Annual sales averaged about 7,000 to 8,000 SHO's a year, or about 2% of the total Taurus production.

ta ka es kljudijos par 0.4 litriem :)) shim laikam bija 235 zirgi !

Jānis 4.oktobris 2006 21:13
0 0 Atbildēt

Kaads mototrs tavejam bija vecais ar 145 ZS vai jaunais 24 V DOHC 200 ZS???

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti