Uz Tallinas šosejas posmā no Baltezera līdz Pulksteņezeram sāk mainīt satiksmes organizāciju 16

 

Foto: Ekrānbilde no Google.com/maps

Latvijas Valsts Ceļi | 29.oktobris 2020 15:40

Uz Tallinas šosejas (A1) posmā no divlīmeņu krustojuma ar Vidzemes šoseju (A2) līdz stāvlaukumam pie Pulksteņezera aiz Gaujas tilta (0,00.-13,85. km) tiek sākti satiksmes organizācijas izmaiņu darbi, kuru rezultātā tiks ievērojami uzlabota satiksmes drošība.

Satiksmes organizācijas izmaiņas notiks līdz ar ceļa marķējuma un aprīkojuma izmaiņām, pārbūve tur netiks veikta. Šādi uzlabojumi ir labākais risinājums satiksmes drošības uzlabošanai nepietiekama finansējuma apstākļos. Izmaiņas nepalielinās šī posma caurlaides spēju, toties samazinās frontālu sadursmju iespējas, kā arī uzlabos gājēju drošību Baltezerā. Posmā mainīsies arī atļautā braukšanas ātruma režīms, un pēc grozījumu ieviešanas tie būs 70 km/h.  

Septembra sākumā Ādažos VAS Latvijas Valsts ceļi (LVC) iepazīstināja sabiedrību un Ādažu un Carnikavas pašvaldību vadību ar plānotajiem satiksmes drošības uzlabojumiem Tallinas šosejas Baltezera–Ādažu posmā. Savukārt septembrī notika sanāksme un diskusija ar abām pašvaldībām, kuras laikā tika pārrunāti projekta risinājumi un ņemti vērā pašvaldību ierosinājumi, mainot atsevišķas projekta daļas.

Projekta izmaiņas paredz, ka Baltezera zonā ribjoslas netiks ierīkotas, lai nepalielinātu trokšņa līmeni autoceļam tuvējiem iedzīvotājiem. To vietā tiks ierīkoti norobežojošie stabiņi. Akceptēta arī iespēja ar satiksmes organizācijas tehnisko līdzekļu palīdzību transporta plūsmu no Carnikavas Rīgas virzienā organizēt ar pievedceļa Gaujas tiltam (V45) pieslēgumu Tallinas šosejai, savukārt transporta plūsmu no Carnikavas Ainažu virzienā – ar autoceļa Rīga (Jaunciems)–Carnikava–Ādaži (P1) pieslēgumu Tallinas šosejai. Tāpat, ņemot vērā to, ka pēc kreisā pagrieziena slēgšanas Muižas ielas pieslēgumā Tallinas šosejai Ādažos varētu ievērojami pieaugt satiksmes intensitāte Rīgas gatves posmā līdz Draudzības ielai, tika pieņemts lēmums izveidot kreiso iekļaušanās joslu uz Tallinas šosejas Rīgas virzienā.

Paredzams, ka satiksmes organizācijas grozījumu darbi tiks veikti pa posmiem. Šogad tie plānoti no Vidzemes šosejas līdz Alderu pagriezienam, bet pilnībā tiks pabeigti nākamgad.

Statistika liecina, ka šajā Tallinas šosejas posmā ar katru gadu pieaug ceļu satiksmes negadījumu (CSNg) skaits, un pērn tādu bija 42. Laikā no 2017. līdz 2019. gadam no pieciem tur bojā gājušajiem četri ir gājuši bojā frontālās sadursmēs. Melno punktu skaits šajā laikā ir dubultojies un periodā no 2017. līdz 2019.gadam tur ir izveidojušies seši melnie punkti.

 

 
Visi komentāri
 
ezis71 29.oktobris 2020 17:44
4 1 Atbildēt

Stabiņi iet uz urrā.

evo 29.oktobris 2020 18:01
0 5 Atbildēt

Tas viss dēļ stulbajiem rīdziniekiem, kuriem jādrillē uz Saulkrastu pusi un atpakaļ.

protams 29.oktobris 2020 18:20
2 2 Atbildēt

un saulkrastniekiem, kas strādā Rīgā.

Tas, par ko runā Timrots - cilvēki drillē šurpu-turpu pārāk daudz un pārāk bieži.

