Uz Tallinas šosejas posmā no Baltezera līdz Pulksteņezeram sāk mainīt satiksmes organizāciju 16

Foto: Ekrānbilde no Google.com/maps

Latvijas Valsts Ceļi | 29.oktobris 2020 15:40

Uz Tallinas šosejas (A1) posmā no divlīmeņu krustojuma ar Vidzemes šoseju (A2) līdz stāvlaukumam pie Pulksteņezera aiz Gaujas tilta (0,00.-13,85. km) tiek sākti satiksmes organizācijas izmaiņu darbi, kuru rezultātā tiks ievērojami uzlabota satiksmes drošība.

Satiksmes organizācijas izmaiņas notiks līdz ar ceļa marķējuma un aprīkojuma izmaiņām, pārbūve tur netiks veikta. Šādi uzlabojumi ir labākais risinājums satiksmes drošības uzlabošanai nepietiekama finansējuma apstākļos. Izmaiņas nepalielinās šī posma caurlaides spēju, toties samazinās frontālu sadursmju iespējas, kā arī uzlabos gājēju drošību Baltezerā. Posmā mainīsies arī atļautā braukšanas ātruma režīms, un pēc grozījumu ieviešanas tie būs 70 km/h.  

Septembra sākumā Ādažos VAS Latvijas Valsts ceļi (LVC) iepazīstināja sabiedrību un Ādažu un Carnikavas pašvaldību vadību ar plānotajiem satiksmes drošības uzlabojumiem Tallinas šosejas Baltezera–Ādažu posmā. Savukārt septembrī notika sanāksme un diskusija ar abām pašvaldībām, kuras laikā tika pārrunāti projekta risinājumi un ņemti vērā pašvaldību ierosinājumi, mainot atsevišķas projekta daļas.

Projekta izmaiņas paredz, ka Baltezera zonā ribjoslas netiks ierīkotas, lai nepalielinātu trokšņa līmeni autoceļam tuvējiem iedzīvotājiem. To vietā tiks ierīkoti norobežojošie stabiņi. Akceptēta arī iespēja ar satiksmes organizācijas tehnisko līdzekļu palīdzību transporta plūsmu no Carnikavas Rīgas virzienā organizēt ar pievedceļa Gaujas tiltam (V45) pieslēgumu Tallinas šosejai, savukārt transporta plūsmu no Carnikavas Ainažu virzienā – ar autoceļa Rīga (Jaunciems)–Carnikava–Ādaži (P1) pieslēgumu Tallinas šosejai. Tāpat, ņemot vērā to, ka pēc kreisā pagrieziena slēgšanas Muižas ielas pieslēgumā Tallinas šosejai Ādažos varētu ievērojami pieaugt satiksmes intensitāte Rīgas gatves posmā līdz Draudzības ielai, tika pieņemts lēmums izveidot kreiso iekļaušanās joslu uz Tallinas šosejas Rīgas virzienā.

Paredzams, ka satiksmes organizācijas grozījumu darbi tiks veikti pa posmiem. Šogad tie plānoti no Vidzemes šosejas līdz Alderu pagriezienam, bet pilnībā tiks pabeigti nākamgad.

Statistika liecina, ka šajā Tallinas šosejas posmā ar katru gadu pieaug ceļu satiksmes negadījumu (CSNg) skaits, un pērn tādu bija 42. Laikā no 2017. līdz 2019. gadam no pieciem tur bojā gājušajiem četri ir gājuši bojā frontālās sadursmēs. Melno punktu skaits šajā laikā ir dubultojies un periodā no 2017. līdz 2019.gadam tur ir izveidojušies seši melnie punkti.

 

 
16 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
jaaanis 30.oktobris 2020 12:16
14 0 Atbildēt

Es nesaprotu, kur problēma uztaisīt 2+1 joslu šoseju!!!

Ceļa platums to pieļauj, nebūtu vairs apdzīšanas, jo varētu veikt apsteigšanas.

Kāda mārutka pēc tad bija jābūvē tik plats ceļš un tilti ja gala rezultātā caurlaides spēja nepalielinās un drošība samazinās?

Igauņi 2+1 sāka būvēt jau 2016.gadā, Lietuvieši 2017.g., bet mūsējie tikai domā kā visu sačakārēt.

anonimikis 29.oktobris 2020 18:07
6 0 Atbildēt

Stabiņu vietā mierīgi varēja likt betona puķudobes. Lētāk, ātrāk, efektīvāk.

ezis71 29.oktobris 2020 17:44
4 1 Atbildēt

Stabiņi iet uz urrā.

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Jau šo ceturtdien skaties “Latvijas Gada auto 2021” rezultātu paziņošanu TV un interneta tiešraidē (+ VIDEO) 4

Konkursa “Latvijas Gada auto 2021” titula ieguvējs un nomināciju uzvarētāji šogad tiks paziņoti šo ceturtdien (3. decembrī) plkst. 19:00 TV tiešraidē SportaCentrs.com un interneta tiešraidē: Delfi, iAuto, Tvnet. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ:Škoda Octavia RS-vairāk komforta, nezaudējot sportisko tvērienu (+VIDEO) 4

Jaunā Škoda Octavia RS būs īsts atradums tiem, kam nepatika iepriekšējā modeļa pārlieku cietā balstiekārta. Šeit saglabāts sportiskais tvēriens, bet piekare ir blīva, nevis cieta. Tā ir atšķirība. Lasīt vairāk

 

Konference "Nulles vīzija ilgtspējīgai ceļu satiksmes drošībai Baltijas jūras reģionā" 1

Ceļu satiksmes drošībā pēdējā laikā Latvija ir bijuši daudzi notikumi. Ilgus gadus esam bijuši ar visskumjāko bojā gājušo statistiku Eiropas Savienībā, tagad esam vieni no pēdējiem. Lasīt vairāk

 

Interesants eksperiments – seši e-auto brauc līdz galam 13

Lielbritānijā veikts eksperiments, kura gaitā seši elektroautomobiļi ar pilnībā uzlādētiem akumulatoriem „brauc līdz galam”. Puse no šiem auto zināmi arī kā Latvijas Gada auto 2021 konkursa dalībnieki. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti