Avārija vidējā ātruma radara zonā pie Siguldas (+ FOTO) 52

 

Foto: iAuto.lv

iAuto | 17.oktobris 2024 13:02

Šodien, 17.oktobrī notikusi divu transportlīdzekļu sadursme vidējā ātruma kontroles zonā uz A2 šosejas, netālu no Siguldas.

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

 
Visi komentāri
 
0pis 17.oktobris 2024 13:19
0 2 Atbildēt

Lapas sarkanās un lapas tumši sārtās.

wrc 17.oktobris 2024 13:28
53 17 Atbildēt

Nu lūk, pierādījums tam, ka vidējā ātruma kameras un fotoradari, nav nekāda tur zelta atslēdziņa uz visām ceļu satiksmes problēmām, kā te dažs labs ir iedomājies, un berzē rokas, ka tūlīt visu Latviju noklās ar fotoradariem un vidējā ātruma kamerām. Bet pie mums jau ilgstoši bijis tā, ka lēmēji jebkuru problēmu risina ar aizliegumiem, lielākiem sodiem, radariem.

uupis 17.oktobris 2024 13:39
6 9 Atbildēt

Un kā tad tu piedāvā risināt? Atcelt sodus? Palielināt maksimālo ātrumu? Atļaut kreisos pagriezienus? Un luksafora signālus vispār neņemt vērā?

.

Tad jau arī vajadzēt atļaut katram latvietim iegādāties un nēsāt šaujamieroci - pēc tavas loģikas tad  samazināsies zādzību un slepkavību skaits... 😂😂😂 jeb tas ir "drugoje"

Te 17.oktobris 2024 14:21
54 21 Atbildēt

Risinājums. Jāsoda arī tie, kas posmu izbrauc pārāk lēni.

janka 17.oktobris 2024 15:04
8 0 Atbildēt

nereāli. es varbūt braucu ar max atļauto, bet bērnam vajadzēja pačurāt, piestājos, vidējo posmu finālā izbraucu 5min par ilgu. par ko man sods? un ko tad, ja es dzīvoju posma vidū? man sods katru reizi, jo otrā galā vispār neizbraucu? ne jau visi tiem posmiem mauc tranzītā ar +12 pēc gps. situācijas ir dažādas.

uupis 17.oktobris 2024 15:24
0 5 Atbildēt

Tupa utopija! Smadzenes tev šōdien atvaļinājumā?

650 17.oktobris 2024 15:45
4 0 Atbildēt

Sāksim ar TO, ka Tas (turpmāk tekstā Posms) vispār idejiski un finansiāli ir domāts NE TIKAI ātruma kontrolei!

No 207 tūkst beidzamajā gadā reģistrēto pārkāpumu tikai "28 tūkst bijuši par ātrumu"! Ja kāds ko vēl nesaprata,izlasiet 3x!

Vidējā ātruma radaros šobrīd iestatītais SODĀMAIS slieksnis (tāpat kā pārējo stacionāro un pārvietojamo fortoradaru) ir +13km/h.

Tas nozīmē, ka ņemot vērā oficiāli noteikto "mērierīces kļūdu" +3 un tam pieplusojot neoficiālo "nav vērts ķēpāties ar sodakvīšu izrakstīšanu" +10, summāri sanāk ka SODĀMAIS ātrums "mums" reāli sākas no 104km/h (vai 64km/h) , par ko Lohs var saņemt kvīti ar to mistisko ierakstu "par 61 (vai 101) km/h".Šis sods uzreiz ierindojas kategorijā no 11 līdz 20, tāpēc iesaistītajiem kontroles dienestiem finansiālā ziņā "IR VĒRTS" ķēpāties ar sodakvīšu izrakstīšanu/nosūtīšanu.

Lai vidējā ātruma posmā pārsniegtu (sasniegtu) V/vid 104km/h, reāli pēc lohspidometra ir VISU POSMU jānobrauc ar 106-107 vai (lielākiem Lohiem) pat ar visiem 110.

Intensīvā satiksmē šajos ar nepārtraukto līniju apveltītajos V/vid posmos šādu "sodāmo" 104km/h VIDĒJO ātrumu sasniegt izdodas pat ne kuram katram zvērinātam Huļigānam! Šajos posmos iekasētās fantastiskās summas ir galvenokārt par TA,OCTA un Vignette neesamību,vai (Pat!) par braukšanu ar nereģistrētu tr.līdzekli! No 207tūkst pārkāpumu iepriekšējajā gadā  tikai 28t par ātrumu! Vienu vienīgu reizi izlasāma info, par ko pirms kāda pus gada "izmuldējās" pats poliPr-nieks intervijā laikrakstam Diena!

boliks 17.oktobris 2024 16:09
4 2 Atbildēt

Ko var muldēt. Noteikumos nav norādīts konkrēts ātrums, kas tiek uzskatīts par lēnu braukšanu. Ir tāda forša fīča kā kruīz kontrole - ieliec ātrumu un bēdas nezini, bet dažiem lūk tomēr jāskrien un apdzīt nejēdz tāpēc traucē tie, kas brauca malziet lēnāk un prātīgāk.

Sergejs 17.oktobris 2024 16:32
5 0 Atbildēt

Dažiem jāskrien, dažiem nez kāpēc iebraucot un izbraucot ir jādzēšās līdz 70, dažiem pa vidam ir jāparunā pa telefonu un tāpēc sarunas laikā arī fleitē 75-90 (no šī kruīze tiešām palīdz). Kā no šī borģeļa palīdz tās Vvid zonas grūti saprast, nav pirmā avārija šajās "panacejas zonās".

 Lielā mērā palīdzētu 2040 stratēģijas īstenošana, bet ja vēl pērnā gadā bija plānots drīzumā pārbūvēt apvedceļu par 4 joslu šoseju tad jau šogad LVC šefs intervijā izteicās ka "nauda aizgāja citiem infrastruktūras projektiem, ar sliežu transportu saistītiem" un ja tas 2040 īstenosies 2060g tad jau būs labi, tā, savukārt, izteicās "Latvijas ceļu būvētājs" boss Andris Bērziņš (taim kods 48:40):

www.youtube.com/watch?v=u0_Im-LOI-s

 Tā kā jāsaka "atmet cerību, katrs šeit dzīvojošais"

0pis 17.oktobris 2024 16:20
5 1 Atbildēt

Jāsoda visi, kas to posmu mēģina izbraukt. Lai mazāk brauktu - tad arī mazāk sitīsies.

Sergejs 17.oktobris 2024 16:34
3 0 Atbildēt

Nu tas jā, drošības labā ceļi būtu jānoārda, citādi mazums kāds tomēr brauks un uztaisīs avāriju. Nav ceļu - nav problēmu, ne tie jāuztur, ne tur avārijas, ne tur kāds CO2 izmešus vai kādu citu kaitējumu dabai nodara😁

xyj 17.oktobris 2024 17:02
2 0 Atbildēt

Ķipa ja vidējā ātruma kontroles zona, tad nekad un ne pie kādiem apstākļiem neviens CSN nevar notikt? Nevar slikti kādam palikt vai riepa plīst?

xyj 17.oktobris 2024 17:02
0 1 Atbildēt

Ķipa ja vidējā ātruma kontroles zona, tad nekad un ne pie kādiem apstākļiem neviens CSN nevar notikt? Nevar slikti kādam palikt vai riepa plīst?

uupis 17.oktobris 2024 13:33
9 7 Atbildēt

Kārtējais agresīvais zābaks, kurš nemāk braukt!

uupis 17.oktobris 2024 13:47
3 4 Atbildēt

Visticamāk ka volvomiskastes draiveris no sevis ir iedomājies šūmaheru un uzspļāvis nepārtrauktam apzīmējumam! Mēģinājis dzīt, sak nepārtrauktā strīpa priekš lohiem, un nav pamanījis LIELIZMĒRA VW - te arī rezultāts! VW, spriežot pēc bojājumiem, ir sadzēsies praktiski līdz nullei.

Nu volvoidiotismu no tādiem draiveriem nevar izdauzīt kā vienīgi ar lielu naudas sodu un OCTA regresu!

Ligatne 17.oktobris 2024 14:19
3 10 Atbildēt

Kamēr nenoregulēs tos radarus ta, lai sodīti tiek ari tie, kas velkas lēnāk par atļauto, kas izraisa apdzīšanas un ari avārijas situācijas. Sodam vajadzētu būt uz abām pusēm, nevis tikai sodot tos, kas brauca ātrāk.

uupis 17.oktobris 2024 15:28
8 3 Atbildēt

Ha-ha-ha!

Gribu redzēt kā tu vidējā ātruma radaru zonā uztaisīsi LABO pagriezienu uz pieguļošo ceļu nesamazinot ātrumu!

Un gribu redzēt tavu sejas izteksmi, kad saņemsi sodu, par to ka jau nedēļu neesi izbraucis no vidējā ātruma zonas!!!

.

Tādu tupumu sen nebiju redzējis kā Līgatnes plānprātība!

Sergejs 17.oktobris 2024 16:38
0 0 Atbildēt

Doma jau savā pamatā ir pareiza - ja nebūs ātruma starpības tad nebūs arī apdzīšanas. Bet jā, realizācijas mehānisms tam pasākumam tas ir atklāts jautājums, turklāt vēl kad laikapstākļi korekcijas ievieš.

 Drosī vien pilnīga FSD (pilns autopilots) 100% ieviešana to atrisinās. Vai mēs to redzēsim?- šaubos

0pis 17.oktobris 2024 16:22
11 1 Atbildēt

Kamēr nav zīmes "Minimālais ātrums", tikmēr kaķa lāsti debesīs nekāpj.

650 17.oktobris 2024 14:40
14 2 Atbildēt

Lieliski,bravō, valstiski/Vidējie Krrropļi!

Tieši TĀ, vidzemes vidējā strīpa ir priekš lohiem, bet taču ne priekš regulārajiem Cēsu Lohiem.

Acīmredzams "rezultāts" gadiem ieilgušajai polipolicijas (bez)darbības metožu "pareizajai" izvēlei! Kad no iespējamā pārkāpēja tiek vienkārši (elektroniski) "iekasēts", bezmaz vai pamudinot viņu uz tālāku šādu pašu pārkāpumu izdarīšanu.Neveicot nekādu reālu satiksmaes kontroli,ar nulles prevenciju un neizņemot no aprites tieši šos te AKŪTI BĪSTAMOS purnābraucējus un līnijkāpējus.Bezjēgas muldēšana,meli un gluma demagoģija- lūk trīs galvenie Jaunās Kārtības "balsti".

Bils 17.oktobris 2024 14:57
3 0 Atbildēt

Atceros ka man kāds stāstīja, ka tur sen bija kapi un uztaisīja pāri ceļu. Sitās jau sen uz tā taisnā ceļa, jo spokojoties un šoferi rauj prom stūri. 🙈

650 17.oktobris 2024 16:11
2 1 Atbildēt

Kapu kultūra LVijā būtiski acimredzami nepārprotami pārspēj Satiksmes kultūru.Koknese,Cēsis,Lepāja- visur vieni vienīgi kapi.Pat plānotais lohrīgas trambajs bij plānots caur kapiem.Tuvojas gadskārtējais svecīšvakaru posms,ikkatram ir jābūt vismaz daļējā gatavībā.

Null 17.oktobris 2024 15:18
6 2 Atbildēt

Agrāk pirms vidējā ātruma kamerām nebija tik trakas avāŗijas,

jo cilvēki nebrauca kolonnas kā tagad.

uupis 17.oktobris 2024 15:30
3 6 Atbildēt

Meli!

Tad kad nebija vidējā ātruma radaru tad bija šādi virsaksti!

.

2000. gada jūnija svētku brīvdienās trīs svētku dienu laikā autoavārijās gājuši bojā 26 cilvēki, dažādas traumas guvuši vairāk nekā 100 cilvēki.

uupis 17.oktobris 2024 15:32
0 8 Atbildēt

Tad, kad nebija vidējā ātruma radari, tad miskastes bija puvušākas un sitās par kārtu vairāk nekā tagad!

.

Tā kā iebāz savus melus bik dziļāk!

650 17.oktobris 2024 16:15
41 1 Atbildēt

Kādas diez "miskastes" bija tad, kad pilsētā braucām ar 60, tuvās gaismas neieslēdzām pat diennakts tumšajā laikā,drošibas jostas lietoja tikai Lohi un uz jūrmalas lohšosejas karājās vēsturiski unikālā zīme 120 ?

0pis 17.oktobris 2024 16:23
1 4 Atbildēt

To auto bija daudz mazāk, tie statistiski daudz retāk atradās tuvāk viens otram kā tagad.

Sergejs 17.oktobris 2024 16:43
3 1 Atbildēt

Un ta nozīmē ko? Pareizi - ka ceļu infrastruktūra ir jāatīsta atbilstoši transporta plūsmai. Bet mums tas pats Rīgas apvedceļš ir domāts ap 8000 auto plūsmai, bet izbrauc tur 15-20k (varu mazliet maldīties ciparos, precīzāk ir intervijā, links dažus komentārus augstāk)

0pis 17.oktobris 2024 17:09
4 1 Atbildēt

Par jūsu naudu - jebkādas kaprīzes! Zemes atpirkšana vien jau cik maksās, un ja tur būtu 4 joslas, tad avārijas būtu šā vai tā. Diemžēl vai kā, bet būtu.

650 17.oktobris 2024 21:18
1 0 Atbildēt

Ta čorts viņusazin, kā tur tā objektīvi bija tajos senajos laikos.Nav vairs tādu ticamu "vēsturnieku".Pa lielam laikam jau vairums apsprāguši,atlikušajiem arī atmiņa pieklibo.Kā jau sacīju- cilvēku kā tādu bija krietni vairāk gan rīgā, gan visā valstī.Ārpusrīgas satiksme visai intensīva.Kā liecināja nesen redzēti agrīnās Zebras kadri- arī "tajos" laikos uz vantinieka bija krietns sprūudnis.

Kaut vai ja ārpusē kkur tur "gar jūŗu" braucot- to 90to ziedulaikos visādu ieskrietuvju un ēstuvjdzertuvju bija ka biezs.

aizejošais 18.oktobris 2024 1:34
0 0 Atbildēt

Cilvēku bija vairāk, auto - mazāk! 

Vismaz tam tā kā būtu jābūt skaidram, nē?

0pis 17.oktobris 2024 22:06
0 0 Atbildēt

Ļaužu un ēstuvju bija kā sūdu, bet cik tad bija auto? Vai rītos un vakkaros uz Ļeņinštrāses bija tādi sastrēgums, ka no centra līdz Juglai 30-40min bija jāstumjās?

Patiesība 17.oktobris 2024 19:50
1 0 Atbildēt

Jaunajiem ir poh. Viņi domā, ka pasaules vēsture ir sākusies ar viņu parādīšanos šeit. Un viss kas ir bijis iepriekš nav patiesība.

Didi 17.oktobris 2024 15:56
18 1 Atbildēt

Vainīgs nav ātrums, bet gan debīlā apdzīšana, kas Latvijā ir katastrofa,apdzen pret kalnu, nepāredzamās vietās u.t.t.

650 17.oktobris 2024 16:21
8 1 Atbildēt

Vainīgi ir meli,gluma demagoģija un kontrolējošo dienestu reāla nolaidība! Visa Valsts pārvērsta par trulu iekasēšanas bodīti, satiksmes uzraugu Pr-nieks "atbild" tikai par kasses (siles) papildināšanu.

Reāli bīstamo noziegumu (nepārtrauktā līnija,riskanta apdzīšana,apzināta purnābraukšana,mobilo ierīču bakstīšana) uzraudzība praktiski nenotiek.Tā ir aizstāta ar glumu demagoģiju,priekšplānā izvirzot V/vid posmu globālo invāziju.

coldasice 17.oktobris 2024 19:16
2 1 Atbildēt

Varētu tev piekrist, bet ir viens liels ''bet'', jo nepaŗtrauktās tagad ir savilktas visur, vajag vai nevajag, ja taisnā, pārredzamā  ceļa posmā ir nepārtrauktā un priekšā kaŗtējais nebraucējs, es nebremzēšu, tāpēc, ka tur kādam sagribējas līniju uzvilkt, bet braukšu garām(visas autobusu pieturas utt.)

650 17.oktobris 2024 20:34
2 0 Atbildēt

Nu tas varbūt ir tīšām,bet to mēs iespaidot nevaram.Lietuvā piem jau sen bija tādi (vēl kaitinošāki un krietni garāki) posmi ar srakano grāvīti pa vidu, un kāreiz tieši tādos labi pārredzamos taisno posmos.

Katram braucējam (Vadītājam) tomēr ir jābūt kādam savam "iekšējās" ētikas kodeksam.Ko "es" nedaru (vai vismaz apzināti cenšos nedarīt) tipa ka "nekad".Nepārtrauktā līnija būtu kāreiz viens no tiem "obligātajiem".Ar klaju tās pārkāpšanu mēs vienkārši izrādam necieņu pret visu apkārtējo un paši sevi noliekam lohu lomā.

Tur varam diskutēt- kur/ko kāds apdzīt uzsāka vai kādi bija apstākļi laicīgai atpakaļnetikšanai,taču nu neba jau tā, ka demonstratīvi dodam mizā un po/ujā maucam pāri.

Kaut gan tomēr medz būt starpība- vai kārtējais Cēsu Lohs tev maucās purnā uz reljefaini līkumotas intensīvas vidzemes šosejas, vai kkāds viņa Tukuma "kolēģis" piem "nesteigā" demonstratīvi velkās visus 10km pa mežu no Klapkakalnciema uz Milzukalni.Kurš Lohs tur izdomāja sazīmēt nepārtrauktu nepārtraukto- nu gan jau kāds formāls iemesls bija.Sabiedrības kaitināšanai taču ir visvisādi izsmalcināti veidi.

aculiecinieks 17.oktobris 2024 16:32
15 0 Atbildēt

Lai neveidojas pārpratumi, no aculiecinieka (bračkas) uzzināju, kas tur notika. Siguldā ir remonti un 15min, kamēr tiek cauri. Aiz Siguldas robežas visi sāk paātrināties, bet Volvo vadītājam, laikam, bija jāpaspēj uz savām bērēm, viņš vienkārši vilka visiem garām. Pretī braucošā auto vadītāja, kā viņas teica, skatījās Volvo vadītājam acīs, kad tas viss notika. Par bremzēšanu/nebremzēšanu detaļas nezinu, nespekulēšu.

Tā kā šādi gadījumi jāklasificē kā klīniski un tur ir darbs psihologiem, nevis policijai un sodiem

0pis 17.oktobris 2024 16:43
5 2 Atbildēt

Vispār esmu ievērojis, ka Volvo vadītāji mēdz būt dikten neaprēķināmi, bet ne kā bembisti, kas ir pārgalvīgi, bet tādi kā aptaurēti/notrulinājušies.

650 17.oktobris 2024 20:40
1 0 Atbildēt

Tie siguldas m.eergļi piemeklējuši acīmredzami veiksmīgāko remontdarbu veikšanass laiku. Akurāt nākamajā Zelta rudenī raksim grāvi (ierakumus) apkārt visai tai pilsētai, par to jau te aizvakakar vienojāmies. 

Jā, un uz Ā9 šodn atkal kārtējais vieglais mironis pēc tikšanās ar smago, un atkal nav zināmas nekādas "detaļas".It kā viss būtu noticis pašsaprotami un pats no sevis.

jans 17.oktobris 2024 17:41
6 0 Atbildēt

visi tā kaut kur skrienam kā apdauzīti,pec bildem noprotams,ka avarija notikusi pie kārtējās apdzīšanas,visi tik pārliecināti par sevi ka bail skatīties.Braucot pa šosejām esmu ievērojis,ka neviens nevēlas palikt pēdējais uz ceļa,es tādās reizēs ļauju apdzīt sevi,lai jau cilvēks skrien,piebrauc priekšā un bremzē rādot,ka esmu bremze,kaut braucu stipri virs atļautā 90km/h.Šodien taču pilnmēness un tā saucamā velna diena,kad cilvēki uz ceļiem uzvedas neadvekāti un pārgalvīgi par citiem nedomājot.Pats galvenais uz Ltvijas ceļiem trūkst braucēju kultūra un attieksme vienam pret otru.

Smilgons 17.oktobris 2024 18:54
0 1 Atbildēt

Mockwitch vadītāji ir vēl dullāki par volvistiem.

Gumārs 17.oktobris 2024 18:51
0 0 Atbildēt

Nu jostas tak arī ir vēsture, paklausieties ko Maska kungs par tām stāsta. Nu gudrāks īpaši var kāds pat netaisīties autobūves ziņā.

Smilgons 17.oktobris 2024 18:53
0 1 Atbildēt

Esmu ievērojis, ka Moskvitch vadītāji ir mazliet agresīvi.

650 17.oktobris 2024 19:08
0 1 Atbildēt

Nupat TV rādīja aktuālās ziņas- ATKAL avārija uz Ā9, atkal iesaistīts smagais ar vieglo, ATKAL fonā nepārtrauktā līnija (vai nu vismaz tā,kuru zīmē krustojumos), atkal ...

650 17.oktobris 2024 20:54
0 0 Atbildēt

Jajā,svaigi uzpildīts Švenkbetona vedējs pa ceļam uz rīgu strauji bremzējis un rāvis/grāvī, 500 litri mazuta iztecējuši,un nenosakāmi sasists vieglais kkur kokos otrā ceļa pusē. Āmen.

Incis 17.oktobris 2024 19:19
1 0 Atbildēt

Vienmēr atradīsies muļķi, kas jebkurā gadījumā gribēs joņot. Bēdīgi, ka citiem jācieš.

Ghjkiouos 17.oktobris 2024 19:35
2 0 Atbildēt

braucu to posmu 4x nedēļā, tur vidēji ātrumu tur 80km/h.....loxi

iciks 17.oktobris 2024 21:18
1 0 Atbildēt

Es toties šodien braucu pa posmu, kur vidējā ātruma radaru nav un tur nebija nekādu avāriju, bet te, raugi, ir! Izdarām secinājumus un montējam nost! Šķiet, ka mans secinājums nav nenieka sliktāks par to, ar kādiem tika pamatota šo posmu ieviešana.

Māris 17.oktobris 2024 23:17
0 0 Atbildēt

Dažas lietas. Tātad, avāriju neredzēju, nevaru spriest par konkrētajiem apstākļiem. Bet. 1) Nepārtrauktajai līnijai pamatā nav nekādas saistības ar drošu apdzīšanu vai nē. Kāds to ir novilcis. Teiksim tā - 30% pa tēmu un 70% ne pa tēmu. Nereti nepārtrauktā ir vienīgajā vietā, kas ir pārredzama un droši izmantojama apdzīšanai. 2) Līdz vidējā ātruma radaru ieviešanai apdzīšana bija drošāka. Vidējā ātruma radari izveido garas kolonnas, kas velkas lēnākā pensionāra ātrumā, tās nav iespējams droši apdzīt arī posmos pēc zonām, jo pensis turpina vilkties.

robchix 17.oktobris 2024 23:19
0 0 Atbildēt

Diez kāpēc igauņi ir pateikuši, ka viņiem nav un nebūs vidējā ātruma radaru posmi?

650 18.oktobris 2024 0:54
0 0 Atbildēt

Viņiem ir padziļināta humor izjūta: www.facebook.com/reel/10546098...7?locale=lv_LV

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

3,5 miljoni eiro un 1200 Zs - Ferrari atklāj informāciju par jauno F 80 (+ FOTO)

Itālijas superauto ražotājs Ferrari pastāstījis par jaunāko modeli F 80, kas apveltīts ar 1200 Zs jaudu un tiks izlaists 799 vienībās. Lasīt vairāk

 

Cik ilgi krieviem jākrāj, lai nopirktu jaunāko Lada 20

AvtoVAZ tikko laidis klajā savu jaunāko modeli, biznesa kases sedanu Aura, bet analītiķi ir izskaitļojuši, cik mēnešus krieviem jāstrādā, lai varētu to iegādāties. Lasīt vairāk

 

Agresīva braukšana ir mēģinājums kompensēt savus kompleksus satiksmē 49

Saskaņā ar definīciju, agresīva braukšana ir vairāku ceļu satiksmes noteikumu vienlaicīga pārkāpšana – tā ir atļautā ātruma pārsniegšana, apdzīšana neatļautā vietā u.c. Kopumā var teikt, ka tā ir citu satiksmes dalībnieku interešu neievērošana un pilnīga vienaldzība par to, kas notiek apkārtējā satiksmē. Lasīt vairāk

 

Iztērē 183 000 eiro par militarizētās tēlniecības kompozīciju - Aizsardzības ministrijā uzsākta dienesta pārbaude (+ VIDEO) 14

Aizsardzības ministrs Andris Sprūds 11. oktobrī ir ierosinājis dienesta pārbaudi par "militarizētās tēlniecības kompozīcijas" ar kāpurķēžu bruņutransportieri "CVR(T)" būvniecību pie militārās bāzes “Ādaži”. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti