Trešdienas rītā Jūrmalā, Lielupes ielā vilciens nāvējoši sabraucis gājēju, aģentūru LETA informēja Valsts policijā.
Cilvēks mira notikuma vietā.
Sākotnēji vilciena kustība bija bloķēta, taču šobrīd tā ir atjaunota.
Valsts policija izmeklē negadījuma apstākļus.





























































Uupi, dod vaļā, atkal gājējs netika palaists, peram vadītāju.
Oi, ups, te tak vilciens nevis auto, bet gājēs jau bija pieradis ka var durt pāri neskatoties visur, jo visiem citiem ir pienākums viņu palaist bet par viņa paša pienākumiem nekas netiek teikts, tātad var pieņemt ka tādui nemaz nav...
Mēs runājam par Ceļu satiksmes noteikumimem vai Dzelceļa noteikumiem?
Tu kā krievu propoganda gribi MELOT tā lai tas izskatītos pēc patiesības?
A tu pats kā šoferis izpildi 153. punktu un PĀRLIECINIES ka NETUVOJAS vilciens pat ja pārbrauktuve atvērta???
Jeb tad kad tavu auto nonesīs uz atvērtas pārbrauktuves tu bļausi ka tev nav jāpilda 153. punkts un tu drīksti stūrēt pāri sliedēm ar auto neskatoties, jo lūk barjera pacelta!!! Kā tur ir? Skaties uz abām pusēm pat ja drīkst braukt pāri?
Es neko nebļaušu, kaut vai tāpēc ka skatos gan kur pats braukcu gan kas priekšā krustojumā/pārbrauktuvē palabi/pakreisi notiek, tas baigo piepūli neprasa. Tā kā mazliets atslābsti, pildu es to prasību un arī citiem to rekomendēju darīt (atšķirībā no tevis, kas iesaka paļauties uz to ka kādam citam ir pienākumi)
Kur es esmu teicis ka uz dzelzceļa gājējam ir priekšroka?
Var citātu lūdzu!
CSDD eksāmens nav nolikts, ja tu braucot pāri dzelceļam pie atvērtas pārbrauktuves NEPĀRLIECINIES (nepagriez galvu uz abām pusēm) par to ka nav vilciena!
O kā uzreiz uzcepās, patiesība acīs kož ka tavas propogandas upuris ir gājis bojā?
Patiesība? Tu apgalvo ka es esmu teicis ka gājējam uz DZELCEĻA PĀRBRAUKTUVES ir priekšroka?
Tu esi krievu MELIS, jo es nekad to neesmu apgalvojis!
Un tāds skats ka tu pirmo reizi dzīvē esi ieraudzījis 153. csn punktu!
Tu netieši mudini cilvēkus darīt pašnāvību mērķtiecīgi aizmirstot par šo:
15. Pirms brauktuves šķērsošanas pa gājēju pāreju vietās, kur satiksme netiek regulēta, gājējiem jānovērtē attālums līdz transportlīdzekļiem, kas tuvojas, kā arī jānovērtē to braukšanas ātrums un jāpārliecinās par drošību.
Kladzinot ka vadītājiem ir jāpilda prasība dot ceļu gājējam uz gājēju pārejas (par ko neviens nestrīdās) un aizmirstot par gājēju pienākumiem tiek radīta sajūta ka gājēs var skriet pāri neskatoties, jo viņam ir taisnība. Un tā kā ieradumam ir spēks tad tas gājēs neskatās kur dur arī citās vietās, kur šim nav taisnība. Rezultāts aprakstīts rakstā.
Savukārt ievērojot elementāru prasību paskatīties pa malām pirms šķērsot brauktuvi gājēs paliks dzīvs pat tad ja pārejai tuvojās auto ar līķi pie stūres un kāju uz gāzes pedāļa. Arī uz dzelzceļa pārbrauktuvēm tāda piesardzība ļauj cilvēkam palikt dzīvam.
Bet nu vari turpināt savā orangutānu stilā saukt citus par meliem, fašistiem u.t.t.
Kāpēc vadītājs DRĪKST nepildīt savu pienākumu, bet gājējam viņš ir jāpilda? Var lūdzu sakarīgu argumentāciju? Kāpēc vadītājam NAV jāpilda pienākums bet gājējam ir?
Kur teikts ka vadītājam nav jāpilda? Visiem jāpilda 9kaut gan mūsdienās katram ir tiesības, bet pienākumi ir kādam citam).
Tik pienākumu nepildīšanas sekas ir dažādas: ja vadītājam (pie nosacijuma ka tas ir Janis vai Vaņķa parastais nevis prokurora dēls) tas rezultēsies ar brīvības atņemšanu uz kādulaiku vai prāvu naudas sodu pēc vienošanās tad gājējam (pat ja tas ir prokurora dēls) tas rezultēsies ar kapu/invaliditāti/ilgu ārstēšanos. Ja kādam gājējam šada perspektīve nav motivējoša (uupi, atzīsties godīgi, pats tak nepaļaujies uz 100% ka tevi palaidīs un aci pašķielē kas pa labi/pa kreisi darās pirms šķērso brauktuvi) tad tā ir viņa izvēle, manuprāt ne gudra.
Ja vadītājam IR jāpilda savs PIENĀKUMS, tad kā var izveidoties situācija, kad vadītājs notriec gājēju?
Vadītājs tajā brīdī ir pildījis savu pienākumu vai NAV?
Pieņemsim ka ir pie stūres nomiris un tamdēļ nav spējīgs pildīt (ok, maza varbūtība, tāpēc nolažoja vai uzspļāva saviem pienākumiem, kapitāli ko salietojies, mūk no policijas, kā tev vairāk patīk).
Jautājums Nr1: kādas opcijas gājējam izvairīties no nepatikšanām ja viņš ir saklausijies uupi un pieņem ka pat līķis pie stūres apturēs auto kad gājēja kungs izies uz pārejas?
Jautājums Nr2: par citiem CSN punktiem bez auto vadītāja pienākumiem esi lietas kursā vai uzskati ka tie nav pildami?
Priekš tiem, kuriem ir TIKAI VIENS arguments!
Atbilde uz jautājums Nr1 - CSL 28.pants. Transportlīdzekļu vadīšanas aizliegums: (1) Aizliegts vadīt transportlīdzekli:
3) esot slimam vai arī tādā mērā nogurušam, ka tas var ietekmēt vadītāja darbspējas un ceļu satiksmes drošību;
Pretjautājums uz Jautājums 2: Tieši par kuriem punktiem iet runa?
Atkārtošana zināšanu māte!
Vadītājam IR jāpilda savs pienākums vai NAV?