... 30.oktobris 2020 8:33
1 0 Atbildēt

Rīdzenieki varbūt brauc brīvdienās, bet stulbie pāķi no Baltezera, Ādažiem, Carnikavas, Saulkrastiem lien Rīgākartu dienu... ;)

anonimikis 29.oktobris 2020 18:07
6 0 Atbildēt

Stabiņu vietā mierīgi varēja likt betona puķudobes. Lētāk, ātrāk, efektīvāk.

seller 29.oktobris 2020 21:10
1 2 Atbildēt

Izmaiņas nepalielinās šī posma caurlaides spēju, toties samazinās

--------------------------------

Tālāk var nelasīt

anoagask 29.oktobris 2020 22:11
2 0 Atbildēt

Pudeles kakls tāpat baltezers, tālāk kaut autobānis

hehe 30.oktobris 2020 8:57
3 0 Atbildēt

Baltezers ir dāvana no laikiem, kad sādžas pa krievu modei būvēja izstiepas gar ceļu, kilometriem garas. UN tā ir tikai sakritība, ka Baltezers nav saaudzis ar Ādažiem, un Ādaži nav audzēti garumā uz Gaujas tilta pusi. Tad būtu žōpa vēl apaļāka, kā tagad.

HE 30.oktobris 2020 9:27
0 0 Atbildēt

Aizbrauc uz Poliju, LV tad liksies kā tuksnesis

hehe 30.oktobris 2020 11:00
0 0 Atbildēt

Aizbrauc uz Ukrainu, kur ne tikai garie ciemi, bet vietām šoseja jau sadrupusi. Tur atļauto ātrumu pat nesasniedz, kur nu vēl pārkāpt!

2 30.oktobris 2020 14:24
0 0 Atbildēt
Laimonis 30.oktobris 2020 10:11
0 0 Atbildēt

to suda izgudrotaju ,vajaga sedinat cietuma bez udens un maizes.

jaaanis 30.oktobris 2020 12:16
14 0 Atbildēt

Es nesaprotu, kur problēma uztaisīt 2+1 joslu šoseju!!!

Ceļa platums to pieļauj, nebūtu vairs apdzīšanas, jo varētu veikt apsteigšanas.

Kāda mārutka pēc tad bija jābūvē tik plats ceļš un tilti ja gala rezultātā caurlaides spēja nepalielinās un drošība samazinās?

Igauņi 2+1 sāka būvēt jau 2016.gadā, Lietuvieši 2017.g., bet mūsējie tikai domā kā visu sačakārēt.

ezis71 30.oktobris 2020 18:16
0 0 Atbildēt

Arī nesaprotu kāpēc mūsējie ir pret šāda veida ceļiem,laikam naudas žēl uz trosēm kas atdala joslas.Pirms 8 gadiem Zviedrijā braukāju pa šādiem ceļiem,tad jau zviedri šādas šosejas pārbūvēja uz divām joslām katrā virzienā,viņiem tak naudas pietiek.

mūsējie 31.oktobris 2020 10:23
0 0 Atbildēt

tak nepratīs braukt pa šādiem ceļiem. Cik raudāšanas bija par Tallinas šosi! Nu tak pakāpies malējā joslā un palaid skrējēju, brīvdienās tāpat viņam pabrauksi garām kad to apturējusi CP.

Es reizēm nobraucu visu ceļu pa pusei malējā joslā uz 90, lai vieglāk apdzīt, kamēr ir citi, kas malējā joslā ne un ne, tik pa pirmo. Viņi tak aizbrauks līdz pirmajai vietai kur mainās joslas un apjuks.

V 1.novembris 2020 14:10
0 0 Atbildēt

Tur tādas "malējās joslas" vispār nav. Ir tikai ceļa nomale, kas nav paredzēta braukšanai. Un autoskolā māca ka pa līnijām/ ceļa apzīmējumiem/ braukt aizliegts. Bet tas tak viss priekš dundukiem ,kas neko nejēdz. Bet assi tik vālē kā iepatīkas, tāpēc līnijas daudzās vietās pat izgaisušas.

Tagad dabūjāt ko gribējāt- nevarēs braukt arī uz 90.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 30

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 3

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 17

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti